Filmul `Marea Neagră`: recenzii și recenzii

Filmul "Marea Neagră" (recenzii ale publicului evidențiază cooperarea cu succes a Marii Britanii, Rusiei și Statelor Unite în producția imaginii) este un adevărat thriller de aventură. În directorul bine-cunoscut, Scot Kevin McDonald în poluskazke lui despre aventurile unui submarin în căutarea de aur nazist interpretat de Jude Law, Grigory Dobrygin

și Konstantin Khabensky.recenzii film negru mare

Experimente de gen

experimente Gen creatori poate veni ca o surpriză doar în audiență extrem de sceptic, abordarea autorului la scrierea scenariului și procesul de filmare, aplicarea schimbare și punctul de pârghie de vedere merg de obicei în beneficiul unui astfel de proiect de film aventuros și invariabil provoca îngrijorare. Filmul „Marea Neagră“ (spectatori comentarii confirma) atrage atenția, în caz contrar nu se poate: pentru declarația thriller aventura a lui Kevin Macdonald - master penetrante documentare, interesati de istorie, un adevărat cunoscător al drame umane profunde. El a devenit celebru după publicarea de închiriere semidocumentară, inima de gheață, pictură dramatică „Atingerea Void“, care spune povestea tragică a alpiniștii ascensiune pe una dintre culmile Anzilor.film negru trailer de mare

Un farmec deosebit

MacDonald, turnarea filmului „Marea Neagră“ (referiri la „Imhonet“ există cu privire la aceasta) nu a fost de gând să concureze cu clasicul „K-19“ Bigelow, „U-571“ Mostow, „submarin“ Peterson și chiar pe piața internă „72 metri“ , deși avea un carnet de atu în mânecă. Creația lui nu ne spune despre bătălia sângeroasă cu dușmanul, despre duelul subacvatic sau istoria tragică a submarinilor. Regizorul a reușit să facă personaje eroi reale, departe de război - pensionari marinari pensionari, condus căpitan în întregime pașnică, supraveghetor (a fost stabilit pentru a viziona marinarii) și un băiat, prima dată a trimis la mare deschisă. Ca parte a acestei companii pestriță are un farmec aparte, ele sunt departe de lanț strict de comandă și a disciplinei militare, ei cred că vorbesc și acționează în mod diferit și nu întotdeauna profesional. Filmul "Marea Neagră" revizuiește kinomanov numit în principal aventură. Captivează publicul că echipa lui Robinson este foarte similar cu aventurieri, mai degrabă decât detașare plictisitoare și disciplinată de soldați.filme negre de mare pe imhoNet

Căpitanul Robinson, care și-a dat întreaga viață flotei submarine, este în afara muncii. Compania a contractat, iar Robinson a rămas fără locuri de muncă, fură familia de la el. Vechiul marinar rămâne singur și nu vede nimic bun înainte. Speranța vine la viață când un investitor misterios îl angajează pe protagonistul poziției de căpitan al unui submarin pentru a căuta un submarin scufundat odată cu aur la bord. Echipa include cei mai cunoscuți ticăloși - căutarea va trebui să se desfășoare în secret alături de flota rusă a Mării Negre, dar recompensa pentru o operațiune de succes va fi enormă. Compania este sortită succesului, deoarece Robinson are o mare experiență ca căpitan, iar marinarii nu sunt niciodată prima dată pe navă. Dar numai când se află la fundul mării, membrii echipei își dau seama că din această aventură nu se va usca. Aceasta este povestea filmului "Marea Neagră", remorca imaginii, ca această descriere, nu conține spoilere.film de mare negru revizuire

În plus, istoria McDonald

Pentru a se bucura pe deplin toate drama a ceea ce se întâmplă în imagine și se simt complexitatea situației, actorii primele două săptămâni au fost luate la bordul unui submarin reală, după care întregul echipaj sa mutat în piscina scop-a construit (în sală). Filmul „Marea Neagră“ (notă analizează publicul intern cât mai multe trei fotografii luate de la Sevastopol) este unic prin faptul că 90% din parcela are loc într-un submarin opresiv spațiu claustrofobic. Un alt avantaj al picturii MacDonald este de construcție competentă de intrigi și complot de dezvoltare - prezența permanentă a unui interesant, deși nu destul de clar uneori, de conflict. Eroii de opoziție sunt simpli și accesibili, în acțiunile și acțiunile personajelor nu există absolut nimic eroic, doar o lăcomie pentru profit și un calcul mediu. Uneori "adevărul amar" este prea simplu, dar, în general, acțiunea este destul de voluminoasă și viu.

"Rusitatea" naturală,

Filmul trailer „Marea Neagră“ este poziționat ca o călătorie periculoasă pentru comori, care se transformă în curând în nebunie și măcel, și în cadrul altor actori mai flash-uri celebritate - Jude Law. Dar nu putem să nu remarcăm cartea trupei folosită de regizor - aceștia sunt actori ruși. Acest lucru nu diminuează meritele lui Iuda Lowe, care în trecut era Karenin și Zaitsev. "Marea Neagră" este un caz unic, când în imaginea de vest rusul nu are un stereotip, dar arată o "rușenie" naturală, care este dureros nativă și ușor de recunoscut. Kolesnikov și Wexler, Habensky, Dobrygin și Puskepalis întrebat ton de film, a făcut-o „nostru“ într-adevăr eliminate complet neinteligibil engleză. Și acest lucru nu este doar patriotism, autorul este încă MacDanald, dar capacitatea sa de a alege actorii noștri se adaugă la creditul său. Serghei Puskepalis a servit în timpul său în marină, iar tatăl lui Dobrygin a fost un submarin. Acești actori l-au ajutat pe McDonald să descopere peisajul și detaliile situațiilor din film.admiratorii de filme din Marea Neagră

Există ceva la care să te plângi

Filmul "Marea Neagră", o revizuire a unuia dintre cei mai cunoscuți critici de film, nu a fost numit "sumbru", ci mai degrabă fascinant. Și uneori - excepțional de vioaie. Cu toate acestea, există multe de plâns. Povestea care a fost pusă la baza scenariului este foarte improbabilă. Naziști - atrase de urechi, atât de puțin adrenalina, referiri constante la Flota Mării Negre este un zâmbet condescendent, unele episoade și se transformă din poveste sunt oarecum previzibile. Filmul „Marea Neagră“ (vezi telespectatori, in mod unic), în comparație cu aceeași „Fury“ nu este necesar, deși este, de asemenea, comprese sensibile și convingătoare în căutarea îndeaproape intestinelor leviatan de fier. Inima abia va sări, spectatorul nu își va mușca unghiile în fotoliu nici de tensiune, dar o ființă secretă trădătoare va fi prezentă înăuntru. Marea în film este într-adevăr negru, ci mai degrabă de faptul că inimile sunt negre, sufletele și gândurile marinarilor care s-au scufundat în ea.

Kevin Grevye - un actor și scenarist talentatKevin Grevye - un actor și scenarist talentat
Actorul Kevin McHale: FilmografieActorul Kevin McHale: Filmografie
Kevin Zegers: biografie, filmografie și viața personalăKevin Zegers: biografie, filmografie și viața personală