Musical `Phantom of the Opera`: comentarii, recenzii

Muzicalul "Phantom of the Opera" este legendara si faimoasa capodopera a compozitorului Andrew Lloyd-Webber. De aproape 30 de ani nu a părăsit stadiul teatrelor lumii, iar acum a ajuns în cele din urmă la Rusia. În 2004, a fost realizat un film muzical cu muzica. Baza istoriei muzicale este cartea scriitorul francez

Gaston Leroux "Fantoma operei". Recenzile sunt disponibile în număr mare și pe carte, pe producții teatrale și pe film. Pentru a le cunoaște, va fi util celor care, înainte de a citi o carte, de a viziona un film sau de a participa la o piesă, preferă să știe opiniile celor care au citit deja totul și au privit toate. Și cei care sunt obișnuiți să-și facă propriile opinii despre totul în primul rând, va fi interesant să-și compare impresiile cu impresiile altor oameni. Și ambele pot fi sfătuite: asigurați-vă că citiți, căutați și vizitați. "Fantoma operei" cu siguranță merită atenție.

Roman Gaston Leroux

ghost opera recenzii de carte

Romanul "Phantom of the Opera" a fost lansat în 1910. Autorul cărții autorului a fost inspirat de cel mai mare teatru parizian "Grand Opera" din lume. Leroux a vizitat pivnițele sale, unde, susține el, a fost găsit un schelet cu o formă ciudată a craniului. Din angajați ai scriitorului teatrului auzit legenda omului care a trăit în teatru, a fost dragoste urât și neimpartasita una dintre actritele. Sa spus că el a murit de dragoste, iar acum fantoma lui se rătăcește în jurul teatrului. Această legendă a devenit baza cărții. Gaston Leroux a susținut că eroul romanului său a existat în realitate.

"The Phantom of the Opera" - o carte, recenzii despre care sunt foarte diverse. Cineva scrie că personajul principal este un om nefericit. Alții cred că este un răufăcător. Pentru unii, aceasta este o poveste murdară, pentru alții - una romantică. Prin urmare, pentru a forma o opinie despre roman, este mai bine să o citiți.

Plansa muzicalului

recenzii și recenzii ale filmului Ghost Opera

Evenimentele muzicale au loc în teatrul "Grand Opera". Personajul principal este Phantom of the Opera. Dar nu are nimic de-a face cu ființele altor lumi. Este un om urât în ​​exterior, ascunzându-și fața sub mască și trăind în pivnițele teatrului. El este un inventator, compozitor, artist, magician, în general, un geniu în toate manifestările sale. Fantoma este îndrăgostită de actrița Christine, îi oferă lecții de cântat și încearcă să facă totul pentru ao face o stea. Despre personajul principal al musicalului „Fantoma de la Opera“ răspunsurile sunt destul de diferite, dar cele mai multe dintre ele este de a se asigura că Duhul - acesta este personajul negativ cel mai romantic, pentru că toate crimele pe care el se angajează la teatru pentru a fi fost comise în numele iubirii.

Fantoma nu arata chipul lui Christine, incercand sa o impresioneze cu voce. Dar o zi, din curiozitate, ea rips off masca lui ... Fata se sperie, și Duhul în furie, a visat că ea va place, dar acum, când a văzut cum e groaznic, e imposibil.

Teatrul are un patron - Viscount Raul. Între el și Christine sentimentele se aprind, dar Duhul se înnebunește cu gelozie și încearcă să-i despartă pe iubiți.

