Filmul "Mama" cu Jennifer Lawrence: recenzii, povestiri, actori, echipaj de film

Jennifer Lawrence este un câștigător al premiului Oscar și unul dintre cele mai plătite actrite

în lume. În 2017, următorul thriller detectiv de premiere cu participarea ei. În acest articol, vom revizui recenziile filmului "Mama!" cu Jennifer Lawrence în rolurile principale, precum și să învețe povestea și caracterul personajelor principale. Atenție! Articolul poate conține spoilere!film mama cu Jennifer Lawrence comentarii

Despre ce este vorba?

„Mamă!“ a fost lansat sub egida regizorului Darren Aronofsky. Filmul de groază poate fi văzut în cinematografele din 14 septembrie 2017, dar chiar și într-o perioadă atât de scurtă s-au format o mulțime de comentarii pozitive și recenzii pozitive.

Povestea spune despre un cuplu tânăr care sa mutat recent într-un vechi conac. Eroina Jennifer Lawrence a aranjat un cuib de familie, a avut un fiu și a îngrijit de soțul ei. Se pare că aici este - o viață ideală. Totul a început să se prăbușească într-un moment în care un om ciudat a apărut în seara liniștită de pe pragul casei. Ceva timp mai târziu, conacul a devenit umplut cu mai multe intruși, și apoi a început să se întâmple lucruri destul de inexplicabile care conduce în groază și eroina depresie.

Actorii filmului "Mama!" provoca încântare cu publicul, pentru că toată lumea așteaptă cu nerăbdare noul rol al preferatului tău Jennifer Lawrence. Obișnuiam să vedem o fată pe ecrane în astfel de adaptări precum "Jocurile de foame" (toate părțile), "Pasagerii", "Prietenul meu este un psihopat" și "Joey". Fata nu este încă treizeci și, în spatele umerilor, o imensă filmografie, mai multe premii cinematografice și recunoașterea lumii. Nu este surprinzător, recenziile pentru filmul "Mama!" cu Jennifer Lawrence pozitiv. În oroare, actrița a jucat personajul principal - Mama Grace.filmul de mama 2017

Ecranul a fost reținut de spectator și mulțumit Javier Bardem. În filmul "Mama!" el a jucat soțul Grace, care a lăsat străinii în casă. Trailerul oficial a introdus o intriga si s-ar putea sa te gandesti ca el va fi principalul vinovat, deoarece ia permis oamenilor ciudati sa faca ritualul sacrificiului, folosind copilul nenascut al sotiei sale. Anterior am văzut deja actorul Javier Bardem din filmul "Mama!" în adaptări precum "Mănâncă, te rogi, iubeste", "Pirații din Caraibe: oamenii morți nu spun povesti".

Străinii în adaptarea filmului

Ed Harris este un actor american popular care a filmat într-un mare film din 1978. Cunoscut pentru filmele "Gravitation", "Lumea Vestului Sălbatic" (seria), "Geostream" și "The Truman Show". Ed Harris în filmul "Mama!" a jucat un străin care a cerut adăpost peste cap încet noaptea.

Potrivit complotului, imediat după personajul lui Ed Harris apare actrița Michelle Pfeiffer. Fata a fost nominalizat în repetate rânduri pentru „Oscar“ și „Globul de Aur“, iar publicul familiarizat cu ea în astfel de filme ca „The Family“, „Crima din Orient Express“. În filmul "Mama!" 2017 actrita a apărut în fața noastră ca un străin, și care încearcă să ia copilul nenăscut eroina Jennifer Lawrence.filme actori mama

Un film foarte ciudat

Filmul filmului "Mama!" - mistice, fascinante și fascinante. Această adaptare a ecranului este dificil de atribuit unei serii de filme de groază obișnuite. Mai degrabă, este un thriller psihologic care te face să te gândești după ce te uiți. Trailerul lansat nu dezvăluie povestea și ridică o mulțime de întrebări: de unde vine mama, de ce lăsăm străini în casă și cum sunt legate de misticism?

În film, există o legătură subtilă cu povestea biblică despre Adam și Eva, dar ideea religioasă se desfășoară foarte încet în tot filmul. Spectatorul nu înțelege de ce caracterul lui Javier Bardem în filmul "Mama!" se comportă absolut calm cu străinii atunci când Grace se îngrijorează din cauza apariției unor fețe noi.

Inițial, ați putea crede că versiunea de ecran este o dramă cu elemente ale unui detectiv, dar mai târziu totul se transformă într-o groază oribilă. Și acest lucru nu este surprinzător, pentru că directorul însuși Darren Aronofsky a avut deja experiență în crearea de tablouri misterioase și interesante. Poate că de aceea numele din film sunt foarte rar folosite, unde sunt înlocuite cu "el", "mamă", "femeie" și "om".complot al mamei filmului

Fapte interesante

Baza filmului "Mama!" În 2017, au existat picturi atât de faimoase precum "Copilul rozmarinului" și "Groaza de la Amityville". Și aici sunt alte fapte notabile:

• Până la premiera, nu a fost clar până la sfârșit, ce va fi noua versiune de ecran. Cu toate acestea, comunicatul de presă spune că oaspeții neașteptate au venit în mod neașteptat la conacul de la distanță unde sa mutat noua familie. În timp ce Grace încearcă să obțină cel puțin o reacție din partea soțului ei, el spune cu calm: "Au venit să mă privească." De ce străinii au nevoie de acest lucru, de ce nu este clar pentru personajul principal. Cu toate acestea, comunicatul de presă menționează că soțul lui Grace este un scriitor care a publicat recent o carte senzatională, iar fanii au început să-l urmeze pentru a se familiariza personal cu autorul cultului.
  • Filmul filmului "Mama!" povestește despre sectari, care fac, de asemenea, unele mister în imagine. De o discuție secretă conspirație și simbolismul în afișul, și apariția bruscă a „Red“ camera în vechiul conac, și o fotografie veche a protagonistului, ceea ce face ca privitorul începe să se îndoiască de realitatea a ceea ce se întâmplă.film mama cu javier bardem

