`Crimson peak`: recenzii ale criticilor și spectatorilor, recenzii, actori, conținut, complot

La sfârșitul anului 2015, una dintre cele mai neobișnuite și discutate tablouri a fost un film de groază gothic "Crimson Peak". Recenzii și recenzii despre aceasta au umplut mass-media. Faptul este că ecranul pentru o lungă perioadă de timp nu a lăsat o imagine cu o astfel de serie vizuale uimitoare și exprimate perfect precis cast. Deci, "Vârful Crimson". Recenzii, conținut, istoricul creării unei benzi extraordinare - punctul central al articolului nostru.

recenzii critice de vârf

Director al tabloului

Dacă nu știi în avans numele autorului centura gothic horror, este aproape imposibil de ghicit care a lucrat la dezvoltarea sa. Directorul filmului „Crimson Peak“, care criticii au fost o majoritate covarsitoare de sustinere, este renumit pentru activitatea sa extraordinară în filmul lui Guillermo del Toro. Picturile sale se disting printr-un stil vizual special. Poate că e din cauza faptului că la începutul carierei sale în industria de film, a lucrat pentru make-up artist 10 ani. Del Toro este un director inconsistent. La Hollywood, el are o mare credibilitate, cu toate că lucrările sale evocă recenzii mixte de la critici. El este considerat unul dintre cei mai inventive ale Americii - creează o pictură pe scară largă, pline cu efecte spectaculoase, dar pune vina eroi montaj slabe și personaje sunt prea complexe pentru percepția privitorului a subiecților muncii sale remarcabile.

Un drum lung spre film

Scenariul viitorului imaginii „Crimson Peak“, recenzii de spectatori care au fost pozitive, a apărut în 2006. De ce sa realizat realizarea planurilor regizorului doar după 9 ani? Guillermo del Toro se explică acest lucru prin a spune că imaginea pentru el era ceva foarte personal, pentru că el este un mare fan al romantism gotic. Deci, el nu a vrut să sară la începutul filmare și cum să-l pregătească. În acest timp, directorul împușcat legendarul „Labirintul lui Pan“, a doua parte a aventurilor lui Hellboy, „Pacific Rim“ și co-autor la o trilogie de romane pe care a fost filmat seria „tulpina“. Dar toți acești ani, a continuat lucrările pregătitoare pentru filmul gotic „Crimson Peak“ oroarea, primele comentarii din care au fost entuziasmați. El ar putea crea banda doar atunci când a primit garanții ferme că și-ar putea realiza pe deplin ideea.

Filmarea unui film

În aprilie 2014, Guillermo del Toro a început să lucreze la pictura "Crimson Peak". Actorii (analizele criticilor asupra compoziției artiștilor interpreți sau executanți au fost mai mult decât favorabile) pentru că rolurile principale ale acelui moment au fost deja selectate.

Locul principal de filmare este orașul canadian Kingston. Filmul a fost împușcat în înregistrare chiar și pentru termenii del Toro - timp de 2 luni. Având în vedere că peste ideea sa directorul a lucrat timp de 9 ani și a scris 12 versiuni ale scenariului, a fost filmat pur și simplu.

Un fapt interesant: pentru a ajuta actorii să intre în rolurile lor și să imbună atmosfera secolului al XIX-lea, Del Toro le-a oferit să le citească Cărți gotice acele vremuri.

Picturi cu picturi de entuziasm

Review-urile entuziast ale "Crimson Peak" sunt asociate în primul rând cu designul uimitor al imaginii: peisajul magnific și costumele personajelor. Din punct de vedere vizual, filmul arată uimitor. Directorul a ales stilul secolului al XIX-lea nu din întâmplare - aceasta este epoca în care multe case au fost construite în conformitate cu inima sa draga canoanele gotice. În imagine, totul este simbolic, și chiar și costumele eroilor subliniază acest lucru. Deci, actritele Jessica și Mia, care au jucat rolurile principale în imagine, umerii hainei sunt decorate cu detalii care seamănă cu o molie și un fluture. Mai multe detalii despre motivul pentru care avem nevoie de aceste elemente ale costumelor de heroine din imagine, vom spune mai departe.

recenzii critice de vârf ale criticilor

Actori și roluri

Artiștii pentru filmul "Crimson Peak", recenzii în lume despre care au fost pozitive, au fost selectate cu atenție. Dar distribuția originală a fost schimbată radical. Poate că a servit doar bine. Pentru rolul principalului personaj masculin, Benedict Cumberbatch a fost ales inițial și Emma Stone a trebuit să întruchipeze una dintre eroine pe ecran. Însă actorii au părăsit în curând proiectul datorită programului lor ocupat. Del Toro a trebuit să abordeze urgent selecția unei alte echipe de interpreți. El a revizuit în mod specific scenariul pentru actorul Tom Hiddleston și el nu a putut renunța la un rol promițător. Problema a fost diferită - Cumberbatch și Hiddleston sunt prieteni de mulți ani, iar ultimul a fost jenat să-și "piardă" rolul unui vechi prieten. El a cerut permisiunea de a trage cu Benedict și el a răspuns că nu a văzut un alt actor în acest rol.

