Cele mai interesante filme despre munți: recenzii, recenzii și recenzii

Filmele despre călătorii au avut aproape întotdeauna un succes serios cu publicul. Dar o mențiune specială demnă de film, acțiunile care se desfășoară în munți. Există o mulțime de filme valoroase despre alpiniști sau despre fanii simpli ai sporturilor extreme. În acest articol, ne vom uita la filme despre munți. Lista este foarte condiționată, deoarece există multe lucrări ale unui astfel de plan, iar toată lumea are opinia după revizuire. Deci, să începem.

"Limita verticală"

filme despre munți

Care sunt cele mai bune filme despre munți recomandate pentru vizionare? Bineînțeles, asta "Limită verticală". În centrul filmului se află un grup de alpiniști profesioniști. Ei s-au cunoscut de mai mulți ani și au mers în mod repetat pe călătorii periculoase. Acești oameni sunt încrezători în abilitățile lor și sunt gata să îndeplinească orice, chiar și cea mai dificilă sarcină. Într-o zi, într-una din aceste aventuri, se află într-o situație extrem de dificilă: din cauza avalanșei bruște care a coborât în ​​munți, au căzut într-un defileu profund, este imposibil să ieșiți din ea. Și dacă în următoarele câteva ore nimeni nu le va găsi, personajele principale pur și simplu nu vor supraviețui înghețurilor inumane. Vor fi capabili să scape?

Acest film este filmat într-un stil clasic tensionat și vă va plăcea fanii thriller-ului genului. De asemenea, în film, se simte spiritul anilor `90, care este perfect transmis. Rolul principal a fost jucat de notorietatul Chris Orsquo-Donnell și Bill Paxton, care sa descurcat perfect cu sarcina. Criticii subliniază atmosfera specială care există în a doua jumătate a filmului. De asemenea, acest film este inclus în aproape toate TOP-urile celor mai bune filme despre munți.

"127 de ore"

horror despre munți

Protagonistul este un fan al sporturilor extreme, care merge în mod regulat pe bicicletă pe teritoriul deșertului local. Există multe roci diferite și locuri pitorești, care sunt foarte populare cu această persoană. Dar într-o zi totul a devenit complet diferit de cel planificat. Există un accident, în urma căruia ciclistul cade în spațiul dintre două pietre mari. Mâna lui a fost zdrobită de o piatră uriașă, care este aproape imposibil de ridicat. Ar putea ieși de acolo?

Acest thriller de cameră, în care, de fapt, doar un singur actor, a impresionat spectatorii obișnuiți. James Franco a jucat unul dintre cele mai bune roluri ale sale. Este extrem de ciudat că în cele din urmă nu a primit un Oscar. Mulți în recenzii și director de înaltă calitate Danny Boyle. El a prezentat lumii o altă capodoperă demnă de atenția fiecărui om de film.

"Șapte ani în Tibet"

filme despre munți și peșteri

Personajul principal este o persoană incredibil de faimoasă care are tot ceea ce puteți visa despre. El a reușit să-și construiască o mare carieră și să obțină faima. Dar brusc el a pierdut totul. Sa întâmplat după ce a ajuns să cucerească una dintre cele mai înalte vârfuri de munte din lume. După aceasta, a experimentat multe teste serioase care și-au schimbat pentru totdeauna viziunea obișnuită asupra vieții. Va putea vreodată să se întoarcă acasă?

Filmul are suficient feedback pozitiv din partea publicului. Chiar și după atâția ani, el continuă să se bucure de un succes extraordinar cu publicul. Rolul principal a fost jucat de actorul Brad Pitt, care încă nu a fost încă cunoscut, care a reușit să obțină faima numai câțiva ani mai târziu. Mulți observă amploarea acestui film, precum și munca extraordinară a aparatului foto efectuată la cel mai înalt nivel.

"Cliffhanger"

cele mai bune filme despre munți

Filmele despre munți și peșteri sunt un succes, mai ales printre aventurieri. Unul dintre cele mai notabile este "The Rock Climber". Gabe este unul dintre cei mai experimentați alpinisti care și-au riscat în mod repetat viața. În acest moment el lucrează ca un salvator. Odată, el este instruit să meargă pe un teritoriu montan îndepărtat și periculos pentru a găsi cei cinci cetățeni lipsă. Dar curând protagonistul se confruntă cu probleme grave, sub forma unui grup criminal, pentru care poate deveni un martor extrem de nedorit. Gabe va ieși în viață?

