Filmul "La o adâncime de 6 picioare": recenzii, actori, complot

Filmul "La 6 metri adâncime", care va fi revizuit în articol, merită atenție doar pentru că este viziunea unui regizor asupra adevăratei povestiri care a avut loc. Este cunoscut faptul că privitorul urmărește cu nerăbdare filme, a căror complot are un subtext plauzibil, mai ales când vine vorba de supraviețuirea unei persoane în condiții extreme.

Regizat de Scott Waugh a decis să vorbească despre confruntarea umană cu elementele într-un scurt 89 minute, astfel încât sloganul principal al operei sale :( „Nu pierde speranța“) a pătruns în fiecare inimă. Este demn de remarcat faptul că în centrul parcelei, fostul campion de renume mondial, care în uitare nu putea gândi la ceva mai bun decat obtinerea de adrenalina de echitatie un snowboard și relaxați-vă cu ajutorul drogurilor.

cadru din film

Înțelesul poveștii intrigă privitorul

Filmul "La o adâncime de 6 picioare" (filmul din 2017), așa cum sa menționat mai sus, se bazează pe evenimente reale. Acțiunea are loc în jurul lui Erik Lemark, care în trecut a fost un atlet profesionist. Acum, tânărul este dependent de droguri și, în general, viața sa actuală este plină de neînțelegeri, nemulțumiri, înțelesuri pierdute și diapozitive. Dar tot Eric decide să meargă în sport, să se întoarcă înapoi și să restabilească echilibrul odată pierdut. Prin urmare, el decide să meargă într-o stațiune bine-cunoscută pentru a călări un snowboard, și în același timp să înțeleagă cum să trăiască în continuare. Dar planurile protagonistului tabloului sunt încălcate de o situație extremă.

Spunând povestea complet nu are sens, pentru că, probabil, toată lumea ar trebui să vadă filmul pentru a vedea cum supraviețuiește persoana care a rămas singură cu elementele. În general, "La o adâncime de 6 picioare" - un film, actorii în care la nivelul lor au jucat rolurile, pune în centru o poveste reală a confruntării dintre natură și om, care nu poate atrage.

Rolul principal

Recenzii ale filmului

Josh Hartnett a jucat rolul lui Eric Lemarque. Tânăr actor în copilărie și tineret angajat profesional în fotbal. Deja în primii ani, a jucat în multe reclame. Adevărata faimă a fost găsită de Josh când a jucat rolul unui pilot în filmul legendar "Pearl Harbor". După acest moment cheie în cariera lui Harnett, a început să atragă multe filme. Printre acestea se numără filmul "La o adâncime de 6 picioare" (2017), o revizuire despre care vom discuta mai jos.

Trebuie să recunosc că Harnett a fost invitat la proiectul lui Scott Waugh fără probe și piese turnate. Pentru un rol cunoscut tânăr a fost scris în mod specific, tipul și aspectul său se potrivesc perfect ideea regizorului, și este văzut în Hartnett în similitudine externă cu eroul real al poveștii - olimpic de hochei pe gheață campion Eric Lemarkom.

Astfel de opinii diferite

Criticii și spectatorii, în ceea ce privește filmul Scott Waugh, sunt în unanimitate în opinia lor. Ei cred că principalul punct pozitiv al imaginii este "atmosferic". Munți sălbatici, dealuri acoperite de zăpadă, gheață și spații deschise. Ce ar putea fi mai bine decât asta? De asemenea, pe partea pozitivă, este considerată munca în cameră. Imagini minunate, perspective de succes. „La o adâncime de 6 picioare“ - un film care a recenzii pozitive, în general, este în valoare de o privire, chiar și să se simtă în vârfurile munților acoperite de zăpadă și să se bucure de frumusețea naturală aproape neatinse.

Film 2017

Pe de altă parte, printre comentarii despre imagine de Scott Waugh, puteți găsi opinia că unele dintre scenele sincer neverosimile. Ele ridică îndoieli în rândul publicului și distrug percepția generală asupra integrității filmului.

Fapte interesante despre actori

Actori ai filmului

Faimoasa actriță Mira Sorvino a fost invitată la rolul mamei lui Lemar. Are o diferență de vârstă foarte mică în viața ei cu Josh Hartnett. Doar 11 ani. Cu toate acestea, machiajul profesional pe ordinea actritei vechi, adăugând vârsta ei lipsă. Revizuirile filmului „La o adâncime de 6 picioare,“ fanii Sorvino au observat ca ea sa obisnuit cu maiestrie rolul de caracterul său și profesional a executat-o. experiențe materne care a dat lumii spectator atât de cool, lasa prin toate durerea unei femei consideră că fiul ei ar putea muri în munți, el a condus pe mulți să se cutremure și chiar plâng.

fată responsabilă, monitorizează stațiunea de schi de siguranță, în filmul „La o adâncime de 6 picioare“, joacă o frumusețe fermecătoare din San Diego, Sarah Dumont. În timpul carierei sale la Hollywood ea ar putea participa cu maestrii kinozhanrov din filme ca: „Cine este tatăl nostru, amice?“ „Don Jon“ și serialul de televiziune „The Royals“, „C.S.I Crime Scene Investigation“ și „agenți“ The Shield. "

Carismatic Jason Cottle, cunoscut telespectatorilor pentru rolurile din filmele „The Wedding Singer“ si „Act of Valor“, Scott a fost selectat pentru a juca tatăl protagonistului: un om fără scrupule, care a vrut să facă pe fiul său un campion.

În cele din urmă?

Rezumând toate cele de mai sus, aș dori să menționez că filmul "La o adâncime de 6 picioare" a fost o întruchipare bună a gândului regizorului. În ea se pot observa astfel de avantaje:

1. Caracterul autobiografic.