Plot, actori, recenzii și recenzii: film `Cameră` din 2016

2016 ne-a dat o mulțime de minunate filme de diferite genuri. Ambii insurgenți și drame au apărut în chirie. Unele dintre ele au fost multi-milion de blockbusters, în timp ce altele au fost filmate pentru bani. Filmul "Camera" a devenit unul dintre principalele triumfe ale acelui an. Aceasta ar trebui atribuită celei de-a doua categorii de filme, din moment ce doar 13 milioane de dolari au fost cheltuite pentru crearea acestei drame. Prin standardele noastre, această sumă este pur și simplu ridicolă. Reprezentanți ai diferitelor țări, inclusiv Irlanda, Regatul Unit și Statele Unite, au lucrat la crearea acestui film. Și ce spun ei despre fotografie? Filmul "Room" este o adevărată capodoperă, care a devenit cu adevărat un favorit al criticilor și a fost un succes pentru telespectatori din întreaga lume. Vom vorbi despre acest film remarcabil în acest articol.

camera de filmare

Filmul "Cameră" este destul de interesant. În centrul evenimentelor se află o tânără pe nume Joy. Ea este un om care a suferit multe dificultăți în viață. Când era încă copil, a avut loc o tragedie cu ea, care și-a schimbat pentru totdeauna viața obișnuită. Apoi a fost răpirea ei, a lăsat o amprentă asupra stării mentale a Bucuriei și a altor păreri despre viață.

Acum ea a devenit adultă. Dar trecutul încă nu îi dă odihnă. Viața ei este încă plină de diverse fobii și necazuri care persecută Joy în toate domeniile de activitate. Ea este forțată să-și ridice singur fiul. Principala ciudățenie a acestei povestiri este că personajul principal încearcă să salveze copilul de pericolele lumii înconjurătoare. De aceea îl ține într-o încăpere mică, de unde băiatul nu ieșea pe viață. Ce va duce la toate acestea?

sala de cinema 2016 de recenzii

Directorul

Scaunul regizorului în film a fost luat de un irlandez cu vârsta de patruzeci și opt de ani, numit Lenny Abrahamson. El nu are prea multă experiență în a regiza și destul de rar ne plac noi lucrări. Cel mai faimos dintre filmele sale a fost "Frank". Filmul a fost un succes la box office, chiar și în ciuda unei povesti extrem de atipice, care nu a fost înțeleasă de fiecare spectator. Dar chiar și atunci era clar că directorul nu se teme să experimenteze și să creeze ceva neobișnuit.

În acest caz, el a creat la prima vedere cea mai obișnuită dramă. Dar, în același timp, nu este prea mult ca un film modern de la Hollywood. Nu are timbrele obișnuite. Și povestea însăși este extrem de neobișnuită, deci este incredibil de interesant să urmăriți ce se întâmplă pe ecran. Credem că Leonard Abrahamson ne va surprinde de câteva ori noile sale opere.

recenzii ale filmului

Film "Cameră": actori

Nu sunt mulți oameni în distribuție. Lucrul este că parcela este întors în primul rând în jurul a două personaje. Majoritatea filmului este împușcat în aceeași cameră. Această situație a camerei necesită o bună pregătire și un joc dramatic. Cu toți acești actori s-au descurcat perfect.

Bree Larson

Principalul rol a avut o tânără actriță de la Hollywood Bree Larson. În ciuda faptului că nu este încă treizeci, ea acționează în filme de aproape zece ani. Înainte de începutul acestui deceniu, ea avea mai multe roluri episodice. Dar în 2010 situația sa schimbat dramatic. La început, actrita a jucat un rol mic, dar destul de luminos în comedia de tineret Edgar Wright "Pilotul Scott împotriva tuturor". Doi ani mai târziu, Brie a dobândit rolul principal feminin în blockbuster-ul „Macho și Boțan“, care a avut un mare succes la nivel mondial. După aceasta, cariera ei de actorie a crescut rapid.

Dar a fost în "Cameră" că ea a reușit să-și dezvăluie talentul la maxim. Pentru a se obișnui mai bine cu rolul ei, a petrecut o lună pe cea mai strictă dietă și a condus o viață solitară. Toate acestea au ajutat la îndeplinirea celui mai strălucit (în prezent) rol în cariera sa și chiar a câștigat un Oscar. În prezent, ea apare în rolurile principale în mod regulat și primește redevențe substanțiale.

film poveste cameră

Jacob Tremblay

Este greu de crezut că, la o vârstă atât de tânără, puteți juca un rol atât de dificil. Cu toate acestea, tânărul actor Jacob Tremble a făcut o treabă excelentă în acest sens. Poate că acesta este unul dintre cele mai bune roluri ale copiilor în ultimii ani. Credem că acest viitor luminos va aștepta acest copil.

Succes la box office și la festivalurile de film

Filmul "Camera" (2016) are multe recenzii, iar acestea sunt în mare parte pozitive. Imaginea a avut un succes solid în box-office-ul mondial, ceea ce a permis nu numai recuperarea bugetului său, dar și aducerea unui profit bun filmarilor. Ea a colectat un registru solid de numerar atât în ​​America, cât și dincolo de granițele sale. Din fericire, "Camera" a ajuns în cele din urmă la închirierea noastră. Dar, așa cum este ușor de ghicit, filmul a fost doar în mai multe cinematografe și nu a avut cel puțin un fel de campanie publicitară.

Comentariile pentru filmul "The Room" sunt pozitive pentru actiunea excelenta, directia muncii si complotul intrigant. Datorită succesului în SUA și Europa, filmul a fost văzut și a lovit un număr mare de festivaluri de prestigiu diferite. În cele din urmă, toate acestea au condus direct la mai multe nominalizări la Oscar. Așa cum am menționat deja, o statuetă a lăsat-o pe Bree Larson pentru cel mai bun rol feminin. Din păcate, premiul principal nu a fost luat cu filmul. În acel an a avut loc o competiție foarte serioasă. Modest "Room" a fost extrem de dificil de a concura cu blockbusters majore, împușcat mult mai mulți regizori eminenți. Apropo, pentru cea mai bună direcție, acest film a avut și o nominalizare.

cinematografe actori

Nu există nicio întrebare cu privire la faptul că această poveste dramatică dramatic are o mulțime de reacții pozitive, atât pe Internet, cât și în marile publicații care spun despre cinema. Imaginea a cuplat toate fără excepție. Mulți oameni notează o poveste intrigantă și foarte tristă, care pur și simplu nu poate părăsi indiferența.

Filmul "Room" devine entuziast pentru actul de acțiune al lui Bree Larson, care a lovit pe toată lumea. Fiecare emoție pe ecran, crezi fără îndoială. A creat o imagine care este amintită de mult timp.

Ratingurile filmului sunt, de asemenea, predominant ridicate. Deci, dacă, din anumite motive, încă nu ați văzut "Camera", vă recomandăm cu insistență să o citiți. După cum ni se pare, cu siguranță nu veți regreta timpul petrecut. Din moment ce recenzii ale filmului "Cameră" a unui plan pozitiv nu este în zadar.

Lista celei mai bune tambur recomandate pentru vizualizareLista celei mai bune tambur recomandate pentru vizualizare
Cel mai scump film din lume și din istoria cinematografieiCel mai scump film din lume și din istoria cinematografiei
Revizuirea filmului `Room of Fear`: actori, complot, reacția criticilorRevizuirea filmului `Room of Fear`: actori, complot, reacția criticilor