Edith Cushing - Mia Vasikowska

Aceasta actrita este cunoscuta de multi despre adaptarea magnifica a basmei lui Carroll "Alice in Tara Minunilor". Are 26 de ani, originar din Australia. Deși intenționa să-și dedice viața baletului, la vârsta de 15 ani, Mia a fost invitată să filmeze. A început cariera în cinematografie. Filmele în care a participat, nu au avut un succes deosebit și, de mult timp, actrita a rămas în umbra colegilor ei mai de succes. Norocul ia zâmbit în 2010, când a fost invitată să joace Alice în pictura lui Tim Burton. Filmul "Vârful Crimson" (complotul, recenziile și opiniile criticilor va fi în continuare în articol) a devenit un altul bilet fericit în lumea cinematografelor mari, actrița moștenită.

crimson vârf recenzii și recenzii

Criticii au răspuns bine despre piesa lui Vasikovski în film, apreciind mai ales faptul că majoritatea trucurilor periculoase pe care le-a făcut. Într-o scenă (când a fost împinsă pe scări), a căzut de la o înălțime de 12 metri. Potrivit actritei, ea a fost foarte speriată pentru a face truc, dar apoi a plăcut să zboare în jos de la înălțimea clădirii cu 4 etaje.

Thomas Sharp - Tom Hiddleston

Actorul britanic în vârstă de 34 de ani, a devenit extrem de popular după lansarea thriller-ul SF „Thor“, unde a jucat strălucit rolul unui antagonist de personaje pozitive - zeul Loki. Înainte de acest rol, actorul a fost în spatele aproximativ 15 de filme, dar o mare faima ei nu l-au adus. După succesul asurzitor al "Torah", propunerile au căzut, începând de la corn al abundenței. Din acest moment, imaginile cu participarea lui Hiddleston nu merg neobservate. A jucat alte trei scene în universul cărții de benzi desenate Marvel, într-o dramă fantastică despre vampirii "Numai iubitorii vor supraviețui" și banda istorică "Henry V".

Cei care au vizionat „Crimson Peak“ (comentarii imaginea prezentată mai jos), confirmă că Guillermo del Toro a avut dreptate de rolul lui Thomas Sharpe Hiddleston. Personajul principal - incredibil de atractiv, dar în același timp, un erou întunecat, misterios și periculos. El nu a fost nevinovat, iar regizorul a dorit să arate exemplul său, dacă o persoană este demnă, să încalce legile moralei, iubirii adevărate. Potrivit lui del Toro, Tom Hiddleston este perfect pentru rolul de protagonist al „Crimson Peak“ - combină atât un risc și vulnerabilitate. Acesta este exact ceea ce a reprezentat directorul lui Thomas Sharpe.

recenzii critice de vârf ale spectatorilor

Acum, actorul este implicat în mai multe proiecte interesante. Este împușcat într-unul din cele mai anticipate filme din 2017 - a treia parte despre Torah. El va fi, de asemenea, văzut în imaginea regelui Kong, unde Hiddleston va juca rolul principal.

Lucille Sharp - Jessica Chestane

În cei 38 de ani, actrita a apărut în mai mult de 30 de filme, dar succesul nu a venit la ea imediat. Pentru prima dată pe ecran, ea a apărut în serialul de televiziune „Dark Shadows“. În 2008, ea a participat, în final, la filmarea imaginii de ansamblu. Succesul actriței a venit în 2011, după lansarea a două imagini, a fost apreciat de critici - „Tree of Life“ și „Reckoning“. Chastain pentru „Crimson Peak“, dintre care criticii au fost pozitive, nu sunt prima imagine în genul horror în filmografia. În 2013, ea a jucat în banda dramatică cu elementele de „mama“ de groază, în cazul în care ea a jucat jucatorul chitara, care întâmplător a trebuit să ia custodia două nepoate tineri, prietenul ei, câțiva ani a trăit în numai pădure.

Dintre cele mai recente lucrări de succes ale actritei, ar trebui să se menționeze astfel de casete precum "Interstellar" și "Martian".

