Serial `În toate serioase`: recenzii. Conținutul anotimpurilor, actori, data lansării

Imaginați-vă o zi de toamnă umedă, ploioasă sau o seară rece din februarie, când o furtună de zăpadă se înfruntă în afara ferestrelor și nu veți putea să vă plimbați prin oraș sau să vă bucurați de frumusețea naturii. La astfel de momente vin la seria de salvare. Ele pot fi diferite: sitcomuri amuzante, incitante detectivi, mistice

thrillers sau doar o fixare documentară a anumitor evenimente. De regulă, complotul din ele este mai degrabă previzibil și ușor de înțeles în avans, ceea ce nu se poate spune despre serie, care va fi discutată mai târziu.

Ceea ce nu se aștepta nimeni

Aceste mai multe sezoane sunt destul de capabile să depășească literalmente toate așteptările posibile și imposibile din cauza imprevizibilității complotului, dar mai mult despre asta mai târziu. Seria "În toate gravele", recenzii care nu au rămas doar cele mai leneși, într-adevăr capabile să surprindă, intrigi și să schimbe viziunea diferitelor situații. Acesta este doar rar cazul în care munca minuțioasă a scenaristilor talentați se amestecă armonios în planul regizorului, susținută de un joc magnific de actori.

serie în toate recenziile serioase

Filmul "În toate gravele" poate fi numit un fel de capodoperă, pentru că pur și simplu nu poate părăsi indiferența și a fost întotdeauna, este și va fi un indicator al calității. Dacă în viața ta există o lipsă de ceva neobișnuit, această serie este doar pentru tine.

Ce se spune despre el

Gloria acestui fenomen în cinematografie, în cel mai direct sens, merge mai departe de istoria sa și de salturi. Ar fi destul de greu să găsești o persoană în vârsta cuprinsă între 14 și 30 de ani, care nu au auzit nimic despre seria "In All Grave". Acesta a fost demolat în referirilor este împărțit în cadre pentru a crea așa-numitele „meme“, precum și cele ale personajelor principale a devenit un locuitori familiare ale spațiului de Internet.

Filmul "In All Grave" poate fi numit în mod sigur un fenomen neobișnuit, ceea ce explică atât de multe recenzii despre cele mai diferite culori. Foarte repede seria a câștigat dragostea audienței, totuși, apariția adversarilor istoriei unui profesor de chimie unic și studentul său neglijent, de asemenea, a solicitat un timp scurt.

Dacă nu ați vizionat seria „Breaking Bad“ recenzii poate strica impresia de un pic din cauza asta pur și simplu nu poate fi tăcut, ca și cum ar spune, avem de a face cu cea mai mare parte a parcelei, personaje și succesiunea bizare de evenimente, ceea ce înseamnă că unele informații vor fi disponibile pentru tine puțin înainte de timpul său.

mic cercetarea sociologică, baza pentru care erau revizuiri ale seriei, ne permite să spunem că spectatorii săi sunt împărțiți cu încredere în două tabere opuse, cu opinii radicale diferite. Acest fapt arată deja că merită citit despre istorie, pentru că este doar că nu vor vorbi despre el.

Cele mai mari delicii

În ceea ce privește seria „Breaking Bad“ descriere ar putea strica mai degrabă impresia, mai degrabă decât anticipa, asa ca incearca sa evite repovestire evidenta a liniilor poveste și indică avantajele și dezavantajele în termeni mai generali.

În primul rând, desigur, judecătorii consideră povestea demnă de valoarea spectacolului. Nepredictibilitatea sa și, în același timp, completitudinea logică absolută pur și simplu nu pot decât să provoace încântare.

Lasă seria "În toate gravele" și contradictorii, este aproape imposibil să găsești unul în care a fost exprimată o atitudine negativă față de eroii lui. Exclusiv corectă, triumfător plictisitoare profesor de chimie de școală este plin de secrete, si student lipsit de griji Jesse inutil petrece viata lor pe droguri, sex si pozne minore, plină de o gamă incredibilă de sentimente și emoții, dezvăluie capacitatea de a lua decizii importante și dificile care nu numai viața lui depinde, ci și viața altora.

în toate descrierile serioase

Dacă vorbim direct despre personaje, admirația universală este, desigur, faptul că acestea sunt complet ambivalentă: pur și simplu imposibil să se distingă de caractere corecte sau greșite, bune sau rele - acestea sunt pline de mistere, provocând încântare, învecinându-se la șoc.

