Filmul "Intuiție". Recenzii pentru o comedie magică de Crăciun romantic

Toată lumea, cel puțin o dată în viața sa, a auzit o frază de capturare că căsătoriile, indiferent de circumstanțe, sunt comise în ceruri. Această afirmație poate caracteriza pe deplin comedia romantică a lui Peter Chelsoom "Intuiția" (2001). La urma urmei, rolurile principale în acest film nu au fost interpretate de starul din Pearl Harbor Kate Beckinsale și de continuatorul dinastiei actorului John Cusack, iar înălțimea sa este valabilă. Potrivit experților în film în răspunsurile la filmul "Intuiție", complotul său simplu este răsucite în jurul diverselor accidente. Evaluarea proiectului în conformitate cu versiunea IMDb este de 6,90, pentru MPAA - PG-13.

Omoară soarta

Filmul „Intuition“, recenzii, publicul este poziționat ca un film frumos, spune povestea a modului în care un cuplu de tineri găsi reciproc, după ce a pierdut, în căutarea de aproape un deceniu, în care alege pentru un alt cuplu pentru unele inspirație de mai sus. Imaginea începe și se termină în Ajunul Crăciunului, această lucrare amintește Peter Chelsoma publicul intern favorit Crăciun hit „The Ironia sorții, sau vă puteți bucura de baie ta“. Datorită faptului că este vorba de vicisitudinile vicleni, care reduce si se raspandeste eroi, ei persistent nu dau importanta cuvenita, si se bethought repede numai atunci când forțat să meargă în jos pe culoar cu un alt ales.

recenzii ale filmului

Descrierea succintă a terenului

Povestea (recenzii și fotografii ale actorilor din filmul "Intuiția" din articol) este cunoscută de majoritatea spectatorilor, deoarece au trecut șapte ani de la lansarea benzii. Totuși, amintirea detaliilor istoriei nu va fi superfluă. Personajele principale - un nativ din Statele Unite, Jonathan și un cetățean britanic de Sir, care trăiesc în New York, se întâlnesc accidental la un magazin în timpul unei vânzări înainte de Crăciun. Tinerii petrec mai multe ore împreună și acordă o soartă plină de voință pentru a decide: sunt destinate să se întâlnească din nou într-o metropolă de milioane de dolari? Fata își scrie numărul de telefon pe coperta romanului de Gabriel Garcia Marquez, după care preia cartea la librăria de mâna a doua. La cererea lui Sir Jonathan îi părăsește detaliile de contact pe o bancnotă de dolar, achitând-o imediat în chioșc. După ce a făcut simple manipulări, eroii fac parte să caute o notă separată și o carte și să se întâlnească din nou.

cadru din filmul

Viziunea autorului

Această întoarcere a complotului a provocat neînțelegeri printre mulți comentatori care și-au exprimat uimirea în răspunsurile lor la filmul "Intuiție". Desigur, iubitorii de risc încă întâlni, ci prin voia scenaristul imagine Marc Klein ei trebuie să treacă printr-o mulțime de răsturnări de situație și se transformă amuzante, să ia în mod periodic loc literalmente în pasul unul cu celălalt și să rămână nedetectate. Spre punctul culminant al aluziilor amuzante soarta va fi oferta excedentară, dar personajele încă nu pot încheia între ele, în brațele râvnit. Pe această caracteristică a dezvoltării narațiunii, o atenție deosebită este acordată criticilor în răspunsurile la filmul Intuiție. Ei subliniază faptul că o comedie romantică are nevoie de o intonare mai emoționantă sau mai pronunțată, lovitivă. Potrivit opiniei lor autoritare, dacă în cinematograf a existat mai mult melodramatică, a avut un succes mai important în America de Nord.

Filme și

Fără dreptul la un sfârșit tragic

Finalul benzii, desigur, este previzibil încă de la început, deoarece imaginile de Crăciun și de Anul Nou nu au dreptul la un final rău. Cu toate acestea, mulți autori au menționat în răspunsurile la filmul "Intuiția" că vizionarea unui film nu trebuie să se datoreze surprizelor neașteptate, ci datorită complotului ca atare. Cel mai adesea, atunci când proiectul este împușcat în conformitate cu scenariul șablonului, este sincer plictisitor să îl privim. Prin urmare, debutul în întruparea scenaristului Mark Klein, a folosit șansa sa de a excela. O mulțime de umor bun și situații amuzante nu vor lăsa spectatorul să adoarmă.

actori și roluri de film și

Ansamblul actorilor

Regizorul Peter Chelse a lucrat nu mai puțin minunat. Datorită talentului său, criticii nu pot spune că cel puțin un interpret de la distribuție a jucat slab. Se pare că, în plus față de aceștia, nimeni nu ar putea să se obișnuiască atât de convingător cu rolul. Desigur, a fost foarte riscant pentru a atrage comedie romantica Eugene Levy, care a fost ferm înrădăcinată imaginea de tip sprightly tatălui care a iubit plăcintă cu mere.

Opinii despre filmul actori „Intuition“, scrisă mai ales într-un mod pozitiv, deși unii autori au îndrăznit să spună că personajele centrale ale interpreților uitat sumbre. Cute John Cusack ( "Con Air", "1408", "identificare") și frumoasa Kate Beckinsale ( "Van Helsing", "Underworld") se confruntă cu o sarcină descurajantă. La urma urmei, pentru a juca personaje care au venit astfel încât să nu-l în prima zi a reuniunii de a iubi, nu este potrivit unul de altul chiar și în exterior, fără a afecta tangibil atractie fatala, este foarte dificil. Dar, uneori dificil de a descrie iubirea fără un partener, vorbind despre asta cu prietenii, dar în fiecare zi merge la culcare cu mireasa si mirele intermediar.

scena de dragoste în filmul

Nu pentru un cinematograf

Nu este un secret că succesul unei comedii romantice este un film foarte important. Zăpadă, timpul apărut în cadru, peisajele înconjurătoare, peisajul în mod corespunzător - totul funcționează pentru a distrage atenția telespectatorilor de defecte și detalii minore. Din bugetul inițial modest al benzii, creatorii au stors totul cât mai mult posibil. Observatorul este puțin probabil să observe că acțiunea are loc în trei sau patru locații, iar episoadele intermediare sunt împușcate pe străzile reale din New York. O alta componenta ii acorda privitorului o atmosfera romantica - schema omniprezenta de culoare roz. Predominanța acestor nuanțe acționează relaxantă și liniștitoare.

Filmul "Intuiția" revizuiește experții cinematografiei făcute un verdict fără echivoc, ar trebui recomandat pentru vizionare. Dar cel mai bine este să urmăriți o comedie într-o atmosferă confortabilă în casă cu a doua jumătate, deoarece banda surprinde și captivează, te face să plângi și te face să râzi. Această gamă de emoții nu este pentru cinema.

Evaluarea celor mai amuzante comedii: înveselește-teEvaluarea celor mai amuzante comedii: înveselește-te
John Cusack: filmografie. Cele mai bune filme cu John CusackJohn Cusack: filmografie. Cele mai bune filme cu John Cusack
Kate Beckinsale (Kate Beckinsale): biografia și filmografia actrițeiKate Beckinsale (Kate Beckinsale): biografia și filmografia actriței