Piesa `Amsterdam`: recenzii, actori și fapte interesante

În ianuarie 2017, piesa "Amsterdam" a fost interpretată în teatrul "Contemporan", bazat pe piesa de teatru a lui Alexander Galin Parade. Această comedie ironică despre homofobia din Rusia te face să te gândești serios la toleranță. Piesa examinează problema taților și a copiilor. Acest subiect nu este nou în artă și în viață, tot mai des, astfel de întrebări sunt ridicate în societate în contextul confruntării dintre opiniile europene și rusești. Problema este cea mai urgentă, deoarece mulți copii de părinți bine pregătiți în străinătate studiază în străinătate, standardele europene de libertate nu le sunt străine.

Caracteristicile spectacolului

Anunțată la sfârșitul anului 2016, premiera piesei a avut loc după sărbătorile de Crăciun. Principalul rol în producția așteptată a fost propus lui Mikhail Efremov. A fost acest actor, el a crezut director al piesei S. Gazarov poate transmite adâncimea de teatru a protagonistului printr-un mod comic. Criticii de teatru cred că piesa poate fi atribuită clasicilor moderni în cerere în timpul nostru.

recenzii de performanță din Amsterdam

Îndreptate prezentat publicului o farsă-comedie, în care a oferit publicului prin ciocnirea ironică a două worldviews ajuns să înțeleagă adevăratele relații umane. Când iese din sala, publicul se va gândi la probleme de erectie va fi în măsură să ia ceva nou, astfel încât performanța este jucat nu în zadar. Toată lumea va căuta răspunsuri la întrebările care au apărut în afara teatrului.

Necomplicată în conținutul parcelei captivează spectatorul încă din primul minut. Scena a ceea ce se întâmplă - capitala toleranței la Amsterdam, care sosește în week-end Nikolay Skvortsov (Mihail Efremov), pentru a se întâlni cu soția sa și fiul Victor, de viață, așa cum a deschis la nouveaux riches în străinătate. Skvortsov este cel mai tipic nou cazac rusesc (spectatorii îl văd în caftanul cazac), care știe cum să cheltuiască bani. Adevărat, el a reușit să rămână pentru unele machinări. Umplute la partea din spate a cupolei dă privitorului pentru a înțelege cât de dificil a devenit eroul, mediu din care a crescut pentru a deveni în prezent adjunct Ural-milionar, care a făcut averea în anii 90 dashing.

În spectacol, publicul îl vede pe Nikolai Skvortsov în băuturi echitabile. A venit nu numai să se întâlnească cu familia, ci și să elibereze tensiunea de la regulile care se schimbă zilnic la munca sa. De la el, ca de la adjunctul Ural, ei au cerut ca familia și copiii să fie acasă și să nu călătorească în străinătate.

Dar, dintr-o dată, o problemă cu fiul său, care este pohlesche una, de unde a zburat din Ural.

comentarii opinii spectacol Amsterdam

cravată

În piesa "Amsterdam" în teatrul "Sovremennik" se desfasoara o dramatica familie. Soția lui Coali (actriță Alena Babenko), fostă actriță din teatrul provincial, sa îndrăgostit foarte mult de o viață luxoasă în străinătate, este destul de fericită că soțul este doar sosiți. Principalul lucru este că îi oferă o existență confortabilă și plătește pentru studiile fiului său. Familia este la prima vedere ideală, dar ... Toată lumea știe expresia "În familie nu este fără un ciudat" - rolul de "monstru" în familia lor este atribuit fiului.

Ei nu se aștepta și nu a ghicit că Victor (Shamil Khamatov) taie solul de sub picioarele tatălui său, a venit la camera de hotel, cu un prieten care merge într-o rochie si tocuri inalte. Dar, mai presus de toate uimit de vestea tatălui său că fiul său va participa la parada de „lumberjacks“ ca apeluri de oameni cu Skvortsov gay și că fiul său, probabil, unul dintre ei ...

Nikolay Skvortsov, cuibărit în sticlă în avion, continuă să se agite în camera de hotel. Beat în iad și fără să-și imagineze situația, Skvortsov se certa cu fiul său și îl trimite pe prietenul lui Victor din cameră.

teatru contemporan joacă Amsterdam comentarii

rezultat

Dar, aici, în fața privitorului este prezentat cu o scenă de un design de lux și un balcon cu piese beat Skvortsov în pantaloni scurți și tricou urlând trece nedeslușită sub ferestrele hotelului gay parada el unul sloganuri clare. El încearcă să explice celor care participă la paradă, ce înseamnă să iubești și cum, încercând să-i scoți soția pe balcon pentru a arăta tot farmecul orientării tradiționale. Comentariile publicului despre piesa "Amsterdam" cu Efremov vorbește despre reîncarnarea organică a acestui minunat artist care poate fi pe scena "aproape animal".

interpreteaza performantele Amsterdamului cu Efremov

În cel de-al doilea act, Skvortsov nu se limitează la a striga de pe balcon, încearcă să scape din cameră pentru a participa la paradă. Cu o sabie în mână și abia păstrându-și picioarele, Skvortsov ajunge la secția de poliție. Finalul spectacolului are o concluzie logică - au împăcat toate. Seniorul Skvortsov este asigurat de faptul că fiul său are o orientare corectă, iar în curând va deveni bunic.

