Seria "Tineret": recenzii, actori și roluri

La 7 octombrie 2013 a avut loc premiera - pe seria rusă a apărut o serie de "Molodyozhka". Pornind de la prima serie, filmul a fost foarte interesat de audiență și a câștigat o popularitate reală, în special în rândul publicului adolescent. Mii de fani ai proiectului speră că, pentru show-ul lor preferat de televiziune "Molodezhka", sezonul 3 nu va fi ultima.

Un complot scurt al seriei

Acțiunea seriei are loc în orașul mic din Podolsk, unde joacă echipa din liga de hochei pentru tineri "Bears". Tipii sunt considerați din afară, iar puțini oameni cred în succesul sportiv al echipei. Cu toate acestea, toate se schimbă dramatic odată cu sosirea noului antrenor Serghei Makeev, care, în trecut, el a fost un jucător foarte talentat și promițător hochei, dar prejudiciu l-au împiedicat să-și continue cariera, aproape a face un invalid. Acum, Serghei a stabilit un obiectiv pentru a ajuta pe băieți să realizeze ceea ce nu au reușit. Pentru aceasta, el încearcă fără ezitare să le transmită toate aptitudinile și să dezvăluie secretele care duc la victorie.

Cu toate acestea, nu toată lumea îi place disciplina rigidă introdusă de noul antrenor. Unii sportivi tineri își apreciază libertatea mai mult și doresc să se distreze, în loc să muncească pentru premii sportive. Alții, de la antrenamentele de hochei, sunt distrași de astfel de interese vitale precum studiul și dragostea. Prin urmare, ca formator Makeev trebuie să depășească multe obstacole în și în afara echipei. Spectatorii urmăresc, de asemenea, cum tinerii jucători de hochei trec printr-un drum greu, care de la băieții vântui îi face reali oameni, corp tare și spirit.

Seriile "Molodyozhka" sunt foarte numeroase și în mare parte entuziaste. Succesul acestui proiect nu este îndoielnic, datorită căruia au fost deja filmate cele 3 sezoane ale seriei. Mulți spectatori spun că seria este plină de o întreagă paletă de emoții. Aici puteți vedea totul: prietenia, dragostea adevărată, trădarea, răutatea și credința în victorie. Există recenzii din seria "Molodyozhka" și sunt speciale. De exemplu, unii spectatori spun că datorită complotului filmului, hocheiul însuși sa îndrăgostit de frumusețea acestui sport. Desigur, acest lucru demonstrează în mod clar calitatea superioară a acestui produs de televiziune.

exprimate

Seria "Molodyozhka" oferă ocazia de a vedea jocul profesionist al multor actori celebri care au deja o destul de solidă filmografie. Printre ei, Fedor Bondarchuk, Vladimir Steklov, Anatoly Cat și altele. Rolul principal al lui Serghei Makeyev, antrenorul echipei de hochei pentru tineret, a fost Denis Nikiforov. În plus, "Molodezhka" a deschis pentru spectatori mai mulți începători, dar, indiscutabil, actori foarte talentați.

storylines

Sunt multe linii de poveste interesante, a căror dezvoltare vreau să le observ în seria TV "Molodezhka". Comentariile miilor de spectatori spun că soarta personajelor din film este foarte vitală, iar jocul actorilor este realist și, prin urmare, provoacă emoții și empatie reale. De asemenea, este interesant să urmăriți personajele negative ale seriei, de exemplu, Kazantsev și Zhilin, care sunt angajate în mod constant în ceva machinări și intrigi. Dar atenția principală a publicului tinerilor este atrasă de trei personaje principale pozitive de sex masculin - numărul 1, 9 și 10 al echipei "Bears".

Egor Schukin

Alexander SokolovskyUnul dintre personajele principale ale seriei este Egor Shchukin - căpitan al echipei de tineret de hochei "Bears". Rolul său este jucat de un actor tânăr rus Alexander Sokolovsky. "Molodezhka" nu este prima operă de succes a acestui actor în cinematografie. Înainte de a participa la această serie, Sokolovsky a fost împușcat în aproximativ douăzeci de scene, dintre care cele mai populare sunt seria detectivă "Kamenskaya" și "Metoda lui Laurel". Alexandru sa născut la 2 februarie 1989. Creșterea actorului este de aproximativ 1 metru și 80 de centimetri, ceea ce corespunde pe deplin aspectului sportiv al eroului său din serie.

