Filmul `Chimera`: recenzii, actori, complot

Adevărata lovitură a ultimului deceniu a fost filmul "Chimera", a cărui revizuiri sunt covârșitoare pozitive. Dar aceasta nu înseamnă că nu există părți negative în ea. Toate nuanțele pe care le vom discuta în articol.

Dar un pic înainte, notând că filmul a trecut toate limitele cadrului stabilit de cinematograf. Asta a servit ca o piatră de hotar importantă, care a devenit momentul cheie pentru lansarea filmului ca unul dintre cele mai bune din genul de bio-punk. Banda a absorbit elemente ale unui thriller, dramă și science fiction. Aici este un adevărat eclectic, fiecare element al căruia este folosit cu succes. Filmul "Chimera", recenzii ale cărora sunt foarte pozitive, a fost recunoscut chiar și printre criticii profesioniști. Dar despre totul în ordine.

Recenzii ale filmului

Analiza complexă

Să începem conversația noastră de astăzi cu comentariile acelor oameni care sunt prin natura criticilor lor de film de lucru. Numărul coplesitor converge în opinia că banda este bună în ceea ce privește scenariul și complotul. Se pare că povestea tradițională a biopankului: oamenii de știință nebuni, care nu dau naibii de toate normele și normele etice, creează creatura în ciuda tuturor legilor naturii. O parte a acestui individ este înzestrată cu aspectul și obiceiurile umane, cealaltă parte este asemănătoare cu păsările, iar cea din urmă, care este în mod clar trasată, este animalică.

Scenele sunt gândite astfel încât un complot simplu și standard să fie dezvăluit diferit. Acest fapt este remarcat de mulți care cunosc sensul cinematografului acestei direcții. Filmul "Chimera", ale cărui recenzii sunt scrise sub formă de recenzii detaliate, are o poziție bună în acest sens.

Grijulitatea fiecărui cadru a făcut posibil ca filmul să fie spectaculos. Utilizarea efectelor speciale este de asemenea remarcată de numeroase publicații importante care evaluează filmele care apar pe ecrane. Dar criticii nu au ignorat problemele care sunt puse pe casetă. Filmul demonstrează modul în care homo sapiens depășește toate normele etice și morale, ducând omenirea la tragedie. Filmul "Chimera", recenzii, pe care le revizuim astăzi în cadrul articolului, este marcat de munca echipajului. Fiecare cadru este proiectat astfel încât să se scufunde în atmosfera adevărată a bio-punk-ului.

Recenzii ale filmului

Un om de știință, al cărui rol a revenit lui Adrien Brody, încearcă să introducă ADN uman într-un organism viu. Principala sa sarcină este să inventeze un vaccin împotriva tuturor bolilor umane. Asistentul Brody pentru film, și cu jumătate de normă și în dragoste cu asistentul său (Sarah Polly), merge pe truc și ca un organism sintetizat folosește propriile celule. În consecință, ei pot crea un embrion, care crește rapid și, în cele din urmă, ia forma semi-uman, semi-animal.

Șocați, dar cu siguranță subjugați de apariția unei creaturi născute, oamenii de știință iau decizia de al educa ca pe propriul lor copil. Numai la sfârșitul filmului "Chimera", recenzii ale cărora se naște singuri după vizionare, complotul are o întorsătură complet neașteptată. Individul nu este la fel de simplu ca părinții nefericiți care se gândesc la ea. Apropo, rolul lui Chimera, numit Dren, a făcut minunat Dolphin Shaneak.

Recenzii și recenzii pentru film

Cel care a venit cu Chimera

Se spune că directorul prima parte a poveste despre un ființe ciudate create de o pereche de oameni de știință în dragoste, făcută de Vincenzo Natali, originar din Canada, care este cunoscut pentru inclinatia sa pentru parcele complicate. Opera sa, care se învecinează cu disperare, îi face pe spectatori să se gândească la momentele fericite ale prezentului. Filme „Cube“, „Coder“, „Void“ - directorul de filme despre comportamentul uman în situații extreme, dar „Paris, te iubesc!“ - un proiect comun Vincenzo cu 20 de autori diferiți. Sarcina lor era să spună în 5 minute istoria iubirii romantice în fundalul orașului parizian. Natalie a reușit, chiar dacă mulți dintre ei glumit, nu de asteptare pentru iubitorii de blocat într-un subsol la periferia Parisului, din care nu există nici o scăpare.

Opinia publicului

Actori și roluri

Dacă criticii au apreciat foarte mult filmul, atunci ce să spun despre public. Profesioniștii au observat în primul rând scenariul, direcția, eforturile echipajului, iar publicul sa bucurat de efecte speciale și de complot dinamic. Apropo, numeroși fani ai primei părți din istoria Natalie așteaptă continuarea filmului - "Chimera-2", recenziile cărora promite să bată toate înregistrările imaginabile. Și tocmai pentru că filmările mult așteptate sunt amânate în mod constant, forțând spectatorul să anticipeze o evoluție demnă a ideii. Se știe că regizorul va juca din nou însuși Vincenzo Natali, iar Brody și Sarah Polly vor fi, de asemenea, implicați în proiect.

Un pic de critică

Chiar și cele mai tari filme au greșeli sau defecte. Nu este o excepție și filmul pe care îl gândim. În primul rând, aceasta este previzibilitatea unor acțiuni ale eroilor. Pe fondul unui complot interesant răsucite, se poate anticipa comportamentul lor. Cu toate acestea, "Chimera" (2009), actorii și rolurile în care sunt distribuite cu succes, în general merită vizionate filmul. Predictibilitatea anumitor scene este compensată de un joc de actori bun, gândit în scenă și înțeles. E frumos când filmul are ceva de gândit.

Filmul "Enemies": recenzii, complotFilmul "Enemies": recenzii, complot
"Domnul Nobody": recenzii confirmă unicitatea filmului"Domnul Nobody": recenzii confirmă unicitatea filmului
"Cea mai bună ofertă": recenzii pozitive și negative"Cea mai bună ofertă": recenzii pozitive și negative