Cărți de Irvine Yalom: recenzie, listă, scurtă descriere și recenzii

Cărțile de la Irwin Yalom sunt foarte populare astăzi. Pentru ce sunt atât de renumiți? Autorul însuși, desigur, nu este cunoscut tuturor oamenilor, ci celor care sunt interesați de psihologie și de auto-dezvoltare. Irwin Yalom este un psihoterapeut american, creatorul de cărți remarcabile, care în cele din urmă au devenit cele mai bine vândute. În textele sale, psihologia se combină cu proza ​​vieții, o înțelegere profundă a esenței lucrurilor poate fi urmărită. El știe despre ce scrie și își pune gândurile în cea mai largă gamă de oameni.

cărțile lui Yervin Yalom

Judecând după comentarii, carte Irvin Yalom citit într-o singură respirație, au un impact puternic asupra conștiinței individului, extinderea reprezentare a realității. Cititorii spun că, studiind aceste materiale cognitive, este imposibil să rămânem indiferenți. Vreau să le numesc o băutură curativă, deoarece oferă șansa de a schimba cu adevărat scenariul vieții lor. Irwin Yalom dezvăluie cu adevărat o nouă viziune a lumii. Lista de cărți este prezentată în acest articol.

"Schopenhauer ca un leac"

Potrivit cititorilor, lucrarea captează de la primele pagini și nu se lasă până la sfârșit. Protagonistul - filosoful Philip - este angajat în faptul că îi sfătuiesc pe oameni, îi ajută să rezolve problemele vieții. În centrul întregii sale activități și viziuni asupra lumii se află doctrina filosofică a lui Schopenhauer. Odată ce un om află că trebuie să trăiască câteva luni. În acest moment, conștiința sa se schimbă complet, începe să regândească anii în care a trăit și să privească evenimentele care au loc în mod diferit. I se întâmplă că este posibil să se corecteze o eroare făcută o dată și să se vindece un pacient care, cu mulți ani în urmă, ia adresat-o pentru ajutor. Ca urmare, există două persoane. Unul dintre ei învață să creadă în el însuși, să facă planuri. Și al doilea se pregătește pentru o moarte iminentă. Vrea să scape de vinovăție și să-și îndeplinească pe deplin scopul.

Este greu de găsit un psiholog mai subtil decât Yale Irwin. Cărți - „Schopenhauer ca medicament“ și multe altele - au arătat cât de greu este uneori să trăiască, dar este important să nu se piardă credința în ei înșiși și propriile capacități.Cartile lui Irvin Yalom

"Tratamentul pentru dragoste"

În cartea sa, cheia este ideea că orice atașament puternic ne face să ne descurcăm. Mulți sunt într-o dependență atât de puternică față de relații, încât nu văd cum își continuă propria viață. Dependența în dragoste nu este neobișnuită. Adevărul este că din astfel de astfel de motive este dificil pentru o astfel de persoană să creadă în el însuși, să evalueze perspectivele la adevărata sa valoare.

"Tratamentul pentru iubire", contrar credinței populare, există. Trebuie doar să învățați să vă respectați, să puneți obiective reale în viață și să depuneți eforturi pentru a le atinge. Ca și Irwin Yalom, ale cărui cărți au ajutat deja un număr mare de oameni să creadă în ei înșiși și să obțină o stare de echilibru interior. Omul însuși are nevoie de răbdare și perseverență, precum și de dorința de a se deplasa în direcția celui conceput. Autorul conduce în lucrarea sa ideea cât de importantă este menținerea libertății interioare, abilitatea de a aborda în mod responsabil totul, de a lua decizii în mod deliberat. Secretele unei vieți fericite sunt împărtășite generos de cititori de către Irvin Yal.irvin este un mincinos pe canapea

"Liră pe canapea"

Această carte uimitoare vă permite să înțelegeți ce gândesc psihoterapeuții în timp ce se află într-o sesiune cu un client. Textul vă va deschide realitatea realității, pe care nu ați mai ghicit-o niciodată înainte. Se pare că psihoterapeuții sunt la fel ca toți ceilalți și au deficiențe, dificultăți și încercări individuale. O mare greșeală ar fi considerarea unei persoane din această profesie ca fiind un guru atotputernic și un văzător. Această carte se va deschide înainte de a vă fascina conversațiile experților între ei. Vreți să aflați ce vorbesc terapeuții și cum se leagă de munca lor?

yalom Irvin cărți Schopenhauer ca medicament

„Mincinosule pe canapea“, ne permite să vedem adevărul vieții, pentru a ajuta oamenii să-și recunoască propriile perspective și să înceapă să trateze pe alții cu mare grijă și afecțiune.

