Performanță "Capcana pentru soț": recenzii, membri cast

Această comedie strălucitoare din primele minute captivează inimile spectatorilor care au venit la teatru pentru a se bucura nu numai de spectacolul uimitor de filigran al actorilor preferați, ci și de istoria însăși. Piesa "Capcana pentru un soț", despre care publicul pleacă în număr mare, este o performanță cu adevărat de înaltă calitate, care se poate bucura de întreaga familie.

Storyline. Întoarcerea celei de a doua jumătăți

Și totul începe simplu și necomplicat. Totul, la fel ca în vechea anecdotă binecunoscută, în care soțul revine brusc dintr-o călătorie de afaceri ... Numai aici o situație ușor diferită - soția se întoarce acasă. Și sa întors și a marcat începutul acestei povestiri. Pentru că nu numai că sa întors, dar și-a găsit o soție iubită în compania unei fete tinere și atrăgătoare ...

capcana de performanță pentru recenziile soțului ei

Piesa "Capcana pentru soț", durata a două ore (și o întrerupere), este cel mai real sitcom. Aici, cea mai mică minciună duce la următorul, mai mare, iar personajul principal este strâns în probleme foarte mari.

Storyline. O tânără amantă sau o fiică?

Potrivit complotului, protagonistul este considerat un soț destul de exemplar și un politician de succes. Dar, după cum spun ei, și pe bătrâna există o ruptură. El a decis mai întâi să își schimbe dreptul legitim, dar soție foarte plictisitoare. Omul se pregateste solemn pentru o intalnire romantica, dar ...

dobronovov Fedor Viktorovich

Dobronravov Fedor Viktorovich, familiare în rolurile lor memorabile în serialul de televiziune „Matchmakers“ și „Kadetstvo“ în acest joc joacă Laurent, un exemplar (până la un punct) soț. Personajul său va petrece o noapte bună cu prietena lui, el este deja pus pe el. Dacă nu ar fi revenirea neașteptată a soțului / soției. Desigur, să admită că persoana de lângă el - obozhe lui, Laurent nu va merge, pentru a nu strica reputația lui. În joc sunt reputația și poziția sa în societate. Și nu vrea să-și piardă soția din cauza unei aventuri ușoare. Soluția vine instantaneu. Cedând inspirație de moment, imaginea Fedor Dobronravov Viktorovichv unui soț exemplar este o fată rus ca o fiică.

Storyline. Jucătorii noi intră în câmp ...

La prima vedere, se pare că Laurent reușește să iasă din situația actuală fără pierderi. Dar eroul nici măcar nu sugerează că asumarea paternității imaginar, a întâlnit într-un timp foarte scurt cu mama reală a acestei fete. Dar aici, care doresc să ajute la rezolvarea situației, intră în jocul planificat. Cu toate acestea, din toate acestea, totul devine și mai incomprehensibil și complex, iar zigzagul complex al evenimentelor devine din ce în ce mai derizant. La urma urmei, un tânăr prieten al iubitului eșuat se dovedește a fi un înger, în comparație cu mama lui.

saponova actrita Elena

Cât de încredere în această situație va fi Nicole - soțul amăgit (Safonova Elena - actrita, care a jucat este pur și simplu incomparabil)? Poate ea să creadă în această grămadă de neadevăr? Au suficientă putere spirituală pentru a accepta această minciună? Ce se va întâmpla în cele din urmă? Puteți răspunde la toate aceste întrebări numai după vizionarea spectacolului magnific.

Apropo, pentru rolul de mamă a fost invitat Tatiana Vasilyeva. "Capcana pentru soțul ei", ca o piesă foarte controversată, a dovedit din nou cât de mare este talentul acestei actrițe.

Articole și impresii

Destul de des în presă se pot vedea articole dedicate vieții teatrului sau a performanțelor individuale. Este un fel de publicitate. Dar publicitatea este utilă. La urma urmei, mulțumită multor spectatori potențiali, vor afla știri despre viața teatrului, despre scenele din spatele scenei, repertoriul teatrului, anunțurile spectacolelor.

Unul dintre aceste materiale a fost dedicat felului în care spectatorii urmăresc piesa "Capcana pentru soț". Raspunsurile lui sunt destul de diverse. Unii oameni cred că povestea din scenă este foarte primitivă. Deci, nu merită să vorbim despre asta - timpul și banii sunt cheltuiți. Acești spectatori cred că actorii de la acest nivel nu au dreptul de a participa la astfel de spectacole stupide și mediocre. Alții, dimpotrivă, admir jocul spumante al actorilor și sunt siguri că seara petrecută la teatru este una dintre cele mai bune din viața lor.

Cine este cine?

Deci, „Capcana pentru soțul ei“ spectacol. Distribuția este pur și simplu magnifică și strălucitoare. Și chiar este. La urma urmei, fiecare artist merge pe scenă în această producție - standardul de talent si munca grea. Iubitor și credincios (până la o anumită perioadă de timp) a jucat soțul Fedor Dobronravov, soția respectabil - Elena Safonova, actrița care toată lumea își amintește filmul „Winter Cherry“ și mama Rusă extravagante - Tatiana Vasilieva. De asemenea, în această producție sunt implicate Elena Sinilova Vasiliev și Filip (pe de altă parte - Ivan Dobronravov).

