Skyforge: recenzii ale jocului

Skyforge este noul MMORPG al clasei AAA de la Allods Team, care a generat multe zvonuri și a fost așteptat de mult timp de către jucători. Jocul este un amestec de fantezie și tehnologie și, în același timp, se distinge printr-un cadru absolut unic, în legătură cu care mulți jucători încearcă să găsească feedback cu privire la Skyforge înainte de a începe să joace.

recenzii skyforge

Dezvoltatorii de casa produc jocuri de înaltă calitate sunt rare, dar dacă încă implicat în dezvoltarea lor, ei fac ceva cu adevărat nou, nu similar cu alte proiecte și este în măsură să ia propria nișă, remarcându printre zeci de alte MMO-uri. Faptul că l-au transformat peste, indică în mod clar disponibile pe marturii Skyforge de la cei care au reușit deja să încerce acest joc și de a face cunoștință cu principalele sale caracteristici, dintre care există o mulțime.

Skyforge - clasa MMORPG AAA

Skyforge are un număr imens de subtilități diferite și caracteristici unice care disting acest MMO. Și primul lucru care vă atrage imediat ochiul este o grafică atractivă, care nu este deloc inferioară dacă nu depășește jocurile online existente. Toate tipurile de animație, modele de caracter, peisaj și toate celelalte subtilitățile aduse la nivelul ideal, și putem spune cu încredere că anul viitor tuturor MMO puțin probabil să apară ceva similar despre performanța vizuală cu Skyforge. La jocul din acest plan lăsați doar feedback pozitiv.

skyforge Recenzii ale jucătorului

Cu o astfel de grafică atrăgătoare, sistemul de personalizare utilizat în joc este deosebit de plăcut, ceea ce permite nu numai ajustarea individuală caracteristici faciale, dar, printre altele, oferă posibilitatea de a alege o pălărie și alte articole de îmbrăcăminte. Astfel, puteți crea propriile truse, pe care le puteți schimba ușor, schimbându-vă caracterul fără să vă recunoașteți.

O atenție deosebită ar trebui acordată unui element precum fereastra comunității prezentă aici, în care puteți găsi cu ușurință un grup pentru dvs., puteți vedea o listă de prieteni și puteți efectua o serie de alte acțiuni. În același timp, pentru fanii de comunicare activă există posibilitatea de a merge direct la forum chiar din joc. Anterior, un astfel de browser a fost implementat doar în EVE Online, unde a fost foarte popular și apreciat de utilizatori.

Gameplay cu multe caracteristici

Lăsând feedback cu privire la Skyforge, jucătorii acordă o atenție deosebită sistemului de călătorie folosit acolo, care ține seama pe deplin de nevoile utilizatorilor moderni. Astfel, fiecare persoană poate alege complet independent ceea ce este mai relevant pentru el - utilizați mouse-ul sau aspectul WASD standard. Cu toate acestea, este de remarcat faptul că în luptă, numai ultima opțiune rămâne relevantă, în timp ce prima este destinată mai mult confortului de călătorie și interacțiunii cu lumea exterioară.

skyforge despre joc

De asemenea, demn de remarcat este faptul că multe, lăsând despre comentarii Skyforge, vorbesc despre sistemul Eventov și exerciții interactive care vă permit să se întoarcă să nu permanent la dăruitor lor Quest și, în schimb complet pur și simplu sarcina de la distanță și pentru a primi premiul, după îndeplinirea tuturor condițiilor.

Sistem de luptă unic

Una dintre principalele caracteristici ale jocului este sistemul de luptă prezent aici, care este similar sistemului de combinații realizate anterior în populara coreeană MMORPG Blade Suflet. În acest sistem, inițial jucătorul vede un panou extrem de laconic, cu mai puțin de 10 abilități, dar, pe măsură ce acestea sunt activate, unele abilități sunt înlocuite cu altele noi care continuă combinația care a început deja.

Astfel, pentru a fi eficient în luptă, trebuie să cunoașteți combinațiile de bază și să înțelegeți cu atenție jocul pentru personajul tău. Unele abilități își pot schimba acțiunea în funcție de cât de mult utilizatorul întârzie folosirea lor sau de câte ori o utilizează. O caracteristică unică a acestui sistem, care este adesea remarcat cu privire la feedback-ul jucătorilor la Skyforge, se termină cu pumnii.

clase

skyforge care clasa este cea mai bună

Încă nu este cunoscut jucătorilor din Skyforge ce clase va fi în viitor, dar până acum există doar cinci dintre ele:

• paladin. Un războinic de lumină, care se distinge prin vitalitatea sa imensă și capacitatea de a se vindeca pe sine și pe aliații săi în timpul luptei.
  • berserker. Un războinic devastat cu un ferăstrău cu două mâini, care se distinge prin rezistență bună și pagube colosale.
  • Kriomant. Mage, ale cărui abilități sunt îndreptate în principal spre elementul de gheață. Are distrugeri bune la distanță și o mulțime de control.
  • plan de atac. Distrugător distructiv, care a provocat daune uriașe în lupta variată. Atacurile care atacă aeronava vizează în primul rând același scop, dar există și abilități masive.
  • Păstrează lumina. Buffer, care este angajat în întărirea aliaților și slăbirea dușmanilor.

Este imposibil să spun fără echivoc atunci când jucăm Skyforge care clasă este cea mai bună, deoarece toate sunt clar împărțite în mai multe arhetipuri, fiecare jucând rolul propriu în bătălii.

Deveniți o adevărată divinitate

Baza jocului și principalul avantaj al jocului Skyforge este că inițial fiecare jucător aici este un demigod nemuritor, care este destinat să devină un mare salvator al lumii de la rău. Cu toate acestea, în timp, un jucător poate să-și adune propriul cult, să obțină un număr mare de admiratori și să dezvolte un cult, astfel încât în ​​cele din urmă să devină o divină întreagă.

skyforge care sunt clasele

Zeii din acest joc se disting clar printre ceilalți jucători. Și subliniază statutul lor ridicat - de la apariția gigant strălucitoare, care leviteaza in loc de rulare si are dimensiuni de aproximativ de două ori mai mare în comparație cu convenționale nemuritoare, și se termină cu o performanță uriașă în luptă, mult mai mare decât eficiența jucătorilor convenționale.

Dumnezeu sau "trișorul" legal în Skyforge?

Caractere în formă divină în Skyforge nu sunt doar jucători puternici cu unele bonusuri. Despre recenziile Skyforge ale jucătorilor arată în mod clar că zeii de aici sunt aproape înșelători legali, pentru că li se oferă foarte mult o mulțime de abilități vip.

În plus față de caracteristicile umflate, acești zei pot folosi abilități masive cu daune mari, includ invulnerabilitate, restabilește instantaneu o cantitate mare de sănătate și efectuează multe alte acțiuni care au un efect distructiv incredibil în luptă. În acest caz, zeii sunt aproape imuni la atacurile nemuritorilor obișnuiți.

Ce este armura? Terminologia industriei jocurilor de norocCe este armura? Terminologia industriei jocurilor de noroc
"Recomandați jocul pe PC", sau ce să jucați"Recomandați jocul pe PC", sau ce să jucați
Blade and Soul: prezentarea claseiBlade and Soul: prezentarea clasei