Stele Wars Wars: Vechea Republică: recenzie, descriere, cerințe de sistem

Razboiul stelelor este unul dintre cele mai faimoase si mai populare universuri din lume. În prezent, universul "Star Wars" a filmat șapte filme de lung metraj și a produs o mulțime de jocuri pe calculator. "Star Wars" își au originea la sfârșitul anilor 1970 și rămân în cerere până în prezent. Unul dintre jocurile care vor fi discutate este Star Wars The Old Republic. Revizuirea jocului include o descriere a parcelei, a mecanicii, a gameplay-ului, a componentei grafice, a impresiei generale a procesului de joc și multe altele.

stele războaie revizuire vechea republică

Un pic de istorie

"Star Wars" este creatura lui George Lucas. Primul film al sagei a fost lansat în 1977. Cel mai mare box office nu a luat mult timp să aștepte - imaginea a fost descoperită pentru timpul său și rămâne încă destul de vizibilă.

De-a lungul timpului, dezvoltatorii de jocuri pe calculator și-au schimbat atenția spre un univers fantastic, pentru că era un câmp arat. Jocurile legendare Jedi-Knight au devenit iubite nu numai de fanii Star Wars, ci și de fanii calculatoarelor de înaltă calitate RPG.

Apoi au venit numeroase proiecte legate de saga. Acestea includ jocuri sub emblema și temele lui Lego, și două părți ale Force Unleashed, și notorietatea Battlefront. Continuarea ultimului joc a apărut recent. Dar în acest articol vom vorbi despre Star Wars the Old Republic, recenzia pe care va fi exact apelantul fanilor seriei. Pentru cei care au auzit despre acest proiect pentru prima dată - va fi o ocazie excelentă de a vă familiariza cu jocul.

stele războaie revizuirea joc vechi republica

O întreagă cultură izolată sa dezvoltat în jurul Războiului de stele. Dezvoltatorii de jocuri pe calculator nu au putut ignora această nișă. Juxtapunerea MMORPG-ului genului prea popular și a universului părea o soluție bună sub forma Star Wars the Old Republic. Revizuirea vă va ajuta să aflați dacă creatorii au reușit să realizeze un proiect de succes sau nu.

Istoria jocului

După cum sa menționat mai sus, Star Wars the Old Republic este un joc multiplayer cu jetoane și caracteristici unice, care vor fi discutate mai târziu. Acest proiect a fost lansat în 2011, sau mai degrabă înainte de Anul Nou. Studioul dezvoltator Bioware a lansat jocul la timp, ceea ce a afectat calitatea optimizării și impresia generală a jucătorilor, dar fanii reali nu au oprit-o deloc. Proiectul este încă pe linia de plutire. Cu toate acestea, editorii și dezvoltatorii au trebuit să facă numeroase concesii pentru a-și menține popularitatea. Motivele acestor decizii vor fi descrise mai jos.

Dezvoltarea unui joc

Jocul a fost dezvoltat din 2008. Chiar și atunci studioul a promis spre deosebire de alte MMORPG-uri. Accentul a fost pus pe proiect. Din moment ce BioWare era renumit pentru povestirile bune despre RPG, Star Wars the Old Republic avea sperante mari. În plus, combinația dintre un joc multiplayer și o linie completă de povestiri la acel moment părea destul de curioasă, așa cum aproape nimeni nu a făcut-o niciodată sau implementarea a fost limpede.

star războaie revizuirea video veche republică

În 2009, prima remorcă a proiectului a fost prezentată la expoziția de jocuri E3. După câteva luni, dezvoltatorii au anunțat setul în testul beta închis Star Wars The Old Republic 2011. Revizuirea de servere de joc la momentul a spus că afacerile companiei nu au fost cel mai bun mod. Din cauza popularității uriașe și a milioane de oameni care doresc să se strecoare în lumea jocurilor universului Star Wars, serverele de proiect pur și simplu nu au putut suporta încărcăturile. Chiar și site-ul oficial se lupta cu fluxul de vizitatori.

În vara anului 2010 a apărut al doilea trailer al jocului. Exact un an mai târziu, al treilea videoclip final despre jocul Stars Wars The Old Republic a fost lansat. Privire de ansamblu asupra chips-urilor și a inovațiilor pentru genul în ansamblu - astfel încât să puteți caracteriza aceste 3 remorci.

21 iunie 2011 editorii au început să pre-comandă pentru joc și au lansat-o în luna decembrie a aceluiași an. Editorul a fost Eletronic Arts.

stele războaie republica veche 2 recenzie

Cu toate acestea, în decurs de un an, popularitatea proiectului a scăzut brusc. Pentru a ridica rating-ul și editorii cererii au decis să meargă la modelul Free-to-Play, în scopul de a atrage noi jucători. Cu această abordare a distribuției, vizitatorii și jucătorii nu vor trebui să plătească o taxă de abonament. Toate investițiile în joc sunt limitate la Donate, ceea ce, apropo, nu este necesar pentru un joc complet și confortabil.