Cred - nu cred

Desigur, situația adulterului este întotdeauna dramatică și chiar tragică. Însă, în ciuda tuturor acestor lucruri, scriitorii acordă întotdeauna o atenție deosebită, deoarece, datorită unor astfel de situații, se scriu piese foarte relevante.

juca capcana pentru durata soțului

Asta e joc „Capcana pentru un soț“, comentarii care, după cum știm, este foarte ambiguu, se bazează pe toate același adulter notoriu. La urma urmei, pentru a găsi alături de soțul ei, o tânără nemaipomenită nu a fost foarte plăcută soției sale. Dar are curajul să nu expulzeze într-un moment atât soțul, cât și fetița. Nicole este o femeie inteligentă și experimentată, nu dă naștere primului impuls. Prin urmare, privitorul, chiar foarte atent, aproape la sfârșitul piesei nu se poate da seama: ea a crezut cuvintele soțului ei, așa cum a crezut, sau poate pretinde doar să creadă.

De la oraș la oraș, de la țară la țară ...

Într-adevăr, piesa "Capcana pentru un soț" sa dovedit a fi foarte ambiguă. Turneul său a avut loc în multe orașe - în Sankt-Petersburg, Voronej, Tallin ... Și de fiecare dată când publicul a primit o mare încărcătură de vivacitate și bună dispoziție. Dar într-un mod diferit și nu poate fi: actorii care întruchipează personajele principale de pe scenă, au cunoscut de mult timp, iubesc devoțional, admiră, fără încetare. Prin urmare, se întâmplă adesea că atunci când alegeți o performanță, nu mergeți la o premieră specifică, de exemplu, ci la artiștii adorabili.

capcana pentru soț

Cu această performanță totul sa întâmplat exact la fel. De la început, publicul a mers „pe Dobronravova, Vasiliev și Safonov,“ pentru că erau convinși că, în cazul în care acestea sunt implicate, este sigur de a fi o performanță de divertisment interesant. Dar doar câteva premiere situația sa schimbat ușor. Acum, telespectatorii au fost, de asemenea, cu privire la performanța în sine: este interesant pentru a vedea comedia neconvențională, și chiar a jucat pe cei care sunt atât de des la televizor, și care poate fi considerat aproape de familie.

De la repetitii la premiera

Spectacolul spectacolului a vorbit de la primul până la ultimul minut al apariției artiștilor pe scenă. Publicul oricărui oraș este fericit să vadă atât de multe stele pe o scenă. Și producția în sine este o lucrare destul de frumoasă și bine coordonată. Chiar și pentru telespectatorii neînvățați și simpli, devine foarte clar că rezultatul pe care îl văd după cel de-al treilea clopot este precedat de munca titanică a actorilor.

Este foarte dificil pentru cineva să facă o preferință - toți sunt frumoși în felul lor, fiecare în propria sa ipostază. Și te îndrăgostești de ei aproape instantaneu, din primele trei replici.

Tatyana Vasil`eva capcana pentru soțul ei

În două ore, piesa "Capcana pentru un soț", ale cărei recenzii sunt foarte elocvente, are timp să pătrundă inimile și mințile publicului. Da, este foarte ușoară, puțin vulgar, este o poveste destul de ciudată. Acesta satisface pe deplin toate nevoile publicului modern care vizitează aceste ziduri. Și el va fi cu adevărat cel mai bun joc după o zi grea. La urma urmei, inițial se pare că totul este clar în primele minute: soția vine dintr-o călătorie de afaceri și își găsește soțul cu o persoană foarte tânără. Și aici totul începe cel mai interesant. Un soț nu poate să se comporte ca un om onest și nu-i spune soției sale întregul adevăr. Spectatorii cred că o femeie insultată și foarte nefericită va rămâne proastă. Dar totul nu se termina asa cum era de asteptat. Este soția care se dovedește a fi mai inteligentă și mai înțeleaptă decât alți eroi ai situației. La urma urmei, ea este cea care o ajustează, astfel încât să poată ieși cu ușurință din casa ei un huligan dezgustat. E simplu și ingenios, nu?

Vizionarea plăcută!

Și chiar dacă se pare că textul este un pic "vulgar vulgar", și astfel de actori se pierd într-o poveste atât de simplă, o dispoziție bună este garantată. Dacă nu luați tot ce se întâmplă pe scenă, aproape de inimă și o considerați o poveste separată, atunci cu siguranță nu vă puteți relaxa doar pentru două acțiuni. Puteți face ușor cu ironia să simpatizeze cu Laurent și destul de natural și sincer - Nicole. Puteți să râdeți cu inimă de remarcile despre milf rusesc și să zâmbiți la vederea cum o tânără frumusețe încearcă să se prezinte ca fiică. Poate că, într-o oarecare măsură, luminează gândurile care apar în mintea publicului în timp ce vizionați acest spectacol: oamenii sunt fericiți că nu sunt pe site-ul personajului principal, iar femeile doar încântați de răbdarea și înțelepciunea soției sale.

capcana pentru soțul turneului

În orice caz, dacă spectatorii încă participă la acest joc, atunci este în căutare, este de succes, a fost creat pentru un motiv bun!

"Camera de clasă de afaceri" - un spectacol, recenzii care provoacă o dorință de ao vedea"Camera de clasă de afaceri" - un spectacol, recenzii care provoacă o dorință de ao vedea