Performance `The Lonely Mocker `: recenzii, caracteristici și distribuție

Neordonată, talentată și singură ... Astăzi se numește sufletul unei epoci trecut. 120 de ani de la marea actriță, genial Făina Ranevskaya, în 2016 a marcat o comedie dramatică bazată pe aforismelor actrita, a cărui popularitate a depășit lucrările sale de film. În „zeflemist Lonely“, în regia lui viewer Leo Shimelova vede Regina de piese de biți în apartamentul ei din Moscova. Pentru a vizitat-o ​​de vizitatori, și le-a sprijinit cu privitorul aude dialogul ponturi verbale spiritual.

Parcela piesei

"Lonely Mocker" sunt fragmente luate din viața lui Ranevskaya. Performanța împletește evenimente în ultimul an de o mare actriță și viața umană, cu glumele sale unice, care nu vin cu autorii comediei dramatice, și a scos cărți și amintiri ale Faina.

comentarii singuratice despre performanțe de batjocură

De aceea există toate motivele să-i numim coautor al acestei spectacole. Locul de evenimente care are loc în piesă este apartamentul de la Moscova din Ranevskaya, unde autorii piesei invită spectatorii. În timpul spectacolului, Faina Ranevskaya este diferită. Spectatorul îl vede vulnerabil, cu lacrimi în ochii ei și într-o clipă - o persoană mândră și frumoasă în singurătatea ei. În descrierea pentru piesa The Lonely Mocker, se remarcă faptul că aceasta este o comedie dramatică. În mod literal, asta înseamnă râs prin lacrimi. Și dacă spectatorul a trecut prin această stare în timpul spectacolului, înseamnă că totul este în ordine cu sufletul său.

Premiera piesei

Premierii au avut loc în 2014 în multe orașe din Rusia. Printre acestea se numără și orașele Siberia și Ural, Sankt-Petersburg, Moscova, Vladimir. În Israel, piesa a fost interpretată în 2015. În anul jubileului actriști artiști a adus un cadou publicului din Murmansk - piesa "Lonely Mocker". O comedie dramatică a fost prezentată spectatorilor din Chelyabinsk și Arhangelsk, iar în primăvara anului 2017 spectacolul a fost prezentat în regiunea baltică. Publicul și-a exprimat recunoștința sinceră față de producția și performanța frumoasă a artiștilor în recenziile spectacolului "Lonely Mocker".

singura batjocură

Rolevskaya a fost interpretată de Olga Miropolskaya, o minunată actriță din St. Petersburg. Arată ca Faina Ranevskaya și în exterior, atât în ​​voce cât și în conținut interior. Chiar și numele lor sunt puțin concordante. Viața singură Ranevskaya sa întors spre ea însăși - Fanya. Actrita, care a jucat-o, prietenii si colegii ei numesc Lyalya.

Minunat al teatrului. Sovietul de la Moscova joacă în joc. Aceasta este Olga Miropolska, Lilia Volkova, Artist onorat Rusia Zoya Buryak, Artistul Poporului din Rusia Alexander Pashutin și Natalya Lyzhina.

Miropolskaya recunoaște că a luat partea accidental. Într-o zi, ea nu a reușit audiție pentru seria dedicată Ranevskaya, iar memoria rămasă sub formă de imagini postate pe rețelele sociale, în cazul în care au căzut în mâinile producătorului de „scoffer singur.“ Când i sa oferit un rol, sa dus la mormântul lui Ranevskaya. Acolo, actrita simțea ceva neobișnuit ... Când sa întors, ea a spus că a primit o binecuvântare pentru acest rol.

performanță descriere lonely batjocură

Artistul onorat al Rusiei Vadim Romanov joacă rolul contabilului teatrului în care lucrează Ranevskaya. Intră în casă, aduce un salariu și, în același timp, spune bârfe proaspete, în schimb, îndepărtând gândurile marii actrițe despre ei. Trebuie să știe ce va spune despre asta, că - despre asta ... El este cel care, de la gură la gură, ridrenstranaet mereu ridrenstranaet și afirmații ale lui Ranevskaya. Poate că, mulțumită personajului Vadim Romanov, citate lui Faina Georgievna și zburau în jurul lumii.

Ranevskaya Lumea

Comedia dramatică prezintă spectatorului o lume uimitoare a lui Faina Ranevskaya. Actrița Olga Miropolska transmite pe scenă ce trăiește și ce simte Ranevskaya. Vizitatorul își dezvăluie experiențele și acțiunile. Și audiența împărtășește experiențele lor în recenziile piesei "Lonely Mocker". Uneori sala explodează cu râs și, uneori, în timpul spectacolului, există o tăcere de zbor după monologii actriței. Autorii nu au avut nevoie să introducă ceva de-al lor în spectacol sau să facă propriile lor replici în declarațiile marii Ranevskaya. Olga Miropolska vorbește limba și cuvintele lui Ranevskaya. Care este fraza ei în piesa despre "educația blestemată": "Nu pot să stau atunci când oamenii stau".

Cynismul care acoperea singurătatea

Faina Ranevskaya, ingenioasă și talentată, era încă singură. Colegii de multe ori își plângeau natura ironică și sarcastică. Poate că arăta cinică, dar era doar o apărare, iar în spatele cinismului exista durere, disperare, singurătate. De fapt, a fost o natură subtilă și vulnerabilă.

performanță singură scoffer în spb recenzii

Și cei care au fost obiectele glumelor ei, adesea nu bănuiau că aceasta este mai mult o manieră defensivă de comportament. Ranevskaya nu și-a plecat sufletul, a ales expresii, și ia spus adversarului ce credea despre el. Uneori au existat ciudățenii, iar descrierea lor a sunat anecdotic, ceea ce a ridicat îndoieli cu privire la plauzibilitatea lor. Dar, știind despre dispunerea abruptă a lui Fina Georgievna, se poate presupune că poveștile sunt de fapt veridice.

Notele de noapte ale lui Ranevskaya povestesc cât de tare era în singurătatea ei, ea scria despre zilele zadarnice petrecute de oricine nu-și dorea viața. Având un minunat simț al umorului, era închisă de el, arăta ca o persoană complet diferită - ușoară și veselă. După spectacol, plină de flori, ea a plâns: "Atât de multă dragoste, și nimeni să meargă la farmacie!".

Popularitatea unei femei inteligente

Spectacolul "Lonely Mocker" este o reminiscență a imaginilor luminoase, a anecdotelor ridicole de Ranevskaya și momentele cele mai tragice din viață. Ei spun acest lucru în recenziile lor despre spectacolul "Lonely Mockery". Ranevskaya a fost o persoană populară, însă ea a suferit de asemenea această popularitate, iar comedia din viața ei a avut o conotație tragică. Ochii ei înțelepți, dacă le privești, reflectă tristețea și tristețea.