Cele mai bune RPG izometrice: recenzie, caracteristici și recenzii

La sfârșitul anilor 1990, RPG-urile păreau izometrice cu o regularitate de invidiat. PC-ul a devenit principala platformă pentru astfel de produse. Astfel de jocuri video nu ar putea să se laude complet grafică tridimensională, dar a fost întotdeauna diferită de designul excelent. De atunci, computerele au devenit mai puternice și jocurile sunt mai perfecte, însă producătorii de jocuri încearcă să introducă o proiecție izometrică în lista anacronismelor. Acest articol oferă o imagine de ansamblu asupra celor mai bune RPG izometrice.

Planescape: Torment

izometric rpg

Descriind cele mai bune RPG izometrice, trebuie acordată o atenție deosebită Planescape. Un joc video a fost lansat la începutul secolului (în 1999) și a câștigat imediat titlul de legendă. Acțiunea are loc în orașul Sigil. Mii de drumuri sunt interconectate aici, dar înainte de a călători pe fiecare dintre ele trebuie să deschideți un portal și pentru asta aveți nevoie de chei. O ușă va fi deschisă de o sferă încântătoare, alții - gunoaie, pe care chiar și cei fără adăpost nu o vor acorda atenție, al treilea - doar gândul potrivit.

Parcela și caracteristicile jocului

Persoana principală și-a pierdut memoria. Chiar și numele lui este un secret pentru el. Dar el este nemuritor. Atunci când nivelul HP scade la zero, Nameless este dus la o morgă locală, unde pur și simplu se strecoară înainte de a continua aventura. Mori în joc protagonistul va deseori, și nu numai din cauza atacului dușmanilor - uneori căutarea nu poate fi finalizată, a supraviețuit.

Jocuri izometrice RPG

După moarte, Bezymyanny și-a pierdut toate amintirile, așa că păstrează un jurnal detaliat, iar în cursul complotului caută înregistrări vechi din "vieți trecute". Treptat, jucătorul învață că Bezymyanny a participat la aproape toate evenimentele majore ale lui Sigil.

Farmecul principal al jocului nu este în sistemul de luptă și modelul de pompare a eroului, ci în dialoguri, neliniaritate, complot, relații de caracter. În Planescape, un minim de clipuri video și animații și majoritatea scenelor sunt transmise textului. Volumul tuturor dialogurilor este mai mare de șase megaocteți. În timpul trecerii, jucătorul va trebui să citească mai mult text decât în ​​lucrarea "Război și pace".

tiranie

pn izometric pc

Descriind noi RPG-uri izometrice, nu putem să nu menționăm fructele lucrării comune a Obsidian Entertainment and Paradox - Tyranny. Trebuie să spun că jocul este asemănător cu RPG-ul modern, în măsura în care poveștile lui Cehov sunt în sitcom-uri moderne. Nu sunt rele și bune aici, nu există nici o luptă pentru justiție, nu elfii înalți și orcii războinici. Tyranny este o poveste despre oameni.

Plot și caracteristici

Aproape întregul continent este subordonat lui Kairos - un magician puternic, doar un mic regat rămâne independent. Parcela nu identifică în mod clar răul și binele. Deși Kairos a capturat întregul pământ, acțiunile sale au exclus posibilitatea unui război civil sângeros. Principalul personaj (contrar așteptărilor jucătorilor) va trebui să ajute la capturarea ultimului regat independent al magicianului și să nu-i răstoarne regimul.

jocuri isometrice rpg pe pc

Jucătorul însuși determină preistoria jocului. Anterior, RPG-urile isometrice nu au oferit astfel de oportunități. Dezvoltatorii au oferit gamerului o alegere a ceea ce sa întâmplat în ultimii trei ani înainte ca evenimentele principale să înceapă. Fiecare decizie va afecta complotul.

Ca și în multe alte RPG-uri, personajul principal poate recruta o echipă de frați în arme. Companii aici nu sunt atât de mult ca în Dragon Age, dar calitățile lor de luptă depind nu numai de nivel și echipament, ci și de relații. Fiecare dintre sateliți are nevoie de o abordare unică. Cineva îi place disciplina de fier în luptă și cineva este inspirat de decizii neconvenționale și haotice.

Singurul Tyranny negativ - locații apropiate și un număr mic de căutări. Dacă nu pentru aceste neajunsuri, jocul ar putea fi comparat cu legendarul Planescape RPG: Torment. Dar, în ciuda tuturor dezavantajelor, este interesant să joci Tyranny. Mai mult decât atât - după finalizarea complotului pe care doriți să îl parcurgeți din nou, alegeți alte variante ale dezvoltării evenimentelor, vedeți ce se transformă aceste sau alte acțiuni. Pe platforme moderne, jocurile de rol de acest nivel merg foarte rar.

