Comedie "Nu corpul tău". Recenzii: avantaje și dezavantaje

comedie italiană regia Simone, proiectul soților, de a schimba corpurile, mai degrabă banale, dar în același timp romantic, cabină de duș și neskuchen. Filmul „Nu corpul tau“ (2017), sub clasament IMDB: 6.50 are comentarii cele mai pozitive ale spectatorilor și cruță evaluări din partea criticilor de film.

Jocuri cu stereotipuri

ani de lucru Simone poate servi ca model de distracție și de film incredibil de fermecător, deși nu fără margini aspre și defecte aparente. Realizatori de film, cum ar fi încercarea de a acoperi mai multe subiecte - de gândire cu privire la posibilitatea de acces la conștiința altor oameni și realizarea unor studii de gen. În același timp, un film romantic, „Nici unul dintre corpul tău,“ și rolul actorilor ale căror caracteristici faciale au fost selectate sub controlul vigilent al grupului de producători să fie o situație stereotipă mai degrabă de actualitate, cu fervoare exagerat, folosit în mod repetat la cinema.

recenzii despre o imagine nu corpul tau

Scurtă descriere a liniei de poveste

Narațiunea filmului „Nu corpul tau“ (2017) prezintă privitorului cu o caracteristică dublă de protagoniști - soțul ei, neurochirurg Andrea (Pierfrancesco Favino) și soția sa, prezentatoare TV Sophia (Kasia Smutniak). Cuplul se confruntă cu o criză în relație și este destul de aproape de divorț. Cuplul în mod constant argumentând, nu se îngropa în afacerile și problemele reciproc, cele mai multe ori le petrec la locul de muncă. Într-o zi, Andrea aduce acasă Charlie - rezultatul experimentului său științific, un instrument presupus că citește gândurile. Mecanismul de lovituri, iar când eroul încearcă să-l înființeze, el însuși și soția lui se conectează simultan senzorii. Aparatul nu reușește, iar Sofia și Andrea schimbă conștiința. După primul șoc pentru cuplu vine un fel de umilință, ei încearcă să trăiască o viață întreagă. Dar omul de știință nu abandonează încercările de a regla munca aparatului experimental și de a-și întoarce totul în propriile sale locuri.

nu filmul trupului 2017

Fără surprize

Deja după o scurtă descriere a complotului "Nu corpul tău" devine clar că nu conține surprize. cinefililor sofisticate ușor să se presupună că povestea originala a benzii este plin de glume și gegami pe „femeie în corpul unui om, un om în corpul unei femei.“ În cele din urmă, după o serie impresionantă de fiasco amuzant, incriminări și dispute, personajele să se obișnuiască cu corpul unui soț, rezolva probleme la locul de muncă, și, desigur, vin la acord reciproc și înțelegerea a ceea ce sa întâmplat cu cei doi nu a fost mult timp în urmă. După cum sa menționat de către critici într-un comentariu pe „Nici unul dintre corpul,“ întreaga bandă este alcătuită din clișee de gen menționate mai sus. Dar mai mult decât celălalt este monologul de televiziune culminant al lui Andrea, încă în corpul orașului Sofia. În ea eroul dente despre modul în care societatea apasă necontenit pe „sexul mai slab“, forțând femeile să se îmbrace și să arate perfect.

filmul nu este corpul vostru.

Avantaje și dezavantaje

Cu toate acestea, unii experți de cinema într-un comentariu pe „Nici unul dintre corpul tau“, susțin că într-o farsă și film romantic al anului nu este conținutul principal al narațiunii de delicii inovatoare și surprize, dar cum mental și evenimente comice se dezvolta. Din această parte, conform verdictului specialiștilor, filmul este destul de bun. Actorii, care au jucat rolul de personaje centrale, au creat un duo fermecător. Ambii interpreți sunt destul de amuzanți, mai ales când manifestă în mod intenționat grotezist obiceiurile sexului opus. Opinii de public „Nu este corpul tău“ și-a exprimat regretul că atingând și hilar momente mult mai puțin decât ne-am dori. Nu a lăsat atenția criticilor și faptul că, în anumite locuri, filmul se oprește în mod clar. Poate că, dacă scriitorii tandem creative adaugă drayvovye poveste - o aventură criminală, panglici de succes a fost mai impresionant. Dar, în puritatea genului și accentul pus pe evoluția spirituală a personajelor, are și farmecul său.

nu povestea corpului

Imagini exagerate

O atenție deosebită în răspunsurile la "Nu-ți corpul", autorii, contribuitori dau imagini ale personajelor principale. Sofia în corpul lui Andre se comportă predictibil isteric, nu calmare pentru un moment, și soțul ei, ține pasul, pune pe o prezentare generală a umflate de sine și pentru a sublinia brutalitatea. Incorporarea ideea directorului, interpreții nu prezintă copii luate separat de accidente, prinși în corpul altcuiva, și imagini exagerate, care sunt concentrate multe momente stereotipe despre comportamentul femeilor și bărbaților. Excesele din caracteristicile personajelor principale sunt clar vizibile și utilizate cu succes de director pentru a face publicul să râdă. Dar conceptual distorsiuni în comportamentul unui cuplu căsătorit din cauza relației cu studiul conștiinței este acceptabil, astfel încât proiectul vine să se răsucească complot aproape imprevizibil.

Simone Signoret (Simone Signoret): filmografia și viața personală a actriței (foto)Simone Signoret (Simone Signoret): filmografia și viața personală a actriței (foto)
`Deadpool`: actori și roluri, box office, reacția criticilor`Deadpool`: actori și roluri, box office, reacția criticilor
Comediile britanice - o demonstrație a umorului specific al limbii englezeComediile britanice - o demonstrație a umorului specific al limbii engleze