"Timpul primelor" - recenzii ale filmului

Pictura "Ora timpului întâi", care este revizuită în acest articol, este un film istoric rusesc de Dmitri Kiselyov. A fost lansat în 2017. Banda este dedicată primei ieșirea omului în spațiul cosmic.

Fapta a fost comisă de pilotul sovietic Alexei Leonov. Rolul principal a fost realizat de către Konstantin Khabensky și Evgheni Mironov.

Crearea unei imagini

Despre imaginea "Timpul primului", recenzii au venit de la critici mai ales pozitivi. În ciuda acestui lucru, la casetele caseta aproape a eșuat. Lucrările pe această temă au început în 2015. Conform planurilor inițiale, Serghei Bodrov, Sr., urma să fie director. Proiectul a primit sprijin din partea statului din partea Fundației "Cinema". Mai mult decât atât, atât pe bază de returnare, cât și pe bază non-returnare. Au fost împușcați în două etape: în natură de vară și în pavilioane, în scenele de aterizare ale cosmonauturilor, precum și în stabilirea unui zbor în spațiu.

timpul primelor recenzii

Mai mult de jumătate din imagine a fost împușcat de Yury Bykov, dar el a avut un conflict cu producătorii, printre care evreii Mironov și Timur Bekmambetov. El a fost scos din muncă. Înregistrarea a fost finalizată Dmitri Kiselev, care a împușcat acest thriller fantezie „Black Lightning“, un remake al comediei cu același nume de „Domnilor, noroc!“ sovietici bandă, precum și unele părți ale comediei de Crăciun „brazi de Crăciun.“ Consultantul fotografiei era însuși cosmonautul pilot Alexey Leonov.

Filmul filmului

În 1965, evenimentele se desfășoară în filmul "Timpul primului". În recenziile filmului, se remarcă faptul că rasa tehnologică dintre Uniunea Sovietică și Statele Unite este în plină desfășurare. URSS a tras deja înainte, trimițând primul om în spațiu. Pentru a consolida această superioritate, conducerea sovietică stabilește sarcina: să meargă mai întâi în spațiu deschis.

timpul primelor recenzii ale filmului

Aceasta reușește să-l facă pe Alexei Leonov (rolul său a fost interpretat de Evgheni Mironov). Imaginea povestește despre pregătirea zborului cu Pavel Belyaev (actorul Konstantin Khabensky). Ca rezultat, Leonov întâmpină triumfător întâlniri din spațiul cosmic și se întoarce în siguranță la bordul navei spațiale Voskhod-2.

Creatorii casetei au încercat să arate cât de greu a fost acest lucru. Cinci metri până la blocare era cea mai dureroasă plimbare în viața unui astronaut. Mai mult, a trebuit să stau urgent și în modul manual. Aici, voința incredibilă față de viața lui Leonov însuși și talentul comandantului său Pavel Belyaev au jucat un rol-cheie.

"Time First" la box-office

timpul primelor recenzii ale publicului

În fotografia rusă de închiriere a ajuns în aprilie 2017. Pentru a asigura sala de cinematografe, ministerul federal al culturii a insistat insa sa treaca la premiera thriller-ului "Fast and Furious 8" in Rusia. Cele mai mari rețele de film au oferit o treime din sesiunile premiului intern. A mers de două săptămâni.

În primul weekend, filmul a adunat 150 de milioane de ruble. Deși producătorii așteaptă mai mult. Potrivit cinematografelor, acest weekend sa dovedit a fi cel mai rău pentru ei în câțiva ani. În cele din urmă, "Timpul primului" a colectat mai mult de o jumătate de miliard de ruble, cu un buget de 400 de milioane. Un astfel de rezultat, mulți analiști și critici considerați un eșec complet. Faptul este că jumătate din acești bani au fost primite de către distribuitori, astfel încât caseta ca rezultat a fost neprofitabilă.

Răspuns pozitiv

timpul primei rechemări a Leului

Inițial, filmul a primit recenzii pozitive de la critici. recenzie elogioasă a postat cea mai mare ediție internă - „Bazat pe 25 comentarii Media de evaluare a filmului a fost stabilit la 76 de puncte dintr-o sută Pro.“ „Kommersant“, argumente și fapte „ziarul rus“ Prima dată criticii“au fost destul de diverse Unii au scris. că imaginea este ca cântând o nebunie cântec de curajos, dar în același timp oferirea gândesc la asta. Și nu se întâmplă foarte des în industria autohtonă de film.

Mulți au apreciat efectele aproape de Hollywood pe care spectatorii le-au văzut pe ecran. Recenzii au recunoscut că creatorii au reușit să filmeze un film cu adevărat plin de acțiune și palpitant. Criticii de film separati au apreciat foarte mult lucrul la film, care chiar si-au sugerat folosirea materialului pentru a scrie un manual pentru toti ceilalti regizori autohtoni.

Feedback negativ

timpul primelor revizuiri ale criticilor

Adevărat, a existat destulă opinie negativă despre filmul "Timpul primului". În răspunsurile oponenților din imagine, se afirma adesea că banda este foarte mediocră. Prea simplă și puternică. Cu toate acestea, imaginea însăși este făcută calitativ, dar din dorința de a mulțumi tuturor, creatorii abuzează de precizie și precauție. Rezultatele extrem de negative și devastatoare, recenzii asupra filmului "Timpul primului" încă nu existau.

