"Domnul Nobody": recenzii confirmă unicitatea filmului

În 2009, un film excelent a apărut pe ecran, atingând tema filozofică de alegere. Această imagine este numită "Dl. Nimeni", recenzii despre el pot fi găsite foarte diferite. Rolul principal a fost jucat Jared Leto (filme "mozaic", "Thin Red Line", "Urban Legend"), Diane Kruger (pictură "Copierea Beethoven" si "Comoara Nationala: Cartea Secretelor"), Sarah Polley (lucrări recente - " Beowulf și Grendel "," Chimera ") și alți actori frumoși.

O poveste excelentă, actori buni, direcție - totul se poate spune despre filmul "Dl. Nimeni". Comentariile și comentariile unor bine-cunoscuți reprezentanți ai lumii afacerilor de spectacol rusesc sunt tocmai confirmați. Deși banda nu avea taxe extraordinare la box-office, fie în Rusia, fie în străinătate.

nici o recenzie

Dar, în ciuda primul film „Mr. Nobody“, comentarii cu privire la aceasta in avans este mai bine să nu citească, pentru că bobina filmului lasă o impresie mixtă și obligă spectatorul să reflecteze asupra problemelor ridicate în ea. Dar regizorul Jaco Van Dormel a decis să le transmită oamenilor care i-au văzut lucrarea? La ce întrebări îi întreabă publicul, ce vrea un om obișnuit să se gândească? Toată lumea, după ce sa uitat la acest film, trebuie să decidă pentru sine ceea ce este mai important în imagine: dragostea, chestiunea alegerii, soarta, libertatea sau poate un alt subiect vizibil numai pentru el.

Pe de o parte, intriga filmului este destul de simplă și directă, și poate fi spus doar câteva propoziții, dar în același timp, este atât de complicată încât poate dura o parafrază mult de o pagină. În centrul imaginii „Mr. Nobody“ este o poveste fantastica despre omul vechi de numele Nemo, care își sărbătorește 118 de ani, iar el vrea să trăiască până în momentul în care universul începe să se contracte, pentru a găsi libertatea. Filmul are loc în mai multe straturi de timp, iar publicul cu fiecare minut mai mult și mai confuz, nu știe ce fel de eveniment sa întâmplat în realitate și ce este ficțiune, opțiune de viață unlived sau plăsmuire a imaginației protagonistului. Cine spune povestea unui bătrân culcat pe patul lui în spital și a devenit protagonista unui reality show pentru nemuritor, sau un băiețel în vârstă de 9 ani, care nu poate alege între o mamă abandonează familia ei, și tatăl ei? Sau poate amintirea evenimentelor viitoare ale unui copil nenăscut? Și totuși povestea poate fi împărțită în trei ramuri principale, care rezultă din evenimentele care au avut loc cu Little Nobody, după ce a făcut alegerea dintre mamă și tată. Este în acest punct nodal că filmul aduce în mod constant privitorul și este unul din ultimele scene afișate pe bandă.

film nimeni nu comentariiFilmul este asemănător din punct de vedere structural cu o scurgere scurtă, care curge înainte și ramifică, dar nu umplută cu apă, ci cu diverse evenimente posibile care au fost, sunt sau se pot întâmpla. Iar eroul nu-și amintește trecutul, regretând posibilitățile neexploatate sau răsucirea acestor posibilități în imaginație, înghețate în punctul de alegere. Banda nu oferă niciodată un răspuns clar la întrebările puse de scriitor și regizor și nu explică evenimentele care au loc în filmul "Mr. Nobody". De asemenea, recenziile spectatorilor nu oferă aceleași răspunsuri. Dar un lucru poate fi învățat de la vizionarea imaginilor cu încredere: Nu poveste în toate exemplele de realizare ilustrate - este o poveste despre căutarea de dragoste și fericire, veșnică și valori simple ale vieții, toate care încearcă să atingă.

Nimeni

Filmul este complex pentru a înțelege în primul rând faptul că nu oferă răspunsuri la întrebările care apar de la telespectatori. Nu este destinat să fie folosit ca un exemplu sau ghid pentru acțiune, nici nu este destinat să inspire privitorul sau să-l direcționeze către orice cale. Această bandă face o persoană să gândească, să-și găsească semnificația, explicația pentru tot ce se întâmplă cu Nemo. De aceea imaginea "Domnului Nimeni" îi analizează pe spectatori atât de diverse și ambigue: fiecare are propria sa opinie și subiecte importante pentru el, afectate de film. Și citirea opiniei altcuiva despre film înainte de a privi înseamnă să pierzi ocazia de a forma o înțelegere a acestui film.

Filmul "De la mașină". Actori și roluriFilmul "De la mașină". Actori și roluri
Filmul lui Joseph Kosinsky "Oblivion". actoriFilmul lui Joseph Kosinsky "Oblivion". actori
"Al treisprezecelea războinic": actori și trăsături ale filmului"Al treisprezecelea războinic": actori și trăsături ale filmului