cel mai bun review muzical despre fantoma opereiDupă ceva timp, fantoma scrie operă "Don Giovanni" și dorește ca ea să fie pusă în scenă în "Grand Opera". Directorii nu îndrăznesc să-l refuze. Rolul principal ar trebui să fie îndeplinit de Christine. Raoul crede că aceasta este o șansă de a prinde Duhul. În timpul spectacolului, în imaginea lui Don Juan, compozitorul însuși intră pe scenă în locul actorului. Ideea de a prinde Duhul se transformă în ceea ce Duhul ascultă pe Christine și îl ia în temniță, îi spune că acum va rămâne cu el pentru totdeauna. Raul reușește să găsească bârlogul Ghost, el intră, dar cade într-o capcană. Fantoma îi oferă lui Christine o alegere - dacă rămâne cu el, va lăsa Viscount să plece, dacă Christine îl refuză, atunci viscount moare. Pentru a salva viața mirelui, Christine este de acord să rămână cu Duhul. Dar, dintr-o dată, îi lasă pe cei îndrăgostiți, din moment ce nu poate face pe cel nenorocit pe care îl iubește atât de mult, Duhul însuși dispare. Deci, muzica "Phantom of the Opera" se termină. Opinii de audiență vorbitoare de limba rusă, care a reușit să viziteze setarea într-unul din teatrele străine, sunt de acord că, chiar dacă nu cunosc limba în care celebrează muzical, ați înțeles încă totul.

Istoria muzicală

ghost opera recenzii

Ideea de a scrie acest muzical a apărut în Webber în 1984, când sa căsătorit cu actrița Sarah Brightman. Compozitorul a vrut să creeze pentru soție un proiect pe scară largă în care să-și demonstreze pe deplin talentul și să devină celebru. Scrisul muzicalului, Sir Webber, a fost creat de el însuși. Autori ai textelor către arii au fost Richard Stilgow și Charles Hart. Artistul proiectului - Maria Bjornson, este ideea ei că faimosul candelabru, care cade, a trecut peste capul uimitului public. Ea este și autorul măștii Ghost.

Datorită geniului lui Webber și a echipei perfect selectate "Phantom of the Opera" - acesta este cel mai bun muzical. Revizuirea „Fantoma de la Opera“, unul dintre celebrul critic John Simon nu a fost foarte măgulitoare, Simon a criticat muzica, libret și plumb de sex feminin. Dar majoritatea recenziilor au fost și rămân entuziaste. Performanța a primit un număr mare de premii și a câștigat întreaga lume. Recenzile despre muzica "The Phantom of the Opera" nu sunt doar pozitive. Dar, în ciuda tuturor, această producție a rupt toate înregistrările, devenind cea mai mare parte a banilor și a lungul jocului.

Diferențele dintre afirmațiile lui Webber din carte

În carte, fantoma desfigurat întregul craniu și mască de față acoperă întreaga față, în masca muzicală acoperă jumătate din față, ca și în cazul în care o mască și deformează machiajul feței va acoperi întreaga față, va fi imposibil să cânte. În romanul Ghost are un nume - Eric, în muzică numele lui nu este menționat niciodată. Cartea are un personaj ca Pers, care a fost un prieten și ajutător al Duhului. În muzică, rolul asistentului este încredințat doamnei Giri. În finalul duhului muzical dispare. Și în carte se încheie mult mai tragic - Eric moare iubirea nedivizată. Opinii ale musicalului „Fantoma de la Opera“ este cel mai adesea includ epitete, cum ar fi „magic“, „uimitor“, „fascinant“, „pentru furnici“, „spectaculos“ și „un must see“!

Filmul din 2004

ghost opera opereaza filmul

În 2004, filmul "Phantom of the Opera" a fost împușcat pe muzica lui Webber. Recenzile despre film nu sunt în nici un fel unanime. Versiunea de film la unele puncte diferă de versiunea scenică. Toți actorii din film se cântă. Opinii și recenzii ale filmului „Fantoma de la Opera“ este foarte contradictorie: unii artiști laudă cineva, dimpotrivă, nu este mulțumit de rabotoy- lor Unii afirmă că filmul este plictisitor, și este departe de versiunea etapă, în timp ce alții cred că filmul este perfect. În acest caz, tot corul critic a numit filmul grandios "Fantoma operei". Comentariile admirate de spectatori sunt disponibile în număr mult mai mare decât recenziile dezamăgite.

