Cele mai groaznice orori 2014-2015: lista de filme, TOP-10, recenzii

Nu este un secret faptul că filmele realizate în genul de groază sunt printre cele mai populare, mai populare și mai reușite în cinematografie. Un filistin simplu, oprimat de rutina zilnică, atrage o atmosferă interesantă, anticipând ceva scene îngrozitoare, răcoritoare ale sângelui, provocând fascinat să urmeze evenimentele în evoluție. Pentru mulți, vizionarea filmelor de groază reprezintă o modalitate eficientă de a obține adrenalina într-o atmosferă relaxată. Cel mai groaznic orori 2014-2015 (lista

filmele vor fi prezentate în această publicație) să răspundă nevoilor publicului modern.

cele mai groaznice orori 2014 2015 lista de filme

"Demonii lui Deborah Logan" (2014)

Având în vedere vizibilitatea criza genului cinematografia este rareori capabilă să pătrundă pe calea inovației și să evite plagiatul flagrant. Creatorii picturilor individuale exagerează perseverendu-se o dată pe motive și idei populare, nu sunt excepția și cele mai groaznice orori sunt 2014-2015. Lista de filme Top-10 în categoria "cel mai înfricoșător film" deschide proiectul regizorului și coautor al scenariului lui Adam Robitel "Demonii lui Deborah Logan". A fost greu de greu ca regizorul să vină cu ceva nou în subgenul stagnat, deoarece filmul despre introducerea în oameni a spiritelor sau a demonilor nu este neobișnuit în industria cinematografică modernă. Adam Robitel nu era original în alegerea stilului de filmare, luând ca bază plictisit, dar totuși o tehnică la modă - moccumentară. Pentru a respinge acuzațiile de plagiat în legătură cu „ultima exorcizare“, autorul a ales o structură narativă intrigant, complot este dezvăluit în imaginea finală. La început, el a cercetat amănunțit povestea bătrânei, epuizată de boala Alzheimer, iar subiectul dezvăluit este excelent: creatorii spectacolului, nu numai suferința victimelor bolii, dar, de asemenea, problema legată de rudele lor. La început filmul arată fascinant, după - devine cu adevărat înfricoșător. Conceptul filmului amintea de "fenomenul paranormal" și "reportajul", ale cărui secvențe sunt, de asemenea, poziționate ca cele mai groaznice orori din 2014-2015. Lista de filme pe categorii determină poziția lor în cele mai joase linii ale tabloidei (conform evaluării criticilor).

cele mai groaznice orori 2014 2015 lista de filme top 10

Efectul Lazarus (2014)

Tema învierii din morți este încă considerată destul de interesantă și promițătoare pentru deliciile producătorilor de film. Pe această bază, cu diligența necesară, autorii individuali au reușit să creeze proiecte ciudate și interesante. O astfel de capodoperă aduce o varietate de cele mai groaznice orori 2014-2015. Lista filmelor despre zombi, dacă poți desemna eroina imaginii, va deschide lucrarea regizorului David Gelb, promițând spectatorului că răul va crește din nou. Premiera mondială a proiectului a avut loc în 2015. Terenul imaginii a fost caracterizat în prealabil ca ștampilat, întreaga narațiune este construită pe lupta eternă a răului și a binelui. Prima parte a filmului este destul de lungă și reprezintă o preistorie. Vizitatorul, care cunoaște genul imaginii, poate prevedea dezvoltarea ulterioară a evenimentelor. Cu toate acestea, banda este inclusă în ororile cele mai îngrozitoare din 2014-2015. Lista de filme conține tot mai multe proiecte previzibile. Personajul principal, trezindu-se după lanțurile morții, trezește un "om" complet diferit. Ideea lui David Gelb a fost criticată pentru criticarea și atragerea subiecților religioși, care, în opinia lor subiectivă, nu merită să facă.

cele mai groaznice orori 2014 2015 lista de filme despre fantome

Astral 3 (2015)

Regizorul australian, Lee Wonnel, într-un gen specific, se simte ca un pește în apă. A scris scenarii pentru multe filme de groază care mai târziu au devenit populare, dacă nu pentru a spune canonice. Nu este o surpriză faptul că debutul său regizoral face parte din ororile cele mai îngrozitoare din 2014-2015. Lista filmelor despre fantome deschide următoarea parte a epicului senzational - "Astral 3". Proiectul său a mulțumit spectatorilor - fanii să-și gâfâie nervii.