Domeniul de aplicare al proiectului

Star Wars Vechea republică poate fi considerată cel mai mare și mai complex joc din universul războaielor de stele. O astfel de concluzie vine imediat în minte după cunoașterea următoarelor figuri. În primul rând, perioada de dezvoltare este de peste 3 ani, ceea ce a permis realizarea unui joc cu adevărat de înaltă calitate. În al doilea rând, bugetul imens este de aproximativ 200 de milioane de dolari. Dezvoltarea proiectului a fost realizată în paralel pe patru continente de peste 800 de specialiști din diferite industrii și zone de dezvoltare a jocurilor. În al treilea rând, datorită componentei puternice și voluminoase a compozitorului BioWare, a trebuit să atragă mai mult de o mie de actori de notare pentru toate personajele unice. Potrivit dezvoltatorilor înșiși, dacă ar avea ocazia să invite un actor unic pentru fiecare personaj - ar fi făcut-o. Este de remarcat faptul că numărul de personaje de joc este de aproximativ 4 mii.

stele războaie republica veche revizuire 2011

Stele Războaie Vechea Republică: prezentare generală a conceptului

Chiar înainte de a intra în testul beta deschis, proiectul a fost poziționat ca un joc multiplayer cu o taxă de abonament. Accesul la acesta ar putea fi achiziționat pentru o sumă care să nu depășească o mie de ruble. În același timp, jocul include și Donat, care a influențat modul de joc. De ce dezvoltatorii și editori au adoptat în același timp două astfel de concepte incompatibile de distribuție este de neînțeles. Cu toate acestea, mai târziu această mișcare cu ei a jucat o glumă crudă.

Star Wars Old Republic (online): revizuirea datelor tehnice ale jocului

Proiectul are un motor de joc HeroEngine. Această platformă a fost concepută special pentru jocurile online multiplayer. Motorul își face treaba cu succes. Conceptul de motor este ideal pentru stilul de lucru BioWare. Din cauza scalei imense, programatorii trebuie să lucreze simultan pe aceleași elemente din diferite puncte ale planetei. HeroEngine tocmai a oferit această ocazie.

star războaie vechea republică

Cerințe de sistem

Pentru a rula jocul, trebuie să aveți un computer care rulează Windows XP sau o versiune ulterioară. Procesorul ar trebui să aibă o frecvență de cel puțin 2 GHz, de exemplu Core 2 Duo de la Intel sau un analog de la AMD. Suma minimă de RAM este de 2 GB. Cantitatea de memorie video trebuie să fie de cel puțin 512 MB.

Optimizarea jocului

În ciuda cerințelor destul de scăzute ale sistemului, jocul Star Wars The Old Republic este foarte slab optimizat. Chiar și în cazul configurațiilor care depășesc puterile de mai sus descrise de mai multe ori, jocul reușește să se oprească și să se umple. FPS uneori scade la 10 cadre pe secundă.

După cum sa menționat mai sus, principala caracteristică a proiectului este un complot profund și profund. Locul de acțiune în joc este un număr mare de planete din universul "Star Wars". Evenimentele se desfășoară de peste 3 000 de ani înainte de evenimentele din filme. Jucătorul trebuie să aleagă una dintre părți: Republica Galactică sau Imperiul Sith. Potrivit complotului, Sith a capturat principala capitală republicană. Cu toate acestea, rebelii nu vor suporta această stare de lucruri, așa că războiul nu încetează. În ea trebuie să participați.

Dezvoltarea personajelor și a povestilor lor personale este mândria principală a dezvoltatorilor Star Wars The Old Republic. Revista video cu o descriere unică are fiecare personaj semnificativ. Practic, jucătorul va trebui să se angajeze în citirea dialogurilor și vizionarea clipurilor de poveste.

gameplay-ul

Cu toate acestea, dezvoltatorii nu au uitat de componenta MMORPG a jocului, chiar dacă i-au împins în fundal. Aici apar primele probleme ale proiectului.

Joacă războaiele cu stele Vechea Republică, ca în MMORPG-ul obișnuit, este destul de plictisitoare. Prin urmare, după ce au trecut misiunile și misiunile de poveste în joc, nu există practic nimic pentru cei care au venit numai pentru dragostea setării și istoriei preferate.

