"Puștiul de pe mașină". Recenzii pentru noul proiect al lui Edgar Wright

thriller muzical răutăcios despre șoferul tânăr talentat nebunește, forțat să lucreze pentru bandiți, băncile jaf vânate detonat teatre de vară. Box office la 226 904 741 $, o proporție mare de comentarii pozitive și entuziasmul publicului de masă, ceea ce se reflectă într-o revizuire a filmului „The Kid în unitatea“ - toate componentele stresului succesul imens de muncă noi de Edgar Wright.

Cel mai interesant vizionar al timpului nostru

În cele din urmă, sa produs o descoperire completă în piața hollywoodiană a unuia dintre cei mai promițători regizori - Edgar Wright. În Anglia, regizorul britanic este cunoscut ca autorul filmelor de parodie "Armageddetz", "Tipul de polițiști duri" și "Zombies numit Shawn". Spectatorul american a aflat despre talentul său după lansarea comediei "Scott Pilgrim vs All". Stilul creativ unic al vizionarului a fost apreciat atât de regizorii remarcabili, cât și de publicul larg. Pentru a-și confirma statutul, directorul a decis să ia scaunul directorului.

Recenzile filmului "Kid on the Drive" (2017), lăsate de experții din industria cinematografică, conțin informații despre procesul de pregătire. Se spune că, timp de aproximativ două luni, Wright și toți membrii echipajului s-au uitat la proiectele care îi inspiră să creeze banda. Printre astfel de picturi: "Lucrare italiană", "Punctul de fugă", "Bullitt", "Brothers Blues", "Driver" și chiar "comunicarea franceză".copil pe revizuirile șoferului

Descrierea succintă a terenului

Așa cum revizuirile spun, "Kid pe șofer" a fost împușcat în SUA, așa că într-o oarecare măsură continuă linia "Scott Pilgrim". În centrul istoriei narativă a confruntării cu tinerii maniere slăbănog hipster și „băieții răi“, care întruchipate pe ecran Pinup brutală D. Fox, D. Hamm și K. Spacey.

Principalul personaj - un băiețel pe nume Malysh (Ansel Elgort) - are abilități înnăscute de conducere extremă. Estimându-și potențialul, tipul este recrutat de puternicul bandit Doc (Kevin Spacey), care planifică o serie de jafuri bancare în mijlocul unei zile albe. Are nevoie de un sofer virtuos. Pentru copil, activitatea ilegală deranjează, dar este obligată să respecte condițiile acordului cu criminalul. Tratatul se apropie de final, dar Doc, desigur, nu intenționează să lase drumul protagonistului, care a devenit un "talisman norocos" pentru întregul grup criminal. Apoi, la Micuț vine înțelegerea că trebuie să facă ceva pentru a ieși din cercul criminal și pentru a se proteja pe sine și viața iubitei lui Deborah (Lily James).baby pe recenzia conducătorului auto al filmului

Furajul ironic

Wright este în primul rând un comedian - așa cum spun criticii. "Kid pe șofer", prin urmare, nu ia prin efecte speciale, ci printr-o combinație armonioasă de umor și dramă ironică. Actorii remarcabili Hamm, Spacey, Fox și alții se bucură de acest proces cu plăcere, jucând elemente criminale colorate. Caracterele lor atât mortale și hilare, privitorul rade alternativ și experiențe pentru personajul principal, vlipshego în probleme cu gangsteri nechibzuit și feroce. Imaginea poate părea inițial blajin, dar mai aproape de punctul culminant al numărului de cadavre începe să provoace îngrijorare pentru viața copiilor și Deborah. Sunt în pericol de moarte. În același timp, situația este prezentată cu o cantitate echilibrată de ironie, care atenuează șocul imaginii sângeroase. Spectatorul care urmează perioada britanică în activitatea regizorului știe că este capabil să amestece cu succes umorul și moartea. Pe "chipul" acestui autor, mulți comentatori subliniază în răspunsurile lor despre "The Kid on the Drive" (2017).copil pe șofer 2017 comentarii

Rolul executiv

În comedie, a fost asamblată o castă fină. A fost important ca regizorul să găsească cel mai bun interpret al rolului principal. Ca urmare a turnării prelungite, imaginea copilului a fost încredințată lui Ensela Elgort, cunoscută de telespectator pe seria de picturi "Divergent". Artistul sa obișnuit perfect cu imaginea unui hiperterminal austriac, expresia facială este aproape întotdeauna infantilă și detașată, urechile sunt mereu căști. Însă privitorul va înțelege în cele din urmă motivul acestui comportament. Potrivit lui Wright, pe umerii lui Ansel a ținut întregul film, iar actorul se descurcă cu succes cu o astfel de sarcină crucială. Recenzile despre "Kid on the driver", scrise de critici, echo directorul. În ei, regizorii constată faptul că Elgort nu numai că nu a fost confuz, interacționând cu venerabili profesioniști de a acționa, dar uneori ia bătut în centură.copil pe film drive 2017 comentarii

Acționând înlăturarea revendicărilor

Artistul rolului protagonistului iubit este de asemenea potrivit cu mintea. englezoaică Lily James spectatorul își amintește de versiunea recentă a ecranului "Război și pace" și de descendența lui Kenneth Branagh. Personajul din incarnarea sa este spontan, ironic și o pereche ideală pentru protagonist.

Realitatea crudă a imaginii a fost portată de Spacey sub forma unui Doc formidabil, Fox sub forma unui socialist maniacal. Hamm - steaua "Madmen" - a lucrat foarte bine. Al doilea plan este decorat John Berntal și Flea din grupul Red Hot Chilli Peppers. Apropo, după cum au observat cu succes recenziile despre "The Little One on the Drive", aproape toate scenele cu adevărat ridicole ale filmului sunt jucate cu prezentarea unor astfel de personaje.copilul de pe criticul criticilor

Aproape musical

Cea mai puternică parte a proiectului Edgar Wright este muzicalitatea sa cuprinzătoare. Coloana sonoră selectată aproape nu se oprește aproape niciodată, așa că de multe ori comentariile despre "Kid on the drive" compară comedia cu un muzical.

Umorul englezesc, gravitația spre versurile pe marginea absurdității, formalismul inspirat și aroganța naivă sunt principalele componente ale stilului individual al vizionarului. De aceea, "Kid pe șofer" - un adevărat tratament pentru generația mai tânără de telespectatori. Film ideal pentru o distracție ușoară a unei companii prietenoase.

Predicția lui Edgar Cayce despre AtlantisPredicția lui Edgar Cayce despre Atlantis
Mary Elizabeth Winstead (Mary Elizabeth Winstead): filmografie, biografie și viața personală a…Mary Elizabeth Winstead (Mary Elizabeth Winstead): filmografie, biografie și viața personală a…
"Eliberați-ne de cel rău". Actori de trei filme cu același nume"Eliberați-ne de cel rău". Actori de trei filme cu același nume