Recenzii ale piesei "Amsterdam"

Autorii jocului îl poziționează ca o comedie. Acest lucru este de înțeles, în joc există ceva să râdă, dar există o scenă tristă ... Am râs cu poftă la vederea lui Michael Ephraim în imaginea eroului său Nikolay Skvortsov în pantaloni scurți. Jocul lui Eugene Pavlov, care a încorporat pe scenă imaginea prietenului său Victor - Dolores - este pur și simplu uimitor. Sunt observate plasticitatea și flexibilitatea actorului. Spectatorii se bucură de performanța puternică a artiștilor, iar distribuția poate fi numită stelară.

recenzii ale spectacolului amsterdam

Parcela producției este relevantă în zilele noastre. Acest lucru este menționat în recenziile despre piesa "Amsterdam". El este vesel și trist în același timp. etern conflictul dintre părinți și copii. Confruntarea intereselor generațiilor și lupta pentru corectitudinea acestor generații. Generația mai în vârstă, oameni de vârstă considerabilă, nu tolerează nici o schimbare, tradițiile bunicilor sunt sacre pentru ei. Tinerii se străduiesc să schimbe ordinea mondială stabilită în conformitate cu viziunea lor asupra lumii și își apără în mod ferm valorile în această lume. Autorii piesei îl conduc pe telespectator să înțeleagă cât de important este să fie auzit și să înveți să-i auziți pe ceilalți. Pentru a realiza că nu puteți accepta noul, rămânând adevărat în credințele voastre întărite.

Părinți și copii

În Rusia, trebuie să fii bogat sau faimos, astfel încât apelul la tine să fie la fel ca în Europa. Pentru Viktor Skvortsov acest lucru este de înțeles, trăiește și studiază la Londra. Cel mai probabil, de aceea el susține minoritățile și se ridică pentru cei persecutați. El înțelege cum să trateze oamenii. De aceea participă la parada homosexuală, arătând atitudinea sa umană față de oameni de o altă orientare. Dar nu poate explica părinților săi. El crede că nu va fi înțeles.

jocul în teatrul modern

Destul de ciudat, dar Skvortsov Sr., a comunicat o zi cu fiul său și un cerc de tineri, cum ar fi limba rusă, ca și fiul său, dar care trăiesc în Europa, am ajuns la concluzia că pentru a fi un om și să învețe să înțeleagă și să accepte oameni ca acestea sunt există - principalul lucru pe care fiul a vrut să-l transmită. Eroul lui Mikhail Efremov ia înțeles pe fiul său până la sfârșitul piesei, iar fiul tatălui său nu a făcut-o.

Percepția spectacolului ca o carte tragică

În răspunsurile la piesa "Amsterdam" există argumente foarte profunde cu privire la problemele prezentate în spectacol. Vizionatorul atent a înțeles mesajul autorilor - ciocnirea vederilor mondiale - rusești și vest-europene. Cu înțelegere ironică, rusul nu este gata să accepte valori occidentale, principala din care este libertatea personală. Protagonistul face un monolog impresionant cu privire la nevoile care sunt dominante în actuala societate rusă - bani și putere.

Opinii ale piesei „Amsterdam“, în teatru „contemporan“ arată că oamenii nu vin doar să râdă și să încerce să se separe semințele de neghină. Nu toate, dar multe sunt capabili de a vedea inerente în sensul autorul piesei: nu rade cu voce tare la glumele homofobe și comparații caustice „decadent de Vest“ cu „corectă Rus“. Pentru ca conștiința să vină, actorul Mikhail Efremov joacă un rus beat, dar monologii lui o fac pe unul să gândească.Amsterdam teatru contemporan teatru

Despre piesa artistului Mihail Efremov

Și în recenzii și în recenziile pentru piesa "Amsterdam" a marcat scena strălucită a lui Efremov. Când se află pe scenă, totul se estompează. El, așa cum notează publicul, uneori "ciupiți", și uneori "peeps" din rol. Abilitatea de a juca așa cum face el, se numește cartea de competență a actorului. El este capabil să transmită prin imagini comice profunzimea dramei sau tragedia eroului. Publicul a remarcat că întregul spectacol părea să gravitează în jurul caracterul său, cu toate că nu poate fi acuzat de orice joc exprimate neinteresante.

Istoria creării piesei "În partea de jos" a lui M. GorkyIstoria creării piesei "În partea de jos" a lui M. Gorky
Teatrul Modern de Antreprenare din Moscova și Teatrul `Entreprise Rusă` din Sankt…Teatrul Modern de Antreprenare din Moscova și Teatrul `Entreprise Rusă` din Sankt…
Teatrul din Moscova "Contemporanul". Ieri și astăziTeatrul din Moscova "Contemporanul". Ieri și astăzi