`Absolvire`: recenzii ale filmului, recenzii

Fangled de tineret comedie domestică „absolvire“ (recenzii de film este foarte controversat) este acum poziționat ca un răspuns la majoritatea tuturor notorii „American Pie“. Și o indicație pe posterul filmului de debut al ex-jurnalistului Vsevolod Brodsky: "De la creatorii de" Bitter "! - funcționează în mod inconfundabil, dar impune și anumite obligații.

revizuirea finală a filmului

Pionieri și urmași

Comedie „Kiss!“ A deschis un special, se poate spune ușa ascunsă în conștiința publicului, pe dos, pentru a legaliza toate rușinoasă, dar se va deschide la fel și aplauzele, râzând, mândru. Combinația dintre un ecran de adevăr, sinceritate urât cu umor nesăbuit implacabil, șocat mulți. Creatorii au reușit să combine cu destul de dezgustător și patetic, groaznic - de la familiar la durere, nativă. „Absolvire“, recenzii de film 2014 este o dovadă, el a mers mai departe, nu numai despărțit realitățile festivități într-un spirit pur rusesc, dar, de asemenea, creșterea problema perene a relației dintre părinți și copii. Baza de poveste și complot pentru filme devine o petrecere de absolvire într-una din școlile obișnuite provinciale. Toata lumea stie ca gazele de evacuare - un „bilet la maturitate“, dar creatorii au putut să dea întreaga acțiune a implicațiilor interne specifice. Filmul „Absolvirea“ (comentarii sunt unanime) - este „American Pie“ în limba rusă. După vizualizarea în cele din urmă dau seama că timpul steril, verificate cenzurate comedii rusești scufundat în uitare, noul design permite meticulos ia în considerare toate latura urâtă a realității interne și râde de ei, deși destul de vicios.

Apple de la applellip-

Și ce ați putea aștepta de la creatorii filmului, printre care Serghei Svetlakov ("Our Rasha", Club de Comedie) și Alexander Nezlobin. Acesta este proiectul în care s-au dovedit a nu fi plictisitor, așeza cu sârguință realitatea. Aceasta nu este o „clasă“ Elmar SRAA, nu o „școală“ Valeria Gai Germanicus, este o imagine a „regilor de umor“, „locuitori“, TNT canal care sa provocator și scandaloasă nu este diferită. Impresia este că Nezlobin și Svetlakov în acest film doar își bat joc la unele dintre stereotipurile, decid să anuleze tabu-urile obișnuite. Acesta este modul în care este - un absolvent modern. Review-uri de film în 2014 scris într-un mod negativ numai de zeloții violente de moralitate care spune lua-o public larg.revizuirea finală a filmului 2014

Pierderea virginității - nu principalul lucru

Nu este clar de ce (mentalitate, tradiție?) În filmele de la Hollywood, cum ar fi "Nu pot să aștept", "plăcintă americană" etc. Absolvirea americană a fost asociată fără echivoc cu pierderea obligatorie a virginității. Dar creatorii versiunii rusă a „Prom“ este mai realist și să realizeze că adolescenții moderni nu sunt atât de nebun încât să se împace pierderea de nevinovăție și la sfârșitul anului școlar. Absolvenții noștri sunt preocupați de o altă problemă - cum să aduceți alcoolul în vacanță! Advance eroii filmului „absolvire“ (răspunsuri în acel moment accentuează linia roșie) a dezvoltat un sistem elaborat pentru a produce dorit, ei reușesc să recruteze un îngrijitor de școală, dar a fost, profesorii au confirmat calificarea lor, ei vor face nimic pentru a chiar elevii de ieri nu " lovit ".], recenzie finală a filmului