Deși criticii de film inexorabili s-au sinucis, acuzând creatorii că impulsurile lor creative sunt doar o acoperire pentru setea banală de profit. Filmul nu se pretinde a fi unic, este destul de banal. Toate trucurile regizorului și surprizele complotului pe care spectatorul le-ar putea contempla în episoadele anterioare, din cauza a ceea ce într-adevăr arată nu sperie nici o singură lovitură. Dar aceasta este doar o parte a monedei. Critica a fost supusă tuturor ororilor cele mai îngrozitoare, fără excepție, 2014-2015. Lista de filme prezentate în publicație nu reprezintă o excepție.

cele mai groaznice orori 2014 2015 lista de recenzii de filme

Poltergeist (2015)

Kinotekhniki, așteptând publicul să uite povestea clasică, a actualizat "Poltergeist", desigur, a intrat în categoria "cele mai groaznice orori din 2014-2015". Lista filmelor de groază care au fost lansate în perioada curentă ar fi considerată inadecvată fără creatia regizorului Gil Keenan. Regizorul este cunoscut telespectatorului pentru filmul "Casa orilor". Datorită participării lui Steven Spielberg la proiect ca producător, bugetul său a fost de 35.000.000 de dolari - o sumă fantastică fabuloasă pentru un film de groază. Toată lumea îngheța în anticipare, așteptând ca povestea testată să fie strălucită de culori noi, ca cel puțin să nu discrediteze banda originală. Dar, din pacate, Gil Keenan nu a facut fata sarcinii responsabile si a facut o imagine destul de neimparabila, care nu poate fi comparata cu filmul din 1982.

cele mai groaznice orori 2014 2015 lista de filme despre tineret

"Este" (2014)

Horror "It" este poziționat de creatori ca o imagine a blestemului, care este transmisă sexual, deși criticii au reușit să vadă aici narațiunea ideală despre problemele și dificultățile din epoca prepubertală. O astfel de varietate de tipuri diferite au ororile cele mai îngrozitoare din 2014-2015. O listă de filme despre tineret a fost completată cu încă o groază din mâna ușoară a regizorului David R. Mitchell. Conform promisiunilor creatorilor, filmul va fi o adevărată revelație pentru spectator, este extrem de interesant și înfricoșător. Acesta este meritul de neclintit al filmului.

În prezent, mutilarea fizică și abundența sângelui nu mai sunt înspăimântătoare, spiritele și fantomele au un caracter anormal monoton, iar demonii nu sunt considerați ceva neobișnuit. Creatorii filmului au încercat și au dat o poveste interesantă, singurul dezavantaj din care poate fi numit punctul culminant, care distruge groaza pompată pentru tot timpul. Într-un fel, firul de ghidare, care se întinde de la personajul principal, se desfășoară absolut banal.

cele mai groaznice orori 2014 2015 lista de filme despre zombi

The Hangman (2015)

Pentru a diversifica distracția tinerilor cineaști americani eliberați în chirie o altă groază sângeroase „Spânzurătoarea“ - „Proiectul Blair Witch“ groază pură de tineret, care în mod clar trasat similar Scena filmului este construită pe temerile adolescenților rătăciți în întunericul ostil al coridoarelor școlare goale și al mansardelor în căutarea răului. Toți, ca de obicei: primii eroi, manifestare fermecată a forțelor supranaturale, le captura sfidător și prin imprudență pe video, iar după moartea unuia dintre prietenii încearcă să evite o soartă similară.