Sylvester Stallone la acea vreme era la vârful popularității sale. Un rol major a urmat altul. Dar, din păcate, aceste filme nu s-au diferențiat prea mult una de cealaltă. Cu toate acestea, a fost "Cliffhanger", care a primit feedback extrem de pozitiv de la public. Toți au remarcat că de data aceasta Stallone ar putea într-adevăr să dea un rol important. De asemenea, nu putem decât să evidențiem direcția remarcabilă, datorită căreia acest film a devenit faimos.

"Secretul trecerii lui Djatlov"

filme despre lista de munți

A fost rândul meu să vorbim despre ce filme de groază despre munți sunt recomandate pentru vizionare. Nu puteți ignora imaginea "Secretul pașului lui Djatlov". În centrul istoriei se află un grup de studenți americani care au avut ocazia să viziteze Munții Urali. Profitând de o astfel de oportunitate minunată, au decis să meargă într-o călătorie prin munți, unde au trecut odată expediția lui Dyatlov. Cu mulți ani în urmă a avut loc un eveniment aici, legende îngrozitoare. Vor putea elevii să rezolve ghicitul pasajului Dyatlov? Curând devine evident că aceste legende, care au existat timp de o jumătate de secol, s-ar putea dovedi a fi adevărate ...

Un film de groază neobișnuit, cu o atmosferă amețitoare. Interesul este alimentat de faptul că filmul se bazează parțial pe evenimente reale. Urmărind ce se întâmplă pe ecran este extrem de interesant. Potrivit spectatorilor, acesta este unul dintre cele mai subevaluate filme de groază din ultimii ani. În general, este dificil să nu fiți de acord cu acestea.

"Frozen"

filme despre lista completă a munților

Personajele principale sunt tinerii care sunt mari fani ai snowboarding-ului. Adesea se duc la pantele de munte locale pentru a se rupe în întregime, precum și pentru a obține o taxă de adrenalină. Ei nu și-au putut imagina că următoarea călătorie ar deveni un coșmar pentru ei. Se blochează pe ascensor în înghețuri severe. Mai jos - abisul. Este pur și simplu imposibil să ieșiți de acolo. Poate cineva să-i salveze înainte să înghețe în viață?

Acest film al lui Adam Green - un tânăr horrorist - a fost apreciat de atât de mulți critici și spectatori. În special, "Congelate" a căzut la gustul fanilor ruși de oroare. Filmul sa dovedit a fi extrem de nestandard și intens. Toate celebrează piesa uimitoare a actorilor, care trebuiau să-și demonstreze toate abilitățile pentru a crea această capodoperă a genului de groază.

"Staying Alive" (Fritt Vilt)

filme despre munți

Filmele de groază despre munți reprezintă un mare succes. Acest lucru se aplică și în cazul picturii "Staying Alive". În Norvegia, aproape toată lumea îi place odihnă activă. Lucrul este că este acolo, în mijlocul înghețurilor de iarnă, se deschide o stațiune de schi. Oamenii din întreaga țară sunt atrași pentru a petrece activ weekendul și pentru a se distra. Personajele principale sunt schiorii experimentați, care sunt, de asemenea, cei mai buni prieteni. Pentru a distrage atenția de agitația orașului, ei decid să meargă în cel mai îndepărtat colț, departe de ceilalți turiști. Dar lucrurile se schimbă atunci când găsesc un hotel vechi, de asemenea se confruntă cu un psiho-criminal local ...

Acest slasher norvegian este diferit de omologii americani de prezența unui teren interesant, precum și de o atmosferă specială de iarnă pe care regizorul a reușit să o transmită pur și simplu minunată. Fanii genului includ adesea acest film în listele celor mai buni melodii din secolul XXI. Deci, dacă vă place povestiri despre maniaci, atunci asigurați-vă că verificați acest film.

Ne-am uitat la unele dintre cele mai interesante filme despre munți. Lista completă a fost pusă la dispoziția cititorului în cadrul unui articol, deoarece este destul de impresionant. Puteți să o corectați la discreția dvs. Vizionarea plăcută!

"Limita verticală": frenezia celor curajoși cântă glorie"Limita verticală": frenezia celor curajoși cântă glorie
Cele mai interesante filme despre cavaleriCele mai interesante filme despre cavaleri
Filme cu Angelina JolieFilme cu Angelina Jolie