Filmul "Între munții noștri": recenzii, un complot, un echipaj, actori, data lansării

Filmele de catastrofă au mult timp pentru a ocupa un loc important în cinema. Au început să se producă cu mulți ani în urmă. Și odată cu dezvoltarea cinematografiei, s-au dezvoltat și filme de acest gen. Până în anii 90 ai secolului trecut, datorită realizărilor din domeniul efectelor speciale, regizorii au reușit să creeze filme cu adevărat de mari dimensiuni. Dar toți au fost lipsiți de o componentă dramatică, în timp ce accentul a fost pus pe o acțiune continuă. Cu toate acestea, în aceste zile, este imposibil să surprinzi pe cineva cu astfel de filme. Din acest motiv, studiourile au început să sublinieze tocmai complotul și emoțiile personajelor.

Cel mai recent, un exemplu minunat de gen dramatic a apărut pe ecrane, o componentă importantă în care a jucat catastrofa. Este vorba despre caseta "Munți între noi". Data eliberării în închirierea rusească este 5 octombrie 2017. Filmul a primit multe feedback de la critici și spectatori obișnuiți. În acest articol vom vorbi în detaliu despre modul în care a fost creat acest film uimitor, precum și despre oamenii care au luat parte la crearea sa.

între noi recenzii de munți

Despre ce este vorba?

Imaginea "Între munții noștri", complotul este destul de neobișnuit și interesant. În centrul acestei povestiri se află un bărbat numit Ben, care și-a dedicat cea mai mare parte a vieții sale practicii medicale. El zilnic efectuează cele mai dificile operațiuni, salvând astfel vieți omenești. Și munca este pentru el cel mai important lucru la care se dedică cel mai mult timp. Odată ce se găsește într-un mic oraș, de unde trebuie să ajungă cât mai repede posibil într-o așezare învecinată. Și pentru asta cumpără un bilet de avion. Dar în timp ce așteaptă zborul, protagonistul află că, din cauza furtunii, toate zborurile au fost transportate în ziua următoare. Și acum doctorul trebuie să găsească orice cale posibilă de a ajunge la destinație.

În acest moment se întâlnește cu o femeie Alex, care, ca și protagonistul, ar trebui să ajungă în același oraș în câteva ore. Și în curând are o idee, datorită căreia ar reuși să o facă. Închiriază un avion privat pentru doi pasageri. Se părea că cazul în pălărie și acum ei pot prinde evenimentele lor importante.

între noi filmul munților 2017

evoluții

Cu toate acestea, în timpul zborului, în mijlocul munților cu zăpadă, avionul se prăbușește. Pilotul moare, în timp ce Ben și Alex supraviețuiesc în mod miraculos. Iată doar câteva motive pentru bucuria lor. Erau în mijlocul sălbatice într-un îngrozitor îngrozit. Ei nu au nici mâncare, nici apă, nici posibilitatea de a contacta lumea exterioară. Situația este complicată de faptul că niciunul din împrejurimile lor nu știa despre cum și prin ce direcție zburau Ben și Alex. Știind foarte bine că nu are sens să aștepte salvatorii, ei au pornit în călătoria lor, sperând să ajungă la cea mai apropiată așezare cât mai curând posibil. Dar vor fi capabili să facă acest lucru fără să știe de ce parte vor putea găsi ajutor? De asemenea, călătoria lor va fi afectată de un picior rupt în Alex.

"Între munții noștri": un echipaj de film

Directorul Israelului, Hani Abu-Assad, care era puțin cunoscut în țara noastră, a lucrat la crearea acestui film. În contul acestui om nu există atât de multe filme, printre care și thriller-ul "Courier" care a eșuat și, de asemenea, bine primit pe Festivalul de Film de la Cannes filmul "Omar". Mai mult de la această persoană nu există operele regizorului notabil. Deci, este surprinzător faptul că acum el a fost însărcinat să tragă un proiect american de mari dimensiuni, în care au jucat stele de prima magnitudine. Hani Abu-Assad, până acum, nu avea experiență de lucru într-un gen similar, atât de mulți se îndoiau dacă ar face față acestei sarcini. În ciuda tuturor acestor lucruri, regizorul a reușit totuși să facă tot posibilul și să filmeze filmul "Munți între noi" (data eliberării este deja cunoscută dvs.) așa cum ar trebui.

