Filmul din 2016 "Ideal Strangers": recenzii ale publicului. `The Perfect Stranger` (2007): recenzii

Un film în care mai multe cupluri căsătorite încep să-și spună adevărul reciproc, ca urmare a faptului că toate secretele sunt dezvăluite, iar viețile lor nu vor mai fi niciodată la fel, multe. Tragicomedy "Ideal Strangers" (2016), recenzii ale regizorilor sunt printre numărul lor.

Parcela. cravată

Criticii de film, ținând seama de complotul casetei "Ideal Strangers", au fost lăsate în sprijinul criticilor, apreciind abordarea creativă a unui grup de scenaristi sub îndrumarea strictă a regizorului Paolo Genovese.

recenzii străine perfecte

Personajele principale - patru prieteni vechi - decid să se întâlnească în casa unuia dintre ei cu jumatati a doua lor. Trei au venit cu soțiile lor, iar a patra fără o prietena, care se presupune că s-au îmbolnăvit. Printre participanții la o cina de familie: gazdele ospitaliere Rocco (Marco Dzhallini) și Eva (Kasia Smutniak), cuplul Cosimo (Edoardo Leo) și Bianca (Alba Rorvaher), pe punctul de stres Lele (Valerio Mastandrea) și Carlotta (Anna Foletta) și om de grăsime singur peppe (Giuseppe Battiston). În timpul cinei, gazda îi invită pe toți cei prezenți să joace „Adevărul“ - un fel de „adevăr și acțiune“ joc. Numai că în loc de activități din jur va trebui să demonstreze toate prezenta conținutul dispozitivului.

O situație interesantă

Apoi evenimentele se desfășoară cu o viteză inexorabilă, tensiunea dintre personajele principale crește cu fiecare episod următor al filmului "Ideal Strangers". Comentariile experților numesc această recepție artistică cel mai bun regizor.

recenzii străine perfecte despre film

Nu toți oaspeții sunt gata să susțină inițiativa interesantă a Evei, dar sub amenințarea unui scandal, participanții la un apel la cină sunt de acord cu această aventură. La început, se pare că această distracție va aduce companiei multe momente plăcute de distracție. Cu toate acestea, nimic nu va fi plăcut, deoarece fiecare are secrete ale trecutului și schelete semnificative în dulap. Și, după cum ar fi norocul, toate secretele vor ieși prin intermediul telefoanelor inteligente sub formă de SMS și apeluri.

Se joacă în Pravda

Filmul „Perfect Stranger“ (2016), recenzii, recenzorii botezate joc kinovariantom italian de „adevăr“. În opinia lor, motivul pentru care Imaginind în titlu cuvântul „străini“ este de înțeles, din moment ce toți membrii narațiunii, știind reciproc o sută de ani, în cursul acțiunii dezvăluie adevărata lor natură, și nu numai pentru pios ei, ci și pentru ei înșiși. Singurul lucru care confundat experți, este utilizarea de creatorii termenului „ideal“. Conform ipotezele lor subiective, creatorii au folosit în mod deliberat, cu o parte echitabilă de bătaie de joc, pentru că până la idealul toate personajele filmului sunt foarte departe. După cum sa dovedit, tot cina buna, participanții: victimele, și de a face ceva prostesc.

străini perfect 2016 de comentarii

Aproape un spectacol de film

În ciuda faptului că toată banda este îndepărtată ca kinospektakl: Utilizați o pereche de locații, 90% timp de păstrare sunt toate stând la masă, să mănânce și să bea, oprindu-se doar pentru un fum, - imaginea are un rating ridicat IMDb - 7,60.

În general, distractiv pentru a viziona proiectul „Perfect Stranger“: actori și roluri ales dezvoltarea armonioasă a poveștii, deși previzibil, dar este interesant, iar punctul culminant al filmului este destul de original.

Jocul actorului la înălțime, dar printre ceilalți artiști, Anna Volletta, care sa transformat cu succes într-o imagine a lui Carlotta, iese în evidență. Eroina ei este cea mai mare suferință, cea mai pasionată, ea trebuie să rezolve mai multe probleme și să experimenteze dezamăgirile. De asemenea, Kasya Smutnyak, care a jucat psihanalistul Eva, care are nevoie de ajutor psihologic, a convins încă o dată pe toată lumea în profesionalismul ei. Toți interpreții rolurilor primului plan al filmului "Ideal Strangers" au fost lăudați de cinematografe.

film perfect strangers 2016 opinii [

Audiența și moralul anticipate

Datorită faptului că camera de curea, conversația pură, este probabil să fie interesant sa ma uit la tineri ca o problemă pentru o lungă perioadă de timp cuplurile căsătorite până când închid. De asemenea, nu fi impresionat de tragicomedie „Perfect Stranger“ (Critics recenzii de confirmare) poze de fani cu acțiune. Dar, în cazul în care căutarea este un fan al teatrului sau rămâne în relația maritală de peste 10 de ani și este nedumerit de ce sa ales / draga mea, mergi la baie, poartă întotdeauna cu el telefonul său mobil, apoi vizualizați banda îl va aduce o mulțime de plăcere.