În același timp, fanii MMORPG-ului clasic vor dori o varietate de temnițe, instanțe și moduri PVP. Se recomandă să diluezi în mod constant trecerea parcelei cu elemente obișnuite sociale și rpg, altfel jocul se poate plictisi repede. Cu toate acestea, după trecerea povestirii pentru un personaj, puteți trece prin poveste pentru o altă facțiune sau puteți crea un nou erou unic și puteți alege noi răspunsuri în dialoguri care vor conduce la alte consecințe.

În caz contrar, Wars Wars The Old Republic este un MMORPG destul de plictisitor, chiar și în ciuda ratingurilor sale ridicate după lansare. Misiunile secundare sunt primitive - ucid, aduna și aduce înapoi, sau du-te și activați mai multe elemente într-o temniță și ucizi șeful final. Este adevărat că o situație deplorabilă cu quest-uri este salvată de NPC-uri unice și non-recurente, cu voce unică acționând.

Primele 10 nivele ale personajului tău se află într-un mod special de antrenament în locația inițială. Jucătorul este introdus în mecanică și control prin complotul parcelei și un mic set de sarcini externe. După atingerea nivelului 10, veți fi trimis la înot gratuit. Aici războaiele cu stelele Vechea republică este bună: libertatea de a alege locațiile și planetele vă permite să vă simțiți parte a universului și un explorator real al unor galaxii îndepărtate. Desigur, nu toate locurile pe care le veți putea cuceri din primul minut - după toate acestea acesta este MMORPG-ul și clasa echipamentului, nivelul de caractere afectează în mod direct complexitatea adversarilor și quest-urilor de pe diferite planete.

Locațiile sunt cu adevărat frumoase și nu s-au repetat niciodată în Star Wars The Old Republic Origin. Revizuirea fiecărei planete unice este de obicei amintită de paleta de culori, de condițiile meteorologice și de natura.

star războaie vechea republică de origine

Star Wars The Old Republic: Opțiuni de clasă

Având în vedere Star Wars The Old Republic, revizuirea cursurilor va fi superfluă. Pentru fiecare dintre facțiuni, este disponibil același număr de clase. Pentru cei care au ales Republica, contrabandiștii, parașutiștii, Consulul Jedi și Cavalerul Jedi vor fi disponibili. Un contrabandist este un analog local al unui asasin sau al unui hoț. Marinarii sunt principalul distribuitor de daune al fracțiunii. Cavalerii sunt tancuri, iar consulii Jedi sunt analogi ai vrăjitorilor și magicienilor.

Pentru Imperiul Sith, sunt disponibile următoarele clase: un vânător de recompense, un agent imperiu, un războinic sith și un inchizitor. Clasele sunt complet analogice cu clasele de caractere republicane.

La începutul proiectului, echilibrul dintre toate clasele era pur și simplu dezgustător. În timp, dezvoltatorii au efectuat teste, au intervievat jucători și au ascultat opinia lor. Ca rezultat, toate clasele sunt perfect echilibrate: abilitățile și abilitățile unice se completează reciproc și nu există o clasă "imba".

Rezultatul

În timpul existenței proiectului, au fost lansate 4 adăugări de poveste și o mulțime de actualizări ale conținutului jocului și ale serverului propriu-zis. Acest lucru dovedește că jocul încă se simte minunat. Influxul de jucători noi, deși mici, dar totuși există.

Ventilatoare și fanii "Star Wars" vor fi mulțumiți de joc. Cadrul bine pus la dispoziție și atmosfera universului nu îi vor lăsa indiferenți. Jucătorii ocazionali nu vor fi ofensați - sistemul de luptă, pomparea și dialogurile nu vor provoca nici o dificultate nici la prima cunoaștere. Singura categorie de jucători care au fost nemulțumiți de joc sunt fanii hardcore MMORPG, deoarece este puțin probabil să le placă un număr mic de detalii mici. De exemplu, un sistem simplificat de pompare sau de îmbunătățire a obiectelor. Dar pentru astfel de jucători există multe alte proiecte multi-utilizator. Poate, în curând, comunitatea de jocuri va primi anunțul Star Wars The Old Republic 2. Revizuirea, în general, sa dovedit a fi pozitivă. În ciuda deficiențelor minore și corectate pentru complotul jocului, avem un proiect unic și curios de acest gen. De mult timp nu este necesar să stați în ea, dar cel puțin merită o privire.

Războiul "Star Wars": generalul Grievous, poate forța să fie cu tine!Războiul "Star Wars": generalul Grievous, poate forța să fie cu tine!
Personajele `Star Wars` sunt celebrul locuitor al Galaxiei George LucasPersonajele `Star Wars` sunt celebrul locuitor al Galaxiei George Lucas
Director al "Star Wars" George Lucas: biografie, istoria creării primului film de filmeDirector al "Star Wars" George Lucas: biografie, istoria creării primului film de filme