Teatru optimist la Moscova: adresa, repertoriul, recenzii

Cu puțin mai mult de trei ani în urmă, harta de teatru a capitalei a fost reînnoită cu un nume proaspăt - Teatrul Optimist. A devenit creatorul regizorului de producție Dmitry Burkhankin și producătorului Valery Khorozhansky. Ce este interesant pentru spectator, vom analiza în detaliu.

optimist teatru

Comunitatea de îngrijire a oamenilor

Această instituție cu un nume vesel este unită de o sete de a crea un teatru fel, inteligent și luminos, predicând viața în cele mai bune aspecte. Uniți de ideea, instituție a adunat ca-minded oameni din galaxie cunoscută de actori: atât onorat și tineri, dar deja foarte ușor de recunoscut și iubit. Repertoriul Teatrului Optimist în cei trei ani de activitate a crescut la 29 de spectacole, dintre care majoritatea sunt comedii, ceea ce este destul de organic pentru colectivul cu acest nume.

Unde să te uiți?

Adresa Teatrului Optimist: Bulevardul Nikitsky, 8 la Moscova. Dar aceasta este numai adresa biroului. Din moment ce teatrul este tânăr și format pe baza ideii, și nu prin transformarea proiectului existent, este logic că el nu are propria clădire de teatru. Cu toate acestea, există o serie de locații pe care trupa o desfășoară în mod continuu. Acesta este Palatul Culturii. Zueva, Sala de Muzică din Moscova, TsDKhD, Centrul lui Vysotsky pe Taganka, Teatrul Hermitage și el. Yermolova. Recent, această listă a completat noua sală a Optimisticului teatru pe Serpukhovka.

adresa optimistă a teatrului

exprimate

Pentru acei telespectatori care preferă să meargă la teatru cu actorii lor familiari, acest colectiv este în primele zece. Indiferent de performanța pe care o alegeți, va juca în mod necesar fie artiștii dvs. preferați onorați, fie vedetele de serii și emisiuni populare de televiziune.

Vladimir Dolinsky, Galina polonez, Olga Volkova, Elena Safonova, Valentin Smirnitsky - reprezentanți ai școlii "vechi", care ar putea fi interesat de teatru tradițional. Aici, dar din generația următoare, poate fi atribuită Irinei Alferov, Tatyana Kravchenko, Igor Bochkin, Larisa Udovichenko, Tatiana Abramov, Tatyana Lutaeva.

În producțiile Teatrului Optimist participă: "Ekaterina Volkova, Tatyana Orlova, Eduard Radziukevich, Yuliya Kuvarzina și Andrey Leonov.

Favorit printre tineri pe roluri diferite în seriile de televiziune populare sunt: Aristarchus Venes, Andrey Gaydulyan, alții Roman Kurtsyni.

opinii de teatru optimiste

Și din nou KVN

O proporție semnificativă a artiștilor implicați în producțiile Teatrului Optimist, sunt localnici ai KVN. De exemplu, în „vreme rea, sau sezonul de împerechere pentru pinguini“ joacă un fost star al echipei Permian KVN, precum seria „Stagiarii“ Svetlana Permyakova. Și nu este doar o actriță aici, ci mai întâi ca regizor. În plus față de ea în producție a implicat un alt coleg în magazin, cunoscut pentru proiectul Comedy Woman - Marina Fedunkiv.

In comedia "Dura" foști KVNschiki juca echipe diferite: Capitanul "Nartov Abhaziei" Timur Danemarca, Peter Vince de "Copiii locotenentului Schmidt" și Nadezhda și Tatiana Dorofeeva Angarsk - membru actual Comedy Woman.

Cele mai bune comedii

În clasamentul site-ului Teatrului Optimist, a cărui adresă: optimistic-theatre.ru, primul loc popular printre spectacolele comice este "Doi oameni pentru prețul unuia". Aceasta este o poveste amuzantă despre un triunghi de iubire al unui soț, soție și cel mai bun prieten. Sofisticarea unui conflict de dragoste este rupt de o mătușă nepoliticoasă care a venit să o viziteze cu fiica ei necăsătorită. Tiranul și "stocul albastru" vor pune capăt acestei "bătăi de deznădejde", toată lumea va obține ceea ce merită.

