Filmul "128 bătăi inimii pe minut": recenzii

Ultramodernă de debut regizor Max Joseph „128 bătăi pe minut“, comentarii care sunt foarte ambigue, a fost real descoperirea talentul creatorului ei și unii dintre actori, dar nu și-a făcut o mare parte din o impresie asupra publicului în masă.

Ce este atât de remarcabil în ceea ce privește complotul imaginii de 96 de minute "128 bătăi inimii pe minut", care după premieră au fost foarte variate? Este foarte simplu: o poveste nontrivială, concepută pentru oameni progresiști ​​care sunt cunoscuți în muzică, și adolescenți, a oferit un succes de 50%. În plus, directorul și producătorii au acționat conform planului și au încercat să creeze un produs de înaltă calitate cu un buget modest pentru subiectul respectiv.

128 bate de inima pe minut

În centrul imaginii o poveste de succes DJ Cole Carter, care locuiește în vale, dar visele de la Hollywood faima, succes, și ringurile de dans din lume, el sigur se poate scutura, datorită talentului său și o pistă. Între timp, Cole lucrează în biroul unui tip dur Page, care rezolvă problemele de debitori la bănci. În timpul liber, Cole și patru dintre prietenii săi vizitează petreceri în căutarea fericirii și în căutarea unui vis.

Pe una dintre aceste petreceri, tipul talentat întâlnește faimosul DJ James, care decide să-l ajute pe tipul să creeze prima pistă. Dintr-o dată, visul lui Cole este amenințat din cauza unui sentiment care apare între el și fata producătorului său.

Director, actori și roluri

Un fapt interesant este că imaginea a devenit un fel de debut pentru Max Joseph, care a apărut în el nu doar ca scenarist, ci și ca regizor. Ca rezultat, "128 lovituri ale inimii pe minut", ale căror recenzii erau diferite, au arătat versatilitatea lui Iosif. Înainte de acest film, în contul său au existat doar câteva filme scurte.

Un important este faptul că regizorul și producătorii au reușit să atragă la proiect o celebritate la nivel mondial. Filmul „128 bătăi pe minut,“ actorii și rolul pe care a lăsat o impresie foarte mixt pe publicul de film și cunoscători, în mare măsură criticabilă o nouă fațetă a celebrului talent mondial Zac Efron.

128 batai pe minut actori și roluri

Când criticii au auzit că rolul principal este implicat acest drăguț frumos, mulți dintre ei au decis imediat că proiectul a avut puține șanse de succes, dar au fost greșiți. De-a lungul întregii lumi, audiența sa întâlnit cald cu melodrama muzicală "128 bătăi inimii pe minut". Actorii și rolurile din proiect au fost atent gândite de producători și de director.

Principalul rol feminin a fost jucat de modelul Emily Emily Ratajkowski, care până atunci a reușit să participe la mai multe proiecte, dintre care cele mai semnificative a fost thriller-ul „Vanished.“ Rolul producătorului a fost Wes Bentley, a luat parte la mai multe proiecte de amploare. Restul persoanei actuale imagine - tineri actori, puțin cunoscute unui public larg.

Premiera filmului și criticii

"128 bate de inimă pe minut", recenzii ale cărora variază de la spectatori și critici, au ieșit pe ecrane mari la 20 august 2015. Premiera a avut loc în teatrul chinez, în partea istorică a Hollywood-ului. La premieră, pe lângă directorul însuși, au fost principalii actori: Zac Efron și Emily Ratakovski.

film 128 bate de inima pe minut

Un număr mare de celebrități au participat la premiera nu este, și totuși a atras atenția mass-media. Despre evenimentul a scris un pic, a subliniat critica lui în publicația lui coloana Hollywood Reporter, numindu-Efron unul dintre actorii cei mai promițătoare ale timpului nostru, care a arătat o nouă fațetă a talentului său este în melodramă muzicală „128 bătăi pe minut.“

Recenzii despre filmul format și cele mai prestigioase publicații străine, cum ar fi Rotten Tomatoes, Metacritic și CinemaScore. Pe baza evaluărilor publicului, imaginea a primit cinci puncte din cele zece posibile și statutul de C +.

128 batai pe minut: feedback de la telespectatori

Poate că principalul indicator al succesului filmului este box-office-ul de la box office. În SUA, o dramă muzicală în primul weekend a primit mai mult de un milion de dolari în banca de porci, iar pentru un produs cu un buget de 6 milioane, acesta este un bun indicator. Și totuși, nu a fost posibil să frustreze jackpotul mare, cel mai probabil, nu se baza pe el. În total, melodrama a adunat peste 3,5 milioane de dolari în SUA și peste 600 000 de dolari în Rusia.

128 bătăi de inimă pe minut

Filmul "128 bate de inima pe minut", recenzii din partea publicului au fost ambigue. Generația tânără, la care a fost concepută această capodoperă, îi plăcea, dar avea propriile nuanțe. Oamenii care înțeleg muzica electronică au făcut comentarii critice, acordând atenție faptului că un astfel de număr de biți pe minut nu este ritmul cel mai de succes pentru o piesă muzicală. Acum, practic nu este folosit, deși în epoca formării culturii acestei direcții numai ea a fost folosită de DJ-i.

În ceea ce privește impresia de ansamblu a filmului, majoritatea publicului a remarcat rezultatele cele mai realiste, care a fost încercarea de a ajunge director, și un joc de mare Efron si Bentley, dar Emily Ratajkowski încă departe de a fi o actriță adevărată.

Unii telespectatori lăsând comentarii despre filmul „128 de bătăi pe minut“, a scris comentarii critice din cauza interesului iubirii în poveste. Ei au atras atenția asupra faptului că face imaginea mai puțin modernă. Nu contează cât a vrut regizorul, el încă a revenit la canoanele general acceptate de film și a avut un loc important în romantismul script-ul. A fost triunghiul de iubire al personajelor principale care au atras fetele în cinematografe pentru a viziona melodrama "128 bătăi inimii pe minut". Actori, dintre care răspunsurile au fost diferite, au făcut față cu sarcina în fața lor și au reușit să transmită mesajul principal al acestui - să urmeze visul.

Definiția hss. Normă și deviații de la eaDefiniția hss. Normă și deviații de la ea
Puls mare: cauze și metode de luptăPuls mare: cauze și metode de luptă
Palpitația fătului în timpul sarciniiPalpitația fătului în timpul sarcinii