Filmul "Cerere către prieteni": recenzii, gen, actori și roluri

Un film de groază cu elemente ale thrillerului regizat de Simon Verhoevena, "Cererea către prieteni", analizează poziția celor mai mulți comentatori ca fiind un proiect de film adresat generației următoare.

Genul de bandă

În cadrul genului de groază, imaginea se potrivește complet și complet. Desigur, ceea ce se întâmplă pe ecran nu face grabiti într-o panică de cinema fan înrăit al acestui gen cinematografic, dar mirean mai maleabil poate speria cu ușurință. Terenul este cu siguranță secundar și la unele puncte foarte previzibil, însă banda pare decentă - este bine organizată și filmată, frumos jucată. Cel mai important, banda „Solicitarea de prieteni“ (spectatori comentarii confirmare) nu încearcă să te poziționa ca ceva mai semnificativ decât o simplă groază. Împreună cu un cuplu de răsturnări de situație mai aproape de punctul culminant și saturație „Boo“ este momentul de groază este un reprezentant puternic al genului, este demn de a fi recomandat publicului de vizionare, vârsta de 16 ani. Horror "Cerere către prieteni" are o evaluare IMDb de: 5.70.cereți feedback prietenilor

creatorii

Simon Verhoeven are o experiență mică ca regizor, până în 2001 a încercat el însuși în rolul unui actor. Debutul lui Ferhoeven ca regizor a devenit monoxid de carbon cu titlul corespunzător "În gol!". Dar succesul real a venit la Simon după eliberarea proiectelor sale de drepturi de autor - două părți "Omul în oraș". "Cererea către prieteni" este prima groază din filmografia regizorului, plus că a apărut în film ca și coautor al scenariului.

Scenariștii Matthew Ballen și Philip Koch, care au lucrat în tandemul creativ cu Ferhoeven, sunt de asemenea puțin cunoscuți publicului cinematografic. Numărul de filme la care au scris scenariul nu ajunge la 10. Probabil, de aceea scenariul imaginii a fost supus unui număr decent de atacuri de la criticii de film.film cerere la prieteni

Citirea tradițiilor genului

Regizorul german, Simon Verhoeven, onorează tradițiile genului, acest fapt confirmând în unanimitate toți comentatorii care au părăsit filmul "Solicitarea prietenilor". Pentru ei, el tratează atât de neliniștit și atent ca personajul filmului, Marina Mills, la vrăji magice străvechi. Potrivit unor critici chiar sceptici, creatorii proiectului au îndeplinit toate cerințele formulării cultului pentru producerea "oroarei". În imagine, există o scârțâie alarmantă de uși și plăci de pardoseală, înfricoșând amurgul și sângele curge ca un râu. Cu privire la compoziția supranaturală a filmului, de asemenea, nu este zgârcit, într-o sumă impresionantă în film există vrăjitoare, fantome, reînviat morți. Totuși, regizorul se concentrează asupra ororilor planului tehnogenic: imprimante nebune, PC-uri recalcitante, neascultare la conturi. Într-adevăr, ce pentru următoarea generație poate fi mai înspăimântător?cererea ororilor către prieteni

Comparativ cu "Eliminați de la prieteni"

Filmul „Cererea prietenilor“, în inovare este sensibil inferior reclamei „Eliminați de la prieteni“, din care parcela este dezvoltat în laptop a personajului central, el a creat destul de tradițional. În ea, la fel ca în proiectul Leo Gabriadze sunt accidente misterioase sots.seti (suitsidnitsa nu pot fi eliminate de la prieteni, este imposibil să vă ștergeți profilul, în locul paginii de cod este afișat pe ecranul de iad runic), caracterele sunt clar definite de arhetipurilor, moartea arăta ca sinucidere, dar în general, opera lui Simon Verhoevena este mult mai aproape de oroarea clasică. Criticii, introducerea pe „Request a comentariilor prietenilor, de multe ori indica prezența caracteristicilor unui erou - victime viitoare cerere primul semn de la prieteni în“ Facebook «(aproape» The Ring „), și apoi sacrificat elegant, cufundarea în abis de paranoia și de groază ( referință la "Coșmar pe strada Elm").rugați-vă prietenilor alicia debnem keri

