Recenzii de piese de schimb TRW: lista, calitate, producator

Nu numai cumpărarea unei mașini personale reprezintă o provocare pentru pasionații de mașini, dar și îngrijirea ulterioară pentru aceasta. Și nu este vorba numai de formalitățile legale. Întreținerea mașinii necesită mult efort, timp și, bineînțeles, investiții financiare de la proprietar. Înlocuiți periodic părțile uzate. Cu toate acestea, este mult mai complicat decât pare la prima vedere. Este necesar să se determine care părți ale producătorului este mai bine să cumpere? Costul pieselor corespunde calității lor? Voi fi eu și pasagerii mei în siguranță în mașină dacă decid să folosesc părți ale acestui producător? Și varietatea de companii care fabrică piese pentru mașini, nu se oprește extinderea. Țări diferite, fabrici diferite, tehnologii și garanții diferite.

Cum poți învăța să navighezi în toată această diversitate? Experții recomandă acordarea atenției liderilor de piață. Aceasta nu este o zonă a industriei în care prețul unui produs depinde exclusiv de marcă. După cum arată practica, costul părții și calitatea acesteia sunt direct proporționale. Scabs poate pierde mult în căutarea economiilor. Cu toate acestea, nu ar trebui să aveți încredere orb în companiile de top. Este extrem de important să studiem opiniile clienților reali despre detaliile pe care le produc. Este datorită lor și este posibil să aflăm adevărul despre companiile - producătorii de piese de schimb pentru mașini.

Acest articol este destinat să ușureze alegerea dificilă. Acesta va lua în considerare TRW ca producător, va analiza recenziile celor care au folosit cu adevărat produsele sale, va identifica avantajele și dezavantajele acesteia.

Comentarii despre piese de schimb trw

Despre noi

Review-uri de piese de schimb si TRW opinia unui expert face toată lumea, inclusiv concurenții direcți ai companiei, recunosc producător considerat un lider în fabricarea de piese de schimb pentru o varietate de vehicule (calitate original). Compania produce piese de schimb pentru conducere, service vehicule comerciale, suspensii, sisteme de frânare. Produsele sale au devenit atât de răspândite datorită calității excepționale și îmbunătățirii continue a tehnologiilor aplicate. Fiecare detaliu trece printr-o serie de teste riguroase, mai întâi direct în producție, și apoi sub îndrumarea unor organizații independente autoritare.

Nu este surprinzător faptul că, în cursul desfășurării activităților sale, compania a câștigat recunoașterea în întreaga lume. Până în prezent, personalul corporației numără peste șaizeci de mii de persoane, care lucrează în două sute de filiale în douăzeci și șase de țări diferite ale lumii. Aceasta echipa mare este angajată în producția de piese care sunt ulterior transportate la fabrici patruzeci mari constructori pentru mai mult de două sute cincizeci de modele. Printre altele, firma TRW livrările piață activă de piese de schimb originale, precum și vânzări independente de piese de schimb, ceea ce crește în mod inevitabil cererea. O cantitate enormă de companii folosesc date acestora de către producător considerate instrucțiuni simple și clare cu privire la modul de instalare și de tehnologii practice, rentabile.

Activitatea sa se bazează pe mulți ani de experiență în dezvoltarea și producția de produse inovatoare și dorința de calitate de neegalat. Principiile principale ale funcționării TRW sunt următoarele:

• Energie. Asta dă puterea de a matura calea de inovare, dezvoltarea de noi invenții, precum și să se concentreze pe deplin asupra a ceea ce are nevoie clientul, ce vrea cel mai mult. Prin urmare, compania creează seturi complete pentru instalarea și dezvoltarea de produse în așa fel încât instalarea lor să poată fi realizată simplu și în siguranță.
  • Evoluția. Dezvoltarea continuă ajută la controlul fiecărui detaliu și în contact cu clienții companiei și în domeniul extinderii continue a gamei actuale.
  • Empatia. Acest aspect joacă un rol extrem de important. La urma urmei, datorită empatiei, angajații pot înțelege în mod clar nevoile clienților și pot crea exact părțile potrivite, pot furniza serviciile dorite, pot produce piesele necesare și pot dezvolta tehnologii avansate.

Persoanele angajate de TRW sunt convinse că activitățile lor contribuie incontestabil la formarea viitorului. Și, uitându-se la activitatea lor, cu această afirmație devine mai dificilă și mai dificil de argumentat.

