Filmul "Ceva e în neregulă cu Kevin": recenzii, actori, complot

Filmul "Ceva e în neregulă cu Kevin" este o poveste de la Lynn Ramsey despre rebeliunea fiului său împotriva mamei sale, cu actrița britanică de film Tilda Swinton rolul de titlu.

Thriller psihologic de referință

Un nou film al lui Lynn Ramsey "Ceva nu e în regulă cu Kevin", recenzii ale producătorilor de film sunt numiți aproape de versiunea originală de ecran a celebrului roman "The Price of Dislike" Lionel Shriver. Complotul thriller-ului combină virtuos un suflet răcoritor, sânge interesant, aproape un thriller standard și cea mai profundă dramă a relațiilor umane. Imaginea este saturată de o atmosferă de anxietate care provoacă disconfort mental real. Când se clasifică IMDb: 7.50, caseta "Ceva nu are ce părere cu Kevin" a primit opusul. Experții individuali, admirând fiorul thrillerului cu o temă socială clară, au declarat ferm că proiectul Lynn Ramsey este pur și simplu "nu pentru toată lumea", acest cinematograf este individual, strict personal. Și chemarea autorului la dialog, plasată în titlul imaginii, poate fi considerată mai degrabă cheia pentru spectator decât pentru thriller. Apropo, în conformitate cu soluția incomprehensibilă și misterioasă de adaptoare-distribuitori autohtoni, titlul imaginii ar fi mai corect să se traducă ca "Trebuie să vorbim despre Kevin".
ceva nu este în regulă cu recenziile lui Kevin

Revenirea triumfătoare

Directorul thriller făcut un promițător debutanti la sfârșitul anilor 1990 Lynne Ramsay. Postanovschitsy kinoobschestvennosti cunoscut pentru munca „Pied Piper» (IMDb 7.50) - dramă despre consecințele crimei adolescente neintenționat, și „Morvern Callar» (IMDb: 6,70) - despre consecințele tentative de sinucidere. După „Morvern Callar“ într-o carieră creativă Lynn a venit o pauză prelungită, aceasta nu face un film despre zece ani, el a revenit la regie cu „Trebuie sa vorbim despre Kevin.“ Opinii ale criticilor de film, a marcat o postanovschitsy întoarcere, într-un număr de avantajos este pozitiv. Istoria violenței, și nu numai a câștigat cea mai mare laudă, screening-ul premiera a filmului pe Festivalul de Film de la Cannes a primit aplauze de 10 minute.
filmul este ceva în neregulă cu Kevin

Singura femeie Eva Khachaduryan (actrita Tilda Swinton) abuzul de alcool, indiferent față de tulburări interne și nu merge afară fără ochelari de soare. În jurul practic nici un secret din ura lor față de eroina, vecinii din priviri rele provozhaniya și șoapte spate și a mutat la acțiune - acte de agresiune directă: de a umple masina ei si pridvor vopsea stacojie. In trecut, femeile au avut o viață complet diferită: un apartament din New York, de familie, sot iubitor (interpretat de John C. Reilly) și posibilitatea de a se realizeze într-un domeniu profesional. Eva a scris ghiduri, astfel încât călătoresc în jurul lumii. Naștere a subminat bunăstarea tuturor. Femeia a fost forțată să se mute în suburbii, el a refuzat să călătorească. Dar toate acestea au pălit în comparație cu respingerea irațională, care sa întâlnit propriul ei fiu, doar născut. Aceasta este povestea dramatică care stă la baza thrillerul dramatic „Trebuie sa vorbim despre Kevin.“ Terenul benzii de vizualizare lasă discernământ domeniul de aplicare extraordinară pentru analiză și dezbatere.
ceva este în neregulă cu actorii Kevin

psihodramă

Vreau să rețineți că filmul „Trebuie să vorbim despre Kevin“, având un mesaj dramatic și semnificativ puternic, în primul rând este încă un thriller atmosferic magnific, care obligă privitorul literalmente prin pielea simt îngrijorare înfricoșătoare lipicios, care se intensifică, deoarece se apropie punctul culminant. Imaginea se concentrează pe povestea mult mai mult decât pe filosofare abstracte sau psihologia personajelor centrale. Caracterele ale filmului sunt foarte realiste, ceea ce reprezintă o indicație suplimentară a plauzibilitatea povestii. caracteristică regizoral Acest autor este un semn distinctiv al imaginii „Trebuie sa vorbim despre Kevin.“ Examinați fiecare din al doilea autor, contribuitor observă accent special narativ. Potrivit experților, acesta este furnizat caleidoscopic narativ, fragmentate.
ceva nu este în regulă cu povestea lui Kevin

