Filmul "Obsession" (2004): recenzii, actori

Numele original este parcul Wicker, care ar putea fi tradus ca "Wicker Park", dar distribuitorii ruși au preferat o versiune mai simplă. Poate că a fost o mutare bună, ca numele părculeț de a spune publicului rus, dar cuvântul „obsesie“ a atras la cinema de pasiune si mister. În ciuda recenzii mixte din filmul „Obsession“, în 2004 devine întotdeauna în listele de filme cu final neașteptat, cei mai buni detectivi și, desigur, cele mai bune imagini despre dragoste.

Principalele personaje numite Matthew sunt un om de afaceri talentat care nu este obișnuit să piardă. Norocul îl însoțește, până când se întâlnește cu fosta lui iubită Lisa. Acum doi ani, ea, brusc, fără explicații, a dispărut din viața lui. Ca erou nu a încercat să o găsească și să se explice, el nu a reușit. Prin intermediul prietenilor, el învață că fată a fost în turneu în Europa. El este supărat și ofensat, dar continuă să îl aștepte în fiecare zi în locul în care au avut loc, de obicei, vizitele.

Într-o zi Matei, când a fost angajat la altul, vede Lisa într-unul dintre restaurante, și se pare că soarta le-a dat o șansă mult așteptată pentru a afla totul. Cu toate acestea, el nici măcar nu știe ce joc periculos este implicat. Sub amenințarea nu numai a afacerii sale, ci și a vieții, pentru că fata nu este ceea ce pretinde a fi.

obsesie de film cu recenzii din 2004

Matthew se află la mireasa lui, ignoră călătoria de lucru pentru a merge la hotel, adresa pe care o găsește pe un card căzută de o fată misterioasă. În încăpere găsește lucruri asemănătoare cu cele ale lui Liza și rămâne să o aștepte, dar vine și altul. Îl convinge că el a văzut-o în restaurant. Similitudinea cu fostul iubit este atât de izbitoare încât Matthew se îndrăgostește de un străin care sa prezentat ca Alex. Ei petrec noaptea împreună.

Eroul începe să-și depășească îndoielile. Se pare că Alex este încă Lisa. Se întoarce în camera de hotel, dar descoperă că este complet gol. Pentru a-și dovedi teoria, el cumpără aceleași pantofi pe care le-a dat prietenei sale, dar Alex nu le potrivește. În același timp, adevărata Lisa caută, de asemenea, cu disperare pe Matei. Întâlnirea lor este în mod constant împiedicată de diverse obstacole. Nici nu bănuiesc că totul este doar un joc jucat de prietenul crud al lui Alex, Alex. A fost cea care și-a aranjat despărțirea acum doi ani.

Istoria creației

Filmul "Obsession" din 2004 a apărut datorită regizorul Paul McGuigan. Numele original scade subtil esenta filmului. Parcul Wicker este locul unde întâlnirile personajelor principale Matthew și Lisa au fost interpretate de Josh Hartnett și Diana Kruger. Un astfel de parc nu există, este situat în Chicago și a câștigat faima datorită numeroaselor buticuri și podele de dans.

Doi ani mai târziu, McGuigan încredința împușcarea una dintre cele mai cunoscute picturi ale vremii sale - „Lucky Number Slevin“, astfel încât „Obsession“ poate fi considerat saltul său în lumea cinematografiei. Istoria creației provine în romanul autoarei engleze Antonia Bajette cu titlul interesant "Possess". În 1943, primul film a fost împușcat pe el. Pentru regizorul Luchino Visconti și întreaga imagine a cinematografului italian a devenit un cult, deoarece a fost primul împușcat în atmosfera specială a neorealismului italian.

film de obsesie 2004 actori

În 1992, pe ecranele de cinema a lansat munca Nile Labyuta, a jucat in rolul principal Gwyneth Paltrow și Aaron Eckhart. Spre deosebire de prima adaptare de film, în cazul în care parcela este construit în jurul soției o relație perversă restaurant proprietarului și boschetari frumos, a doua spune povestea a doi istorici, astfel încât zelos lectură fiecare alte scrisori romantice din secolul al XIX-lea, aceasta a condus la iubirea reciprocă.