Junglă obiect

Filmul "Cerere către prieteni" din nou exagerează ridiculizat Americani comici obsesia față de omul modern în acumularea de prieteni în viața socială. Rețeaua Facebook. Laura (Alicia Debnem Carey) - o personalitate populară, un student vesel și sociabil, un fan al Facebook - o dată primește o cerere de prietenie de la un coleg de clasă ciudat (Lisle Ahlers). Laura, fără ezitare, îl acceptă, dar Marina nu este singură decât în ​​viața reală, în viața socială. rețea, este prea enervant. Principalul personaj pentru o vreme păstrează comunicarea de la curtoazie, dar după obiceiurile sumbre ale unui coleg de clasă și afecțiunea excesivă, ele deranjează frumusețea ciudată. Laura, fără să se gândească la consecințe, "otshivaet" o nouă prietena, și se dovedește a fi o persoană atât de dezechilibrată care face o încercare de succes în sinucidere. Ororile "Prietenilor solicitanți" nu se termină cu această narațiune.

Pedeapsa pentru neglijență

Marina, vrăjitoare a secolului XXI, se sinucide într-un ritual magic vechi și înregistrează procesul pe video. Înainte de a se sinucide prin agățare, aprinde focul, arde fotografia lui Laura în fața ecranului laptopului. Fata repetă ritualul, folosit în Evul Mediu de magicienii din cea mai înaltă categorie, care au decis să-și schimbe esența. Tânăra vrăjitoare modifică ritualul prin adăugarea unei fotografii a infractorului și înlocuirea oglinzii negre cu ecranul laptopului. Fata a practicat cu succes magia neagră și acum nu va părăsi pe Laura și pe prietenii ei, chiar după moartea ei. Apropo, din motive inexplicabile, rețeaua socială Facebook în versiunea adaptată a casetei "Solicitare în prieteni" în limba rusă a fost transformată în "VKontakte".solicitare de prietenie în rusă

Opinie categorică

Nu toți critici au acceptat în mod favorabil apariția noului proiect Ferhoaven. Prin trimiterea comentarii și recenzii dumneavoastră, au observat probleme serioase în scenariul filmului, gândit cu privire la caracterul adecvat al personajelor, în special poliția a început să suspecteze personajul principal nu este clar ce, atunci când, din cauza efectului de vraja, ea a fost în imposibilitatea de a elimina pagina sa în social. de rețea. De asemenea, critici de film sceptic subliniat lăsării în scenă de acțiune, în conformitate cu acestea, așteptați pentru următoarea doză Screamer, care a recomandat efort pentru a speria spectator nesofisticat, destul de plictisitor. Mai ales adversarii înflăcărați, care au ceea ce se numește o recepție „cerere de prieteni“ ostil, a oferit pentru a schimba sloganul imaginii cu „Cred că cineva adăugați“ la „ganditi-va cum să-și petreacă timp și bani.“ Cu toate acestea, după cum se știe, nu există prieteni pentru gust și culoare, așa că ar trebui privit oroarea și numai după ce au făcut concluzii independente.cereți-le prietenilor pentru roluri

Ansamblul actorilor

Turnarea distribuția filmului „Cererea prietenilor“ Debney Alicia Carey, care a jucat rolul principal, se distinge clar. Actrița și-a început cariera creativă la vârsta fragedă - 8 ani, cu seriale de televiziune și filme de scurt metraj independente. În 2012 ea a devenit un finalist al mega show-„Urmatoarea oprire - Hollywood“, care spune povestea a șase actori, originari din Australia, încercând să cucerească fabrica de vis. public larg cunoscut pentru activitatea sa în „Mâna Dracului“, „Into the Storm“ spin-off „Walking The Dead“, iar acum chiar și pentru groază „Solicitare de prieteni.“ Alicia Debnem Keri în 2016 a jucat în filmul "Laiknuty", astfel încât fanii săi vor fi în curând pentru o surpriză.

Destul de convingător în Marina solitară nesociabilă, fondată de magia neagră, actrița Lizl Alers sa reîncarnat. Filmografie care include doar două filme: "Challenger" și "Cerere pentru prieteni". Rolurile actriței ajung în proiectele cinematografice de genuri: groază, thriller, dramă.

Ceilalți interpreți ai rolurilor celui de-al doilea plan nu au putut eclipsa cele două actrițe, deși au jucat cu bună-credință, în cea mai bună măsură a abilităților lor.

Cel mai bun film de groază din 2013Cel mai bun film de groază din 2013
Horror este o lume de groazăHorror este o lume de groază