"Mami și sensul vieții"

De-a lungul existenței sale, este firesc ca o persoană să caute sensul în ceea ce se întâmplă. Acest proces durează inconștient și continuă până la moarte. Autorul accentuează ideea că în situațiile în care este necesar să luăm o decizie importantă, întotdeauna ne întoarcem mental la mama noastră - pentru sfaturi, ajutor, participare. Pur și simplu fiecare persoană este important să simtă că este iubit și luat de cineva necondiționat.

irvin yalom recenzii de cărți

Un astfel de altruist și nelimitat poate fi numai dragostea mamei. Acest proces apare cel mai adesea inconștient, dar unii pacienți care se impresionează s-au prins gândindu-se că au conversații franc în capul lor cu cea mai apropiată persoană din lume. Cărțile de la Irvine Yalom vizează dezvăluirea legăturilor profunde dintre oameni, rezolvarea problemelor care însoțesc dezvoltarea și formarea personalității.

"Viața fără teama de moarte"

Te-ai gândit vreodată de ce oamenii se tem atât de mult de a-și pierde coaja fizică? Chiar și cei care suferă de suferințe fizice sau mintale, se agață de viață cu toată puterea lor. Nimeni nu vrea să dispară fără urmă, să se dizolve în univers și să înceteze să existe. Frica de moarte este instinctul uman de bază care vizează supraviețuirea individului în lume. Se manifestă atât în ​​tineri, cât și în vârstnici. Irvin Yalom notează că numai copiii nu se tem de moarte, pentru că nu li se pun astfel de întrebări. Din ce în ce mai matur, o persoană își pierde capacitatea de a se bucura de lucruri simple și de a se împrăștia în viața de zi cu zi.

lista de cărți irvin yalom

Cadoul psihoterapiei

Specialiștii spun că aceasta este o carte specială, care nu poate fi trecută cu vederea. Va fi util acelor psihologi care tocmai și-au început călătoria. Această activitate nu este deloc ușor și necesită o persoană să maximizeze dedicația, să se concentreze asupra problemei clientului. La începutul cărții, se explică faptul că alegerea unei profesii nu este aceeași cu câștigarea unei loterii. Un expert real este cel care lucrează în mod constant în mod calitativ asupra lui însuși. Nu este suficient să aveți cunoștințe profesionale aici, este important să fiți capabil să vă asumați responsabilitatea pentru fiecare pas pe care îl faceți. Psihologul trebuie să fie încrezător în el însuși, pentru a interacționa productiv cu alți oameni. Cartea lui Irwin Yalom "Gift of Psychotherapy" vă permite să vedeți valoarea durabilă munca psihoterapeutică, precum și vulnerabilitatea excesivă a acesteia.

Cronicile vindecării

Textul este un jurnal al terapeutului și al pacientului. El prezintă în mod consecvent plângerile primare și incapacitatea de a face față situației, precum și modalitățile de depășire a problemei existente. Cartea oferă dovezi concrete că o persoană depinde în întregime de ceea ce va fi lumea interioară.

carte de yrvin cadou de yalomă de psihoterapie

Din păcate, nu fiecare dintre noi vrea să fie responsabil pentru acțiunile și acțiunile noastre. Mulți preferă să plece cu fluxul, să nu se deranjeze prea mult și apoi sunt surprinși de problemele neașteptate apărute.

"Noi toți suntem creați pentru ziua"

Aici autorul atinge tema relațiilor umane și arată cât de mult le afectează conștiința de sine a personalității. Trebuie să învățăm să trăim în armonie cu oamenii din jur pentru a ne dezvolta pe deplin și a ne îndrepta spre visul nostru. Viața, din păcate, este foarte trecătoare. Și dacă nu faceți pași activi, va fi imposibil să obțineți rezultate semnificative. Din toate perspective, va exista doar o existență mizerabilă și absența oricăror dorințe.

Irvin Yalom, cărți: recenzii

Textele acestui autor sunt adresate atât specialiștilor din domeniul psihologiei, cât și persoanelor obișnuite care nu sunt legate de știință. Mulți observă că aceștia au întâlnit aceste cărți la intersecția călătoriei vieții și i-au forțat să se uite la evoluții. Opinii despre lucrări pur pozitive. Potrivit cititorilor, cărțile lui Irwin Yalom sunt pline de lumină interioară, o dorință constantă de schimbare de sine, realizarea de armonie și integritate în interiorul lor.

Astfel, merită să ne cunoaștem lucrările acestui autor.

Marina Melia este un psiholog binecunoscut.Marina Melia este un psiholog binecunoscut.
Cărțile lui Ivan Okhlobystin: râsete prin lacrimiCărțile lui Ivan Okhlobystin: râsete prin lacrimi
4 Cărți interesante în psihologie. Cea mai interesantă carte despre psihologia personalității și…4 Cărți interesante în psihologie. Cea mai interesantă carte despre psihologia personalității și…
Cele mai bune cărți despre psihologie pentru femei. Cele mai bune cărți despre psihologia relațiilorCele mai bune cărți despre psihologie pentru femei. Cele mai bune cărți despre psihologia relațiilor
Cărți care merită citite în psihologie. Cele mai bune și mai interesante cărți despre psihologieCărți care merită citite în psihologie. Cele mai bune și mai interesante cărți despre psihologie
Explicații și proverbe pe tema "Personalitate-Personală"Explicații și proverbe pe tema "Personalitate-Personală"
Oleg Gadetsky. Poziția elevuluiOleg Gadetsky. Poziția elevului