Recenzii ale filmului "Luck of Logan". Revenirea triumfătoare a lui Stephen Soderbergh

Noul proiect de Steven Soderbergh în 2017, care a marcat revenirea regizorului la un film mare, spune povestea unui jaf nebun, bate Charles Tatum, D. Craig și drivere A..

Comedie melodramatică

Toată acțiunea benzii pare atât de ridicolă încât ar trebui să fie o comedie creată de un cinematograf intelectual. merit grave „Mult noroc Logan“ recenzii ale filmului se numește combinație armonioasă ușurinței imponderabilitate „basm“, despre cu seriozitate impresionantă directorul parabole sociale ale oceanului. În ciuda rating de IMDB: 7.10, imaginea din SUA a acoperit abia dacă bugetul modest, dar a fost acordat critici demne de laudă. În opinia lor autoritar, Soderbergh transformat jucaus comedie melodramatic, vesel despre gangsteri, deși fără prea mult fabulă intrigi.noroc recenzii logan ale filmului

Hollywood Camback

Cu mai bine de patru ani în urmă Steven Soderbergh El a aruncat în abisul disperării o milă de militari de fani, cu o declarație despre plecarea din filmul de televiziune. În această perioadă, el a excelat, lucrează în format TV, a creat mai multe cartele de telecabină și o serie de succes "Spitalul Nickerbocker". Pana anul trecut triumful adevărat admiratori ai cinematografiei a revenit în sistem, eliminând filmul „Logan Luck“ (2017), potrivit datelor inițiale, pur și simplu, sortit să fie un hit. Directorul compară noul proiect cu „prietenii Ocean Eleven“, asa ca realizatorii analiza comedie este, de asemenea, nu timid pentru a trage paralele. În comparație lor din prima imagine a fost un romantic, dramatică și spectaculoasă, iar distribuția ansamblu - carismatică și mai strălucitoare decât în ​​„Norocul lui Logan.“ Recenziile filmului, însă, recomandă prezentarea benzii ca ghid pentru universitățile cinematografice. Montajul deliciilor și unghiurile selectate filigran sunt atât de ușor încât ele pot servi ca un instrument de antrenament și un exemplu de imitație.

castiga filmul logan 2017

O farsă intrigantă

Singurul secret al filmului "Norocul lui Logan" (2017) este identitatea autorului casetei. Oficial, scenaristul este britanic Rebecca Blunt, dar majoritatea arbitrilor sunt siguri că o astfel de persoană nu există. Există o opinie că, de fapt, povestea a ieșit din stiloul Soderbergh, care nu este primul care se ascunde în spatele unor pseudonime. Zvonul nu este greu de crezut, ca dramaturg-debutant, nici unul dintre echipajului nu a văzut toate comunicat cu scenarista prin e-mail.

În același timp, recenzii ale filmului "Norocul lui Logan" sunt numite scenariul uneia dintre cele mai bune părți ale imaginii. El este dialogul genial, verificat, spumant, inteligent, comunicare competentă a complotului și personajelor și decorat cu culoarea locală. În cea de-a doua versiune a celui care se ascunde sub numele de Rebecca Blunt menționată, soțul prezentatorului TV vizionar Jules Esner. În orice caz, experimentul autorului a fost de 100% de succes.

norocul logan actori

"Norocul lui Logan" introduce spectatorul la personajele principale - doi frați și o soră. Cel mai mare dintre ei - stîngace Jimmy (Channing Tatum), a fost o dată cel mai bun jucator din echipa de fotbal a școlii, rezultatul nu va face cariera și a ratat soția (în rolul lui Katie Holmes bitchiness), să-și piardă o fiică. Fratele mediu, care a visat să devină erou Clyde (A. Driver), și-a pierdut mâna în Irak, acum lucrează ca barman, în ciuda handicapului. Sora lor mai tineri (Riley Keough, strălucească în „Hobbyhuren“) moda stilist de sine a văzut, dar din cauza vicisitudinilor funcționează în manichiurist salon local.

Familia este urmată de o serie de eșecuri. În momentul în care Jimmy își pierde locul de muncă, decide să jefuiască stadionul, care găzduiește competiții NASCAR. Pentru ajutor, el se întoarce la fratele și sora lui și sunt de acord să-și realizeze ideea. A rămas pentru mici - trei criminali nou-ar trebui să fie eliberat din închisoare un condimentată, pyromaniac neliniștite profesionale Joe dame (nerecunoscut Daniel Craig). Înșelătoria se dovedește a atrage eroi Hilary Swank, Seth McFarlane și unul dintre recentele "Răzbunători" - Sebastian Stan.

norocul de poveste logan

Ansamblul actorilor

În "Norocul lui Logan" actorii sunt magnifici. Channing Tatum recent nu a încetat să mulțumească galeria unor roluri diverse, memorabile și vii. Antreprenorul are experiență în lucrul cu frații Cohen, M. Vaughn, B. Miller și K. Tarantino, totuși, Soderbergh la descoperit ca pe un artist versatil capabil să realizeze realist pe ecran o imagine comică și dramatică. Jimmy Chenning a reusit sa combine o multime: eroul este comic, amuzant, dar peste noapte albastru si realist.

Adam Driver - talentul imens al actorului, graced de prezența lucrării lui D. Nichols, M. Scorsese, T. și D. Gilliam Jarmusch, excelent jucat de fratele său cu situația.

În același timp, în cazul în care conducătorul auto și exemplară Filmografia lui Tatum a confirmat statutul de interpreți talentați și flexibil, atunci ce poate fi de așteptat de la Craig nu a putut înțelege. Un astfel de spectator Daniel nu a văzut exact. Blonda revăzută cu ochi albaștri, Joe Babach, în tratamentul lui Craig este o bestie adevărată. Potrivit criticilor din recenziile filmului "Succesul lui Logan", Soderberg știe cu adevărat cum să descopere noi fațete de talent.

În plus față de trio-ul uimitor menționat mai sus și fermecătorul Kio, comedia conține, de asemenea, multe fețe faimoase - unele în cameouri hilare, altele ca personaje secundare. Fiecare dintre membrii ansamblului benzii introduce ceva în narațiune.

Seria "Spitalul lui Knickerbocker": actori și roluriSeria "Spitalul lui Knickerbocker": actori și roluri
`Super Mike` - actori și trăsături ale filmului`Super Mike` - actori și trăsături ale filmului
Totul despre stea: Steven MoyerTotul despre stea: Steven Moyer