Povestea continuă

În martie 2010, a avut loc premiera continuării "Fantomei operei" sub titlul "Dragostea nu moare niciodată". Continuarea nu are nimic de-a face cu romanul lui Leroux, deoarece povestea dată de scriitor nu poate avea o continuare. Conform planului creatorilor, Duhul și Christine s-au întâlnit din nou în 10 ani. Kristin a devenit o cântăreață faimoasă, sa căsătorit cu Raul și a dat naștere unui fiu care se dovedește a fi fiul unui Fantom. Meg de la cel mai bun prieten se transformă în inamicul Kristin, este îndrăgostită de Duhul și este chinuită de gelozie. În finalul piesei, Meg îl împușcă pe Kristin, iar ea moare în mâinile Duhului. Continuarea nu a devenit la fel de reușită ca "Phantom of the Opera" și a fost supusă unor critici dure, deși producția este un succes în Australia.

"Phantom of the Opera" din lume

recenzii despre fantoma de operă muzicală

Muzicalul "Phantom of the Opera" a fost organizat în 30 de țări ale lumii. El a fost deja norocos să vadă și să audă mai mult de o sută de milioane de telespectatori. Peste tot în lume, musicalul „Fantoma de la Opera“ ia răspunsurilor spectatorii împotriva muzica uimitoare, peisaje uimitoare, costume frumoase și actori talentați.

În producția originală, Kristin a cântat Sarah Brightman, iar primul interpret al rolului fantomei a devenit Michael Crawford. În filmul din 2004, Emmy Rossum și Gerard Butler, de șaptesprezece ani, au jucat roluri principale. Aniversarea pus în scenă în 2011, a jucat rolul de Christine Sierra Bogges, și rolul Fantomei a dat Ramin Karimloo.

"Phantom of the Opera" din Rusia

În toamna anului 2014, la Moscova, în Palatul Tineretului, a avut loc o premieră mare și mult așteptată a acestei capodopere mondiale. autor rus al libretului a fost Alexei Ivashchenko, care este cunoscut pentru fanii ruși de muzicaluri ca unul dintre autorii musicalul „Nord-Ost“. spectacole de operă fantomă muzicalăPiesa face doar primii pași pe scena rusă, dar astăzi a văzut și a auzit mai mult de 100 de mii de spectatori și recenzii, recenzii de performanță, „Fantoma de la Opera“ a fost deja în cantități uriașe.

În Rusia, petrecerea lui Kristin este interpretată de Tamara Kotova și Elena Bakhtiyarova. Rolul lui Raul este interpretat de solistul teatrului de comedie muzicală Sverdlovsk Evgeny Zaitsev.

În rolul fantomă, actorul muzical Ivan Ozhogin strălucește, al cărui timbră unică nu va lăsa pe nimeni indiferent. Fame, precum și cel mai mare premiu de teatru „Golden Mask“ rolul său de contele von Krolock în musicalul „Vampire Ball“ din St. Peteburge. Ivan a jucat cu succes același personaj în Germania. În plus față de rolul de Fantoma de la operă, actorul joacă rolul Woland, în formularea din St. Petersburg Music Hall, repetitiile joc personajul principal în musicalul „Jekyll și Hyde“, el participă la Teatrul St. St. Petersburg de operetă „hit-uri de pe Broadway“, precum și considerentele în Rusia și în străinătate. El este cunoscut telespectatorilor ca Ernst Lubitsch și Mdivani Prince pus în scenă „Pola Negri“, ca Romashov în musicalul „Nord-Ost“, ca Mankustrap „pisică“, și multe alte roluri. Pentru majoritatea artiștilor muzicieni ruși, participarea sa la muzica "The Phantom of the Opera" a fost un adevărat dar. Comentariile publicului spun că Ivan Ozhogin este un fantom ideal.

Hydrangea paniculate phantom - buchet frumos în grădinăHydrangea paniculate phantom - buchet frumos în grădină
De ce să știți care parte a operei interpretează solistul singură?De ce să știți care parte a operei interpretează solistul singură?
"Somnambula" este o operă italiană, creată pentru Rusia"Somnambula" este o operă italiană, creată pentru Rusia