Filmul "Iluzia zborului": recenzii ale criticilor de film

Acum cam doisprezece ani în box-office-ul american a fost un film al regizorului Robert Shventke, care a intrat imediat pe lista proiectelor de film care au primit cele mai contradictorii recenzii. "Iluzia zborului" - acesta este un thriller psihologic cu Jodie Foster în rolul principal.

Ce spun criticii de film?

Pentru unii specialiști care și-au lăsat reacția, "Iluzia zborului" este încă o dovadă a impasului creativ în care Jodie Foster, muncitoare, dar motivată, a condus-o.

Toată lumea știe selectivitatea cu care o actriță câștigătoare de Oscar abordează alegerea rolurilor. Cu toate acestea, de două ori pe Jody întruchipează aproape la fel, iar acest fapt a condus unii oameni să-și asume acest rol femeie îngrozită, un singur pas nu da drumul copilului, în viitor, ar putea dăuna actrita - sperie pe mulți dintre directorii săi.

Pentru mulți critici de film, filmul "Iluzia zborului" este un thriller foarte interesant și imprevizibil, în timpul căruia creierul literal "explodează". Uitându-se la mama ei, echilibrându-se pe marginea sancțiunii, dovedind echipajului că a îmbarcat într-adevăr avionul însoțit de fiica ei, nu se poate admira talentul lui Foster.

De asemenea, merită menționat faptul că jocul inimitabilului Jodie Foster, care a reușit să transmită spectatorului toate emoțiile caracterului său, a fost impresionat de majoritatea recenzentilor.

Filmul "Iluzia zborului": o descriere a complotului și un tribut adus întreprinderii din Shventke

opinii de iluzie de zborAproape toate scenele filmului sunt împușcate în interiorul unui imens Boeing de pasageri, echipat în conformitate cu ultimele evoluții ale designerilor de avion de conducere. Prins la bordul acestui avion ultramodern, văduva Pratt (personajul principal al imaginii) a luat un pui de somn și sa trezit, a constatat că fiica ei mică nu este în preajmă. Lucrurile fetei au dispărut, de asemenea, fără urmă, iar pasagerii și echipajul au încercat să convingă femeia care a fugit să caute că copilul ei nu a mers la bord.

După aceste cadre, situația obișnuită de zi cu zi sa transformat într-o colaps psihologic în stil Alfred Hitchcock ... Probabil, de aceea imaginea a obținut cea mai mare estimare din partea recenzentilor americani care "au crescut" pe proiecte de film, surprinzător de asemănătoare unul cu celălalt și cu filmul "Iluzia zborului". Recenzii de critici de film simpatic Robert Schwentke, nu mai puțin entuziasmat: inventivitatea cu care Shventke și-a furnizat "labirintul de frică" cu echipament tehnic de înaltă calitate, face cu adevărat o impresie.

iluzia filmului de zborNu găsind o fiică în sectorul pasagerilor, mama începe să rumă metodic prin toate secțiunile aeronavei: saloane mari, toalete, un bar, compartimente tehnice și chiar cabina căpitanului. După ce a terminat căutarea, văduva cu groază ridică că copilul ei nu mai poate trăi ...

Foster este deasupra!

iluzia reviziilor de zbor ale filmuluiDesigur, răpitorul insidios a făcut o greșeală fatală - a uitat la locul crimei un ursuleț de pluș care aparține fratelui pe care îl furase. Acum, oamenii din jur trebuie să creadă o mamă disperată. "Dovezi" șocante, Jody se învârte în jurul compartimentelor, dă comenzi către însoțitorii de zbor și chiar dezinstalează aeronava pentru scurt timp.

Filmul, de aproximativ o oră și jumătate deține spectatorii în suspans, se termină cu un "sfârșit fericit": tot ce sa întâmplat pe ecran nu este o iluzie a zborului. Recenzile filmului oferă o oportunitate de a judeca ce procentaj de spectatori l-au privit până la capăt. Iar sfârșitul este acesta: răpitorul se trădează pe sine și eroina lui Jodi Foster înțelege că moartea soțului ei nu este un accident. Fata se găsește, iar mama ei, care a fost recent considerată nebună, devine obiect de admirație.

Regizorii cinematografelor online care au vizionat acest film și și-au împărtășit impresiile despre ceea ce au văzut pot fi împărțiți condiționat în două grupuri.

"Pur și simplu șic!"

iluzia descrierii zborurilor"Film elegant", "Distribuție minunată!", "Film greu, dar interesant". Deci, în majoritatea cazurilor, există recenzii pozitive. "Iluzia zborului", aparent, ia plăcut multor spectatori pozitivi, deși nu a devenit pentru ei o sursă de inspirație: a cumpăra fraza de aprobare - tot ce era suficient pentru ei.

Printre autorii au existat de asemenea comentarii de oameni loiali acordat, dar nu zgârcit cu laude și să descrie intriga filmului ca „... un intrigant, deși nu fără gafe.“

Nici o atenție nu a fost acordată peisajului sub formă de echipament intern al aeronavei, care abundă în imaginea "Iluzia zborului". Recenzile filmului, prin care utilizatorii rețelei globale discută despre echipamentul aeronavei, arată că tehnologia modernă este unul dintre motivele care determină spectatorul să facă clic pe Play.

"Un thriller interesant se transformă brusc într-un film de acțiune mediocru ..."

Aproximativ atât de apreciat de fanii filmului care au lăsat comentarii negative: "Iluzia de zbor" ajunge la un thriller psihologic cu doar o treime. Când spectatorul crede că, acum, filmul adevărat va începe, ticălosul este expus, iar următoarele două treimi ale imaginii seamănă cu o agonie aspru ... "

Dar nu toți vizitatorii cinematografelor virtuale sunt atât de categorici. Unii autori comentarii negative descrie filmul ca nu în întregime rău, dar nu și exemplară.

"Iluzie de zbor": recenzii, descrierea caracterului personajului principal

O femeie întruchipată pe ecran de actrita Foster este o mamă iubitoare și un designer de succes de aerodromuri ultra-moderne. Acest rol, în funcție de recenzori independenți, încă o dată demonstrează modul în care actrița merge mama mod fanatică singur creșterea unui copil și gata să sfâșie pe oricine care accidental după ce sa întâlnit copilul ei iubit, nu este prins pentru a reveni la îmbrățișarea materne.

iluzia filmului de descriere a zboruluiUnii comentatorii cred că filmul „Illusion of Flight“ nimic nu s-ar fi pierdut în cazul în care a acționat singur Jodie Foster - în măsura în care au arătat în mod convingător jocul actrita. Cu toate acestea, unii oameni observat „cel rău“ Sean Bean, din când în când fulgeră pe fundal Foster ... Toți ceilalți eclipsat Jodie - actrita a reușit să fie convingătoare, chiar și în acele momente când caracterul ei, și ea a început deja să se îndoiască de realitatea a ceea ce se întâmplă.

Colosale „acoperi în unguent“ în această emoții aglomerate „butoi“ au fost comentarii de sceptici, menționând că fanii thrillere psihologice atras nu și numele de actori talentați și modificările interesante făcute de distribuitorii de film vorbitoare de limba rusă (numele original al proiectului - Flightplan), în scopul de a îmbunătăți rating a imaginii.