Arcanum: Steamworks și Magic Obscura

cel mai bun izometric rpg

Descrierea izometrică RPG cu lumea deschisă, Nu poți ignora Arcanul. Acest joc este considerat o capodoperă. Ea este venerată de iubitorii de RPG, dar puțin cunoscută în cercurile largi.

Arcanum - joc inteligent, versatil, cu o poveste minunată. Dezvoltatorii au luat cele mai bune elemente ale altor reprezentanți ai genului și i-au amestecat cu ideile lor. Lumea deschisă, o mulțime de dialoguri, posibilități largi de influență asupra NPC cu ajutorul aptitudinilor auxiliare, un complot neliniar, un sistem de pompare asemănător cu Fallout - toate acestea sunt în Arcanum.

Jocul a fost uitat din cauza unei neînțelegeri - înainte de începerea vânzărilor către rețeaua globală, cineva a fuzionat copii ale beta brut cu o mulțime de defecte și erori. Aceasta, la rândul său, a condus la un nivel dezastruos al vânzărilor.

Parcela și trăsăturile lui Arcanum

Lumea jocului este locuită de creaturi obișnuite de fantezie, dar progresul tehnologic nu se oprește. Dispozitivele mecanice, motoarele cu aburi, aruncătoare de foc, armele de foc - toate acestea sunt alături de canoanele clasice de fantezie.

Terenul nu este banal. În timpul zborului protagonistului în capitală, se prăbușește un dirijabil. Pasagerul cere personajul principal să livreze inelul unei persoane necunoscute, după care moare de la rănile primite. Imediat după acest protagonist învață dintr-o cunoaștere accidentală că el este acum ales și el a început să vâneze. Dezvoltarea ulterioară a evenimentelor depinde numai de jucător.

top RPG izometric

Orice RPG izometric modern va invidia posibilitățile de a juca acest rol. La un nivel minim, personajul principal poate fi nepoliticos, nepoliticos, înșela, îndrăgostit de personaje. Iar numărul acestor oportunități crește odată cu aportul de abilități secundare. Jucătorul poate crea un personaj pentru trecerea fără luptă - în acest caz, protagonistul va încerca să convingă, să înșele, să forțeze. Fanii războiului vor dori situația inversă - să treacă, să nu vorbească cu nimeni și să nu facă o singură căutare, ucidându-se fiecare contra. Toate sarcinile pot fi efectuate în mai multe moduri diferite.

În plus față de modul de joc va afecta nu numai acțiunile jucătorului, ci și rasa și genul personajului. Sistemul de dialoguri este atât de complex, încât merită să ne gândim de mai multe ori la alegerea următoarei replici: unele cuvinte vor ajuta la realizarea căutării cu un minim de pierderi, altele vor ruina pentru totdeauna atitudinea NPC față de protagonist.

Poarta lui Baldurrsquo

nou izometric rpg

Nici unul dintre RPG-urile izometrice de top nu se poate face fără seria Baldur`s Gate. Acest RPG va apela la iubitorii retro, dar orice jucator de sine respectator ar trebui sa se familiarizeze cu el. Astăzi, jocul este considerat un joc clasic, dar la momentul lansării, publicațiile jocurilor l-au numit revoluționare. A fost Poarta Baldur care a introdus în genul acele elemente care sunt încă folosite de dezvoltatorii de jocuri de calculator.

Istoricul istoric

BioWare și-a dezvoltat propriul motor, care a construit mai târziu majoritatea RPG-urilor izometrice de la sfârșitul anilor 90, începutul anilor 2000. Dar inițial editorii au fost sceptici față de acest produs software. Consideră doar în BioWare reprezentanți ai companiei Interplay.

Primul pas, pe care nici o companie nu sa aventurat în fața BioWare, a fost acela de a schimba poziția camerei. Vederea de la prima persoană și-a pierdut relevanța și jucătorul a devenit disponibil pentru a examina ceea ce se întâmplă de la înălțimea unei mici clădiri înalte. Este cu Poarta lui Baldur că jocurile izometrice RPG și-au început istoria.

Sistem de combatere

Sistemul de luptă combina adâncimea tactică a versiunii desktop a ADD și a dinamicii. Toate concursurile au avut loc în timp real. Dar jucătorul ar putea oricând să activeze pauza, să evalueze calm situația și să dea comenzi personajelor.