Guillermo del Toro a fost încântat când a aflat că Jessica Chestane a fost de acord să participe la filmul său. În înțelegerea lui, Lucille nu este un ticălos neechivoc, ea este caracterizată de ambivalență (dualitate). El crede că a fost în caracterul eroinei care la atras pe Jessica.

crimson vârf prima recenzii

Recenzile criticilor despre filmul "Crimson Peak" au fost în mare parte pozitive datorită jocului său strălucit. Arăta uimitor în rolul unui elegant, elegant, Lucile, ascunzând un secret teribil. Lucrările lui Jessica Chestane sunt întotdeauna foarte apreciate. Ea este numită o actriță talentată care poate respira viața în orice rol, iar jocul unui performer talentat este uneori comparat cu "sârmă vie".

Alan McMichael - Charlie Hannem

Actorul a primit un rol relativ mic dar important al prietenului eroinei Vasikovski, îndrăgostit de ea. Hannam este cunoscut telespectatorului pentru o altă imagine a lui Del Toro - un film de acțiune fantastic "Pacific Frontier", în care a jucat rolul principal. În arsenalul actorului nu sunt atât de multe filme. Hannam explică acest lucru spunând că nu dorește să preia niciunul dintre rolurile pe care le-a propus. Își ia reputația în serios și înțelege că alegerea pe care a făcut-o va determina în viitor evoluția carierei sale în cinema.

recenzii critice de vârf

Conacul este un participant separat al a ceea ce se întâmplă pe ecran

Directorul a acordat o atenție deosebită cuibului generic al fratelui și sorei Sharpov. Nu merită să căutați pe harta canadiană a conacului Allardale - casa a fost complet reconstruită pe scenă. De fapt, au fost necesari 9 ani lungi pentru director, pentru a pregăti totul bine și pentru a vă asigura că bugetul imaginii va permite construirea întregii case. Nu dorea să facă un film doar într-o clădire abandonată, avea nevoie de un loc care să fie, de asemenea, un participant activ la evenimente. Del Toro a căutat efectul dorit - în ideea sa, spectatorul a trebuit să înțeleagă că casa are o față ulcerată proprie. El, ca și locuitorii săi, a fost lăsat la mila soarta și a murit încet.

critici critice actorii de vârf

Conacul trăiește o viață ciudată și înfricoșătoare. Expiră lut roșu, ca sângele, printr-o gaură imensă în acoperiș, în interiorul căderii zăpezii și a frunzelor căzute. Casa încetinește încet și moare, ca și familia aristocratică a proprietarilor săi.

Interiorul camerelor conacului a fost, de asemenea, gândit până la cel mai mic detaliu. Scara centrală de stejar, portrete pe pereți, coridoare lungi, o baie veche - totul era real. Chiar și pardoselile scrâșnite sub picioarele actorilor, așa cum ar fi într-adevăr o casă abandonată.

Din păcate, conacul magnific a fost demolat după fotografiere.

"Crimson Peak" - recenzii și recenzii ale criticilor

Filmul a primit în principal evaluări pozitive - peste 70% dintre recenzori i-au plăcut. În primul rând, criticii au remarcat magnifica frumusețe vizuală a filmului. Peisajul, costumele personajelor - totul a fost gândit până la cel mai mic detaliu, iar acest lucru a jucat un rol în percepția pozitivă a imaginii. În mod separat, criticii au remarcat munca genială a camerei.

Comentarii pozitive despre filmul Crimson Peak - rezultatul unei lungi și dureroase lucrări de regizor și al întregului echipaj. Del Toro a fost capabil de a crea o poveste de groază frumoasă, în care fantomele sunt mesageri, portends probleme și de avertizare că nu trebuie să fie frică de forțe supranaturale și oamenii.

Filmul "Vârful Crimson": recenzii ale publicului

Goora de groază del Toro a fost larg acoperită în presă înainte de spectacol. Ca întotdeauna, abundența publicității a dus la faptul că așteptările filmului au fost oarecum umflate. Dar imaginea a primit un răspuns general pozitiv din partea spectatorilor.

Este deosebit de interesant părerea imaginii celor care au o educație artistică. Unul dintre spectatori a comparat filmul cu lucrări de Rembrandt, în cazul în care există aceeași piesă de lumină și umbră și finisarea fină a detaliilor. El a primit plăcere estetică din fiecare cadru, datorită atenției compoziției, costumelor eroilor și peisajului.

Trebuie să înțelegem că în imaginea lui Del Toro sunt amestecate mai multe genuri, dar, în general, este o dramă gotică despre dragoste. Fantomele joacă un rol secundar aici, sunt victime ale acțiunilor oamenilor. Acei spectatori care au mers la premieră în speranța de a vedea un film de groază clasic cu o cantitate mare de sânge au fost dezamăgiți. Filmul se concentrează mai mult sau mai puțin asupra publicului feminin. Arată povestea dragostei tragice a două personaje create unul pentru celălalt, dar care nu au avut un viitor comun.

Îmi place filmul și iubitorii de gotică și diferite lumi fantastice. În ceea ce privește publicul larg, ea va aprecia în primul rând frumusețea nebună, deși teatrală a imaginii.

