Horror nemilos rusesc `Queen of Spades`. Recenzii despre trucurile spiritului răzbunător domestic

Povestea de groază a copiilor sau legenda orașului Reginei Spice este familiară fiecărui compatriot. Pentru a construi pe baza ei un film de groază - o încercare potențial câștigătoare, este ciudat că nimeni nu a venit la Podghevski despre asta. Filmul "Queen of Spades" a primit recenzii mixte. Dar opinia majorității criticilor este aceeași: este un proiect de film standard, care utilizează rădăcini de complot dovedite, clicuri canonice de gen. Spectrul asociațiilor cauzate de vizionarea filmului, cel mai larg - de la "mama" la "Femeile în negru".

Program obligatoriu

Scenaristul și regizorul Sveatoslav Podgaevskaya cu adevărat iubitor și înțelegerea genului, turnarea filmului „The Queen of Spades“ (ca unul comentarii confirma acest fapt), patinat cu încredere „program obligatoriu“. A reușit să realizeze toate elementele de bază în mod surprinzător de competent, forțând ștampilele plictisite să lucreze și să nu permită spectatorului să se plictisească. Cu conexiunea și dinamica narațiunii, totul este în ordine. Acompaniamentul muzical corespunzător oferă melodiile alarmante ale lui Pavel Ruminov, care sa întors la genul de groază după "Dead Daughters". O imagine suculentă în mijlocul unei atmosfere deprimante este meritul operatorului Anton Zenkovich și al camerei sale "depresive". Și anturajul apartamente clădiri interne atunci când vizionarea filmului „The Queen of Spades“ Comentarii numit principala caracteristică datorită căreia nu se va confunda oroarea rus cu omologii de peste mări.regina Spade

Opinii și recenzii ale filmului „The Queen of Spades“ cu mare regret că intrigi și se transformă de groază ascuns în spatele imagini elegante uimitoare, nu strălucește nici o originalitate sau noutate. Patru adolescenți cu vârste neînvățate decid să efectueze un rit mitic la convocarea Reginei Spice. Cel mai direct devine douăsprezece Anna (Alina Babak), dupa care intreaga companie devine vizate pentru care a apărut în noastre creaturi otherworldly lume. Protectorul copiilor este tatăl personajului principal și "specialistului" implicat. "Queen of Spades" - ororile, recenzii ale cărora se fac doar, repetă despre secundar și ilogicitatea filmului.

Acționând Casting

Este cu siguranță de remarcat faptul că mai mult decât o lovitură de succes a aproape întregii echipe care acționează în stereotipurile genului este un avantaj imens al imaginii "Queen of Spades". Comentariile criticilor privind abilitățile actorilor implicați sunt în mare parte laudative. Singura excepție a fost Eugenia Loza, care, în opinia fanilor de film, nu a reușit să imbage ideea de groază și să dezvăluie potențialul personajului ei. În mod deosebit deosebit și avantajos, a privit pe fundalul celorlalți Igor Khripunov, Alina Babak și Vladimir Seleznev. Acționând în conformitate cu Aline teribil amintește de Linda Blair în „Exorcistul“, Hripunov sa uitat convingător în imaginea omului în stradă, confruntat cu supranaturalul pentru prima dată. Dar Vladimir Seleznev întruchipează imaginea colectivă a luptători împotriva morții vii de la Van Helsing batranei, mediul de „Astral plan.“film regina Spades comentarii

Prima înghițiță

Cinematografia domestică, încercând să se îndepărteze de la cinematograful autorului și să înceapă să formeze o industrie tipică de "spectatori", încearcă să lucreze pe genuri de divertisment. Progrese semnificative in acest domeniu nu au fost inca observate, dar "Queen of Spades" (recenzie critica dovada) - un pas semnificativ in aceasta directie. Podgaevskaya brainchild - un „pop“ produs real de film, de groază mistică, care, deși uita vreodată la oroarea american și să colecteze timbre lor, dar are o structură de funcționare adecvată. Și în secundar și ilogic, poți învinui orice film de groază modern. Regina lui Spades

Structura filmului

Structura imaginii este compusă din două părți eterogene condiționate. Primul focalizează atenția asupra unui grup de adolescenți care conduc un rit negru și apariția unui mecanic auto - tatăl divorțat al lui Anna cu un trecut destul de vag. După un apel de succes, adolescenții încearcă să înțeleagă ce are nevoie spiritul răzbunător și cum să-l scape. În acest moment, unul dintre ei moare o moarte dureroasă, cineva speriată cu totul. În această parte, regizorul demonstrează lucrul încrezător și calitativ cu instrumente de gen. Apoi începe a doua parte, în care apare un "specialist", care cunoaște mult mai mulți oameni în jurul lui. Imediat se lansează o serie de dialoguri "explicative", acțiunea trece la caracterele adulte. Culminarea este actul expulzarea demonului, Se întâmplă în spital și amintesc teribil "castelul blestemului". recenzii și recenzii ale filmului The Queen of Spades

"Regina Spade" a cinematografiei naționale

Judecând de faptul că filmele bazate pe "Regina Spade" a lui Pușkin au fost împușcate chiar în chiar privirile cinematografului din Rusia, această lucrare este foarte populară printre oamenii de artă. Și este ușor să trageți - nu aveți nevoie de peisaje voluminoase, nu există scene de luptă, dar există destulă dramă.

• Prima producție este filmul scurt "Regina Spade" (1910). În proiectul regizorului Pyotr Chardynin, nu există prea mult din original, doar o bază pe scurt. Și pentru baza a fost luată opera, și nu povestea în sine. Nu există acompaniament muzical, doar titluri. Stilistica timpului - teatralitate, o abundență de machiaj. Uita-te curios.
  • Cea de-a doua adaptare a Reginei Spice (1916) este o producție inovatoare a lui Yakov Protazanov. Imaginea surprinde cu atenția compozițiilor ecranului, mărimea planurilor, iluminarea și expunerile duble. Actorul, în special regele industriei cinematografiei rusești, Ivan Mozzhukhin, este mai mult decât psihologic și nuanțat. Regizorul îndrăznește să experimenteze cu tehnici de flashback-uri, viziunea autorului asupra eroilor.
  • A treia imagine este "The Queen of Spades" (1960). Directorul Roman Tikhomirov a prezentat publicului clasicul etern într-o performanță frumoasă. Acesta este un bun film-muzical, bazat pe povestea lui Pușkin cu aranjamentul de operă al marelui P.I. Ceaikovski.

recenzii ale filmului Queen of Spades 1982

• Cea de-a patra versiune - "The Queen of Spades" (1982). Filmul se bazează, de asemenea, pe același nume de către A.S. Pușkin. Fără excepție, toate recenziile filmului "The Queen of Spades" (1982) nota o trăsătură distinctivă - regizorul Igor Maslennikov intră în povestea autorului-narator, interpretat de Alla Demidova. Scriitorul scripturilor Alexander Shlepyanov nu a eliminat nici un cuvânt din original. Vizitatorul aude limba "Pușkin", care caracterizează întreaga epocă, formând atmosfera filmului.

Filmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilorFilmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilor
Horror este o lume de groazăHorror este o lume de groază
Sperietoarea despre Regina Spice: fantezie și realitateSperietoarea despre Regina Spice: fantezie și realitate