La mijlocul anului 2015 compania a fost absorbită de Grupul ZF și astăzi este o divizie separată a acestei corporații. Activitatea nu a fost oprită.

plăcuțe de frână trw

Majoritatea covârșitoare a răspunsurilor despre această companie sunt pozitive. Utilizatorii văd multe avantaje. De exemplu, este dificil pentru unii să găsească anumite piese pentru modelul lor de mașină. Deci, câteva recenzii ne spun cât de dificil este să găsim pantofi de calitate pentru Honda. TRW a devenit o mântuire reală pentru astfel de autovehicule. La urma urmei, sortimentul produselor sale uimește chiar și cele mai sofisticate. Probabilitatea că în catalogul dvs. nu veți găsi ceea ce căutați este incredibil de mic. Clienții apreciază că multe părți sunt realizate în original. Cumpărătorii se bucură de faptul că nu pot să vă faceți griji în legătură cu calitatea și termenul de valabilitate al pieselor. Fiecare dintre piesele de schimb, de regulă, servește mult mai mult decât ar trebui să fie. Acest lucru face ca produsele TRW să fie și mai atractive pentru consumatori.

În multe fabrici, de exemplu Nissan, părțile companiei considerate sunt instalate inițial. În cazul mărcii specificate, acesta este întregul sistem de frânare în ansamblul său (inclusiv tampoane, disc și etrier).

Clienții se bucură, de asemenea, de metoda și calitatea ambalajului, de aspectul acestuia. Toată lumea este încântată să obțină un produs cu echipaj de calitate. În caz contrar, îndoielile cu privire la calitatea sa apar chiar înainte de a fi utilizate.

Principalul sfat pe care utilizatorii îl oferă este să facă achiziții numai de la un distribuitor autorizat pentru a evita să cumpere un contrafăcut. La urma urmei, piesele care nu corespund pot costa uneori vieți șoferului și pasagerilor săi.

Feedback negativ

Cu toate acestea, nu toată lumea este atât de entuziastă cu privire la produsele companiei în cauză. Au existat cazuri în care partea a eșuat în timp record. Clienții au tendința de a da vina companiei, declarând că calitatea pieselor de schimb sa deteriorat considerabil. Astfel de persoane nu vă recomandăm să contactați producătorul. Care este motivul pentru prezența unor astfel de cazuri? Evident, acești cumpărători au cumpărat falsuri. Cum se poate evita aceasta? În primul rând, trebuie să alegeți cu atenție vânzătorul. Prețurile pentru falsuri ar putea fi un ordin de mărime mai mic pentru produsele originale, dar un preț plăcut nu va putea niciodată să compenseze calitatea teribilă. Ca urmare, astfel de oameni trebuie să plătească și mai mult, deoarece piesele de schimb de calitate scăzută vor trebui înlocuite cu piese mai valoroase. Cum să nu vă prindeți? Studiați cu atenție cutia cu detalii. În primul rând, aflați cum arată ambalajul original. Acordați atenție culorii, fontului și altor detalii. Cea mai mică schimbare poate da un fals. Dacă vă îndoiți dacă originalul este în fața dvs., nu aveți încredere în persuasiunea vânzătorilor, nu cumpărați astfel de produse. Numai discreția ta te poate salva de la incidente neplăcute.

amortizoare trw

produse

Gestionarea cu cea mai largă gamă a companiei este ușoară. Acesta poate fi grupat în patru categorii:

• Sisteme de discuri frâne (pantofi de frână, frână discuri, ghilotină de frână). TRW este mândră de conducerea incontestabilă a acesteia ca produs al acestui grup. Despre astfel de achiziții niciodată nu regret.
  • Tobe de frână și sistemul de acționare (cilindrul ambreiajului, lichid de frână, Senzori ABS, cu tambur pad cilindrii de frânare a roților de frână, furtunuri de frână, servofrâna, un tester de lichid de frână, cabluri frână de mână și curățitor ambreiaj sistemului de frânare seturi de sistem de frânare, dispozitiv de evacuare de lichid de frână, Kit). TRW garantează calitatea și performanța excelentă a tuturor pieselor în timpul stabilit. Datorită acestei atitudini, reputația companiei este formată.
  • Direcție și suspensie (amortizoare, pompe, mecanisme de direcție, suport TRW). Unele alte produse din acest grup se află sub o examinare mai atentă a cumpărătorilor. Acestea sunt picioarele stabilizatorului. TRW nu pierde un singur detaliu în producția lor, ceea ce îi împiedică să se defecteze prematur. Se bucură invariabil de clienți.
  • Transport de marfă (mecanisme de direcție, amortizoare, direcție și suspensie, plăcuțe de frână, șaibe de frână, plăcuțe de frână).

