Recenzii ale filmului `Muntii Roșii`. Epic istoric intern, în care Evgeny Tsyganov a pictat un semn de naștere, iar Alexei Bardukov a fost ondulat

Filmul cu doisprezece părți "Munții Roșii" a fost filmat de compania "Parteneriatul Central" în 2013. Principalele personaje ale proiectului sunt tinerii, ale căror tineri au căzut în perioada istorică turbulentă a anilor 20 ai secolului trecut. Critica din seria "Munții Roșii" care păstrează, recenzie și recenzii sunt în principal compuse în mod pozitiv, cu IMDb rating: 6.90.

Descrierea succintă a terenului

recenzii despre munții roșii din film

Arkady (E. Tsyganov) sa născut într-o familie aristocratică, studiată în corpul cadet, pregătindu-se pentru o carieră în armată. Tipul primește cea mai bună educație: îi place să picteze, să învețe să cânte la vioară, să urmeze cursuri în filosofie, să obțină succese semnificative în sport. Într-o zi, soarta îl duce la o oră-liră Ilya (A. Bardukov), care crește într-un mediu complet diferit. După ce ochii băiatului l-au ucis pe fratele său mai mare, educația lui este o nativitate a Țării Soarelui Răsare. El îi învață pe tânărul de filosofia japoneză, modul de gândire și înțelepciunea artelor marțiale. Datorită mentorului japonez, Ilya are o anumită cantitate de umilință. Dar esența seriei "Munții Roșii" nu este în povestea apariției a două personaje centrale, totul este mult mai profund și mai complex.

Principala intriga

kozhevnikov în recenzii de film roșu munți

O prietenie reală pentru tineri poate fi menținută în toate etapele formării unei țări tinere, până în 1941 - începutul unui război sângeros. Relația lor este complicată de faptul că atât eroul se îndrăgostește de o femeie frumoasă (jucat de Kozhevnikova - stea de „Uni“), dar atunci când soarta le aruncă pe laturile opuse ale baricadei. În recenziile filmului "Munții Roșii" este lăudat scenariul lui Grigorii Manukov, subliniind intriga și tensiunea nereușită a narațiunii. Chiar și tema triunghiului clasic de dragoste este servită cu o proporție gravă de suspans și o denunțare imprevizibilă. Regizat de Igor Zaitsev, filmul a atras un nivel complet diferit de relații, dileme, care trebuie să se confrunte cu personaje cheie. O altă epocă istorică, respectiv, este o altă relație. Datorită profesionalismului regizorului, imaginile personajelor principale arată realistă pe ecran, sunt percepute foarte plauzibil, determinând pe cei care urmăresc să simtă că se simt în proprietate și ceea ce se întâmplă. Nu este surprinzător faptul că mulți critici autohtoni în recenziile filmului "Munții Roșii" au plasat proiectul ca unul dintre cele mai bune din filmografia vizionarului Zaitsev.

Acționând Casting

Proiectul, potrivit verdictului anunțat în recenziile filmului "Munții Roșii", a fost norocos, pentru că pe setul filmului a dat viața reală personajelor lor cu adevărat talentați. Dacă artiștii Tsyganov și Bardukov au câștigat deja faima printre spectatorii cu rolul stabilit, Maria Kozhevnikova se află în mijlocul cercetării creatoare. În fiecare nouă imagine jucată, spectatorul deschide o nouă fațetă a talentului ei. Vorbind despre turnare, Igor Zaitsev actrita protejează de toate atacurile critici, spunând că Maria - o actriță dramatică adevărată. Potrivit spectatorilor în recenziile, Kozhevnikova în filmul "Munții Roșii" este pozitiv, muzical, contagios.
], o serie de munți roșii sunt esența

vis vechi al regizorului a fost de lucru cu Zaitsev, cunoscut nu doar ca un artist minunat, dar, de asemenea, ca un vizionar talentat. Potrivit lui Zaytsev, în timpul procesului de producție au avut discuții și dezbateri creative, făcând ajustări la construirea parcelei.

proiect de decorare a acționat Eugene Fără îndoială că Dyatlov - maestru al cinematografiei ruse în cele mai bune tradiții Smoktunovsky, BDT, Lebedev. Actorul întruchipat pe ecran imaginea unui profesor de geografie Arseny, visat de a călători cu Roerich, pentru a înțelege frumusețea divină a naturii, dar forțat să fie membri ai CEKA, și de a administra justiția.
arată munții roșii de critică

rezumat

Recenzii ale filmului "Munții Roșii" diverse, dar mai ales pozitive și ca experți în cinema și locuitori obișnuiți. Proiectul a creat un tandem puternic de profesioniști, persoane cu adevărat talentați, creativi, astfel show-ul este cu siguranta a primit recunoașterea unui public larg și a avut un loc demn într-o serie de produse distinctive ale televiziunii naționale. Având în vedere faptul că în prezent aerul este plin de povestiri despre crime sau alte atrocități, cu drame ieftine ieftine, proiectul lui Zaitsev este diferit de acestea. Acesta este motivul pentru care poate fi recomandat pentru vizualizare.

Gore Verbinsky: filmografie și biografieGore Verbinsky: filmografie și biografie
"Saboteur": actorii și rolurile lor"Saboteur": actorii și rolurile lor
Vika Tsyganova: biografia cântăreței și a actriteiVika Tsyganova: biografia cântăreței și a actritei