Discrepanță cu realitatea

Unii experți au remarcat că există o mulțime de abateri de la povestea reală din film. De exemplu, acestea sunt notate de istoricul explorării spațiului Anton Pervushin, autorul mai multor cărți științifice populare pe această temă. De exemplu, el susține că în film nu este suficient pilotul cosmonaut Yuri Gagarin, care a avut, de asemenea, un rol direct în pregătirea zborului. Și ca om care a intrat prima dată în spațiu, a fost unul dintre principalii consultanți.

timpul primelor recenzii de recenzie

De asemenea, în bandă există multe episoade fictive care vizează adăugarea la complotul dramei. În cele din urmă, Pervushin admite că filmul a fost spectaculos și spectaculos. Yuri Bykov, care a scos cea mai mare parte a materialului de lucru al picturii, a recunoscut mai întâi că nu privea "Timpul primului" și, în general, nu simte o astfel de dorință. Din moment ce povestea originală a fost complet schimbată și orientarea a fost făcută publicului, conform lui Bykov, nivelul "Auchan". De asemenea, regizorul a declarat că, după despărțirea sa de proiect, banda a fost aproape complet împușcată.

"A fost și mai teribil"

Această expresie a fost caracterizată de filmul "Timpul primului" în rechemarea lui Leonov. Cosmonautul pilot a venit la premiera fotografiei. Evaluările lui sunt așteptate cu nerăbdare, pentru că este cunoscut ca o persoană exigentă. Vorbind reporterilor după premieră, cosmonautul Alexei Leonov a recunoscut că a găsit defecte în film. Dar ei nu s-au răspândit în jurul lor, pentru că el a numit-o secret profesional. În același timp, Leonov a remarcat că în spațiul cosmic, mai ales când se întoarce la locaș pentru a reveni la navă, era și mai rău.

După ce a vizionat "The Time of the First", în recenzii publicul adesea scria despre faptul că imaginea este un manual și în același timp un manual foarte fascinant în istoria sovietică. Aceasta este importanța și unicitatea acesteia.

Această imagine prezintă exemple de curaj neobișnuit, care este demnă de cea mai largă atenție a publicului. În acest film, aproape totul sa dovedit. Începând cu selecția actorilor pentru rolurile principale, terminând cu un nivel ridicat de filmare și animație. Cu privire la calitatea muncii, banda este comparabilă cu prototipurile străine. De exemplu, filmele Interstellar și Gravitation.

revizuiți vârful filmului mai întâi

Unul dintre principalele avantaje ale filmului este un complot profund gândit. Scenariul spune o poveste sinceră despre adevărații patrioți din țara lor. Povestea rămâne în tensiune incredibilă în tot filmul. Vizitatorul are ocazia să atingă marile momente ale istoriei lumii, eroii din epoca noastră, multe dintre ele fiind încă în viață. De exemplu, Alexei Leonov se mai poate găsi astăzi pe stradă. Dar el și oamenii care l-au înconjurat, în sensul literal al cuvântului, au influențat cursul istoriei lumii.

De ce a eșuat imaginea la box-office?

Răspunsul la această întrebare este căutat de majoritatea creatorilor filmului "The Time of the First". Review-uri, recenzii, care au subliniat deficiențele benzii, ar trebui să contribuie la înțelegerea acestui fapt. Mulți nu-i plăceau faptul că marele designer sovietic Korolev este arătat de inamicul poporului, iar conducerea decide să trimită în spațiu lui Belyaev, care nu a fost tratat după o rănire gravă. Leonov apare pe ecran ca o persoană dezechilibrată și îngustă.

Spectatorii au enervat că el rupe de multe ori regulamentele de zbor și statutele suportând sluzhby.Pri că el reușește de câteva ori cu eroism pentru a salva nava spatiala si naparnika.Nekotorye sa numit model anti-sovietic, care în mare măsură, așa cum este arătat iritat de inginerii sovietici. Neînvățați și proști. O să le maturate în cazul în care lucrătorii carieriºti parte, care caută doar pentru a se asigura că arăta lumii superioritatea Uniunii Sovietice, chiar și la costul de vieți omenești.

Nici scena evacuării astronauților după zbor nu este adevărată. În plus, scenariul are o mulțime de episoade înșelătoare și înșelătoare, care au fost scrise doar pentru a face filmul mai dramatic. Aceasta este moartea unui electrician, riscul de a rămâne în spațiu liber fără oxigen. Toate aceste inconsecvențe, ca urmare a îndepărtării de pe bandă a multor spectatori, și a celor care au vizionat filmul, au fost nemulțumiți de el. Pe de altă parte, filmul trebuie privit și evaluat.

Filmul "Cargo 200": actori și roluriFilmul "Cargo 200": actori și roluri
Filmul "Lady with a Parrot". Actori, roluriFilmul "Lady with a Parrot". Actori, roluri
Actori celebri de teatru și cinema din RusiaActori celebri de teatru și cinema din Rusia