țara de origine

director

Compania oferă forme convenabile de căutare pentru întreaga gamă de produse. Pe site-ul companiei puteți obține toate informațiile necesare despre disponibilitatea pieselor de schimb TRW de care aveți nevoie. Țară - producătorul mașinii nu joacă un rol esențial, deoarece gama companiei în cauză este incredibil de diversă.

Deci, site-ul oferă posibilitatea de a căuta după unul dintre parametrii de bază: fie căutarea în parte sau pe tipul de vehicul. În primul caz, vi se va cere să introduceți numărul piesei cerute. Și în al doilea - alegeți unul dintre modurile de transport disponibile (motocicletă, camion sau mașină).

După aceasta, vi se va cere să alegeți producătorul mașinii, modelul, mașina specifică, tipul și grupul de mărfuri (de exemplu, plăcuțele de frână). TRW vă va arăta toate detaliile disponibile în acest moment.

Un alt tip de căutare este mai specific. Pentru ao folosi, trebuie să introduceți fila "Căutare externă". În această formă, va fi necesar să introduceți mai multe date despre mașină (producător, model, capacitate cilindru, anul de fabricație, tipul de combustibil, puterea, codul motorului și tipul de proiectare). Acest tip de căutare poate ajuta la preluarea mai precisă a unei părți adecvate, de exemplu, amortizoare.

TRW face totul pentru a face cât mai comod pentru clienții să coopereze cu această companie. Prin urmare, nu veți avea dificultăți în utilizarea catalogului online.

Calitatea produselor

Ce ceilalti cumparatori lasa feedback despre piesele de schimb TRW? Absolut totul este mulțumit de calitate, nu există plângeri. Mulți sunt deosebit de mulțumiți de plăcuțele de frână TRW. Judecând după recenzii, acestea diferă semnificativ de cele ale altor producători. Cei care nu au fost de acord cu această opinie au aflat mai târziu că nu s-au vândut piese de schimb originale (de exemplu, amortizoare) TRW, ci falsuri. Iar calitatea celor din urmă, așa cum se știe, în majoritate, lasă mult de dorit. Prin urmare, atunci când cumpărături, să acorde atenție la ceea ce este indicat în documentele pentru producătorii de componente părți TRW. Acest lucru va ajuta la evitarea frustrării și nu la stricarea reputației unei companii minunate.

magazin de piese de schimb

Comparație cu concurenții

De regulă, utilizatorii și specialiștii consideră că acest producător special este liderul acestei piețe, fapt confirmat de comentariile privind piesele de schimb ale TRW. Produsele sale nu se îndoiesc de mult timp. Cu toate acestea, uneori clienții se confruntă cu falsuri și cu părți defecte. Și cum sunt lucrurile cu concurenții? Poate cineva să ofere o alternativă demnă?

Comentariile bune merită, de asemenea, producătorul "Textar". Cu toate acestea, unii spun că nu au putut găsi partea potrivită pentru mașina lor. ATE este multumita de calitate, dar preturile pentru produse sunt atat de mari incat este disponibil doar pentru un grup limitat de persoane. Printre companiile care s-au dovedit bine, nu se poate observa următoarele companii japoneze: NSK, NTN, KOUO, GMB.

Concurenții direcți ai TRW sunt, în esență, următorii producători:

• Contitech (se găsesc contrafăcute).
  • Gates.
  • SKF, SNR, FAG, INA (multe falsuri).
  • GKN, Spidan, Lobro (arbori de transmisie de o calitate uimitoare, puteți găsi un fals).
  • Victor Reinz (multe falsuri).
  • Hepu (pompa deosebit de populară).
  • Nissens (de multe ori cumpără radiatoare).
  • Hella.
  • Denso (o mulțime de falsuri).
  • NGK (cumpărați senzori, lumânări, bobine).
  • Beru.
  • LUK (ambreiaj).
  • Valeo (ambreiaj, electrician).
  • Hutchinson (produse din cauciuc-metal).
  • CORTECO.
  • Kolbenschmidt.
  • Pierburg.
  • Goetze.

Dacă dintr-un anumit motiv nu sunteți mulțumit de părțile companiei în cauză (de exemplu, pârghiile TRW), puteți acorda atenție uneia dintre companiile de mai sus. Este important să fii atent și apoi o astfel de achiziție nu va dezamăgi.