între noi actorii din munți

Operația operatorului

La fel de remarcabil este lucrul cu camera, datorită căruia publicul a avut ocazia să se bucure de vederi incredibile ale naturii, precum și să experimenteze pe deplin toate tensiunile care au domnit pe ecran. Filmul a fost filmat de o femeie cu experiență, Mandy Walker, al cărei cont lucrează în proiecte precum "Paths" și "Little Red Riding Hood". Experiența operatorului este, așadar, să nu ocupe. Ca urmare, opera sa a devenit una dintre principalele caracteristici ale acestui film.

"Între noi munți": actori

Distribuția filmului este foarte numeroasă, însă timpul petrecut pe ecran a fost dat în principal celor două persoane. Idris Elba și Kate Winslett au fost împreună în cea mai mare parte a filmului. Astfel, proiectul "Actorii din munți între noi" a fost dat ca o ocazie să se manifeste din nou pe ecran. Să vorbim despre personajele principale ale imaginii în detaliu.

verde între noi

Idris Elba

Idris Elba a jucat rolul lui Dr. Ben, care trebuie să zboare într-un alt oraș într-o chestiune de ore. Idris a devenit unul dintre cei mai cunoscuți actori ai cinematografiei mondiale în ultimii ani. Iar britanicul nu ezita sa-si incerce mana la absolut orice gen. Și aproape întotdeauna reușește să-și demonstreze pe deplin talentul. "Între munții noștri" (film din 2017) - unul dintre cele mai bune proiecte cu participarea sa. Așa că fani ai creativității actorului are sens cu adevărat să se familiarizeze cu el.

Idriss Akuna "Idris" Elba și-a început cariera actorică la sfârșitul secolului trecut. Dar actorul a avut în principal roluri secundare care nu au permis actorului să se dovedească. Cu toate acestea, odată cu debutul erei televiziunii, Idris a găsit încă un loc pe ecran. O adevărată descoperire pentru el a fost participarea la seria TV "Office", după care cariera sa a urcat rapid pe deal. Aceste mici episoade care i-au încredințat actorului au făcut impresia producătorilor. Din acest motiv, el a reușit să participe la seria dramatică mult mai reușită "The Audience". Acest proiect a reprezentat o adevărată descoperire pentru Idris Elba. Apoi a urmat rolul din serialul de cult "Luther", pentru rolul în care actorul a primit premiul Globul de Aur.

În paralel, cariera sa sa dezvoltat și pe marele ecran. În special, el însuși Guy Ritchie la invitat pe Idris la unul din rolurile principale ale noului său proiect "Rock-n-Rollshchik", filmat în spiritul capodoperelor sale timpurii. În prezent, el continuă să acționeze în mod activ în filme. Următoarele filme pot fi recomandate pentru vizionarea: "Thor", "Dark Tower", "Star Trek: Infinity" și "Besrodnye beasts". Cunoscătorii de actori de calitate vor fi uimiți de talentul său.

între noi data lansării munților

Keith Winslet

Rolul lui Alex a fost de asemenea interpretat de o actrita incredibil de succes. Keith Winslet nu pentru prima dată pentru a lua parte la catastrofe dramatice. Pentru aceasta, este suficient să amintim senzaționalul legendar blockbuster "Titanic", datorită căruia femeia a devenit o stea de proporții incredibile. Filmul "Between Us Mountain" (2017) este puțin probabil să fie punctul culminant al carierei și, cu siguranță, nu va câștiga statutul de clasică, dar Kate a oferit tot ce este mai bun. Un factor dificil pentru actriță a fost că a jucat o eroină cu un picior rupt. Și având în vedere faptul că cea mai mare parte a filmărilor a fost realizată cu adevărat în natură, într-un astfel de îngheț rece, doar profesioniștii reali pot prezenta un joc realist și de înaltă calitate.