Mozaic de o imagine completă

Lynn Ramsay, fragmentat și după amestecare într-o secvență de scene întregi colectează episoade din diferite straturi temporale, ea susține stresul intern, alimentând interesul spectatorilor deja cunoscut de joncțiune. Dacă încerci să faci un film, „Ceva e în neregulă cu Kevin“ descriere, trebuie notat următoarele. În primul rând, povestea este construit pe consecințele unui anumit incidente. Spectatorul nu spune în mod explicit că același lucru sa întâmplat, așa că de-a lungul timpului de joc în căutarea forțat să adune o imagine de ansamblu a mozaicului. Autorul se îndepărtează în mod deliberat de la cea mai pura din picturile genului Antihrist, deschizând calea pentru o dramă serioasă, alegând ca o prismă prin care privitorul percepe complot, ochii personajului principal. Impotența Eva, confuzia ei, neînțelegere și teama de fiul poate speria de multe ori mai mult decât scenele cele mai realiste de violență, Koi în film sunt practic absente.
ceva în neregulă cu descrierea lui Kevin

deficiențe

Din motive de justiție, trebuie remarcat faptul că imaginea "Ceva este în neregulă cu Kevin" a primit feedback negativ. În opinia criticilor individuali, telespectatorul este obosit să urmărească o serie continuă de flashback-uri, montaj rupt, episoade alternante din trecut și prezent. Mai mult decât atât, regizorul a fost acuzat în faptul că utilizarea subtext în scene de fotografiere pentru fanii de complot liniar obscur a urmărit un anumit scop - pentru a obține popularitate prin atragerea atenției criticilor de film, de toate culorile. Se pare că Lynn Ramsey ia încurajat pe experți să se exprime printr-o analiză personală, dar subiectivă a problemelor și a subiectelor pe care le-a atins. De asemenea, a fost criticat în filmul „Trebuie sa vorbim despre Kevin“ artiști aktery- rolurile secundare.
ceva nu este în regulă cu recenzia lui Kevin

Casa de arta a iadului

La fel ca aproape orice alt proiect britanic de film, de film Ramsey în contextul în calitate este foarte similar cu spectacol. Toate acțiunile personajelor sunt extrem de profunde, ciudatule și ghicitori. Actorii din primul plan de lucru în măsura completă, toate rolurile Kevin interpreții (în vârstă de 3 ani - Rock Dury, in varsta de 6-8 ani - Jasper Newell, în adolescență - Ezra Miller) și Tilda Swinton provoca într-adevăr o furtună de emoții. Cu toate acestea, ei se uita la fiecare - propria lui. Potrivit remarca criticilor individuale, dacă realizați o imagine de scene profunde cu o baie în noroiul de foraj de tomate și comutarea periodică din prezent în trecut, am avut o dramă magnifică de probleme sociale. Și astfel lucrarea lui Ramsey - casa de artă pură provocând explozie a creierului.
că ceva nu este în regulă cu citatul kevin

Acționând Casting

Oricare ar fi cauzat nici un film considerente subiective „Trebuie sa vorbim despre Kevin“ mari actori din ea. Joc Swinton consistent. Actrita produce suficient memorabil și frumos transmite starea emoțională a caracterului său. Câștigătorul de premii la Berlin și Veneția festivaluri de film cunoscut publicului pentru filmele „Orlando“, „Cronicile din Narnia“, „plaja“, „Constantine“, „Burn After Reading“, și altele.

Ezra Miller a dezvăluit cu succes caracterul lui Kevin, era atât de convingător și credibil încât ar fi imposibil să-și imagineze altcineva în locul lui. Actorul și muzicianul american au filmat activ în proiecte de film și televiziune din 2008, acordând preferință filme independente. În filmografia sa cele mai importante sunt următoarele imagini: "Este bine să fii liniștit", "Rutini", "Adu-ți aminte de Gonzo", "Absolvenți".
ceva este în neregulă cu citatul kevin [1]

Nominalizatul la Premiul Oscar, John C Reilly, si-a aratat perfect abilitatile de actorie, insa complotul si-a parasit caracterul pe margine.

Acțiunea este considerată una dintre componentele de succes ale imaginii "Ceva nu este în regulă cu Kevin". Citatele luate din dialogul personajelor au devenit deja fraze deja înaripate. În plus, laturile puternice ale benzii au fost numite setări echilibrate echilibrate, design de sunet și vizualizare. Toate cele de mai sus funcționează fără probleme și în mod clar pentru a obține efectul potrivit.

Mystic Thriller "Sfârșitul lumii": actori și roluriMystic Thriller "Sfârșitul lumii": actori și roluri
Actorul Kevin McHale: FilmografieActorul Kevin McHale: Filmografie
Actrița britanică Jade RamseyActrița britanică Jade Ramsey