Musical `Ghost` la Moscova: recenzii, unde vine, actori

În 1990, filmul "Ghost" cu Patrick Swayze și Demi Moore în rolurile principale a fost testat cu mare succes. Apoi toată audiența a fost atinsă de povestea, care a vorbit despre existența iubirii adevărate, iar filmul a fost premiat cu două premii Oscar. Și acum, în 2017, ei au decis să reînvie această poveste emoționantă în interiorul zidurilor Casei de Tineret din Moscova (MDM).

Premiera muzicalului "Ghost" de la Moscova

Pentru prima dată această producție teatrală a apărut în Opera din Manchester în 2011. Timp de 6 ani, "Ghost" muzical a vizitat țări precum Italia, Ungaria, Coreea de Sud, Austria, Brazilia, China, Mexic, Argentina, Filipine și chiar Taiwan. Această imagine a provocat o furtună de emoții în public, variind de la lacrimi din cauza nedreptății, terminând cu râsul provocat de frumoasa eroină Ode Mae Brown. Cucerind aproape jumătate din glob, în ​​2016 producătorul britanic Bill Kenright a decis să creeze o versiune mai nouă pentru publicul britanic, ceea ce este remarcabil pentru laconicismul său.

Pe scena legendarului MDM, piesa sa născut sub conducerea regizorului-coregraf Alistair David. Alexey Ivașcenko a adaptat textul vizionarului rus. Grafica virtuală neobișnuită și fascinantă, care face parte din spectatorul muzical, a fost creată special pentru producția în Rusia a studioului "Rocket-Media". Pentru prima dată, mercovzii puteau vedea o istorie muzicală romantică pe 7 octombrie 2017. Lăsând doar comentarii pozitive despre muzica "Ghost" de la Moscova, producția continuă să fie plăcută telespectatorului.

fantoma muzicala in recenzii din Moscova

Muzică în muzică

Veți auzi melodii familiare care sunt reproduse de o orchestră live. Întregul muzical este bazat pe un sunet viu și un echipament muzical de înaltă calitate, capabil să topească fiecare notă chiar și cu cea mai rece inimă.

Plansa muzicalului "Ghost"

Un complot fascinant, care va câștiga în special audiența feminină a publicului, este destul de aproape de film.

În centrul povestirii se află povestea că sufletul unei persoane, după moartea sa, se blochează între lumea celor vii și lumea morților, dacă are o misiune "între oameni". Activitățile se desfășoară în orașul New York. Merită menționat faptul că pe parcursul întregului spectacol începeți să observați cum orașul devine unul dintre eroii evenimentelor care se desfășoară.

Pe scenă, se joacă viața obișnuită a cetățenilor, unde fiecare are propriile grijile și problemele. Principalele personaje ale imaginii sunt norocosul finanțator Sam și talentatul tânăr sculptor Molly. Această pereche de iubitori se mută într-un apartament nou, despre care au visat mult, aici continuă să construiască planuri comune pentru viitor.

Într-o secundă, totul se schimbă atunci când cei dragi devin victime ale unui hoț de noapte la întoarcerea acasă. Drept urmare, Sam moare în brațele lui Molly. În ciuda morții trupului, sufletul tânărului rămâne în lumea oamenilor.

Ulterior, personajul principal descoperă că moartea lui nu este accidentală, dar este planificată de colegul său și cel mai bun prieten - Karl Brüner. Dar cum să-i spui iubitei Molly că acum este, de asemenea, în mare pericol, pentru că acum Karl nu se îndepărtează de fată cu un singur pas?

Introducerea metroul bântuit Sam aduce cunoștințe despre mișcarea obiectelor de gândire în lumea celor vii, precum și o întâlnire cu un, Oda Mae șarlatan psihice, care începe să se audă vocea unei fantome tinere, dă o șansă de a salva Molly.

Cu ajutorul unor noi prieteni, Sam are ocazia să-și răzbune propria moarte și să-i protejeze pe iubitul său. Mergând la cer cu multă senzație de realizare, Sam rostește cele mai importante cuvinte pentru Molly - despre dragostea lui.

bilete pentru fantoma muzicală

Unde este muzica "Ghost" care merge în Moscova?