Vatican Records (2015)

Regizat de Mark Neveldine, sa întors de la inexistența sa creativă, cu prima în cariera sa misterioasă "Vatican Records". Ignorând faptul că subiectul exorcismului demonilor a fost exagerat în mod repetat de către regizori de calibru diferit, Nevelidein a creat filmul nu un eșec, dar nu și unic - de un nivel mediu. Cele mai puternice episoade din imagine sunt cadre care conțin acțiune activă. Dar, cu o adevărată dramă, elaborând personajele personajelor centrale și doar plauzibilitatea a ceea ce se întâmplă, regizorul este clar oversimplificat sau, mai degrabă, a comis gafele vagi. Horror despre exorcism sugerează prezența unor momente teribile. Vărsarea subțire în stigmatele și în cavitățile oculare întunecate nu mai este impresionantă.cele mai groaznice orori 2014 2015 lista de filme evaluate

"Sinister 2" (2015)

Odată cu eliberarea sequelului, echilibrul perfect al dramei, detectivului și misticismului sa destrămat peste noapte. Directorul Kieran Foy a continuat prima parte numai nominal. Copiii se înșelă, demon Bagul dar directorul sustine actiunea cu o cantitate destul de mare de umor si o multitudine de absurditati. Istoria este supraaglomerată cu detalii inutile, provocând o uimire și surpriză la neîncrederea regizorului huligan.

"Vizitați" (2015)

Regizorul M. Night Shyamalan, care a preluat producția de groază "Vizita", a aplicat un film înfricoșat, dar totuși relevant găsit film. Ca rezultat, în loc de semnificație obositoare, proiectul oferă spectatorului o atmosferă fermecătoare de vacanțe a bunicilor și bunicilor excentrici. Cu acești eroi nu te plictisești: în timpul zilei sunt încă sănătoși, deși sunt înfricoșători, dar odată cu întunericul încep să se trezească lucruri teribile. Imaginea are o intonație ironică, totuși, este totuși o groază, iar groaza pe care se bazează este serioasă.

Vârful Crimson (2015)

gothic horror cu elemente de thriller-ul sângeroase „Crimson Peak“ a suflat tabloide popularitate spre deliciul fanilor genului și fanii regizorului excentric Guillermo Del Toro. În acest proiect, el acționează nu numai în ipostaza regizorului, ci și în calitate de coautor al scenariului și producătorului. Spectatorul este de așteptat să petreacă două ore dintr-un basm rău, cu o atmosferă fermecătoare, o parte vizibilă magnifică și un subtext profund.

rezumat

Numit cele mai grave orori din 2014-2015 (lista de filme) recenzii vor primi, și în acest caz, contradictorii. Despre gusturile si preferintele nu se argumenteaza - din cauza lor scandaloase si jur. Poate pentru citit este de preferat (valuri teribile) sunt alte imagini ale genului de groază, împușcat în perioada 2014-15, de exemplu, "Paranormal Activity: Ghosts"., "7500", "Paris: City of the Dead", "Experiment: Evil" , "Eliberați-ne de cel rău", "Jessabell", "Casa", "Blestemul lui Annabelle", "Christie" sau "Reportajul 4: Apocalipsa". Câți telespectatori - atât de multe opinii.

Dar recenziile criticii profesionale de film despre aceste proiecte sunt diverse, dar toate sunt unite de gândul unei crize totale a genului. Majoritatea benzilor de groază prezentate în perioada 2014-2015. sunt proiecte mediocre sau comerciale care nu sunt în măsură să se înspăimânte până la moarte, ci și să intrizeze privitorul sofisticat. Formatul popular de mokyumentari (alya amator de fotografiere) de ceva timp a fost perceput de către spectator ca o tehnică strălucitoare inovatoare, el a reușit să zdruncină genul de groază. Dar acum imaginile acestui format sunt în creștere, cum ar fi ciupercile după ploaie. Pentru marele regret, calitatea acestor imagini nu diferă. Sunt întâlnite excepții excepționale, însă sunt destul de rare.

Lista celor mai groaznice filme de groază din toate timpurileLista celor mai groaznice filme de groază din toate timpurile
Lista celui mai bun groază: filme din care membrele cresc prost și inima ieseLista celui mai bun groază: filme din care membrele cresc prost și inima iese
Comedie de orori: atât înfricoșător, cât și amuzantComedie de orori: atât înfricoșător, cât și amuzant