Seria `Hound din Moscova `: recenzii ale filmului, actori

Exact acum un an pe postul de televiziune "Rusia 1" a început o serie nouă de detectivi "Moscova Greyhound", recenzii despre care au umplut imediat Internetul. Actorii care au acționat în el au arătat în detaliu cum se desfășoară investigarea multor crime ale timpului nostru. Seria „ogarul Moscova“, toate serii - un detectiv de înaltă clasă astăzi, este o melodramă penal rus, atrăgând atenția publicului încă de la primul cadru.

Cum a început ...

Fanii acestui tip de tablouri ar putea vedea o poveste nouă mulțumită regizorului Roman Prosvirnin. Seria „Moscova Hound“ (comentarii despre asta vorbesc de la sine) spune despre Alevtina Borzova - incredibil angajat valoros Moore și pur și simplu o femeie atrăgătoare. Ea a ajuns la rang de mare și nu sa gândit niciodată că într-o zi va trebui să-și schimbe locul de reședință, locul de muncă. Aceasta este o femeie foarte inteligentă, suficient de precisă, lipsită de farmec feminin.

o serie de recenzii de oglinzi din Moscova

Alya era sigur că biroul ei în CID ei va rămâne că era în interiorul acestor ziduri, va primi titlul următor. Ea este îndrăgostită, are un roman frumos. Dar bărbatul ei este căsătorit. Circumstanțele de viață ale lui Alevtiny s-au dezvoltat după cum urmează: acest om sa dovedit a fi ginerele șefului său. Și a trebuit să renunțe la slujbă.

Noua viață a protagonistului

"Moscow Greyhound" - o serie, actorii în care au fost selectați foarte atent, cu adevărat fascinanți și interesanți. După demiterea din munca sa preferată, Alevtina începe o nouă viață. Generalul Grishin, jucat de Vladimir Litvinov, la sfătuit să conducă departamentul pentru crime deosebit de grave. Dar nu în capitală, ci în Nižni Novgorod. Borzova a acceptat propunerea sa: în acel moment ea pur și simplu nu putea să rămână în orașul ei natal. Și ea nu a vrut, pentru că în fiecare zi în care trăia astăzi, ia dat o mulțime de durere.

Ce spun nihni Novgorodersii?

Deci, deja, probabil majoritatea, a devenit clar faptul că cele două orașe au fost alese - Moscova și Nijni Novgorod - „Moscova Greyhound“ pentru filmarea imaginii Comentariile lui Nižni Novgorod despre spectacol au fost entuziaste, pentru că au putut să se retragă în mulțime.

recenzii despre spectacolul Moscova greyhound 2015

Ei își amintesc întotdeauna atmosfera prietenoasă și foarte caldă care a domnit pe scenă de-a lungul săptămânilor de lucru. Și ei au ales aceste două orașe pentru că era în ele, după scenariu, a fost principala eroină a tabloului.

Chkalov a jucat de asemenea

Ce altceva interesant a arătat seria "Greyhound din Moscova"? Comentarii despre acest film imediat după lansarea primei serii de Internet inundate.

Apropo, grupul Nizhny Novgorod sub numele istoric "Chkalov" a intrat în lovitură. Băieții au jucat rolul de muzicieni care au jucat la sărbătoarea nunții. După finalizarea lucrărilor de pe tablou, ei și-au împărtășit impresiile și au reamintit că au trebuit să facă aproape patruzeci de replici înainte de a fi lucrat, așa cum a venit și directorul muzical al filmului. Cântecul care a fost interpretat a fost muzica pop, puteți chiar spune că este vorba de muzică de curte. Și totuși umorul a fost și acolo.

Vocea poporului: interesantă și realistă

Opinii din seria „Moscova Hound“ (2015god - de data aceasta, când împușcarea a avut loc), a spus că, în ciuda faptului că această melodramă penale, atenția publicului este axat pe meandrele a parcelei. Povestea este interesantă și interesantă. Principalul personaj a fost actrita Olga Krasko. Acest lucru sa dovedit a fanilor de detectivi, poliția majore pot fi nu numai un mare profesionist, nu doar un maestru de meseria lui, dar, de asemenea, o femeie frumoasă în dragoste, visează despre fericire normală.

comentarii despre spectacolul Moscova greyhound 2016

Terenul imaginii este destul de ușor, chiar dacă nu este o comedie. Foarte interesant sa ma uit la toate evenimentele care au loc, mai ales că, în plus față de linia de detectiv, filmul este o linie de dragoste și se potrivește perfect în întreaga pânză. Imaginea protagonistului este, de asemenea, demnă: Krasko a jucat destul de realist și emoțional.

Opinia poporului: o femeie aflată în fruntea unei echipe de sex masculin

În ciuda faptului că această imagine a apărut relativ recent, recenzii despre seria Moscova Hound "(anul 2016 - anul în care filmul a fost prezentat pentru prima dată publicului) deja scrise într-o sumă imensă. Unii fani ai detectivilor, în primul rând, erau interesați de numele imaginii și de faptul că în ea personajul principal este femeia. Și dacă seria este urmărită de un reprezentant al frumoasei jumătăți a omenirii, atunci este cu adevărat foarte interesant să observați cum o femeie-șef aduce ordine printre subordonații bărbați.