Producția mai puțin populară este "Dragă Pamela sau cum să coaseți o femeie bătrână", care este un beneficiu al unei minunate actrița Olga Volkova. Această poveste spune despre o bandă de speculatori, în Ajunul Crăciunului pentru a ridica în casă singur, nebun, în opinia altora, bătrâna Pamela, să se ascundă de poliție. Gazda își întâmpină oaspeții neașteptate, și nu se poate imagina, așa cum ne întoarcem acum viața lor, și că această baracă - nu un adăpost temporar, iar casa viitorului.

teatru optimist de moscow

Producția "Dragostea și porumbeii", care este dedicată celei de-a 30-a aniversări a tuturor comediilor favorite, nu este privată de simpatia spectatorului. Aceleași personaje familiare: Vasily, Nadyukha, Lyonka, Lyudka, unchiul lui Mitya și femeia lui Shura, dar într-o interpretare puțin diferită. Cu toate acestea, aceasta este în continuare aceeași poveste strălucitoare, arătând o dragoste impasibilă, o casă și oameni care acționează la cererea inimii.

Cu mare entuziasm, audiența acceptă comedia "Vreau să-ți cumpăr soțul". Performanță originală și excentrică bazată pe piesa lui Mikhail Zadornov, care te face să te gândești la valoarea iubirii și a familiei. Descurajează complotul anecdotic al piesei, în care o tânără doamnă se declară într-o casă decentă și îi spune soției sale ceea ce soțul ei ar dori să aibă. Spectatorii ar trebui să vadă cu certitudine că soția înșelată va ieși din această situație subtil și eficient. Piesa există, de asemenea, în două versiuni de film, într-unul dintre ei, autorul întârziat al piesei jucate.

efect dramatic

Foarte puțini oameni din regizorii de teatru a fost în măsură să treacă prin „Juno și Avos“ - legendarul opera rock la muzică de texte Alexei Rybnikov și Andrei Voznesensky. Nici Teatrul Optimist nu a fost o excepție. Regizat de A. Rykhlov invită privitorul la propria sa versiune de o poveste de dragoste tragică, care a fost între contele rus, navigator Rezanov și fiica viceregelui spaniol San Francisco Conchita Arguello. Punerea în scenă numere vocale în opera rock Zh.Rozhdestvenskaya angajat, responsabil pentru Zh.Shmakova coregrafie.

sala de teatru optimistă optimistă

Seriile creative pe scena teatrului

Scena Optimist Teatrul din Moscova este gata pentru a transporta privitorul la diferite emoții: fericit și amuzant, dramatice și tragice, emoționale și nostalgic. Acesta din urmă poate fi resimțit vizitând seara creativă a scriitorului și poetului rus Larisa Rubalskaya. Atmosfera placuta, live chat, poezii sentimental si senzual femeie incredibil de talentat, cântece ale căror versuri realizate de mai multe stele din Rusia: Kobzon, Alla Pugacheva, I.Allegrova și altele.

Teatru optimist: recenzii

Spectatorii care au vizitat performanțele trupei răspund în mod pozitiv la munca lor. În ciuda tinereții echipei, puteți vedea munca de actorie bună, cu dedicare deplină, peisaj interesant inventat. Abilitățile de comedie ale Svetlana Permyakova și Marina Fedunkiv au fost foarte memorabile pentru spectator.

optimist teatru repertoriu

A vizitat „Juno și Avos“ Observați că, cu un minim de decor simple și costume, impresii după setarea sunt „crawl“ pe piele. Un tandem de muzică frumoasă și de voce, cu coregrafie complementară, combinația de rocă și a bisericii cântând imprimat permanent în memoria spectatorilor.

Minusurile se referă la spectacolul "Love and Doves". Se pare că producția este întotdeauna comparată cu filmul. De asemenea, au criticat costumele - sunt prea simple și sumbre, potrivit publicului. Pentru a vă adăuga propria opinie despre Teatrul Optimist, cel mai bine este să veniți direct la joc.

Poster și actori ai Teatrului de Teatru VolgaPoster și actori ai Teatrului de Teatru Volga
Teatrul `Romain` - proprietate culturală a RusieiTeatrul `Romain` - proprietate culturală a Rusiei
Teatrul din Moscova "Contemporanul". Ieri și astăziTeatrul din Moscova "Contemporanul". Ieri și astăzi