Resentimente, uimire și critici

Dacă unii spectatori au furtuna de emoții pe care seria le oferă, a devenit doar un avantaj, atunci sunt aceia care nu-i plac contrastul, care este dominanța absolută a structurii parcelei. Se pare că cea mai bună emisiune TV "To All Serious" are propriile sale "antifane". În primul rând, oameni care nu-i plac seria, notează cruzimea, care este unul dintre leitmotifii lui. Unele scene pot schița într-adevăr iubitorii șocante de triunghiuri de dragoste și lumea, unde binele întotdeauna învinge răul, iar eroii pozitivi au calități morale excepționale. Dacă sunteți un cunoscător al acestor lucruri adevăruri imuabile, seria "În toate grelele", conținutul anotimpurilor nu este în mod clar subordonat acestora, cu siguranță nu pentru tine.

Un anumit procent din audiență nu-i plăcea abundența profanității, care este plină de discursul unuia dintre personajele principale - Jesse Pinkman. Din motive de justiție, trebuie remarcat faptul că personajul nu se pretinde a fi "virtutea anului", respectiv, nu poate vorbi ca un aristocrat al Angliei victoriene. Acesta este punctul culminant al serialului - în armonie între pozitiv și negativ, real și imaginar, amuzant și teribil, deprimant și greu.

Pe serialul "În toate serioasele" comentarii au fost incluse criticile legate de etanșeitate. Toate acestea ar trebui spuse câteva cuvinte.

O măsură de dezincriminare

Da, desigur, seria este oarecum nepoliticoasă. Surprinde, șocant, evocă o serie întreagă de emoții - de la admirație la dezgust. Are într-adevăr multe scene imparțiale și scandaluri. Desigur, se pare că povestea este întinsă în mod inutil. Cu toate acestea, dacă vă gândiți la particularitățile conflictului, la povestea principală, cum ar putea fi altfel? Problema în sine Walter White, cancerul pulmonar, a priori necesită o durată, unele întinzându-se. Deci, creatorii nu au făcut nimic criminal, făcând seria în concordanță cu psihologia conflictului.

cele mai bune serii în toate serioase

Cât despre profanitate? Și cum s-ar comporta orice altă persoană, fie el dependent de droguri cu experiență, care, împreună cu profesorul său, dizolvă corpul în acid în baia lui?

Ceva despre joc

Una dintre trăsăturile distinctive ale acestei serii poate fi numită în mod sigur plauzibilitatea eroilor ei. În spatele unor transformări de evenimente absolut de neconceput, dispare viața absolut obișnuită a oamenilor simpli cu probleme, necazuri și secrete simple.

În seria „Breaking Bad“ actorii creează foarte atmosferă, provocând o răpire reală (în cazul lui Walter albă sau fiul), furie, și apoi simpatie (în cazul Schuyler) sau șicane, compasiune, și, uneori, condamnare (în cazul Jesse). Jocul lor este atât de bun încât nu poate lăsa nici măcar cel mai mare sceptic indiferent. Este emoția autentică care apare în răspunsul privitorului la ceea ce se întâmplă pe ecran, puteți numi cel mai mare avantaj al acestei serii.

Nu trebuie să fii critic de film cu experiență pentru a înțelege faptul că pentru seria "In All Grave" actorii au fost selectați cu o atenție deosebită. Principalele personaje din această poveste sunt două: Walter White, interpretat de Brian Cranston, și studentul și complicele lui - Jesse Pinkman, interpretat de Aaron Paul. Jocul lor este pur și simplu imposibil să nu creadă - personajele au ieșit extrem de vii și reale, pur și simplu nu pot ajuta să empatizeze.

Provoca iritații generale de mai multe sezoane au fost de acord fermecător Anna Gunn, care a jucat soția lui Walter Skyler - natura grea a posesorului și soarta grea pe care cel puțin povestea este cu totul diferit gamă de emoții.

în întreaga întreținere grea a anotimpurilor

sever Dean Norris a reușit să se obișnuiască cu succes cu rolul lui Hank Schrader - un adevărat polițist, urmărind traseul unor dealeri de droguri misterioase, încercând să înțeleagă motivele evazivității lor. În mod ironic, eroul Norris este cel care este cumnatul lui White, ceea ce complică foarte mult ancheta.

Bineînțeles, nu putem să nu remarcăm magnificul Giancarlo Esposito, care a jucat Gustavo Fringa - una dintre figurile cheie din viața personajelor principale și a drumului lor de-a lungul presupusei înclinări.

În cele din urmă, merită menționat faptul că actorul a interpretat rolul lui Walter the Tiny, Arj Mitte, care, ca și eroul său, trebuie să facă față paraliziei cerebrale toată viața.

Specificitatea seriilor

Dacă nu există caracteristici și capcane pentru calendarul seriei - durata episoadelor este de 47 de minute, atunci în conținutul semantic acest lucru este departe de a fi cazul.

În seria "In All Grave", descrierea seriei este destul de dificilă, deoarece orice încercare de a relua complotul poate strica impresia, anticipând constatările regizorului original sau răsucirile și transformările scenariului. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că întotdeauna există tensiunea, așteptările și atmosfera specială a unui cocktail nebun de transă narcotică și un sentiment de datorie, dorința de a păstra omenirea în condiții inumane.

