`Centipede uman` - recenzii despre prima și a doua parte a filmului

Filmul „The Human Centipede“, din care comentarii nu a strălucit lauda sau admiratie pentru abilitatea de director, la box-office și nu o „lovitură“, deși este încă pe buzele tuturor. Furios pentru un film neobișnuit în genul "ororilor", la început, oamenii nu s-au răspândit prea mult despre ce dezgust a provocat de fapt filmul dintr-o audiență adecvată.

Desigur, inovațiile și mișcările originale în artă vor fi întotdeauna apreciate, dar vor exploata imagini absolut nepotrivite, fără a încerca să le pună pe o poveste - nu e doar talentat. recenzii centipede umaneAspectele pozitive ale filmului, bineînțeles, au fost, dar, în general, este imposibil chiar să se măsoare care val de neînțelegere și dezgust a "Centipedului uman" sa întâlnit. Recenzile criticilor de film nu au fost, de asemenea, foarte entuziaști, deși filmul a fost foarte promițător. Deci, este filmul atât de dezgustător așa cum este descris?

Americanii sunt de vina pentru tot

Răspunsul la această întrebare va fi fără echivoc: da, este atât de dezgustător "Centipedul uman". Review-uri, chiar îndrăgostiților cele mai sofisticate de toate (de exemplu, „elefant verde“), ciudat și neobișnuit și striga că filmul nu poartă absolut nici o valoare artistică sau de ideologie, dar care acționează este egal cu nivelul de script-ul, care este practic inexistentă. Filmul filmului se desfasoara in jurul temei necinstite a calatoriei fara succes a doi turisti americani catre Germania rautacioasa pentru nemtii germani. Desigur, cel puțin superficial, pentru a învăța limba germană înainte de călătorie, fetele nu s-au deranjat, pentru că numai engleza ar trebui să cunoască toți oamenii din lume. De aceea, turiștii ghinioni intră într-o situație neplăcută, cauzată de ignorarea limbajului și a mentalității locale, precum și de lipsa instinctelor de bază de supraviețuire. Cu toate acestea, după cum arată practica, dezvoltarea parcelei este pur și simplu imposibilă fără naivitatea și prostia americanilor.

recenzii omului centipede ale filmului

Problema nu vine singur, mai ales când sunteți din SUA

De fapt, este greu să descrii ce înseamnă filmul "Human Centipede". Opinii ca și cum ar fi sugerat la noi: despre orice. Acești turiști ghinioni au ajuns într-un accident și au decis să meargă să caute ajutor, în ciuda faptului că a început să plouă puternic. Accidentul a avut loc, desigur, în pădure, aparent pentru că anturajul unui film de groază reală poate fi creat doar acolo. Femeile tinere americane nu au vizitat pentru o clipă ideea de a aștepta ploaia în mașină, imediat s-au grăbit să se întâlnească cu salvarea efemeră în pădurea pădurii. Nu e de mirare că în pădure au descoperit o casă cu o viziune foarte neplăcută și chiar repulsivă. O impresie proastă a unui bărbat necunoscut nu a împiedicat fetele să ia un pahar de apă din mâinile lor, apoi să cadă inconștient din pastilele de dormit adăugate la apă. Aceeași poveste poate fi văzută în sute de picturi similare, dar este uimitor cât de departe o aduce "Centipedul omului". Opinii despre film cel mai adesea și să se concentreze asupra nivelului intelectual al personajelor principale și absența completă a complotului.

om centipede 2 comentarii

Imaginația bolnavă și visele copiilor unui chirurg

Nimic film bun nu se termină, pentru că un sfârșit fericit ar contrazice principiile genului. Proprietarul ciudat al casei se dovedește a fi un adevărat maniac cu idei nesănătoase, care este, de asemenea, un chirurg concurent și un amator care face experimente pe oameni. Într-un laborator confortabil, japonezul care a supraviețuit din mintea unui german vechi, se așteaptă ca un japonez care nu cunoaște niciun cuvânt, cu excepția abuzului în limba sa maternă. Dupa ce am adunat intreaga companie impreuna, chirurgul in engleza rupta le spune ca va face din ele un fascinant fel de centipede umana. Modul în care avea de gând să o facă, nu va visa o persoană normală, chiar și în cel mai rău vis. Coaserea străinilor experimentali împreună, prin combinarea "spatelor" lor cu gura celuilalt, chirurgul rabin nu a putut găsi un loc de bucurie când experimentul său a fost încununat cu succes. Prin acest punct, spectatorul înțelege deja că vizionarea "Centipedului Uman" ar putea fi limitată la familiarizarea cu remorca.

