Blood Bowl 2: recenzie de joc

Astăzi vom vorbi despre proiectul Blood Bowl 2, a cărui revizuire va fi prezentată în detaliu în cele ce urmează. Aceasta este o adaptare pe computer a jocului sportiv pe bază de turnuri desktop.

Platforme și dezvoltare

blood bowl 2 recenzieAșadar, avem mult așteptatul Bowl 2 de sânge. Vom începe revizuirea listând platformele la care a fost transferat jocul. Mai intai a existat o versiune pentru PC, versiuni ulterioare pentru Playstation Portable, Xbox si, in sfarsit, iOS au fost create. Incet, noi rase si stadioane s-au adaugat la joc. Proiectul a fost modificat substanțial în versiunea Chaos Edition.

gameplay-ul

revede jocul cu sânge 2Deci ne-am dat seama de platformele pentru Blood Bowl 2. Vom analiza modul de joc de mai jos. El a rămas clasic. Baza este versiunea desktop a jocului. Trebuie să ne mișcăm în jurul cifrelor jucătorilor din teren, încercând să aducem mingea la linia de țintă a adversarului. E vorba de versiunea fantezie a fotbalului american. Acțiunea are loc într-o lume crudă, care afectează dispoziția divertismentului.

norme

Creând o revizuire a jocului Blood Bowl 2, trebuie remarcat faptul că acesta este, de fapt, un joc tactic complicat bazat pe ture. Fiecare rasă participantă are propriul său caracter și tactici. Forțele de haos, gnomi și orci se bazează pe forță și rudenesc. Principala lor sarcină este de a dezactiva numărul maxim de jucători ai adversarului, astfel încât mai târziu să poată intra în mingea pentru linie. Incredibilitatea brutalității este de multe ori meciuri diferite în Blood Bowl 2. Trecerea în acest caz necesită rezistență și pricepere. Este imposibil să dați anumite sfaturi sau să conduceți o instruire pas cu pas care duce la victorie, deoarece este o competiție sportivă în care totul depinde de poziția curentă, care se schimbă imprevizibil pe teren.

Jocurile cu haos se termină de multe ori cu moartea participanților pe teren. Elfii sunt reprezentați de trei specii - înalte, întunecate și pădure. Acestea sunt ghidate de treci, precum și de joguri lungi. Cu toate acestea, orcii pot provoca cu ușurință leziuni grave asupra elfilor, deci jucați cu atenție, influențând apărarea adversarului, dar nu luptând.

Rats-skaveny - acesta este cel mai rapid și mai rapid alergător. Ei sunt în stare să câștige un punct în timpul primei mișcări, dacă norocul este de partea lor. Cu toate acestea, rata mortalității printre Skavenov este ridicată.

Lizardmen sunt o altă echipă interesantă. Cavalerii din Bretonnia și oamenii pot juca, aplicând orice stil și tactici. Cu toate acestea, ei sunt inferiori în calificare față de alte echipe. În joc 9 curse.

etape

vase de sânge 2 trecereModul pas-cu-pas diferă de alte proiecte tactice. Turnul este întrerupt cu prima greșeală a gardianului. Este suficient sa obtii un pas sau un rezultat negativ in timpul blocului, sa cazi sau sa pierzi mingea - in oricare din cazurile descrise, mutarea este transmisa inamicului. Această abordare oferă o mulțime de momente de neuitat și o furtună de emoții. Aproape toate evenimentele sunt determinate de o rola de oase. Un rol important îl atribuie și abilitățile jucătorilor. Fiecare figură pe teren are o specializare, caracteristici și abilități proprii. Se dezvoltă treptat în timpul jocului. Experiența câștigătoare, jucătorii sporesc nivelul, precum și capacitatea. Caracterele devin vechi în timp și se pot retrage.

Puteți participa la proiect atât în ​​modul single-player, cât și online. Este mai distractiv sa te joci cu oameni reali. La urma urmei, inteligența artificială în acest caz este mult inferioară celei ingeniozității omului. Părțile sunt destul de lungi. Cu un singur meci, un meci poate dura aproximativ o oră. În modul online, această cifră este chiar mai mare. Timpul unui tur este limitat la două minute.

Există, de asemenea, un mod de campanie. Include un complot de douăzeci de ore. A existat o oportunitate de a viziona replicile meciurilor, de a vă conecta la difuzare, de a folosi jucătorii de transfer de pe piață și de a îmbunătăți stadioanele. Acum știi tot ce ai nevoie pentru jocul Blood Bowl 2, a cărui revizuire a fost dată în acest material.

Hitman: Bani de sânge. Trecerea și ajutorul în dezvoltarea mecanicii jocurilorHitman: Bani de sânge. Trecerea și ajutorul în dezvoltarea mecanicii jocurilor
Trecerea Crezului Assassin: Brotherhood of Blood - va fi interesant!Trecerea Crezului Assassin: Brotherhood of Blood - va fi interesant!
Ce "Mayncraft" este cel mai bun pe diferite platforme?Ce "Mayncraft" este cel mai bun pe diferite platforme?