Drakensang Online: recenzie a jocului, descriere și recenzii ale jucătorilor

Iubitorii să-și petreacă timpul liber, cum ar fi ceva neobișnuit, nu doar uita la serialul de televiziune, dar cu un strop de adrenalină și conduce, în special se bucură de un joc mare, în cazul în care omenirea abia a fost recent capturat de forțele întunecate - demoni, demoni și monștri care se hrănesc cu carnea celor vii. Lansat pe baza saga «Drakensang» de brand MMORPG-ul nou, fără îndoială, a câștigat milioane de inimi, cu atât mai mult, deoarece în inima tuturor - este un dragon și toată familia lui, căldura de luptă și război. De aceea ar trebui să studiezi cu atenție revizuirea jocului Drakensang Online, pentru a lua o decizie: să salvezi lumea de haos și întuneric sau să treci prin distrugerea nemilos a omenirii?

Drakensang Online. Revizuirea jocului

În acest MMORPG interesant, participantul devine principalul erou al Doriei - iar scopul acestui personaj este salvarea globală a omenirii de la forțele întunecate. Aici, lumina asupra opoziției veșnice a celor două forțe este clar dată: Bine și Rău. Nu există niciun început în această luptă și nu există nici un sfârșit. Atâta timp cât oamenii au existat pașnic pe planetă, rasa nu exterminați, Evil kopilo forțele pentru un impact mai puternic și a provocat-o la momentul nepotrivit - când totul în jur era slab și lipsit de apărare, și umanitatea să se închine adevăratele lor lideri. drakensang recenzie onlinePrintre oameni există mulți ipocriți înfricoșați și amatori ai profitului, iar pentru răsplata oferită unul dintre oameni a coborât în ​​iad pentru a salva dragonul cel mai sinistru care ar putea incinera orice lucru viu. Pentru a înțelege problema și pentru a înțelege ce se întâmplă în joc, trebuie doar o revizuire a Drakensang Online.

Dragonul pe haos - pretutindeni

Balaurul care a fost eliberat din captivitate este începutul vărsării de sânge. El este cel care devine principalul dușman al omenirii și extermizează mii de oameni în fiecare zi. Un câmp de luptă solid înaintea ochilor tăi, dar nu se poate opri asta? Există o șansă, dar este nesemnificativă. Numai eroii puternici vor considera că sunt imensi și vor prelua această aventură teribilă, vor deveni luptători pentru viață, libertate și dragoste în jocul Drakensang Online. Revizuirea vă va ajuta să determinați înainte de începerea bătăliei, ce parte să fie și ce să faceți. Acest lucru simplifică foarte mult sarcina și poate scufunda participantul într-o lume fantezie cu un cap.drakensang recenzie online

Caracteristicile jocului sunt considerate a fi mai mulți factori.

1. Uimitoare grafică 3D, disponibilitatea unor efecte speciale realiste.
  2. Terenul este răsucite, are sute de căutări și sarcini, ceea ce face trecerea durabilă și interesantă.
  3. Un număr mare de personaje, hărți, peisaje.
  4. Jocuri în arena PvP.

clanuri

Un participant la joc, care se alătură rândurilor eroilor, se poate alătura uneia dintre cele două clanuri: soldații sau magicienii. Indiferent de locul în care jucătorul lovește, are obligația: să învețe o varietate de abilități de luptă, să-și îmbunătățească apărarea, să dețină arme și muniții. Numai după ce ați scris un anumit nivel de putere și cunoștințe, puteți merge la prima bătălie. Diferența dintre aceste clanuri este că au diferite abilități de luptă. Războinicii sunt eroi rapizi și intenționați care sunt capabili să distrugă adversarul prin mâinile lor. Wizards, dimpotrivă - iubitorii de magie, vrăji și elixiruri miraculoase, pentru că bătălia lor pare oarecum diferită de lupta războinicilor. Ceea ce vă plac, merită să alegeți în avans, deoarece atunci este deja imposibil să schimbați clanul. În selecție va ajuta scris pentru Drakensang recenzie online.drakensang online drakensang recenzie joc on-line

Alegeți dintre două personaje: un magician puternic și un războinic fără teamă. Alegerea primei opțiuni, participantul devine un magician, capabil să facă față chiar și elementelor naturale. Puteți învinge adversarii numai prin mijloace magice, vrăji și instrumente magice. Mageii sunt puternici în spirit, sunt greu de rupt moral, dar sunt slabi în corp, ceea ce înseamnă că dacă cad în ghearele forțelor întunecate și cu atât mai mult Dragonul, nu va exista practic nici o scăpare.

