Filmul "Geostream" - recenzii ale publicului, observații și fapte interesante

În filmul „Geostorm“ părea să aibă toate ingredientele pentru a impresiona ratat catastrofe de vizualizare la nivel mondial: actori populare, un buget decent și o amenințare clară la adresa existenței umane în complot. Cu toate acestea, chiar înainte de premiera în proiectul America de prezis eșec la box-office: banda, care să-l lase pe seama marilor scene de distrugere și haos, în loc de a încerca să se așeze pe două scaune.

Pipete de producție

Dean Devlin, un asociat de lungă durată al eminentului Roland Emmerich - maestru în crearea de catastrofe de distrugere pe scară largă și omenire, de fiecare dată când se echilibrează pe punctul de a distruge, încă coapte pentru propria sa experiență directoriale. Autorul scenariului pentru "Zilele Independenței" și "Godzilla" atingând și ridiculos din 1998 a decis să nu reinventeze roata. Așa cum spun spectatorii, "Geostream" spune despre același lucru. Apropo, scenariul pentru film a ieșit, de asemenea, sub podul lui Devlin. Inițial, majoritatea comentatorilor nu au avut nicio îndoială că debutul regizoral al lui Dean va fi uneori inferior oricărei creații a lui Emmerich. Această tendință este accentuată de majoritatea spectatorilor în recenziile despre filmul "Geostream".
comentarii geoshtorm ale spectatorilor

La etapa de producție, pictura sa mutat de la studio la studio pentru o lungă perioadă de timp, de la producător la producător, scenariul original a experimentat o mulțime de ajustări la aceste intervale. Creatorii au pierdut, de asemenea, cu reclama: prin remorci a fost deja clar că, la demonstrație, elementele de salvare vor economisi.

Resuscitarea nereușită

Destul de ciudat, dar aproape în fiecare an în rulare o imagine care pare a fi iremediabil târziu cu aspectul lor. Salvați acest produs nu poate nici efecte speciale costisitoare sau actori celebri, nici impresionant de vizualizare - suflă din speranțe neîmplinite și ambiții irosite în zadar. Sincer, la triumful filmului dezastru Dean Devlin nimeni nu a pus un ban, prea multe au fost obstacole în calea punerii în aplicare a ideilor autorului.

Dar versiunea finală a surprins chiar spectatorii nesimțitori - pesimiști. Comentariile și recenziile lor despre Geostream (2017) spun că o astfel de bandă ar putea fi relevantă și interesantă la mijlocul anilor 2000, dar nu în 2017. Acest lucru a fost înțeles și de grupul de producție, care în etapa finală a procesului de fotografiere a încercat să atragă pentru salvarea proiectului Jerry Bruckheimer și echipa sa de specialiști. Două săptămâni de corecție a filmului au costat mai mult de 15 milioane de dolari. Eforturile producătorului american de televiziune și de film nu au fost modificate în mod special de situație. Recenzile "Geostream" (2107) și ratingul IMDb de 5.70 indică inutilitatea lucrărilor de salvare a proiectului. filmul geoshtorm examinează spectatorii

Istorie în centrul intrigiului

Linia de complot a "Geostream" analizează opiniile spectatorilor comparativ cu cinematografia. Narațiunea conține o catastrofă globală, și sci-fi de pe stația spațială, și un thriller politic despre teorii ale conspiratiei si poveste melodramatic distruse după ce reunește familii. Dar datorită poziției slabe a scenariului, niciuna dintre aceste linii nu este implementată calitativ.

Acțiunea benzii are loc în viitorul apropiat. După o serie de dezastre naturale distructive, eforturile unui grup internațional de oameni de știință au creat sistemul de satelit "olandez", capabil să ajusteze condițiile meteorologice. Omenirea este protejată de puterea distructivă a tornadelor, a tsunami-urilor și a altora. Dar gestionarea complexului sinoptic din interiorul lacrimilor. Ca rezultat, Jake Lawson - inventatorul-șef al "Olandezului" - este suspendat de la locul de muncă. După un timp scurt, sistemul nu reușește. Fratele protagonistului - Max - înțelege, că aceasta este o sabotaj, care vizează provocarea geostream și schimbarea completă a condițiilor climatice ale planetei. Doar Jake îl poate găsi pe vinovat, este că guvernul este obligat să caute ajutor.
geostream 2017 de comentarii

Apropo, încoronat agresiv în feedback-ul imaginația publicului „Geostorm“ autorului descris ca fiind extrem de apatică acțiune-timbru, bomba, dezamorsat o secundă înainte de explozie.

