Predica fantasmagorie `Orleans`. Filmul, recenzii despre care sunt diametral opuse

Noul proiect Andrei Proshkina „Orleans“ - un film pe care criticii sunt desemnate ca predică fantasmagoric. El are chiar o subtitrare elocventă și interesantă - "Phantasmagoria Sinului".

orleans recenzii de film

Romanul "Orleans" a fost compus dintr-un scenarist contemporan, contemporan, Yuri Arabov. Opera sa merita imediat reputatia unui opus dificil al unui geniu de scenarii, pentru a elimina ceva imposibil. Dar, după ce au lucrat împreună la "Horde", arabii s-au aventurat să o ofere Proshkin. "Orleans" este un film ale cărui revizuiri sunt diametral opuse, de la orbire la critică laudativă și distructivă.

Istoria creației

Sponsorizat de proiectul provocator al Fundației Cinema, directorul canalului TNT, Igor Mishin, a produs filmul. El a clasat imediat pictura la curentul principal de arta, care a comparat cu panglici „Geograf Globe propil“ și „Birdman“, și el a fost sigur că în Rusia există un public care vrea sa ma uit la un film. Dar, din cauza simturilor umoristice naționale specifice, "Orleans" nu a ajuns la festivalurile internaționale de film. Premiera sa a avut loc la Festivalul Internațional de Film de la Moscova. În timp ce filmul încearcă să reflecte lumea din jurul nostru în această modernitate haotică, nu a fost prea reușită. Filmul "Orleans. Fantasmagorii păcat „Comentarii numit o încercare de a logodească o comedie crudă absurditate saturate nebunie sângeroase și spiritualitate semnificativă, cu predicare aproape ortodoxă că păcatul este rău.

"Orleans" este un film ale cărui actori sunt aproape egali în profesionalismul lor. MIFF a subliniat doar Elena Lyadova în categoria "Cea mai bună actriță". Filmul este stabilit în orașul provincial provincial Orleans, printre stepele Altai. Frumusețea coșului de noapte Lidka (Elena Liadova) conduce o viață sexuală promiscuă, una câte una făcând avorturi. Chirurgul Rudik (Oleg Yagodin) atribuie mastopatiei imaginare pacienților și îi conduce sub pretextul examinării lor la casele lor, lăsând în același timp parintele lor paralizați. Detectivul de poliție Nevolin (Vitaly Khayev) este un adevărat criminal, un hoț în drept. Dar totul se schimbă în momentul în care executorul ajunge în oraș (Victor Sukhorukov) - doar o conștiință în carne. El persecută pe păcătoși, apropiindu-i de nebunie.

orleanii de film

O descriere simplă nu poate transmite tot ceea ce audiența va vedea banda "Orleans". Recenzile de film ale publicului au meritat controversate, poate pentru că creatorii săi au încercat să facă un complot al parabolei.

Pictura păcătoșeniei

În timpul vizionării, se pare că autorii au eliminat o poveste condiționată cu o moralitate clară. În el, eroii intenționează să ilustreze intenționat grotești și exagerat de complexe aranjați oameni vii. Dar, uneori, de caractere zhivopisuya păcătoșenia, autori și pasiune netu `luate pentru a satura istoria păcătoșilor detalii sălbatice. Prin urmare, este dificil să urmăriți caseta pentru locuitorul mediu.

film orleans phantasmagoria sin comentarii

"Orleans" - un film, recenzii ale publicului despre care îi reproșează creatorii în lipsa gustului și a simțului proporționalității. În afară de cele de mai sus, există și alte probleme - dialogul personajelor distrage atenția de ceea ce se întâmplă, deoarece acestea sunt supraîncărcate cu concepte filosofice, citate și nume. Partea vizuală este similară cu atacul prin unghiuri directe ale camerei, culori strălucitoare, detalii extravagante. Registrul performanțelor actorului sare de la vaduvilă la operă de circ, și încă cauzează abundența sângelui artificial.

Explicații - scuzele autorilor

"Orleans" - un film, ale cărui recenzii nu au lăsat creatorii indiferenți ai proiectului. Proshkin și arabi au încercat să explice publicului indignat că stilul grotescului de grouse a fost ales de aceștia în mod conștient, deoarece ei au considerat că acesta este singurul mod acceptabil și adecvat de a vorbi cu privitorul. Această tehnică trebuia să netezească patosul moralizator excesiv. Dar, aparent, nu a funcționat, iar pe ecrane a venit o pildă foarte discutabilă și prea rigidă, pretinzând că este o comedie de absurditate neagră.filme noi recenzii orleans

Actorii - principalii actori

Acest lucru sa dovedit a fi "Orleans" - un film al cărui actor salvează situația așa cum o pot. Prima bandă este menținută pe joc Helen Liadov, care, după lansarea filmului este considerată cea mai strălucitoare actriță rusă și un actor de teatru minunat de la Ekaterinburg Oleg Jagodina, care a început să joace într-un film în acest an singur. Dar chiar și uneori s-au simțit extrem de nesiguri în peisajul turistic, în care își desfășoară acțiunea-moralitatea Proshkin.orleans recenzii de filme ale publicului

verdict

În cele din urmă, Orleans este grotesc, este caracterizat printr-o detașare moralizatoare și ironică față de realitatea descrisă. Acesta este un film care, fără excepție, are schelete în dulap. Și într-o zi va veni un timp când trebuie să plătiți totul și imediat. Nu puteți anticipa și anticipa când și unde veți găsi și ajungeți la conștiința voastră. Dar în acest moment o persoană va fi cea mai vulnerabilă. Aceasta este referința directă a "Orleans" la "Maestru și Margarita" și nu este singura. Filmul "Orleans", desigur, este cea mai puternică afirmație despre modernitatea noastră. Nu există nici un jurnalism în film, acesta este diferit de Leviathan, dar aceste două poze pot fi puse în siguranță pe un singur nivel. Și ar trebui să urmăriți acest film.

Orleans în cinematografia mondială

Nu se știe ce motiva Yuri Arabov și de ce el a numit localitatea Orleans. Poate că acesta este doar un nume sonor, care este menționat în mod repetat în numele filmelor și serialelor străine. De exemplu:

• Crima și drama serie "New Orleans", 1996 (2 sezoane).
  • Seria "Poliția Navală: New Orleans", 2014 (2 sezoane).
  • Melodrama muzicală (1947). Filmul "New Orleans" a fost extrem de pozitiv.