Seria `Game of Thrones`, sezonul 6: recenzii, data lansării, actori

În primăvara anului 2016 a fost lansat un nou "Joc de Tronuri" (6 sezon). Criticii și fanii au fost în mare parte pozitivi. Noua parte a aclamat scene de luptă la scară franciza amintit, dramatice inima-piercing, intrigi ascuțite și atmosfera unică a lumii ficționale.

joc de tronuri 6 recenzii de sezon

Seria a fost prezentată în întreaga lume, iar ratingurile ei au rupt din nou înregistrări. Chiar și după lansarea ultimei serii de pe Web, discuțiile continuă. Fanii construiesc presupuneri cu privire la ceea ce sa arătat și ce se va întâmpla în continuare.

"Game of Thrones" (sezonul 6, seria 1): diferențe față de carte

Noul sezon este radical diferit de cele precedente. Multe recenzii încep cu această distincție. 24 aprilie pe canalul american HBO a venit "Game of Thrones" (sezonul 6). Seria 1 a făcut imediat de la sine înțeles că, de acum, seria va merge pe o cale diferită de carte. Înainte de aceasta, toate adaptarea filmului din seria de carte de George Martin „Cântec de gheață și foc“ corespundea bestseller-uri emise. Acum spectacolul a arătat evenimente care sunt descrise în partea a șasea, încă neutilizată, numită "Vântul de iarnă". De asemenea, șeful părțile anterioare ale cărții au fost demonstrate, după cum a relatat în același timp, în numele mai multor eroi. Acest lucru a provocat o indignare printre fanii cărților. Mulți dintre ei sunt convinși că Benioff nu va fi capabil de a recrea atmosfera unica a „Song“ și Martin permisiunea de a afișa seria este lipsit de respect pentru fanii lui.

Dar comentariile celorlalți fani epici au fost foarte pozitive. O parte din audiență este mulțumită de faptul că liniile de complot ale seriei sunt în contradicție cu seria de cărți. Acest lucru a devenit clar după lansarea celei de-a doua serii la 1 mai 2016. În "Cântarea de gheață și foc", o parte importantă îi este dată prințului Dorn. Planurile sale profunde au generat multe teorii diferite despre soarta Tronului de Fier. Dar în al doilea episod al prințului, precum și pe fiica lui Lanister Mirzellu este ucis. Uciderea bruscă a personajelor principale este exact ceea ce "Game of Thrones" este cel mai memorabil. 6 sezon, recenzii care au fost entuziaste, doar plin de astfel de mișcări complot.

Evenimente neașteptate

Opiniile multor critici au remarcat excentricitatea și bruscitatea complotului. După cum am menționat deja, moartea personajelor principale este semnul distinctiv al seriei.

joc de tronuri 6 seria 1 sezon

Cu toate acestea, în ciuda acestui lucru, al șaselea sezon a fost din nou capabil să surprindă spectatorul. Chiar înainte de lansarea primei serii, disputa asupra soartei John Snow. În cele din urmă, totul a fost rezolvat la sfârșitul celui de-al doilea episod: zăpada sa ridicat și a părăsit Night Watch. De obicei, o astfel de recepție (învierea), chiar și în cinematografie, chiar și în literatură, este acceptată de critici ca fiind incapacitatea autorului de a găsi o continuare logică a liniei de poveste a eroului. Cu toate acestea, în cazul lui John Snow, această rotire părea destul de organică și se potrivea perfect cu logica universului inventat de George Martin. Astfel de variante sunt aglomerate cu "Jocul Tronurilor" (sezonul 6). Recenziile unui număr mare de surprize dau motive să se gândească la scriitori atunci când scria complotul următorului sezon.

Decese bruște

O mulțime de reacții legate de ultimul episod. În general, câte episoade din cel de-al șaselea sezon al "Jocului de Tronuri" au fost cunoscute în avans. Dar, după lansarea celui de-al nouălea episod, mulți au decis că a fost ultimul din cauza încheierii logice a mai multor povestiri. Dar spectacolul a fost din nou capabil să surprindă privitorul. În seria finală, regina Cersei a ucis o jumătate bună a eroilor cu o explozie, poziționată ca fiind pozitivă. Această mișcare non-standard a provocat multe recenzii încurajatoare și un baraj de indignare a unor fani din cauza morții personajelor lor preferate. De asemenea, un alt eveniment a agitat Web-ul.

joc de tronuri 6 actori sezon

În cel de-al cincilea episod, Khodor este îngrozit în circumstanțe teribile. Apoi se dezvăluie secretul bolii sale. Drama momentului a dat naștere la multe discuții.