Și era într-adevăr destul de dificil: patru bărbați absolut diferiți, fiecare având propriul său caracter, obiceiurile sale de a efectua investigații, pe lângă toate acestea sunt unite de faptul că nu au sentimente calde pentru Borzova. Și totuși, de-a lungul timpului, nu imediat, bineînțeles, caracterul constant al lui Alețtina ia ajutat să stabilească relații normale într-o mică echipă și să schimbe atitudinea negativă a colegilor de sex masculin față de ea.

Așezați în fața ecranului, participați la acțiune

Linia de complot este interesantă, captează atenția spectatorilor din prima serie. Și imediat există simpatie și respect pentru eroina principală. Doar că ea nu o duce în dragoste, cumva ei învinși și rătăciți se întâlnesc cu ea. În plus, complotul este construit în așa fel încât să vă imaginați involuntar că sunteți un participant direct la acele evenimente care apar pe ecran.

Comentariile lui Greyhound din Moscova despre oamenii de știință din Nijni Novgorod

În fiecare serie a acestei imagini există evenimente incitante (chiar dacă este o poveste de detectiv) evenimente mult mai dinamice decât în ​​alte benzi similare. Iar priveliștile uimitoare ale orașului Nizhny Novgorod s-au împodobit cu toate cele douăzeci de serii de picturi.

lider

După ce Alețtina sa mutat într-un oraș nou și a început să lucreze într-o echipă nouă, și-a dat seama că nu era nevoie să aștepți o primire călduroasă. La șeful echipei de sex masculin, pe care ea va avea acum de a gestiona, este în valoare de Maxim Reșetnicov, care refuză să fie în dezacord puternic cu acțiunile noii conduceri și nu va să se supună Ale.

serie de ogoare de toate tarile din Moscova

Asta este atitudinea față de Borzova chiar la începutul istoriei spectacolului "Moscow Greyhound", seria. Actorii care au apărut pe setul acestei imagini (Serghei Mukhin, Alexander Ratnikov, Nikolai Lunin și alții) au încercat să se asigure că publicul a crezut ulterior că tot ceea ce se vede pe ecran se întâmplă cu adevărat.

Și revoluționarul arzător, cu toată forța lui rezistând lui Alevtine Serghena, a jucat Oleg Almazov, în filmografia căruia sunt aproximativ 130 de roluri.

Intr-adevar, cu o dependenta rapida la caractere s-au dovedit seria "Moscow Greyhound". Mărturiile sale mărturisesc că toate personajele le provoacă simpatie autentică. La începutul filmului, vorbim despre faptul că un profesionist excelent a fost trimis în exil pentru o greșeală severă în manifestarea calităților umane. Ea acoperă numele legăturii obișnuite a lui Ali cu un bărbat căsătorit cu o altă femeie. Poate că acest lucru va dura o vreme, dar acest om a fost ginerele superiorului ei.

Moscheea din seria de greyhound din Moscova

Iar legătura ulterior nu sa dovedit a fi atât de teribilă: Borzova nu numai că uită de "prințul" său, dar găsește și unul nou. În plus, aplauzele de la colegii ei sunt auzite în onoarea ei, a cărui respect a reușit să-l câștige.

Vocea poporului: fiecare personaj este un om bun!

Vizitatorii preferă într-adevăr ușurința cu care sunt descrise povestile filmului. Foarte colorat, toate fără caractere excepționale. Linile de comportament sunt de înțeles până la sfârșit, imaginile sunt destul de complete și exhaustive, anticul este colorat și vesel. Toate acestea sunt un balsam plăcut pentru iubitorii de filme de detectivi ai sufletului. Da, și filmat în cele mai bune tradiții ale cinematografiei rusești:

• Șeful departamentului - ca Pușkin - "unchiul celor mai sincere reguli", el și tatăl său, un prieten și un lider minunat cu unanimitate morală în raport cu subordonații.
  • În schemele seriei criminale există episoade cu crime într-o casă de țară, într-un teatru. Dar nu deranjează publicul, pentru că totul este filmat ca și când audiența se uită la tot din interior.
  • Olanda seria 1 greyhound seriaActorii care au jucat sunt foarte recunoscuți, dar acest lucru nu distruge spectacolul deloc. Dar pe rolul personajelor secundare au invitat actori cu chipuri destul de cunoscute. Toate acestea reprezintă un pas foarte atipic pentru astfel de tablouri, dar destul de interesant.
  • Linile de dragoste sunt ușor și discret, iar la sfârșitul seriei au un final logic. Poate că, în unele moduri, acestea sunt non-standard, dar cât mai aproape de viață posibil.

Asta pentru toate aceste motive și se pare că două duzini de episoade nu sunt suficiente pentru a se bucura de toate vicisitudinile seriei de detectivi.

Asta este, seria "Mos Craciun". 1 sezon a fost "cu un bang". Vom aștepta continuarea, care se va dovedi nu mai puțin interesantă.