Celebrul pop-muzical a fost decis să fie plasat în zidurile Moscovei Palatul Tinerilor (MDM). MDM a devenit un loc special pentru producțiile muzicale de mare profil. Pe scena sa au fost umplute cu astfel de picturi celebre ca „Pisici», «Mamma Mia!», «Frumoasa si Bestia“, «Chicago», «Fantoma de la Opera» și multe altele. Toate musicaluri pus pe scena, a avut un succes kolosalny și a câștigat inimile publicului. MDM are o locație excelentă: aproape de centru Moscova, metrou este la câțiva metri distanță. Conducătorii auto pot folosi parcarea subterană. Teatrul MDM poate fi găsit la: metrou Frunzenskaya, Perspectiva Komsomolsky, casa 28.

actori fantomă muzicală

Distribuția muzicală

Actorii din musicalul „Ghost“ sunt alese cu o precizie extremă, atât în ​​acțiune și partea vocală. Rolurile principale au fost alese actori ai teatrului, cunoscut telespectatorilor din musicalul „Cenusareasa“, „Frumoasa și bestia“ și multe altele. Rolurile principale masculine ocupate de Pavel Lev, care a jucat Sam, și Stanislav Belyayev, care a jucat Charles a absolvit de la Moscova Art Theater School. Principalele roluri feminine jucat: rolul lui Molly - Galina Bezruk - finalist al concursului "New Wave" și rolul Oda Mae Brown - Maria Ivanova - Artist emerit al Rusiei, actrita "Satyricon". Actorii din musicalul „Ghost“ a lucrat foarte profesionist și competent.

Musical Ghost în premieră la Moscova

Playbill a muzicii "Ghost" de la Moscova

Această imagine are un program destul de extins de spectacole, actorii sunt gata să-i mulțumească pe iubitorii unei povesti emoționante zilnic. Începând cu data de 7 octombrie și terminând pe 31 decembrie, puteți ajunge la unul dintre principalele evenimente din 2017. Echipa muzicală a realizat un program convenabil de spectacole: de la marți până vineri există șansa de a ajunge la sesiunile de seară de la ora 19:00, în zilele libere, o sesiune de zi este disponibilă - la ora 13:00, seara - la ora 18:00. Astfel, telespectatorii pot intra pe una dintre cele mai sincere și fascinante producții.

muzica fantomă în moscow unde merge

Biletele pentru muzica "Ghost"

La fel ca toate producțiile teatrale de la Moscova, poți cumpăra bilete prin diverse site-uri de bilete, dar, din nefericire, te vei confrunta cu o taxă suplimentară, care, de regulă, nu este suficientă pentru toată lumea. Judecând după recenzii, pe muzica "Ghost" din Moscova, biletele ar trebui să fie cumpărate pe site-urile oficiale MDM și muzicale (prividenie.com). Nu uitați de box-office-ul MDM-ului de teatru, unde, cu siguranță, nu luați taxa de serviciu. La urma urmei, acest lucru va economisi bani de până la 10%. Prețul biletelor pentru muzica "Ghost" începe de la 900 de ruble.

fantoma muzicală de la Moscova

Musical "Ghost" la Moscova: comentarii

Duhul muzical a provocat oamenilor multe emoții. Cineva a încercat să compare muzicalul cu filmul, cineva a văzut ceva nou în producție. Fără îndoială, pozițiile pozitive și negative sunt exprimate pe diferite portaluri, pe forumuri de pe Internet.

Recenzii pentru muzica "Ghost" de la Moscova divizat. Scorul mare a fost marcat de piesa actorului, vocile personajelor principale, pline de volum, sunet adânc și saturat, forțând spectatorului să creadă în fiecare mișcare și fiecare notă. Printre scenele pe care mi le-a plăcut a fost culmea lui Oda Brown și a ansamblului, care a impresionat prin culoarea sa.

Opiniile despre peisaj au fost împărțite: unii au considerat că inovațiile tehnice au contribuit la crearea unei atmosfere de penetrare în poveste, în timp ce alții au fost de acord că peisajul era plictisitor și monoton.

Printre recenziile negative despre muzica "Ghost" de la Moscova a fost așa-numita "scenă cu o roată de olar" pentru melodia principală a lucrării "Melodie neclintită". Mulți au descoperit că momentul descris a trecut într-o manieră jucăușă, astfel că una dintre scenele cheie a pierdut spiritul său romantic.

Ce sarcină a regizorului în filmul "Soldier Jane" actorii au întrupat imaginile eroilor…Ce sarcină a regizorului în filmul "Soldier Jane" actorii au întrupat imaginile eroilor…
Patrick Swayze. Biografie a unei personalități multiplePatrick Swayze. Biografie a unei personalități multiple
Biografie interesantă a lui Demi MooreBiografie interesantă a lui Demi Moore