Scene de luptă

Epicul de scene de luptă este ceea ce "Game of Thrones" (Sezonul 6) a fost amintit pentru. Opinii despre calitatea performanțelor diferitelor bătălii au fost pozitive. Pe lângă ciocnirile individuale, au existat două bătălii majore. Ele au fost anunțate în avans, iar audiența a așteptat cu nerăbdare. Ambele bătălii sunt prezentate în seria nouă a seriei "The Game of Thrones" (sezonul 6). Data lansării episodului este 19 iunie.

joc de tronuri 6 data de lansare sezon

La începutul seriei există o bătălie între armată Dyeneris al burghezilor și armata Domnului. Pe ecran, publicului i se arată arderea dușmanilor Danei de către dragoni. Criticii au apreciat efectele speciale utilizate. Pe lângă dragoni, rama avea și o armadă de nave care părea foarte realistă. Dar cele mai multe recenzii se referă la așa-numita Bătălie a Bastarilor - lupta Regelui de Nord împotriva lui Lord Bolton.

Momente realiste

Pe lângă producția epică și excelentă, publicul a remarcat realismul extrem de ridicat. Spre deosebire de alte scene similare din filmele de la Hollywood, "Bătălia celor Bastarzi" a fost la fel de aproape de bătăliile reale ale Evului Mediu. Munții de cadavre, joviri în loc să picteze cu sabia, lovesc pe cont propriu și alte "delicii" ale luptei a zece mii de bărbați sunt arătate perfect în seria nouă. În plus față de componenta vizuală, a existat, de asemenea, o incandescență remarcabilă a dramei, când armata nordică pe moarte a venit în ajutorul Cavalerilor din Vale.

"Game of Thrones" (sezonul 6): actori

Distribuția a primit cele mai măgulitoare cuvinte din partea fanilor și a presei. În primul rând, criticii au apreciat foarte mult jocul echipei principale de actori. Peter Dinklage, ca întotdeauna, a jucat cu pricepere moștenitorul scurt al Lanisterului care bea vin, eliberează acuitatea și rezolvă sarcini strategice complexe. În acest sezon, unul dintre personajele centrale a fost John Snow.

joc de tronuri Sezonul 6 în rusă

Kitul Harington a reușit să-i arate privitorului reîncarnarea tânărului soldat bastard al Night Watch la comandantul de la nord. Este de remarcat faptul că în timpul filmării sezonului, participarea lui Kit a fost ascunsă în mod activ de presă, deoarece în ultimul episod a murit. Cu toate acestea, paparazzii au reusit sa-l fotografieze in timpul filmarii seriei "The Game of Thrones", sezonul 6. Data de lansare, de altfel, a fost cunoscută și jurnaliștilor înainte de lansarea oficială.

Dar aproape caracterul cel mai colorat al sezonului a fost Ramsey Snow (Bolton). Fanii au flatat cu adevărat jocul Ivan Rehona. A reusit sa recreeze cu exactitate monstrul de frenezie din carte. Pe Internet apărea o mulțime de fotozhab, imagini, fișiere hyph și alt conținut de la Ramsey.

câte episoade în sezonul 6 al jocului de tronuri

Din păcate, pentru Welshman acest sezon a fost ultimul. Moartea bastardului nu a fost ultima surpriză adusă de "Jocul Tronurilor", sezonul 6. Actorii, care au devenit populare din cauza francizei, au pus condiția de absență a scenelor de pat cu ei. Cu toate acestea, Emilia Clark a fost din nou prezentă goală în cadru, care a mulțumit presei galbene și o categorie separată de fani ai seriei.

Noul sezon a confirmat statutul seriei drept unul dintre cele mai vizionate din ultimul deceniu. "Jocul Tronurilor" (sezonul 6) în limba rusă, desigur, există. Acesta poate fi văzut în traducere din mai multe studiouri. Cele mai populare sunt "Alex-film" și "Lostfilm."

David Nutter: biografie, serie, filme, fotografieDavid Nutter: biografie, serie, filme, fotografie
Jessica Henvik: o actriță populară din seria "Jocul Tronurilor"Jessica Henvik: o actriță populară din seria "Jocul Tronurilor"
Rose Leslie este o faimoasă actriță scoțianăRose Leslie este o faimoasă actriță scoțiană