De la primul episod, cu cadrul de pornire în care Walter spune la revedere de la familia sa, implorând iertare pentru ceea ce a făcut (este demn de remarcat, în circumstanțe destul de ciudat), privitorul își dă seama că se confruntă cu ceva neobișnuit. Povestea nebună pur și simplu nu va permite să iasă, să întrerupă vizionarea și să o amâne într-o cutie lungă.

sezoane

Așa cum ar trebui să fie, seria "In All Grave", a cărei descriere a fost deja dată parțial, constă în mai multe sezoane. În ciuda faptului că spun diferite părți ale povestirii, sunt implicați diverși eroi și o atmosferă unică este creată pentru fiecare anotimp, toate combinând minunat armonios într-o bandă de evenimente. Tensiunea pe măsură ce privești nu scade, dar crește rapid, făcându-te să continuați o poveste uimitoare, înspăimântătoare, dar interesantă. Seria "În toate gravele", descrierea seriei care, în general, nu este necesară, este capabilă să ofenseze pe oricine - este necesar doar includerea primului episod.

cel mai bun sezon în toate serios

Atenția ta este invitată

În prezent, a filmat pe deplin toate cele cinci sezoane. Creatorii creștini la final au făcut spectatorii să creadă în inevitabil. Moartea personajelor principale se repeti în mod repetat la orizont. De fapt, a fost cu remarca de plecare iminentă de la viața unuia dintre personajele principale pe care seria a început. Cu toate acestea, această bandă a fost lăsat fanii speranța fragilă că aventura care zboară cu bobine Walter albă și lumina transmisă, și subțire Jesse Pinkmena poate continua.

Cel mai bun sezon

Desigur, nu există o opinie fără echivoc în această privință. Bineînțeles, toți fanii seriei sărbătoresc în special ultimul, al cincilea sezon al seriei, dar nu trebuie să uităm de ceilalți - nu mai puțin unici, dramatici și plini de evenimente. Cel mai bun sezon "În toate gravele" este dificil de definit și pentru că toate acestea sunt diverse și multilaterale. De exemplu, primele sezoane creatorilor au fost concepute ca o comedie neagră, dar acțiunea sa dezvoltat într-o manieră complet diferită, dramatică și psihologică. Istoria profesor de chimie, a devenit un lord adevarat medicament de dragul familiei, ea a dobândit noi răsturnări de situație, după ce a primit titlul de cel mai bun din serie, difuzate la televiziune. Acest fapt a fost remarcat de multi, incepand cu Anthony Hopkins, incheind cu un adevarat maestru al thrillerilor si noduri neasteptate - Stephen King.

Fapte interesante

Dacă vă decideți să acorde o atenție la „Breaking Bad“, ca seriyon include, acesta va fi deosebit de interesant. Ascultând concepția regizorului, versiunea completă a istoriei personajelor se potrivesc în episoade 62, care, întâmplător, corespunde numărului de samariu în tabelul periodic al elementelor. Acest izotop utilizat pe scară largă în medicină pentru tratamentul cancerului. Ridicarea vălului secretului, de exemplu, că unul dintre personajele principale față în față cu cancer pulmonar.

un film cu toată seriozitatea

Un alt fapt interesant poate fi numit și că în procesul de filmare actorii au studiat de fapt arta de metamfetamina gătit - o clasă de master au fost date un agent real al ABN si profesor de chimie. În ciuda acestui fapt, în procesul de filmare, desigur, există nu a fost găsit nici un medicament pe site-ul - bomboane în schimb, acestea au fost folosite, cu nuanță albastră.

onoruri

Seria „Breaking Bad“, care este plin de comentarii o astfel de diversitate, nu numai că a intrat în Cartea Recordurilor, dar a câștigat, de asemenea, un număr considerabil de premii. De exemplu, el a primit imediat 5 figurine Emmy. Aaron Paul și Anna Gunn au fost numit cel mai bun actor, Bryan Cranston a fost numit cel mai bun scenariu dramatic de atribuire actor a fost marcat, iar „Breaking Bad“ a fost votat în mod regulat „Cel mai bun serial dramă.“

la toate datele serioase de lansare

Nu fără Screen Actors Guild Award SUA, un premiu Peabody, Asociația Criticilor de Televiziune. Pe scurt, seria „Breaking Bad“, data de lansare este 20 ianuarie 2008, în timpul existenței câștigat favoare nu numai publicul, ci și lumea de critici, pentru că el a primit o nominalizare pentru termenul nu-asa-lung de 58 de ori.

Serii populare "Dramele familiei": actori și roluriSerii populare "Dramele familiei": actori și roluri
Seria "Tineret": recenzii, actori și roluriSeria "Tineret": recenzii, actori și roluri
Seria "Tineret": actori și roluri, complot și viitorSeria "Tineret": actori și roluri, complot și viitor