Potrivit scenariului filmului, Yegor Shchukin a fost atras de sport, și mai ales de hochei, din copilărie. Este un tânăr foarte ambițios, el a visat mereu să obțină cele mai mari înălțimi în sport. În echipa de tineret "Ursii" el joacă sub numărul 10 și a reușit să devină căpitan. Pentru a realiza acest lucru, Yegor a demonstrat în mod repetat talentul său de neegalat, aducând mai multe victorii echipei sale. Viața personală a eroului este departe de a fi atât de reușită, pentru că este complet dedicat sportului și îi dăruiește pe sine fără urmă. Echipa "Bears" include și fratele mai mic al lui Yegor Dim, care, dimpotrivă, înțelege că, indiferent cât de important este jocul, lucrurile în viață sunt mai importante. Pe baza unor astfel de opinii opuse între frați, există adesea dezacorduri.

Dima Shchukin

Makar ZaporozhyeDima joacă în echipa de la numărul 1, are o mare responsabilitate - pentru a proteja porțile de hochei. Rolul său în serie este realizat de Makar Zaporozhsky. Actorul sa născut la 5 septembrie 1989 și a reușit deja să se dovedească în multe filme de televiziune. Debutul său film a fost un rol în serialul de televiziune „My Fair Nanny“, după care actorul a jucat în filme celebre ca „O mie șase sute doisprezece“, „Rubla Life“ și „Dark World“. În viața reală, Makar este căsătorit cu o actriță Ekaterina Smirnova, care a jucat rolul iubitului Vika - Internet Dima Shchukin în primul sezon al "Tineretului". Cresterea actorului este de 1 metru de 79 centimetri.

Potrivit complot eroului serie Makar Zaporojie coaching-ul de multe ori supuse criticat pentru că nu a dat jocul, ca și fratele său mai mare. Faptul că mai tineri Schukin sunt mai concentrate pe studiile lor și oferă mai multă energie fizică și matematică departament, nu hochei. În viața sa personală a fost, de asemenea, nu fericit, în afară, există multe conflicte Dima cu membrii echipei sale, așa că va trebui să se schimbe foarte mult în sine, pentru a promova spiritul de unitate de dragul succesului echipei de ansamblu.

Alexander Kostrov

Ivan ZhvakinAlexander Kostrov din echipa "Bears" este a doua persoană și îndeplinește rolul de vice-căpitan. Numărul echipei sale este de 9, iar poziția este atacantul extrem. Acest personaj din serie este interpretat de Ivan Zhvakin. Actorul sa născut la 25 februarie 1992. În film, Ivan a început să se retragă din douăzeci de ani, iar în ultimii patru ani, lucrările sale cele mai izbitoare au fost roluri în seria "Lumea întunecată" și "Metoda lui Freud". Actorul este destul de înalt - 1 metru 88 centimetri.

Alexander foc - un personaj care întruchipat pe ecran Zhvakin Ivan, a fost adus în familie aristocrata, atât de moda si comportamentul caracteristic difera foarte mult de ceilalți jucători de pe echipa. Din această cauză, Sasha se simte de multe ori ca o "oaie neagră" și nu este ușor pentru el să găsească un limbaj comun cu echipa. Nu înțelegem tânărul jucător de hochei și părinți. Ei își văd fiul cu o educație strălucitoare și o muncă de prestigiu. Cu toate acestea, Sasha refuză să intre în universitate, deoarece nu crede că viața lui este lipsită de hochei. Firește, acest lucru provoacă o furtună de indignare părintească, iar tipul are de multe ori să-și apere poziția în viață.

Continuarea seriei

telenovelăSeria „Junior“ (Sezon 3) a fost capabil de a mulțumi publicul, devenind o continuare demnă de primele două sezoane ale proiectului. Soarta eroilor este intrigantă. Mulți spun că așteaptă cu nerăbdare 4 sezoane, pentru că există mai multe de spus în complotul seriei "Tineret". Feedback-ul publicului arată că personajele filmului au reușit să-și câștige dragostea și nu vor să se despartă de ele. Chiar și criticii sunt de acord că în momentul de față "Molodyozhka" este cel mai de succes proiect al postului de televiziune STS, ceea ce înseamnă că șansele de a-și vedea continuitatea sunt foarte mari.

Seria "Tineret". Actorii și eroii lorSeria "Tineret". Actorii și eroii lor
Actorii din seria "Tineret": nume, roluri, scurte biografiiActorii din seria "Tineret": nume, roluri, scurte biografii
"Tineretul": a continuat. Când va începe noul sezon și cum au creat-o creatorii?"Tineretul": a continuat. Când va începe noul sezon și cum au creat-o creatorii?