În filmul "Ideal Strangers", actorii și rolurile (personajele fotografice sunt afișate pe afiș) vor spune spectatorului o poveste interesantă cu două morale. Primul este destul de discutabil - se afirmă că atunci când se utilizează un telefon mobil este cel mai bun de a utiliza cele mai simple reguli de siguranță: pentru a pune o parolă pe intrare, utilizați secțiunea de imagini clasificate și SMS-uri ascunse - și așa mai departe și așa mai departe.

Al doilea moral avertizează asupra consecințelor trădării, reamintind că tot secretul devine tot mai clar.

Un produs tipic de la Hollywood

Filmul "Perfect Stranger" conține în centrul său o poveste la fel de fascinantă decât crearea lui Paolo Genovese, dar implementarea lui a provocat confuzii între specialiști și oamenii obișnuiți. Potrivit evaluării comunității de film, directorul James Foley a luat un produs standard de la Hollywood, fără a determina reflecția, fără a cauza o activitate mentală crescută.

recenzii străine excelente din 2007

Imaginea nu a fost apreciată atât de critici, cât și de public, iar ratingul său este IMDb 5.70. Aproape totul a fost criticat: un complot tipic, jocul actorilor - fără halftone, absența unui "fund dublu" și a unui sfârșit ciudat, ca și extraterestrul. James Foley - regizorul nu este prima magnitudine, dar produce benzi de calitate medie cu o regularitate de invidiat, în plus, în filmele sale sunt filmate toate celebrele vedete de film.

Proiectul "Perfect Stranger" analizează filmul comparativ cu opera anterioară - un thriller criminal "Afera" (2003). Dar, dacă în „înșelătorie“, încurcate în nenumărate răsturnări de situație și se transformă din complot, regizorul a fost capabil să se elibereze de situația, thriller-ul erotic problemele din 2007 a acoperit capul. Nu este de a înjosi demnitatea, producătorii a declarat într-un interviu că, după o vizionare „Perfect Stranger“ nu este văzut de toată lumea, numai după re-spectator va fi capabil să se bucure de beneficiile unor astfel de aluzii pricepuți, iar în al doilea plan.

actori și roluri străine perfecte

Principala eroina a lui Rowena Price, jurnalistă, decide să investigheze independent uciderea prietenei sale. În timpul anchetei, ea învață că este implicat Harrison Hill, un om de afaceri influent, care conduce o agenție de publicitate de succes. Împreună cu asistentul Miles Haley, eroina începe o înșelătorie periculoasă. Fata, pretinzând că este Katarina, stenograful agenției Hill, apoi Veronica, seducând pe Harrison în societate. rețele, încercând să dau seama cine este cu adevărat. Dar cu cât se apropie mai mult de mister, cu atât este mai periculoasă investigarea ei.

actori străini perfecti și fotografii roluri

de locuri de muncă în calitate

Retsenzorov, a analizat filmul „Perfect Stranger“ nu este impresionat și de a lucra în calitate de aceste staruri de la Hollywood - Halle Berry si Bruce Willis. Se pare că acesta din urmă realizează, mai degrabă, o reprezentare, mai degrabă decât acționând funcții cu zâmbetul său marcă comercială, mijească ochii felină om Willis-heartedly portretizeaza lustruit, în cauză doar un singur - cum să se stabilească în pat frumusete următoare prins având în vedere vizibilitatea. Nu este mulțumit, și Oscar Halle Berry. Actrita joaca cel mai important și, în același timp, un rol complex, se manifestă ca o singură dimensiune, doar perplex. Spre deosebire de interpreții stele rolurile principale, Giovanni Ribisi pare uimitor. Imaginea prezentată tribunalului privitorului este demnă și interesantă.

Set de absurdități

Nu este de mirare că thriller-ul "Perfect Stranger" (2007) a primit recenzii în cele mai negative și sceptice. Filmul este plin de tot felul de absurdități: gloanțe flagrante, ramuri de complot absolut inutile, întinderi vizibile. Din toate cele de mai sus, proiectul arată ca un buget mare, fals, cu un nume ciudat, este destul de dificil pentru spectator să înțeleagă ce este străinul perfect. La fel, inițial, producătorii au plasat imaginea ca un thriller erotic. Statutul revendicat, cu toate probabilitățile, nu a fost afectat de absența absolută a scenelor erotice comparativ, de exemplu, cu "Instinctul de bază" al lui Paul Verhoeven.

În orice caz, înainte de a-ți face propria părere despre film, trebuie să te uiți.

Filmul "Fenomen paranormal": o listă cu toate pieseleFilmul "Fenomen paranormal": o listă cu toate piesele
Cartoon `Probleme în junglă`: recenzii ale publicului și ale complotuluiCartoon `Probleme în junglă`: recenzii ale publicului și ale complotului