Filmul "Iluzia zborului": recenzii, actori, complot

"Iluzia zborului" - un film în regia lui 2005 Robert Schwentke.

Cât de reușită a fost această operă? Ce reacție aduce "Iluzia zborului" de la spectatori și critici? Despre toate acestea și nu numai - informațiile din articol.

Istoria muncii pe teren

Începând să lucreze la filmul "Iluzia zborului" (2005), regizorul Robert Shventke a decis să folosească povestea povestirii Alfred Hitchcock "Dispariția doamnei". O abordare creativă a muncii și o nouă viziune a istoriei deja cunoscute, proiectată prin prisma propriilor valori ale vieții, la ajutat să creeze un thriller de calitate și palpitant. Conținutul "Iluzii de zbor" a impresionat chiar și pe cei mai sofisticați spectatori. Mulțumită echipajului de profesioniști din întreaga bandă, spectatorii pot urmări răsucirile și transformările din viața personajelor principale, care se desfășoară într-un spațiu închis. Operatorul Florian Ballhaus a trebuit să lucreze foarte mult pentru a concentra atenția publicului nu asupra factorilor externi sau a efectelor speciale, ci asupra profunzimii emoțiilor și anxietăților personajului cu multă caracter. Prin urmare, gradul de tensiune din imagine sa dovedit a fi cu adevărat ridicat și demn de toată lauda.

iluzia reviziilor de zbor

storylines

Principalul personaj al filmului Kylie Pratt a trebuit să îndure o perioadă dificilă în viața ei după moartea soțului ei. Împreună cu fiica ei tânără, Julia, a fost forțată să meargă într-un alt oraș pentru a lua corpul soțului ei. Și când văduva nefericită sa lăsat puțin să-și piardă vigilența și să adoarmă, fiica ei a dispărut în mod misterios. Dar sa dovedit că Kylie a trebuit să-și petreacă mult efort să o găsească. Toți membrii echipajului au refuzat să recunoască prezența copilului la bord. Sa dovedit că nimeni nu la văzut pe Julia, mai mult, mulți au considerat că mama ei pur și simplu a devenit nebună după pierderea iubitului ei.

Toate încercările de a găsi o fată la bordul aeronavei nu au dat rezultate. Chiar și căpitanul, care credea că o mamă disperată, a început să-i pună întrebări privind adecvarea ei. În special, îndoielile sale s-au intensificat după ce cererea adresată centrului de zboruri a primit un rezultat neașteptat. Din aceasta a fost posibil să se concluzioneze că fata a fost ucisă cu tatăl ei și că toate încercările de a dovedi contrariul față de mamă arătau ca consecințele unei defecțiuni psihologice.

Știind mai mult și mai mult că nimeni nu o va ajuta în căutarea unui copil, Kylie a hotărât să scuture singur tot avionul. Își aduce aminte că fata era mereu cu partea ei și că nu ar fi plecat fără permisiune departe de mama ei. Era foarte dificil pentru eroina să efectueze căutări pe fundalul interferenței membrilor echipei care erau convinși de inadecvarea doamnei Pratt. Dar, de dragul copilului, ea era pregătită să se împotrivească tuturor, înțelegând în mod clar că, pe lângă fiica ei, nu avea pe nimeni în această viață.

iluzia zborului din 2005

"Iluzia zborului": actori

Rolul personajului principal într-un thriller psihologic complex a fost acordat lui Judy Foster. După lansarea filmului pe ecran, mulți critici au observat că este organic și expresiv în recrearea imaginii unei femei nefericite. Ea a fost atât de dornică și a arătat cu sinceritate toate emoțiile pe care Kylie a început să le simpatizeze cu cei mai deschiși sceptici și cinici.

Partenerul lui Judy - Sean Binn, a reușit să facă imaginea căpitanului un erou curajos și un om simpatic. Puternic, curajos și frumos, el a jucat atât de convingător că mulți fani ai operei sale au uitat aproape de multe roluri negative jucate de actor până în acest moment.

Și principalul ticălos (în scenariu rolul său jucat de Peter Saarsgaard) sa îndrăgostit de un număr mare de spectatori, în ciuda ambiguității personajului.

"Iluzia zborului" (2005). Recenzii. Momente pozitive

În mod deosebit și pozitiv, audiența a luat culoarea emoțională a filmului. De-a lungul istoriei, căldura pasiunii este în creștere, forțând atenția publicului pe ecran. Chiar și o parte din rugozitatea parcelei și lipsa unor efecte speciale nu au stricat filmul. Și chiar după ce publicul putea să creadă că finalul a fost o concluzie dinainte, directorul a reușit să surprindă pe toată lumea. Cu puțin timp înainte de sfârșitul povestirii, el a reușit să creeze o fantasmagorie a evenimentelor, răsturnări și coliziuni inexplicabile. Pe scurt, "Iluzii de zbor" comentarii primește cea mai mare parte pozitivă. Au fost remarcate și o poveste bună, o lucrare frumoasă de actori și o abordare responsabilă a muncii întregului echipaj de film.