Film de echipaj și de muncă de regie

Regizat de Darren Aronofsky - una dintre cele mai memorabile figuri din lumea cinematografiei. Sub conducerea sa au fost lansate picturi populare care au lovit milioane de telespectatori. Acestea includ "Requiem pentru un vis", "Fântâna" și "Swan neagră". Aronofsky a încercat să transmită supernaturalismul și misticismul, adăugând la film, lucruri complet aleatoare. De exemplu, o fotografie pe care telespectatorul o poate vedea într-o remorcă cu drepturi depline a dispărut de mult și sa făcut doar cu câteva secole în urmă. Acest lucru te face sa te gandesti in timpul vizionarii, pentru ca totul se reduce la faptul ca personajul principal (sotia lui Grace) este o entitate care poate trai pentru totdeauna. Există o mulțime de astfel de lucruri în film, ceea ce face spectatorii să înceapă să se confunde. Acest lucru se spune despre recenziile filmului "Mama!" cu Jennifer Lawrence. Alte detalii inexplicabile includ imaginea runetelor, care sunt profetice.

Împreună cu echipa de film a filmului "Mama!" regizorul a reușit să recreeze o adaptare absolut unică a filmului, care nu are analogii între toate filmele lansate. Aici totul este amestecat: diabolism, sectari, motive religioase, dramă și tratate filosofice.

Actori de duplicare

Să ne cunoaștem actorii filmului "Mama!", Care a exprimat personajele imaginii noi.membrii echipajului de film

• Natalia Gracheva. Actrita dabingului rus a fost exprimata de Grace (mama). Vocea fetei sună în filmul "Valerian și orașul unei mii de planete", "Viața câinelui", "De ce este el?". În mod surprinzător, Natalia Gracheva este recunoscută pe stradă, pentru că a exprimat în mod repetat Jennifer Lawrence în "Pasageri" și în toate părțile "Jocurilor de foame".
  • Serghei Chikhaciov a exprimat caracterul lui Javier Bardem. Acesta este unul dintre cei mai populari actori de dubbing, ale căror voce sunete în "Twin Pix" (o nouă serie), "Logan", "Assassin`s Creed". Serghei Chikhaciov ne-a adus aminte că a exprimat în mod repetat Logan (Wolverine) - un personaj fictiv din universul lui Marvel.
  • Valery Storozhik. Străinul, jucat de Ed Harris, a fost exprimat de Valery Storozhik. Vocea lui a sunat anterior în "Inferno", "Logan" și "Turnul închis".

Alți actori ai dublării, care sunt la fel de solicitați în cinematografia rusă: Olga Zubkova, Stanislav Tikunov, Olga Syrina, Alexander Noskov.

Review-uri și telespectatori

Recenzii ale filmului "Mama!" cu Jennifer Lawrence cea mai ambiguă. Da, publicul a plăcut noul thriller cu elemente de groază, dar mulți au trebuit să încerce să afle adevăratul sens al filmului.

• În banda de multe semnificații ascunse, inclusiv religioase, că este aproape imposibil de recunoscut după prima vizionare.
  • Publicul a rămas nedumerit după premieră, deoarece se aștepta la o groază reală, după cum publicitatea a țipat. Poate că aceasta este o greșeală ridicolă a producătorilor și distribuitorilor de film, dar așteptările și realitatea nu se potrivesc.
  • Înainte de a vizualiza, trebuie să citiți câteva tratate filosofice pentru a afla în sfârșit ce este.
  • Acest lucru este departe de o adaptare de divertisment și nu este deloc destinat să se relaxeze după o muncă grea. Dacă vă aflați în cinematograf, nici măcar nu aveți timp să beți apă, deoarece încercați să înțelegeți direcția gândului regizorului.
  • Multe metafore și alegorii, care ascund adevăratul sens, dar este imposibil să înțelegem ce a conceput Darren Aronofsky.
  • Filmul nu este pentru fanatismii slabi și evident nu pentru cei religioși.filmul mom ed harris

Rezumă

În ciuda faptului că rating-ul filmului nu depășește 7,0 puncte (Film Search, IMBD), merită să ne uităm la cei care iubesc și apreciază puzzle-urile. În adaptarea filmului există o linie clară în relațiile și în perspectivele lumii ale personajelor principale. În plus față de sensul profund, regizorul a încercat să spună că în toate există o paralelă. El spune acest lucru în multe episoade, comparând nașterea unui copil cu crearea unei noi lucrări.

Fiți pregătiți că acest film nu este copil și că mințile imature nu vor putea să înțeleagă pe deplin semnificația pe care Darren Aronofsky a vrut să o transmită nouă. În timp ce cineva crede că povestea este atrasă sincer la urechi, alții laudă imaginea nouă și sfătuiesc să-i vadă toți prietenii. Cu toate acestea, pentru a înțelege acest thriller psihologic, trebuie privit personal și, probabil, de mai multe ori. Veți întâlni cu siguranță o dependență ușoară, psihedelică și cruzime, care se învecinează în paralel cu dragostea, valorile familiei și sentimentele materne.

Jennifer Lopez. Filme cu o stea popularăJennifer Lopez. Filme cu o stea populară
Jennifer Tilly - filmografie și viață personalăJennifer Tilly - filmografie și viață personală
Jennifer Lawrence: calea impetuoasă spre înălțimea glorieiJennifer Lawrence: calea impetuoasă spre înălțimea gloriei