"Cea mai bună ofertă": recenzii pozitive și negative

Una dintre capodoperele cinematografice din anul 2013, filmul "Cea mai bună ofertă" - o creație internațională. regizorul italian Giuseppe Tornatore rolurile principale din film, a invitat australian Geoffrey Rush, actrita olandeză și modelul Sylvie carlige si britanicul Jim Sturgess. Filmările au avut loc nu numai în orașele Italiei, ci și în Viena și Praga. Sursele englezești determină genul de bandă ca fiind romantic detectiv, rusă criticii de film tind să numească o imagine de teatru. Care este, de fapt, filmul "Cea mai bună ofertă"? Comentariile publicului despre el fluctuează de la evaluarea "nudyatinului complet" la cuvintele încântătoare "minunat, uimitor, interesant, minunat".cele mai bune oferte de ofertă

Filmul ne spune povestea dragostei și a înșelăciunii, care a avut loc în lumea licitațiilor de elită a operelor de artă și a antichităților. Plotul se învârte în jurul lui Virgil Oldman - un director în vârstă și respectat, dar puțin excentric al uneia dintre casele de licitații. El evaluează proprietatea rămasă după moartea părinților unui tânăr client pe nume Claire. Fata suferă agorafobia, frica de spațiile deschise și acumularea de oameni, și nu părăsește niciodată camera în conacul său. Tânărul mecanic inteligent Robert îl ajută pe Oldman să nu unească doar roțile și vitezele mecanice ciudate găsite în casa lui Claire, ci și să stabilească relații cu ea. Un licitator singuratic trăiește o viață dublă: cu ajutorul prietenului său, el întoarce în mod regulat fraude, cumpărând la licitații cum ar fi imagini cu poze cu femei frumoase. Eroul lui Geoffrey Rush devine cu adevărat atașat unui tânăr client, dar el este destinat să supraviețuiască vieții reale crashillip -cele mai bune oferte 2013 recenzii

"Cea mai bună ofertă": recenzii negative

De fapt, nu sunt atât de mulți. Ce nu-i plac autorii recenziilor critice? Lipsă de dinamism, unele strâmtorare. Desigur, imaginea este dificil de definit cu cuvântul "acțiune". Evenimentele care se petrec foarte mult, unele dintre ele misterioase și interesante, dar, în general, ritmul de viață este ca un bărbat de vârstă mijlocie a asigurat ritmul incantării piticei în filmul (una dintre imaginile interesante ale picturii). Ce nu a impresionat încă audiența cu "cea mai bună ofertă"? Opinii telespectatori nemulțumiți spun predictibilitatea incoerențelor complot și lipsa de logică în punerea în aplicare a fraudei și a comportamentului irațional al protagonistului. Poate că asta e tot. Dacă considerăm că numărul de răspunsuri negative este de aproximativ 10-20 de ori mai mic decât numărul de entuziaști, atunci putem presupune că imaginea a fost un succes. Mai ales că unii critici ai publicului a remarcat jocul excelent al actorilor și a muzicii lui Ennio Morricone (care Tornatore a invitat aproape fiecare film al său).

"Cea mai bună ofertă": recenzii pozitive

Printre eulogiile pentru imagine sunt cele care se concentrează mai mult pe impactul psihologic al benzii. Unii spectatori spun că filmul este plin de tragedie, te face să gândești, să plângi și să suferi împreună cu Virgil Oldman. Alții cred că, dimpotrivă, cu personajul principal poate fi fericit: în cele din urmă a rupt de lumea falsurilor în lumea sentimentelor adevărate, el a găsit curajul să plece pentru a crea un spațiu confortabil pentru oameni reali și evenimente, am primit „cea mai bună afacere“. film cele mai bune oferte de opinie

Recenzile acestor fani ai filmului, în primul rând a se vedea în imagine, nu este o poveste despre istoria de zi cu zi, nu un detectiv sau un thriller, și opere de artă cu o scrisoare de capital, un eveniment în lumea cinematografică. Observă un complot virtuos, țesut din scene separate, dialoguri, text și subtext. Banda diferă în profunzime, plină de puzzle-uri și puzzle-uri, care se deschid uneori numai după vizionări repetate. Majoritatea covârșitoare a spectatorilor notează opera actorului uimitor de Geoffrey Rush. Dar, poate, succesul casetei a fost determinat de întregul ansamblu de actori. Pentru puțin cunoscuți în afara Olandei, Sylvia Hooks este acum sigur că va începe o viață nouă. Imaginea unui inginer genial și fermecător, creată Jim Sturgess. Pentru a le potrivi cu actorii celui de-al doilea plan. Nu există o singură notă falsă în jocul lor. De aceea, caracteristica cea mai frecvent întâlnită a filmului este "fascinantă". Sentimentul de autenticitate este menținut și peisajele frumoase. În imagine au fost folosite câteva zeci de opere de artă reale, de cel mai înalt standard.

Imaginea este necesară pentru a vedea - cel puțin pentru a-ți face propria părere. "Cea mai bună ofertă" (2013), recenzii ale criticilor și spectatorilor obișnuiți coincid în acest caz - acesta nu este un film trecător, acest eveniment, un fenomen în lumea artei. E posibil sau nu să te mulțumească, dar este puțin probabil să te lași indiferentă.

Alessandro Nivola: biografie și filmeAlessandro Nivola: biografie și filme
Totul despre stea: Steven MoyerTotul despre stea: Steven Moyer
Restaurant `Noapte și Zi` ... Praga este cine și adevăratRestaurant `Noapte și Zi` ... Praga este cine și adevărat