centipede omului 3 comentarii

Mai rău, poate chiar

În ciuda recepției rece a criticilor și criticilor de film, Centipeda umană 2 a apărut curând. Recenzile despre film nu s-au îmbunătățit deloc, și chiar faptul că numărul de persoane cusute împreună a crescut semnificativ. Se spune că a doua parte a filmului este chiar mai dezgustătoare decât prima, iar complotul din ea se înrăutățește și mai serios. Deși, ar părea - mult mai rău? Dar Tom Sixx știe unde, și merge cu încredere în această direcție. Mai mult, el a fost atât de încântat să exploateze ideea nesănătoasă de intestin comun pentru mai multe persoane, încât a început să filmeze imaginea "Human Millipede 3". Recenzile fanilor de film care au fost destul de norocoși să se familiarizeze cu primele două părți sunt deja pline de premoniții de ceva complet anormal. Mulți oameni cred că altceva este imposibil să scadă din acest subiect, dar Tom Six doar zâmbește furios. Cine știe, poate că acum își va coase un mic oraș, iar protagonistul inadecvat va deveni primarul local.

film Centipedul uman 2 comentarii

Colțuri de nebunie și respingere a maselor

Imaginea lui Tom Siks este puțin probabil să fie prezentată într-un film, iar vânzarea de discuri licențiate este oarecum foarte lentă. Poate de aceea regizorul jignit a decis să se răzbune pe lume, dându-i mai multe bucăți de centipede? Lansat în 2011, „The Human Centipede 2“, care comentarii au fost chiar mai rău decât pe prima, a zguduit imaginația cinefililor de astăzi, dar nu într-un sens revoluționar. Tom Six nu este adus la cinema este nimic nou, dacă numai pentru că ideea lui aparent originală nu sa scufundat în cel mai bun peisaj de calitate și actori de joc absolut obscen. Unii spectatori au glumit că actorii sunt împușcați în filmele regizorului exclusiv pentru mâncare, iar mulți cred serios că Sixx îi șantajează. Iubitorii de roluri excentrice de la Hollywood este completă, dar aproape nimeni dintre ei s-ar fi gândit chiar și citit scenariul, „Centipede“, să nu mai vorbim de participarea directă la filmarea de imagini discutabile. Deci, filmul "The Millipede Human 2" (recenzii care sunt foarte, foarte nefolositoare) a fost inițial sortit eșecului.

recenzii centipede ale criticilor

Coloranți, dar nebuni

Fie ca atare, personajele negative ale lui Tom Siks sunt foarte colorate. Actorul lor, desigur, nu trage imaginea la un nivel cu totul nou, dar cel puțin nu forțează spectatorul să scuipă pur și simplu pe film. De exemplu, ticălosul din prima parte și-a justificat actul și dorința de a conecta oamenii în mod ciudat cu dragostea sa pentru câinele mort. Jocul actorului sa dovedit a fi foarte carismatic, dar, probabil, de aceea nu vrea să vadă mai mult în niciun film. Principalul ticălos, care apare în a doua parte, suferă de o tulburare mentală evidentă și este, de asemenea, un întreg depozit de mers pe jos complexe de inferioritate. Ambele personaje sunt destul de interesante, dar scenariul imaginii încă nu le permite să se dezvăluie în mod corespunzător. La privitor, răufăcătorii provoacă dezgust sau chiar dorința de a scăpa departe și aceasta este cea mai bună dovadă a nivelului de a acționa.

Contingent și public țintă

Este greu de spus pentru cine a fost filmat filmul "Human Centipede". Comentariile criticilor ne spun că filmul a fost adoptat la fel de rău aproape peste tot, fără a fi plătit complet la box office. Fanii celor mai neobișnuite și nu prea sănătoase pot găsi chiar ideea imaginii destul de interesantă, dar pentru ao înțelege, nu este necesar să urmăriți întregul film. „Centipede uman“ greață și refuzul grețoasă să se uite la imaginile de acest gen, dar după vizionarea francizei „Saw“ pare bun și pufos.

De ce a șocat estetic filmul "câinele andaluz"?De ce a șocat estetic filmul "câinele andaluz"?
`Locuri de munca: Imperiul ispitei `. Recenzii ale filmului`Locuri de munca: Imperiul ispitei `. Recenzii ale filmului
Comentarii: "Riftul lui San Andreas". Recenzii ale criticilor de film, povestiri și…Comentarii: "Riftul lui San Andreas". Recenzii ale criticilor de film, povestiri și…