Cele mai bune filme despre cutremur: o listă, recenzii și recenzii

În lumea noastră, există în mod constant mari catastrofe care iau sute de vieți. Dezastrele naturale sunt acele fenomene, care sunt practic imposibil de prevăzut. Nu știi niciodată când se pot întâmpla. Și dacă o catastrofă este inevitabilă, sunt necesare cele mai imediate măsuri pentru a salva cât mai mulți oameni posibil.

În cinema acest gen era numit "film-catastrofă". Un astfel de film este o mare varietate. Există filme despre cutremur, inundații, erupții vulcanice și alte lucruri teribile. Foarte popular acest gen a ajuns în cei 90 de ani, când filmele de catastrofă au urmat unul după altul. Datorită scării și a banilor cheltuiți pe producție, ei încă arată impresionanți până în prezent. Recent, această direcție de cinema și-a recâștigat succesul. Efectele speciale moderne vă permit să faceți și mai realiste datele din film. În acest articol, vom vorbi despre cele mai bune filme de catastrofă.

Cele mai bune filme despre cutremure. Filmul "2012"

cutremur

Ne-am hotarat sa incepem topul, probabil, cel mai popular film, filmat in acest gen. Mulți încă mai amintesc ce entuziasm incredibil a fost în jurul lansării "2012". Lucrul este că de mulți ani a existat un mit că în acest an se va întâmpla ceva care va distruge întreaga umanitate. Poporul maya a prezis sfârșitul lumii, care, din fericire pentru noi, nu sa întâmplat niciodată. Dar, datorită relevanței acestui subiect, filmul "2012" a devenit brusc un mare succes. A fost împușcat pentru bani colosali, datorită cărora am primit o adevărată capodoperă, care de mulți ani nimeni nu va putea depăși.

În centrul acestui complot este cel mai obișnuit american, care încearcă să facă tot posibilul pentru a stabili relații cu fosta soție și pentru a câștiga încrederea copiilor. Odată, în timpul unei plimbări, au început să apară cataclisme naturale grave. Astfel, personajul principal intră într-o situație dificilă. Înaintea lui va fi cea mai periculoasă călătorie în viață. Va putea să-și salveze familia și prietenii?

Filmul a fost bine primit de spectatori și a strâns o sumă imensă la box office. Criticii au reacționat la ea condescendență, precum și conștient de faptul că acest gen nu implică o poveste dramatică profundă cu o grămadă de înțelesuri ascunse. "2012" - un blockbuster tipic de vară, făcut calitativ. Și acest lucru nu este surprinzător, având în vedere că regizorul filmului a fost regele genului Roland Emmerich.

„Cutremur“

film despre cutremurul din Armenia

Ce alte filme sunt recomandate pentru vizionarea cutremurului? Lista noastră va continua filmul rusesc, împușcat de Sarik Andreasyan. Acest om nu a fost niciodată renumit pentru talentul său special și a fost adesea supus criticilor masive în adresa sa. Dar acest mic îngrijorat de Sarik, pentru că filmele au fost plătite regulat la box-office. Cu toate acestea, criticii "cutremurului" au considerat că acesta este cea mai bună lucrare din cariera sa. Regizorul a reușit să filmeze un film cu adevărat pe scară largă despre cutremurul din Armenia. Filmul se bazează pe evenimente reale. Seria vizuală, conform standardelor cinematografiei interne, arată impresionantă. Și intriga este destul de interesantă. De aceea publicul a apreciat această creație.

"Riftul din San Andreas"

cele mai bune filme despre cutremur

Unele filme despre cutremur, fără îndoială, au devenit capodopere ale industriei cinematografiei mondiale. Acesta este și "Riftul lui San Andreas". Duane "Rock" Johnson Nu este primul an care a fost cel mai solicitat și foarte plătit actor în Hollywood. Cu toate acestea, este eliminat nu numai în filmele de acțiune șablon. Adesea se regăsește în comedii. În 2015, el a decis să-și încerce mâna la genul de "film-catastrofă" și nu la pierdut. "Riftul lui San Andreas" este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune filme de acest fel realizate în secolul XXI. Atunci tu și cutremurele și inundațiile și multe altele. Efectele speciale sunt plăcute ochilor, iar actorii sunt aleși cu succes.

Johnson joacă rolul unui salvator de viață, riscă zilnic viața sa de dragul altora. Dar numai în viața sa de familie nu are totul fără probleme. Soția sa la părăsit și ia luat fiica, deoarece tatăl meu nu a fost niciodată acasă din cauza angajării la locul de muncă. Acum are un nou prieten bogat. Persoana principală și-a pierdut deja speranța de a reveni la fericirea anterioară. Dar într-o zi se întâmplă dezastru natural, care obligă salvatorul să-și demonstreze toate abilitățile. Criticii de audiență și de film au întâlnit foarte călduros acest film. Potrivit recenziilor lor, această capodoperă a filmului merită cu siguranță atenție.