Warrior - un erou indispensabil în luptă strânsă. Forța lui este în mâinile lui. Războinicii sunt capabili să stăpânească orice armă profesional. Calitățile lor morale și de rezistență la înălțime, și să le distrugă în lupte strânse, este destul de dificilă în jocul Drakensang Online. Revizuirea calităților lor, desigur, va ajuta participanții-începători să determine rapid ce parte merită să se unească.

card

Lumea inventată în acest joc este uriașă și asta nu este simplă, ci fantastic. Perfect urmarit, el se strecoara in epicentrul evenimentelor imediat dupa lansarea jocului Drakensang Online. Prezentarea claselor și a hărților permite jucătorilor să înțeleagă unde se implică. recenzie de joc drakensang onlineDeci, lumea jocurilor este împărțită în 6 regiuni uriașe. Fiecare dintre ele este o populație specială, tradiții, peisaj și dușmani. Deși umanitatea este pe punctul de a dispărea, va trata eroul în continuare sceptic și cel mai probabil va dori să-l omoare. Particularitatea hărților este că fiecare dintre ele este unică, iar sarcinile pentru fiecare regiune vor fi diferite.

Interfață și mecanică

Studiind revizuirea Drakensang Online, o atenție deosebită ar trebui acordată interfeței acestui joc. Acest MMORPG se concentrează mai mult pe mecanică, pe acțiuni persistente, deoarece interfața devine partea principală, unde trebuie să vă întoarceți în mod constant. Tastele de control sunt litere de pe tastatură. Studiul combinațiilor este o parte necesară. Și avantajul jucătorilor cu experiență este că nu pot să-și gestioneze doar caracterul în timpul unei lupte, ci și să-și schimbe grevele chiar în timpul atacului. Adică înainte ca ultima combinație să funcționeze, următorul set de funcții începe să funcționeze. Puteți ataca inamicii din orice unghi, din nou apelând panoul corespunzător din interfață.

Este ușor de înțeles că surpriza și acțiunea - acesta este hobby-ul Drakensang Online ("Drakensang online"). Revizuirea jocului merită văzută fiecare nou-venit, pentru că vă permite să cunoașteți parțial esența jocului și să intrați într-o furie, anticipați bătălia și victoria.

De ce să jucați la Drakensang Online?

Mulți participanți, preferând cele mai multe jucării de top, se întreabă de ce merită să jucăm în acest joc? Care este principala sa trăsătură și particularitate? Deși saga de Drakensang și nu este ceva neobișnuit în complotul său, dar grafica și o declarație clară de detalii, detaliile trase de luptă - toate aici la cel mai înalt nivel. Chiar și comunicarea în grupuri nu poate ajuta.

drakensang clasă de prezentare online

De ce? Deoarece o sarcină de grup fără probleme este o pompare decentă a personajului și este importantă pentru toată lumea. În general, acest joc are o cantitate imensă de feedback din partea participanților, atât pozitivi, cât și negativi, dar aceștia le împărtășesc în totalitate. De exemplu, cel mai adesea în recenzii, jucătorii spun că jocul are o coloană sonoră plăcută, acțiune completă și o mare de impresii și recomandăm cu insistență petrecerea timpului liber dedicându-se luptei împotriva forțelor întunecate.

Black Desert Online: cerințe de sistem. Va merge sau nu?Black Desert Online: cerințe de sistem. Va merge sau nu?
Blade and Soul: prezentarea claseiBlade and Soul: prezentarea clasei
Blade and Soul data lansării, recenzie, cerințe de sistemBlade and Soul data lansării, recenzie, cerințe de sistem