Filmul "Phantom" (2011). Actori, recenzii, povestiri

În 2011, rulare directorul de proiect Chris Gorak, cu sprijinul producător bine-cunoscut Timur Bekmambetov, care spune despre aventurile de americani restante în Rusia și demonstrează Moscova, Piața Roșie, cluburi de noapte, metrouri, submarin nuclear în râul Moscova și Gosha Kutsenko călare. În filmul "Phantom" (2011), actorii au dat tot ce este mai bun.

Gosha Kutsenko

Speranțe nejustificate

Ora cea mai neagră, a câștigat în variațiile naționale ale numelui „Phantom“, pentru premiera a fost pozitionat ca un proiect destul de ambițios și așteaptă cu nerăbdare să. Se pare că va confirma din nou declarația potrivit căreia "un film în care exterminarea în masă a omenirii va fi demonstrată, prin definiție, nu poate fi rea". În plus, principala locație a imaginii a fost capitala Federației Ruse, care a dat speranța că compatrioții ar avea ceva de privit. Acești factori sunt întărite de participarea T. Bekmambetov ( „Hollywood-ul nostru“), care nu ar fi trebuit să lase să cadă în noroi Mamei Rusia. Ca urmare, filmul "Phantom" (2011) nu a salvat actorii castei internaționale, nici factorii menționați mai sus. Filmul a devenit o excepție neplăcută, fiind poveste foarte pretențios care conține pondere semnificativă iluzii sinceră și masa incoerențelor din narațiune. Evaluarea benzii IMDb: 4.90, recenziile sunt în mare parte negative.

Cea mai întunecată oră

Descrierea complotului intriga

Istoria nu a început deloc deloc. O pereche de tineri programatori americani, Sean (Emil Hirsch) și Ben (Max Minghella), care a scris o aplicație promițătoare care le permite să-și găsească prieteni din întreaga lume, vin la Belokamennaya pentru a discuta despre posibilitatea finanțării invenției. Dar partenerul lor de afaceri (Joel Chinnaman) refuză să coopereze. Băieții merg într-unul din cluburile capitalei pentru a distruge dezamăgirea unei părți echitabile de alcool. Acolo se întâlnesc cu compatrioții Anne (Rachel Taylor) și Natalie (Olivia Thirlby). În filmul "Phantom" între timp vine noaptea, iar în cea mai întunecată oră, planeta suferă un atac teribil al străinilor. Străinii sunt bile strălucitoare fantomă, devorând electricitate și oameni uciși. Persoanele principale reușesc să se ascundă în subsolul instituției. Și când cinci zile mai târziu riscă să vină la suprafață, ei văd că în lume există o adevărată apocalipsă.

Avantajul fără îndoială al producătorilor de bandă este evitarea interpretării populare a realității rusești. În filmul „Fantoma“ (2011), actorii nu denaturează limba maternă nu participă la cântece în jurul unui foc de tabără sub Balalaika și ospețe cu utilizarea abundenta de vodca.

Actori ai filmului

Măiestria interpreților

Jocul filmului "Phantom" (2011) a fost supus unor critici nemiloase din partea reviewerilor. Unii au susținut că nu a fost deloc. Ce o diferență în experiența interpreților, indiferent dacă în șablonul prescris de caractere, dar personajele au transformat în mod voit emoțională, iar comportamentul lor tipic pentru o bandă de-dezastru uitat neconvingătoare și plictisitoare. Caracterele personajelor sunt fatale inexpresive. Și această trăsătură deplorabilă se referă la toată lumea, de la nucleul întregului ansamblu de actori Emil Hirsch la ocazionalul Arthur Smolyaninov. Cu toate acestea, dacă nu ar fi fost prezența în "Fantoma" lui Emil Hirsch, s-ar putea crede că ați fost în vizionarea unei imagini independente. Cu siguranță, actorul a fost de acord să participe la proiect din cauza cunoștințelor sale despre regizor în timpul producției câinilor Dogtown.

Shot din film

Două grupe de caractere

În general, toți eroii banda pot fi împărțiți în două grupuri distincte. Cei care joacă rolul de americani care au fost ieri turiștii care au venit să se odihnească, iar acum servesc în rolul de luptători reale pentru supraviețuire, gata să se stabilească capul într-o luptă cu extratereștrii sferice. Și ceilalți actori ai filmului „Phantom“ (2011), care joacă împreună-ruși sunt incredibil adaptate de locuitori capabili de trei zile pentru a transforma casa într-o cetate, și să elaboreze o armă valabilă pentru a distruge străinilor.

Eroul Kutsenko cu sloganul "Nu avem unde să ne retragem. Pentru noi Moscova este mai bine lăsat fără comentarii. Boazul pe un cal adevărat în armură ar trebui să întruchipeze patriotismul locuitorilor din Federația Rusă, dar va afecta patosul hipertroficat. Deși rușii din film sunt mai inteligenți decât vizitatorii străini în capitală. De exemplu, dacă comparați Vika (Veronica Vernadskaya) și aceeași Natalie, atunci prima a fost inventivă și inteligentă, iar a doua - o isterică specială. Inventatorul rus Serghei (Dato Bakhtadze) este standardul acestui om de știință entuziast, deși oarecum nebun.

Biografie star: Gosha Kutsenko - unul dintre cei mai cunoscuți actori ai timpului nostruBiografie star: Gosha Kutsenko - unul dintre cei mai cunoscuți actori ai timpului nostru
Musical `Phantom of the Opera`: comentarii, recenziiMusical `Phantom of the Opera`: comentarii, recenzii
Filmul `Marea Neagră`: recenzii și recenziiFilmul `Marea Neagră`: recenzii și recenzii