Evaluarea experților

telespectatorii turistilor despre „Geostorm“ foarte economisesc în comparație cu verdictul de critici de film profesionale. Potrivit experților de cinema evaluare cu proiect persistență de invidiat colectează toate clișeele au experimentat mult timp și aruncate ca blockbuster inutile, cum ar fi „centrul Pamantului“, „Armageddon“ și „The Day After Tomorrow“. În Devlin plin de clișee de gen, fantezii ridicole și nu ia în considerare absolut pentru legile fizicii. Enumerați boacăne și presupuneri nefondate de film pot fi foarte lungi: costume spațiale impenetrabile, prezența în modulul rezidențial prin satelit tehnic, supraexpuse explozii cosmice și aprins luminoase stație spațială flacără, stadion, criticat de fulger, reflectate de la sol stralucitoare conducta de gaz, congelare instantanee Rio Rio de Janeiro și Afganistan. În comparație cu „Geostorm“ dezastre Roland Emmerich uite raport cu greutate bazată pe știință pe Simpozionul Academic.
recenzii despre filmul geostream 2017

Thrillerul de conspirație

Review-urile "Geostream", scrise de critici, pun accentul nu doar pe defectele scenariului, ci și pe ansamblul actorului filmului. Oferta separată retsenzory deoparte tot ce este legat cu proiectul internațional „Olandezul“, și o privire mai atentă la ceea ce fac ei în actorii de imagine, care întruchipează ideea de scriitori. Și în acest caz, evaluarea lor este, de asemenea, dezamăgitoare. În general, proiectul Devlin - un thriller conspirație despre o conspirație în guvernul american pentru a sabota activitatea stației sinoptic pentru revenirea SUA dominația globală.

Poate că ideea de relevanță pentru anii `80, a fost într-adevăr traduce, în cazul în care rolul personajului central va fi jucat de Will Smith, sau Channing Tatum, Ryan Reynolds în cel mai rău. Dar „Geostorm“ imaginea unui personaj-cheie a fost încercarea de a descoperi Gerard Butler, numit scepticii „versiune buget de Russell Crowe.“ In timpul procesului de filmare, mulți participanți anonim raportate de către mass-media că actorul nu este absolut pregătit pentru rol, nu a învățat replică a caracterului său. Alți eroi au fost interpretați de artiști puțin cunoscuți. Numai în roluri minore, așa cum se obișnuiește în astfel de producții cinematografice Mummers.Un celebre ale secolului luminoase 20: președintele american jucat de Andy Garcia, și secretarul de stat - Ed Harris.
geoshtorm 2107 de comentarii

Critici ai priceperii interpreților

Recenzile filmului "Geostream" (2017) nu au ignorat abilitățile de acțiune ale grupurilor implicate în producție. Actorii aflați într-o atmosferă de conspirație, viruși de calculator, explozii cosmice și o serie de fulgere arată complet confuz. Ed Harris și Andy Garcia juca o jumătate de duzină, ca și cum nu ar înțelege unde sunt. Jim Sturgess și Gerard Butler joacă conflictul tradițional dintre frați. La fel Jim Sturgess cu Abbie Cornish nu demonstrează cel mai bun exemplu de relații romantice sub sloganul "munca este mai importantă decât sentimentele", care în cazul lor provoacă doar un zâmbet sceptic. Din nefericire, artiștii de clasa a doua nu sunt deosebit de mulțumiți, cu excepția Zazi Beets, care atinge ochiul unei imagini a unui hacker la distanță. thriller geostringm comentarii

Verdictul publicului

Contrar tuturor profesioniștilor critici de mai sus, fotografia lui Devlin în timpul vizionării nu este enervantă. Da, proiectul este ridicol și chiar și secundar, dar energic și nu plictisitor deloc. În ciuda bugetului modest, primitivismul a ceea ce se întâmplă, banda este ori mai bună decât produsul Marvel mediu. În ea există cel puțin o legătură cu realitatea. Uitând în timp ce vizionați și credeți în eroi este extrem de dificil, dar totuși posibil.

"Ucenicul vrăjitorului": actori, producție, reacția criticilor"Ucenicul vrăjitorului": actori, producție, reacția criticilor
"Soldat universal" - actori și complot al filmului"Soldat universal" - actori și complot al filmului
Actorii familiarizați și noi ("fenomen paranormal 4")Actorii familiarizați și noi ("fenomen paranormal 4")