Skyforge: recenzie de joc

Astăzi vom vorbi despre jocul Skyforge. Revizuirea va fi prezentată în detaliu în acest material. Acesta este un nou proiect online de redare de la autori ruși.

Lumea virtuală

recenzie skyforgeDezvoltarea activă a Skyforge continuă. Revizuirea începe prin a spune că proiectul are un număr mare de soluții neobișnuite, precum și inovații care vă permit să vă imersați pe deplin în realitatea virtuală.

Caracteristici generale

revizuirea jocului skyforgePrimul lucru care ne întâmpină în acest proiect este grafica neobișnuită Skyforge. Revizuirea va fi continuată prin compararea cu analogii. Trebuie remarcat faptul că calitatea graficelor depășește proiecte similare, cum ar fi Guild Wars 2 și ArcheAge. Autorii jocului și-au pus toate eforturile în calitate de animație a personajelor și a peisajelor. Proiectul oferă o cameră de stil: aici puteți alege o pălărie, precum și alte haine pentru personajul tău. Privire de ansamblu a jocului Skyforge continua povestea "Elinete." Acesta este un sistem unic care vă permite să obțineți aproape instant acces la linia de știri, gestiunea jocurilor, forum și alte resurse.

efect

skyforge recenzie arcașContinuăm ancheta Skyforge prin imersarea noastră în procesul propriu-zis. Mișcarea personajului se desfășoară în forma standard și, de asemenea, în versiunea rolului. Jocul are o vedere. Dacă îl indicați unui personaj sau unei creaturi, acesta va fi evidențiat și vom obține informații suplimentare despre el. Mai mult, această soluție vă permite să vă concentrați în timpul luptei pe monstrul selectat, fără a fi împrăștiați deloc. În ceea ce privește abilitățile, unii dintre ei pot modifica efectul dacă sunt amânați pentru o secundă, în timp ce alții funcționează bine doar cu anumite combinații. Jocul prevede greve de finisare. Ele restabilește un volum mare de energie magică.

Toate funcțiile Skyforge sunt localizate în meniu. Evoluția inventarului nu a făcut-o. Puteți să-l extindeți profitând de moneda locală sau prin primirea câtorva celule ca cadou în timpul elaborării povestirii. În inventar există filtre speciale care ușurează lucrul cu acesta.

Privire de ansamblu a jocului Skyforge: echipamente, dezvoltare și economie

Puteți obține echipamentul fără mari dificultăți, deoarece acesta este dat pentru victoria asupra adversarilor și pentru îndeplinirea sarcinilor. Personajul are arme de bază și auxiliare, precum și patru inele și un colier. Instruirea în noi abilități se desfășoară într-un Atlas de dezvoltare special. În anumite momente, personajul trebuie să-și aleagă propria cale. Există trei resurse care asigură dezvoltarea caracteristicilor eroului. Rubine de putere sunt necesare pentru a obține abilitățile roșu. Ele pot, de asemenea, crește figura maximă de energie și pot prezenta noi abilități. Smaraldele de viață permit utilizarea celulelor verzi. Ele cresc abilitățile defensive. Safirele cogniției sunt necesare pentru descoperirea celulelor albastre. În acest caz, vorbim de caracteristici secundare, precum și de o serie de noi abilități. Astfel de pietre pot fi obținute în mod obișnuit după efectuarea anumitor sarcini, dar există situații în care acestea cad din creaturi. Putem schimba clasa noastră în orice moment în afara luptei.

caractere

skyforge revizuiesc umbra maestrului de clasaAșa că am dat seama de principalele caracteristici ale jocului Skyforge. Prezentarea generală a arcașului va fi discutată în continuare. Această clasă se găsește în diferite jocuri. Forța ei constă în atacuri care se fac la distanțe considerabile. El se poate deplasa repede, evitând daunele. De asemenea, acest erou este capabil să atace simultan atât una, cât și mai multe ținte. De asemenea, arcașul poate acționa asupra adversarului mai multe efecte negative. Unele dintre ele sunt destinate dezorientării, dar există și cele care reduc viteza de mișcare sau aruncă monștrii. Farurile sunt elementul său. La rândul său, slăbiciunea - imposibilitatea mișcării, în timp ce fotografiați. O abilitate unică este un scut electric. El este pus pe pământ. Ecranul electric Poate reflecta atacuri care sunt asociate cu controlul si cauzeaza daune.

Eroul are opțiunea de a selecta o variantă specifică a săgeții: electrificată, ascuțită sau focală. Dacă utilizați cea mai potrivită opțiune pentru o anumită categorie de adversari, puteți obține un nivel mult mai mare de atac. Archerul este eficient în luptele cu șefii, precum și cu alți jucători. Alegerea uniformelor în acest caz joacă un rol important. Mai întâi, sunt necesare stimulente de precizie și de impact critic. Arcașul pauză doar într-o anumită etapă a jocului Skyforge.

Prezentarea generală a clasei Master Shadow va fi discutată în continuare. E vorba de ucigaș. Printre punctele sale forte ar trebui să se numească prezența atacurilor pe distanțe lungi și apropiate, daune imense, supraviețuire bună, mobilitate extrem de ridicată, versatilitate. Printre abilitățile personajului ar trebui să i se aloce shuriken și să lovească în luptă strânsă. Mana acestui personaj este de 150 de unități. Valoarea nu poate fi modificată. Acum știi totul despre jocul Skyforge. Am încercat să oferim o prezentare detaliată a acesteia.

Blade and Soul: prezentarea claseiBlade and Soul: prezentarea clasei
Skyforge: recenzii ale joculuiSkyforge: recenzii ale jocului
Personajul Skyforge este un paladin. Ghidul lui PaladinPersonajul Skyforge este un paladin. Ghidul lui Paladin