Cu toate acestea, există un număr de producători ale căror produse nu se compară cu produsele de calitate ale societății în cauză. Printre acestea: MAPCO, GSP, AVA, SAKURA, BRP, TYG, CX, RBI, TOPRAN, HANS, PRIES, DELLO, VAN, WEZEL, KLOKKERHOLM, TYC, GLASER, Optimal, profit, LPR, ABS. Majoritatea experților nu recomandă să acordați atenție pieselor de schimb produse de acești producători.

kit de reparare trw

Ar trebui să cumpăr piese de schimb TRW?

Răspunsul la această întrebare este pentru fiecare să determine personal. Acest lucru va ajuta la toate informațiile care au fost subliniate în acest articol. La urma urmei, o analiză imparțială a feedback-ului real al clienților poate contribui la formarea unei imagini reale. Majoritatea vorbesc doar în favoarea unei astfel de achiziții. Această opinie se bazează pe utilizarea pe termen lung a detaliilor descrise. Este suficient să exersați o atenție rezonabilă la momentul cumpărării și veți putea obține piese de schimb de o calitate excelentă. Și aceasta înseamnă că mașina dvs. vă va putea servi mult timp, iar repararea acesteia nu va necesita o sumă imensă de bani. Folosirea părților producătorului în cauză (cum ar fi vârfurile TRW) ajută la prevenirea uzurii rapide a pieselor adiacente, la reducerea costurilor de reparare a performanțelor acestora sau la evitarea acestora în totalitate. Pentru mulți pasionați de mașini, aceasta pare a fi o perspectivă teribilă. Sunteți gata să vă alăturați?

De unde să cumpăr?

Pentru a achiziționa piese originale și a nu se confrunta cu falsuri, este important să contactați magazinul de componente corespunzător. În acest ajutor uriaș este oferit de site-ul oficial al companiei. Deci, în fila "Unde să cumpăr?" puteți găsi toate sfaturile și recomandările necesare. Acestea sunt grupate după scop: pentru distribuitori, pentru instalatori și pentru proprietarii de mașini. Acum puteți găsi cu ușurință un magazin de piese onest în regiunea dvs. În colaborare cu vânzătorii responsabili, nu este nevoie să vă faceți griji dacă vă va fi vândut un fals. Toate piesele de schimb achiziționate vor fi originale și vor avea o calitate excepțională.

cal

producție

După analizarea tuturor informațiilor de mai sus, veți fi gata să decideți dacă veți deveni client al companiei în cauză. Comentarii Real pe piesele de schimb TRW poate spune multe despre producător, relația acesteia cu clienții, cu privire la ceea ce el a câștigat o reputație pe piață și modul în care este interesată în menținerea acesteia. Aceste informații sunt extrem de importante pentru cei care aleg care dintre companii să aibă încredere.

Compania considerată sa dovedit a fi bună pe piața mondială. Desigur, are suficienți concurenți, care o depășesc într-o oarecare măsură, dar în unele privințe rămân în urmă. Cu toate acestea, producătorul TRW merită cu siguranță atenția dumneavoastră. La urma urmei, o companie care ii pasa cu adevarat de bunăstarea clienților lor, cu bună-credință cu privire la activitatea sa, nu ascunde greșelile sale din trecut, îmbunătățite în mod constant, gata să aplice noi abordări și să inoveze. Nu este această atitudine față de tine ca și client pe care îl aștepți?

Amintiți-vă că având grijă de securitatea mașinii, vă pasă de cele pe care le transporta orice in ea (de cei dragi, prieteni si colegi), precum și respectarea vieții private. Neglijarea standardelor sau a economiilor la piese de schimb poate fi costisitoare pentru șoferul imprudent. Este extrem de important să acordăm suficient timp și atenție calității pieselor achiziționate. Permiteți-vă mașina să fie un loc sigur.

Deci, piese de schimb producător TRW va deveni pentru tine o alegere excelentă, dacă te uiți doar la distribuitorii autorizați, vor fi atenți atunci când cumpără (a ști cum să distingă un fals de original), nu va salva pe cont propriu de securitate. Tehnologia de calitate protejează viața. Produsele de calitate TRW vă protejează viața în timp ce vă aflați pe drum.

Lemforder: Țara de origine și referințeleLemforder: Țara de origine și referințele
Mapco: comentarii despre piese de schimb `Mapco`, producător de țară. Filtrele…Mapco: comentarii despre piese de schimb `Mapco`, producător de țară. Filtrele…
Firmă Lemforder: feedback privind piesele de schimbFirmă Lemforder: feedback privind piesele de schimb