De-a lungul ultimilor 20 de ani, actrita bine-cunoscut Kate Winslet a aparut in multe filme importante de la Hollywood. Acesta poate fi văzut în drama „The Reader“, „Viața lui David Gale“ fantezie „Strălucirea eternă a minții neprihănite“, iar în ultimii distopica „un mod negativ divergent“, în care Winslet a apărut în fața publicului în untypical pentru sine. Deci, cu filmografia acestei actrițe ar trebui să fie familiar tuturor celor care se consideră un expert în cinematografele bune.

între noi munții din complot

Proiectul "Between Us Mountain" analizează publicul primit laudativ. Ei au fost plăcut surprinși de această noutate a distribuției filmului. Problema este că, spre deosebire de multe alte mari filme americane, acesta nu a fost distribuitor serios. La televizor, nu a existat aproape nici o publicitate deranjantă, atât de mulți telespectatori obișnuiți l-au dus la cinematograf, fără să știe că vor aștepta pe ecran. Ca urmare, mulți au susținut că cele mai multe dintre toate în filmul „Între noi Mountain“ (un gen - teatru de film dezastru) le-a placut jocul de actori familiare care sunt pe deplin capabili să transmită tot stresul emoțional și pasiunile. Partea feminină a publicului a plăcut, de asemenea, linia de dragoste, care a început să se dezvolte în mijlocul filmului. Nu a fost atât de intruziv și manipulator, astfel încât să nu puteți ajuta să credeți sentimentele personajelor.

între noi echipajul de munte

Opinia criticilor despre filmul "Munți între noi"

Dar criticii cu privire la fotografia "Între munții noștri", comentariile rămase nu sunt atât de ambigue. Pe celebrul generator de opinii profesionale, părerile despre tomatele Rotten au fost împărțite aproximativ egal. Mulți jurnaliști consideră că linia de poveste va fi trasă de urechi. Asemenea, am văzut cu toții acest lucru de o sută de ori în alte filme.

Din celelalte revendicări - experiența aparentă a regizorului. În cadrul proiectului "Între munții noștri" (recenzii criticilor), a fost logic să invităm un director mai eminent, care a lucrat cu un buget mare și cu acest gen. Dintre lucrurile pozitive, ei se așteptau să sărbătorească împușcarea în natură cu utilizarea minimă a cromocei. Cu toate acestea, încă nu v-am sfătui să acordați atenție feedback-ului negativ despre "Muntele dintre noi". Este întotdeauna mai bine să evaluezi cinema într-un mod fără prejudecăți și să-ți formezi propria părere.

Rezultatul

În final, avem unul dintre cele mai strălucite filme din 2017. Cu toate acestea, există mari îndoieli că, în final, proiectul "Munți între noi" (Muntele dintre noi) sunt nominalizați pentru cel puțin un premiu semnificativ. Dar asta nu înseamnă că filmul nu merită privit publicul. El îi va multumi pe toți cei care se plictisesc de poveștile de supraviețuire în sălbăticie, precum și de filmele cu elemente ale catastrofei de film. Vei fi cu siguranta uimit de calitatea dramei Muntele dintre noi. Vă dorim o vizionare plăcută!

Natalie Emmanuel: Biografie și carierăNatalie Emmanuel: Biografie și carieră
Filmul "Killers". Actori și roluriFilmul "Killers". Actori și roluri
- Mamă, nu-ți întrista-2. Actorii din filmul "Mom, Do not Grieve-2"- Mamă, nu-ți întrista-2. Actorii din filmul "Mom, Do not Grieve-2"