Versiunile acestora în 2006 și 2012 eliminat Anne Turner și Steve Shill, în ambele cazuri, au aderat la toate caracteristicile genului thriller. recenzii excelente ale filmului „Obsession“, în 2004, confirmă faptul că imaginea a ieșit nici mai rău, și în multe privințe mai bine decât predecesorii lor de același nume. Din ele se distinge prin construirea atipică a unui triunghi de dragoste și absența cruzimii deosebite. Detașarea scenelor filmului este pătată, din cauza a ceea ce pare că este ca un puzzle, colectat de la piese separate, dar selectate cu atenție.

Josh Hartnett ca Matthew

Caracteristica excelentă a filmului "Obsession" 2004 - actori care sunt aleși perfect. Frumosul Joshua Hartnett provoacă atât simpatie cât și compasiune. În mod inconștient, spectatorul dorește ca totul să i se întâmple - el și-a găsit iubirea și au trăit fericit după aceea.actori de obsesie de film

Cu părul brun de păr brun a devenit faimos după lansarea "Pearl Harbor" - un blockbuster senzațional în 2001. Deși adevărații cunoscători ai cinematografiei Hartnett observat un alt pe rolul Tripa Fontaine într-o dramă sumbru „Sinuciderea fecioarelor“ și thriller-ul luminos „Facultatea“. Bineînțeles, el are de multe ori să-și dovedească valoarea în calitate de actor, dar, potrivit criticilor, are șansa să strălucească pe cerul înstelat al Hollywood-ului.

Diana Kruger ca Lisa

Arderea blondă Diane Kruger - o altă descoperire bună pentru distribuția filmului "Obsession". Sa născut în Germania în 15 iulie 1976 în familia obișnuită a unui angajat bancar și a unui specialist IT. Dar originile simple, nu o împiedica să devină una dintre cele mai populare actrițe și modele de modernitate și la perfecție sparge stereotipul de atractivitate scăzută a femeilor germane. A fost audiată pentru un rol în filmul "Elementul al cincilea". Și totuși Luc Besson nu a ales-o, dar a remarcat abilitățile sale creative și le-a sfătuit să se dezvolte și să se dedice complet carierei de film.

recenzii de obsesie de film

Filmul de debut pentru ea a fost "Virtuoso" în 2002, dar adevărata glorie a venit imediat după "Obsession". Datorită performanțe excelente și aspectul atractiv este Diane Kruger a ales de la mai mult de trei mii de concurenți pentru rolul principal al picturii „Troia“.

Rose Brin în rolul lui Alex

Această actriță talentată - unul dintre motivele principale pentru revizuirea entuziastă a filmului "Obsession" în 2004. Sa născut la 24 iulie 1979 în Australia. Pentru a învăța profesia de actriță a început la opt ani, iar primul rol a fost dat la 19 ani. El a fost renumit pentru seria de roluri din seria australiană "Ingerul căzut", "Școala de inimi frânte" și multe altele.

A jucat în filme precum "Star Wars", "Monster", "Troy" și "Marie Antoinette". De asemenea, a reușit să lucreze Nicolas Cage pe setul de "Semne". Talentul fetei a fost apreciat: Rose Brin a fost nominalizat pentru Emmy și Globul de Aur.

Fapte interesante

Filmările în cea mai mare parte au avut loc în Milano și Montreal.

Pe rolul personajului principal a fost aprobat inițial de actorul Paul Walker, dar din cauza neconformităților cu programul filmului „dublu Fast and Furious“, el a trebuit să se retragă din proiect.

Pentru a trage filmul a fost Joel Schumacher, dar el a refuzat.

Matthew conduce un Ford Mustang din 1968.

În scenă finală, piesa The Scientist de la Cold Rock joacă.

film de obsesie 2004

Comisioanele de la box office și jumătate nu au recuperat bugetul filmului "Obsession 2004", recenziile criticilor au fost în mare parte devastatoare. Dar privitorul obișnuit îi plăcea povestea fără ambiguitate, cu emoția legată de povestile încurcate ale dragostei și cu respectarea thriller-ului ca gen. Cu toate acestea, toată lumea face retragerea însuși. Gustul și culoarea, după cum se spune, nu sunt tovarăși.

Film preferat "Floare de floarea-soarelui", actori și roluriFilm preferat "Floare de floarea-soarelui", actori și roluri
Grey Matthew Gabler: Biografie și carieră.Grey Matthew Gabler: Biografie și carieră.
Totul despre stea: Jane AtkinsonTotul despre stea: Jane Atkinson