„Echipajul“

film despre inundațiile cutremurului

Cinematografia locală face, de asemenea, filme destul de bune despre cutremur. Una dintre ele este "echipajul". În ciuda faptului că acest film este încă util să se facă referire la drama, care a plătit aproximativ 70% din timpul de ecran în „Crew“ există o mare scenă cu cutremur și erupția vulcanică ulterioară. Operatorul lucrează în film este pur și simplu uimitor. Este greu de crezut că producătorii noștri de film pot crea un film de calitate, capabil să concureze cu Hollywood. Nu fără nici un motiv, "echipajul" a devenit un film al anului, în funcție nu numai de critici, ci și de public. Toți, fără excepție, notează că nu am mai avut vreodată un astfel de film.

Personajul principal este un pilot tanar, care este dezastruos ghinionist cu munca. De multe ori el este concediat din cauza naturii complexe. Are o ultima sansa de a se dovedi. Dar acest lucru nu va fi foarte ușor. Noul său șef devine pilot cinic și cu experiență, cu experiență, care vede în tânărul singurul ratat vanitos, care nu va fi capabil să facă față sarcinilor. Dar curând, după unul dintre zboruri, se află într-o situație extrem de dificilă ...

Tsunami și imagini inundabile. „Imposibil“

lista de filme cutremur

Un film minunat despre un cutremur, un inundații, filmat de un faimos regizor spaniol. În ciuda prezenței în castă a unor astfel de mari vedete de la Hollywood Naomi Watts și Ewan McGregor, este mai mult un film de autor decât o masivă film-catastrofă masivă. Este plin de dramă, deși sunt prezente și scene dinamice și de scară. Cinematograful a fost bine primit la festivaluri majore și a primit feedback extrem de pozitiv din partea juriului. Din păcate, filmul a fost nominalizat doar pentru un Oscar. Așa cum pare mai multor telespectatori, el a fost lipsit de îndată de atenție.

În centrul parcului se află un cuplu tânăr căsătorit care a plecat în vacanță pe mare. Ei nu și-au putut imagina că o zi obișnuită însorită îi va întoarce mai întâi cu un cutremur și apoi cu un tsunami. Cea mai mare parte a coastei este inundată. Panică. Oamenii mor în scoruri. Vor fi capabili să iasă din viață?

"Metro"

filme despre cutremurele inundă vulcani

Filmul rusesc, care a fost filmat pentru un mod relativ modest pentru genul de bani. Dar acest lucru nu a împiedicat regizorul să creeze o imagine extrem de tensionată, care a rezonat cu audiența. Comportament excelent al mulțimii în situații de urgență. Este dificil să scot în evidență acest sau același protagonist în film. Dar cu siguranță acest lucru nu poate fi atribuit minusurilor. La box-office filmul a colectat un registru solid de numerar, iar evaluările de la Metro sunt în mare parte ridicate. Deci, putem recomanda în siguranță pentru vizionare.

Filme de top despre vulcani. Filmul "Vulcanul"

Filmele despre cutremure, inundații, vulcani lăsau întotdeauna impresii vii pentru spectatori. Dar "Vulcan" - poate cea mai de succes imagine a erupției vulcanice, filmată la Hollywood. Filmul a ieșit acum douăzeci de ani, dar poate impresiona cu efecte speciale inovatoare. În acei ani, "Vulcan" a devenit un hit de închiriere video. Toate fără excepție au rămas sub o impresie sălbatică a ceea ce a văzut. Este adevărat că acest film a câștigat în cele din urmă un statut de cult.

"Vârful lui Dante"

tsunami vulcanii cutremur

Un alt film uimitor de la Hollywood, lansat pe ecrane în anii `90. De data aceasta, rolul principal este jucat de binecunoscutul Pierce Brosnan. A luat rolul unui om de știință-vulcanolog, care și-a dedicat toată viața să lucreze. Odată, o tragedie i sa întâmplat, schimbând pentru totdeauna viața protagonistului. În timpul erupției vulcanului, și-a pierdut iubita soție ...

Iar acum îi este încredințată sarcina: să meargă la vârful Dante să facă de la prima vedere lucrarea tradițională, la care personajul principal este deja pur și simplu sătuvit. Nici măcar nu știe că această călătorie se va dovedi a fi un nou coșmar pentru el. Există o erupție nouă, mult mai puternică. Va personajul principal să-și salveze viața și să-i ajute pe alții într-o situație atât de dificilă?

Am analizat cele mai notabile filme despre tsunami, cutremure, vulcani. Aceste imagini nu vor lăsa indiferent nici un spectator. Vizionarea plăcută!

Filme despre terorism, rusă și străină: lista celor mai buniFilme despre terorism, rusă și străină: lista celor mai buni
Cele mai bune filme despre apocalipsa nuclearăCele mai bune filme despre apocalipsa nucleară