Fanii versiunii desktop nu-i plăcea această idee, dar după lansarea jocului toată lumea a recunoscut că sistemul funcționează mai bine decât se aștepta și reproduce regulile clasice.

Lumea jocurilor

Plotul, deși era o colecție de clichete de gen, a fost prezentat la un nivel mai profund. NPC-urile din joc au existat nu numai pentru distribuirea questurilor. Cu ei a fost posibil să vorbească nu numai despre cât de multe urechi orc ar trebui să fie aduse pentru a crește nivelul. Cantitatea de text din dialoguri a fost comparabilă cu volumul unei cărți destul de mari.

izometric rpg cu lumea deschisă

De asemenea, jucătorul ar putea comunica cu partenerii. Dacă înainte ca ceilalți călători să fie fără față și să răspundă cu una sau două fraze, acum, datorită dialogurilor, fiecare dintre ei a primit un caracter unic. Mates și-a urmărit obiectivele și a avut o biografie. Dacă în aceeași echipă i-au căzut pe ceilalți călători cu opinii filosofice opuse, au ajuns la dispute, abuz și chiar crimă. Toate aceste nuanțe au contribuit la crearea iluziei că lumea este în viață.

Mărimea hărții Baldur`s Gate este imensă, dar texturile orașelor, castelelor și temnițelor sunt atrase de mână. Lumea este confortabilă și frumoasă. Seria RPG Baldur`s Gate va da zeci de ore de distracție plăcută tuturor iubitorilor de gen.

Diablo 3

Diablo 3 - un joc pe care o săptămână după lansare a fost cel mai bine vândut joc pentru PC. Jocuri clasice izometrice RPG pe PC-uri sunt exact opusul Diablo.

izometric rpg cu lumea deschisă

În Diablo 3, dialogul și complotul primesc o atenție minimă. Elementele principale aici sunt lupta și pomparea. Indiferent de clasa personajului și abilitățile sale, eroul va trebui să taie sute de monștri, să primească pradă și experiență în schimb. Deși complotul jocului este mântuirea lumii, în al treilea Diablo 3, se pare că obiectivul protagonistului este violența necontrolată.

Modelele tridimensionale sunt ucise frumos, divers, dinamic. Și, jucătorul nu trebuie să se oprească adesea pentru a ridica aurul, ci va sari automat în buzunare.

Singurul dezavantaj este că jocul video se termină prea devreme. Și, la urma urmei, RPG-urile isometrice oferă de obicei zeci de ore de joc. Cu toate acestea, dacă jucătorul dorește să extindă trecerea, există o opțiune de a alege un nivel ridicat de complexitate. În acest caz, parcela nu va primi noi ramuri de dezvoltare, dar trecerea va încetini datorită supraviețuirii sporite a monștrilor. În plus față de creșterea nivelului de HP și a daunelor provocate, mulțimile vor primi mai multe superputeri la o dată, ceea ce va forța jucătorul să gândească tactici de luptă.

Trebuie să spun că complotul jocului este destul de bun pentru filmul de acțiune. Dezvoltatorii au inspirat lucrările lui George RR Martin, dar moartea personajelor cheie pe care trebuie să le respecte în mod regulat jucătorii. Cel care a fost recent un dușman jura loialitate. Cel care a fost un prieten încearcă să înjunghie un cuțit în spate.

O parte din poveste este dezvăluită prin intermediul cărților în joc. Această abordare reamintește seria TES. NPC-urile nu servesc doar pentru eliberarea questurilor. Mulți dintre ei au propria lor istorie. Desigur, dezvoltarea dialogurilor și a complotului nu poate fi comparată cu Arcanum sau Planescape, dar ele nu sunt o forță motrice în acest joc, ci un element al decorului. Acestea sunt concepute pentru a explica acțiunile protagonistului, diluează procesul de "tăiere" a monștrilor, a face interesant și nu de rutină. Deși RPG-urile isometrice clasice sunt departe de spiritul Diablo 3, acest joc rămâne unul dintre cele mai bune din genul.

O unitate de sistem de jocuri de bună calitate: caracteristici, fotografiiO unitate de sistem de jocuri de bună calitate: caracteristici, fotografii
Cum să desenezi o casă într-o proiecție izometrică și într-o perspectivă liniarăCum să desenezi o casă într-o proiecție izometrică și într-o perspectivă liniară
Ce este un exercițiu izometric pentru presăCe este un exercițiu izometric pentru presă