rezumat

Ordinară numărul de școală 14, care este situat în celebrul Nijni Novgorod, se pregătește în mod activ pentru celebrarea. naughty boys din 11-A, clasa de planificare totul în prealabil, au fost încărcate într-o barcă angajat în noaptea o cantitate impresionantă de băutură. Cu toate acestea, trucurile lor învață director și poartă un banchet în școală nativ. Dar copiii nu vor să renunțe, acestea sunt setate la „cele mai bune“, în înțelegerea lor a serii, în așa fel încât una colegii merge pe o înșelătorie faimos răsucite. Nu este un accident filmul „absolvire“, în 2014, a primit titlul răspunsurilor audienței - „un ghid de acțiune, instruirea pentru viitori absolvenți“ poze cu eroi în mijlocul unui banchet invită toți părinții și profesorii în adăpost subsol bombă, școală, motivând această călătorie ca o surpriză pregătită acolo - și apoi blocați-le pe toate acolo și să se distreze-vă suficient. Cu toate acestea, tinerii subestimat capacitățile generația mai în vârstă, care este „armat“ atributele Komsomol de tineret, a continuat pauză și aranjat o petrecere, încăierare acel copil „orgie“ irevocabil stins în comparație. Așa sa dovedit absolvirea. Opinii ale filmului nu înțeleg care condamnă - dacă tații, sau copii.film de absolvire 2014 recenzii

Caracterele principale

Firește, această comedie a tinerilor nu a fost lipsită de stereotipuri despre personajele principale. Există doi adolescenți inteligenți care se iubesc între ei, există o tragedie iminentă pentru inimile tinere: o fată (Kristina Isaykina) Ei doresc să trimită Sarov, un tânăr (Victor piept) - Universitatea din Rotterdam. Pentru a evita separarea, tânărul vine cu o „legenda“ pentru a explica tatălui său - el spune că se simte emoție atunci când vede băieții goi, așa că du-te la Holland dissolute doar nu-l merita. Cu toate acestea, el nu știe că tatăl său - un homosexual latent, și este cel mai familiar „emoție.“ Aici este de remarcat faptul că „absolvire“ (revizuiri ale filmului 2014 și indică pe el) destul de delicat, nu în spiritul Clubului de Comedie, reușește să prezinte un subiect plictisitor „desfrânată Holland.“recenzii finale ale filmului în 2014

Nu mai puțin colorat

Celelalte personaje nu sunt mai puțin carismatice și colorate. Numai că există acelasi absolvent absolut într-o rochie de dantelă sexy (Yana Enzhayeva). Un duo muzical al vărsării locale negre Negre (Nikita Karpinsky și Danila Vakhrushev)! Copiii rapizi își vor aminti invariabil privitorul, dacă numai pentru că întreaga semnificație a textului lor este în mod necesar redusă la o singură expresie: "vom fi prăjit cu siguranță juninci". Succesorul și urmașul lor (Serghei Pokhodayev) face un film cu titlul provocator „100 pop.“ Hormonii din trio-ul doar țâșnească, de la pereții pentru a sări. Chiar și regina sau preoteasă a Julie Noaptea informale gata locale (Sasha Makarska), alias „broasca“, deși în mod constant amenințat să se sinucidă la ieșirea de pe brusc colegii lui vesel. Filmul „Absolvirea“ în 2014 (comentarii mixte de la critici) reușește să meargă și a corupției, pentru că în timpul acestei rușine părinții oficialii se gândesc cum să apuca o bucată de fonduri de stat mai mari alocate pentru restaurarea și construirea de poduri peste Volga. Pe scurt, temele eterne de ipocrizie, de ochii lumii și doublethink, cu care adolescenții moderni în conflict, în filmul destul de bine rezolvate.

Finalul va pune totul în locul său

Încă de film controversat „de absolvire!“ spectatorii invitați și să condamne punctul său culminant, și sunt de acord cu ea. În ultimul episod, personajul principal, contemplând lansarea în baloane cer și ascultând jurămintele de beție foștii săi colegi de clasă, foarte succint, articulare arată că acestea sunt susceptibile de a întâlni, sau nu va mai fi prieteni. Și este neobișnuit nu numai pentru „bună“ comedie internă, dar, de asemenea, pentru „hard-intitulat“ Hollywood. Este dificil după o astfel de cerere că modelul de sarcină semantică dă „kaveenschinoy provinciale“ și nu se încadrează în conturul parcelei.