The Illusion of Flight Movie 2005 comentarii

Momente îndoielnice

Dar totuși nu toate comentariile despre "Iluzia zborului" (filmul din 2005) sunt entuziaste. Pentru mulți critici, fiabilitatea situației a devenit incertă dacă o considerăm în legătură cu viața reală. Toți pasagerii avionului sunt prezenți ca niște cinici indiferenți, care sunt în primul rând îngrijorați de confortul lor. Și chiar la sfârșitul povestirii nu au o reevaluare mult așteptată a valorilor. Agenții serviciilor speciale americane sunt arătați ca super-eroi capabili să salveze lumea cu un singur clic pe degetele lor. De aceea, cea mai mare parte a atenției este atrasă de Judy Foster. Această actriță netezește absolut deficiențele filmului, încurajând spectatorii să se întoarcă la vizionarea sa de mai multe ori.

Iluzia filmului de zbor 2005

Momentele care însoțesc thrillerul

"Iluzia zborului" revizuiește planul pozitiv pentru aranjamentul muzical care însoțea filmul de la început la creditele finale. Pentru mulți fani ai genului de povești pline de acțiune, ea a devenit un adevărat dar. Profesioniștii nu au putut trece prin munca operatorilor, a iluminatului și a altor membri tehnici ai echipajului. Datorită îndemânării lor, culorile emoționale ale performanței actorilor au fost clar transmise. Eventualele inexactități și defecțiuni, care rezultă din necesitatea de a lucra în mod constant într-un spațiu închis, nu au fost vizibile pentru public. Prin urmare, s-ar putea bucura cu ușurință de o poveste complicată, fără a fi distras atenția de mici lucruri.

iluzia actorilor de zbor

Greșeli în film

Dar, cu toată priceperea echipajului, era imposibil să eviți gafe enervante. Acestea includ un episod în care o mamă neconfundabilă obține o tăietură pe obraz după o luptă cu un terorist. Deși nu există nicio rană în cadrul următor. Aceeași situație a avut loc în scenă când Kylie a bătut în cabina pilotului cu un pas de îmbarcare în mână. După deschiderea ușii, nu era nimic în mâna femeii.

Au apărut și inexactități tehnice, deși au fost observate doar de criticii atenți și de experții reali din domeniul aviației. De exemplu, în unele cadre aeronava este prezentată ca un motor cu două grupe, iar apoi devine brusc proprietarul a patru motoare. Scena în care se afla nava zona de turbulență, A cauzat îndoieli, deoarece pasagerii nu aveau măști de oxigen. În același timp, ei și-au mutat liber afacerea, care în realitate este strict interzisă.

Dar chiar și pentru critici deosebit de părtinitori, putem remarca faptul că parcela în finală face o aterizare la aeroportul din Berlin. Dar în acest oraș există două aeroporturi, iar absența completă a emblemelor și a numelor companiilor a ridicat îndoieli cu privire la valabilitatea sosirii aeronavei în capitala Germaniei.

iluzia conținutului de zbor

Fapte interesante

Procesul de a lucra la film a devenit un depozit de fapte interesante și neobișnuite, care sunt necunoscute publicului larg. Inițial, sa planificat ca principalul erou al povestirii să fie un bărbat. El trebuia să fie numit Kyle, iar rolul trebuia să fie dat lui Sean Penn. Și numai prin coincidența unor circumstanțe ciudate proiectul a fost corectat.

Asociația ofițerilor de aviație sa opus demonstrației "Iluziei zborului" către publicul larg. Membrii săi au fost indignați de însoțitorii de zbor modul în care intriga este un popor cinic, indiferent și nemilos cu caracteristici profesionale dubioase.

Avionul, care a devenit locul în care au avut loc evenimentele din film, nu există într-adevăr. Prin urmare, decoratorii au trebuit să lucreze din greu pentru a crea un tablou de bord. De exemplu, aeronava Airbus A380 a fost luată. Și scenele de aterizare ale avionului au fost îndepărtate în Leipzig, însă, conform scenariului, toate au loc în Berlin.

Executorul unuia dintre rolurile principale Shawn Bin panică frică de tot ce este legat de aviație. De aceea, din motive de filmare, a trebuit să facă o luptă internă cu fobiile și numeroase temeri. Dar datorită faptului că toate puzzle-urile s-au format cu succes într-o singură imagine, publicul sa bucurat de o istorie ascuțită, dinamică și imprevizibilă.

Filmul "Inamicul statului": actori și roluriFilmul "Inamicul statului": actori și roluri
"Iluzia fericirii": actorii și complotul serialului"Iluzia fericirii": actorii și complotul serialului
Regizorul Robert Schwentke: Biografie, FilmeRegizorul Robert Schwentke: Biografie, Filme