"Omul împletit": recenzii, povestiri, distribuție

În cinematograf, thrillerele detective cu elemente de groază ocupau întotdeauna un loc special. Uneori, astfel de filme coboară în istorie ca adevărate capodopere clasice, iar uneori li se acordă statutul de trecere destul de bună. Despre acești oameni spun: "pentru clasa C". Și uneori se întâmplă ca proiectul să fie atât de reușit încât după zeci de ani să fie fotografiat din nou, într-un mod nou și în pas cu vremurile. Așa sa întâmplat cu britanicul "Braided Man" 1973, care sa născut în America în 2006. Pentru cei care se gândesc la cine să privească și dacă merită să faceți acest lucru, puteți citi recenzii despre "Wicker Man" pe "Imhoete", dar puteți studia acest articol, în care opiniile utilizatorilor sunt foarte apreciate.

Primul "om împletit"

La începutul anilor `70, tema misticului și teribilului cinematograf a fost la vârful popularității. Atunci lumea a văzut astfel de filme cult precum „The Omen“, „The Exorcist“ și „Carrie“ și seria negru și alb „The Twilight Zone“, în general, a cunoscut o creștere fără precedent. Interesul în lumea de dincolo, necunoscut și sincer teribil de fiecare dată alimentat de creații noi și noi pentru a te publicului. Unul dintre ei a fost „Omul de răchită“, în 1973, care sunt completate zilnic comentarii pe diverse site-uri de până acum.

răchită om comentarii

Filmul a fost filmat în Marea Britanie, regizat de puțin cunoscutul Robin Hardy. In rolurile principale: actorii Edward Woodward ( "Hot Fuzz", "La Femme Nikita", "Crimele din Midsomer"), deja a părăsit această lume, Christopher Lee ( "Odiseea", al doilea episod din "Star Wars") și Diane Cilento. Extrem de succes a fost „The Wicker Man“, care analizează publicul și apoi, iar acum cele mai multe dintre ele sunt pozitive și entuziaste.

reface

Producătorii americani au fost atât de inspirați de acest film legendar că în 2006 ei au decis să-l reînsuflețească. Deci a fost un remake cu Nicolas Cage ("Rock", "Fără o față", "Tezaurul națiunii") și Ellen Burstin ("Requiem pentru un vis", "Where the Dreams Lead", "Epoca lui Adalin") și Nick LaBut ca regizor. Cu toate acestea, așa cum se întâmplă adesea cu imitatorii, proiectul nu a avut un succes mare și puternic. În plus, sa dovedit a fi nereușită: numeroase comentarii negative despre filmul "Braided Man", un rating scăzut și cinci nominalizări la premiul Golden Raspberry Award pentru cel mai rau, aproape toate vorbesc de la sine.

răchită om comentarii ale filmului

Iată un alt fapt izbitoare, care indică faptul că încercarea de depășire a originalului nu numai că a eșuat, dar a eșuat în mod mizerabil. Dragă actor Edward Woodward, care a jucat în filmul original, a primit o ofertă pentru a lumina aici, dar, după ce a privit scenariul, ia găsit calitatea nedemnă și refuzată. În orice caz, toate acestea nu demonstrează că pentru orice iubitor de groază filmul absolut sigur nu trebuie să guste. Trebuie să existe mulți dintre cei care consideră că este o tendință proaspătă și aruncă pietre la vechiul, irelevant și praf "Omul de răchită". Feedback pozitiv cu privire la noul film, care este, de asemenea, o mulțime, indică exact acest lucru.

Singurul lucru care leagă aceste filme de epoci diferite este complotul. Nu este exact identică, dar este încă la fel de similară cu putință. Iată motivul: dintr-o dată există o fată adolescentă lipsă, iar un detectiv cu experiență va investiga acest caz. Firul investigației îl conduce la una dintre insulele scoțiene. Într-o încercare de a afla ce naiba sa întâmplat cu lucrul nevinovat sărac, el este încurcat în ceva chiar mai străin și dincolo de logică. Cei insulari nu își arată toata aparența cât de mult nu sunt mulțumiți de noul venit, ci se angajează și în ocultism.