Terenul imaginii

Guillermo del Toro a făcut un film despre dragostea crudă anti-romantică. El a arătat privitorului două categorii de iubitori: molii și fluturii. Moth (Lucy Sharp a devenit avatarul său) este un prădător, mănâncă propriul său tip. Butterfly (Edith Cushing) este o creatură blândă și vulnerabilă. Pentru a sublinia, la ce tip aparțin heroinele, rochiile lor erau decorate cu elemente asemănătoare cu aripile unui fluture și a unei molii.

Acțiunea în tablou are loc la începutul secolului al XIX-lea. Edith Cushing este fiica unui industriaș celebru din Buffalo. Visează să devină scriitor și a scris un roman care încearcă să publice. Dar editorii îi sfătuiește să nu piardă energia pe carte în genul mistic, ci să treacă la scrierea romanești de romantism. Fata de două ori în viața ei a întâmpinat fantoma unei mame care a murit când Edith era încă copil. Forțele străine avertizează eroina, sfătuindu-i să se teamă de vârful Crimson.

Într-o zi a venit la tatăl ei, ea întâlnește un vizitator baronet Thomas Sharpe, care este în căutarea de finanțe pentru a construi invenția sa - dispozitiv pentru producția de lut roșu din care Anglia face cărămizi excelente. Rezervele de argilă se găsesc pe teritoriul patrimoniului baronetului și al surorii sale. Dar Sharpe dă industriașului o suspiciune vagă și angajează un detectiv privat. Dimineața, Carter Cushing este ucis. Baronețul susține fată în durerea ei. Curând se căsătorește cu el și cuplul merge în Allarddale.

recenzii critice de vârf din lume

Casa veche produce o impresie înfricoșătoare pe Edith. El ponosite și literalmente care se încadrează în afară, acoperișul Dig, chiar în sala de zăpadă cade, și din robinetele de apă care curge roșu din cauza depozitelor argiloase roșii, care sunt situate chiar sub casa. Dar cel mai puternic șoc așteaptă înainte eroina - ea învață că, din cauza colorat peste tot în jurul argila rosie, localnicii numit Estate „de vârf Bagrov.“

În acest moment, în casa lui Edith, prietenul ei, Alan, medic de educație, își începe investigația proprie despre moartea tatălui ei. Are suspiciuni puternice cu privire la circumstanțele morții sale și nu crede că a fost un accident. Se duce la detectiv, care a primit un ordin din partea asasinatului industrialist pentru a afla mai multe despre familia Sharps. Tânărul învață secretul baronetului și al surorii sale și este otrăvit grăbit în Anglia către Edith.

Baronesa recent făcută este supusă încă unui test - ororile copilariei se întorc la ea. Edith din nou începe să vadă fantomele, care nu o mai avertizează de pericol, ci urmăresc. Suspiciunea fetei începe să provoace și sora mai mare a soțului ei, care găsește multe scuze pentru a nu da cheile tuturor premiselor conacului. Edith decide să afle ce se ascunde secrete de la Lucille ei, și de ce fratele meu și sora ei a insistat să se ferească de coborârea în subsolul conac, în cazul în care mina pentru extracția de lut roșu.

care au urmărit recenziile critice de vârf

Dezavantajele imaginii

O parte din audiență nu-i plăcea ritmul lent al narațiunii filmului. Ei au fost în așteptare pentru acțiune și au fost dezamăgiți de o anumită etanșeitate a benzii. Merită să reamintim din nou că "Crimson Peak" este un film destinat acelorași admiratori ai romanelor gotice ca del Toro. În filmul său, influența operei lui Edgar Poe, "Sleepy Hollow", și un alt film regizat de regizor, "The Range of Madness" este urmărit. Pentru toate aceste lucrări, acțiunea nu este tipică. El este prezent doar la sfârșit, înainte de deznodământ.

Predictibilitatea parcelei este un alt dezavantaj al imaginii, potrivit unor spectatori. Dar complotul este departe de principalul lucru pe care îl interesa del Toro. El a vrut să arate dragostea în cele două manifestări - distructivă și vindecare și să urmărească dezvoltarea sentimentelor eroilor. Prin urmare, nu a fost nevoie de o poveste încrucișată, cu o dezvăluire neașteptată. Totul este previzibil încă de la început, ceea ce face și mai trist faptul că doi oameni care s-au găsit unul pe celălalt nu pot fi împreună.

crimă recenzii poveste de vârf

"Crimson Peak" del Toro - o imagine incredibil de atmosferică, cu o serie vizuală magnifică și o distribuție excelentă. Să nu sperie publicul până la moarte, dar va fi amintit de mult timp.

Evaluarea celor mai bune ororile pentru vizionarea seriiEvaluarea celor mai bune ororile pentru vizionarea serii